Help - Search - Members - Calendar
Full Version: buna va rog sa ma ajutati
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
ovimicu28
am un golf 4 1600 benzinar din 99 si dimineata inante sa pornesc las motorul sa se incalzeasca dar cand apas acceleratia moare motorul in plus imi sare turatia uneori cand ii la relantin intre 1300 de turati si 5-600 de turati pana aproape moare. am schimbat sonda landa si bujiile dar nimic .am fost la 3 mecanici si toti se scarpina in cap penrtu ca testerul nu arata nimic si nu stiu ce are.va rog sa ma ajutati. multumesc
Seri
Incearca sa schimbi si ceva senzor de turatie, ca nu costa mult.
getodac
Aceasi problema am avut-o si eu iarna asta uite ce mi-a raspuns cel mai in masura forumist sa dea sfaturi despre VW:

QUOTE (DORU @ Jan 5 2011, 03:57 PM) *
De verificat urmatoarele:

- filtrul de combustibil (de curand schimbat sau nu ?)
- clapeta de acceleratie
- bujiile
- injectoarele (ar merge o solutie de curatat sau prin ultrasunete...)


Am verificat/curatat/inlocuit cerintele din primele 3 sfaturi date de Doru si problema sa rezolva, mai aveam ceva trepidatii la relenti dar dupa inlocuirea epuratorului de gaze chiar nu mai am nici o problema.

L.E. Intra pe topicul despre masina mea si vei citi mai multe despre problema asta poate gasesti si rezolvarea thumbsup.gif
ovimicu28
va multumesc mult
getodac
Din ce motiv se poate aprinde martorul din poza de mai jos?
Astazi s-a aprins pentru vreo 2-3 minute si cat timp a fost activ masina nu a vrut sa porneasca, apoi a disparut subit si masina a pornit ca si cum nu sa intamplat nimic.
In cartea de intretinere a masini este doar aratata iconita sub numele de "imobilizator" fara nici un altfel de detaliu.
E necesara vizita la service? La ce ma pot astepta pe viitor?

Seri
Cand se aprinde martorul de la imobilizator inseamna ca masina nu recunoaste cheia din contact. In cheie este un chip (nu cel pentru telecomanda) care comunica cu masina in momentul in care pui contactul. Daca nu este recunoscut, din diverse motive, nu porneste motorul. Daca mai face probleme, incearca si cheia de rezerva.
Ar trebui sa faci o diagnoza.
DORU
Nu mai tine cheile masinii in apropierea tel mobile sau a aparaturilor ce radiaza unde electromagnetice. thumbsup.gif

Daca problema se repeta, incearca si cheia 2 - poate totusi scapi de o rescriere a lor.
solmar
Getodac,
vezi ca de fapt te cearta ca n-o duci pe la peco!
getodac
Sunt linistit acum smile.gif Multumesc mult Seri si Doru thumbsup.gif
De mult timp port cheia si telefonul mobil in acelasi buzunar dar niciodata nu a facut asa, acum le voi separa rolleyes.gif
@Solmar, am benzina, poza este luata de pe net smile.gif
DORU
QUOTE (getodac @ Aug 10 2011, 07:07 PM) *
Multumesc mult Seri si Doru thumbsup.gif
De mult timp port cheia si telefonul mobil in acelasi buzunar dar niciodata nu a facut asa, acum le voi separa rolleyes.gif


Cu placere !

Well, here we are, this is the cause of the above mentioned problem (MIL ON) thumbsup.gif
jocmin
totusi cred ca trebuie verificata la un service auto .. whistling.gif
getodac
@jocmin, au trecut doua luni de la acea intamplare si din fericire neplacerea nu s-a mai repetat, cu siguranta daca problema mai apare iti voi urma sfatul. thumbsup.gif
getodac
Ma poate ajuta cineva cu o explicatie exacta a ceea ce reprezinta consumul in datele CB:

1. l/100 MFA 1
2. l/100 MFA 2
3. Ø l/100 MFA 1
4. Ø l/100 MFA 2


Multumesc anticipat thumbsup.gif
DORU
MFA 1 > consum raportat la drumul din prezent sau la ultimul drum facut (ramane activa info cam 2 ore dupa luarea contactului)
MFA 2 > consum raportat la ultimii X km rulati, de obicei intre 2000-5000km, dupa care se reseteaza si porneste iarasi de la zero (deci media drumurilor facute in ultimii X km rulati)

Ceea ce este exprimat in l/100km sunt consumuri instantanee, iar cele exprimate cu "fi" in fata, sunt consumuri medii.
AlexTM
QUOTE (DORU @ Jan 11 2012, 03:19 PM) *
MFA 2 > consum raportat la ultimii X km rulati, de obicei intre 2000-5000km


Nu e "un obicei" smile.gif
MFA 1 se reseteaza singur daca masina sta aprox 2 ore.
MFA 2 se reseteaza dupa 99h:59minute de mers sau (cred) dupa 9999km, oricare apare primul.
Evident, poti sa resetezi manual oricare dintre cele 2. Ideea e ca MFA 1 il poti folosi pentru mediile unei zile de mers, iar MFA 2 pentru tot concediul smile.gif

Iar consumul instantaneu trebuie sa fie acelasi.

getodac
Multumesc mult.

Ieri am facut un drum Constanta - Harsova si retur (190 km total) inainte sa plec am resetat CB-ul sa vad consumul la intoarcere (nu am facut si consumul la pompa), la dus doua persoane si 100kg in portbagaj, la intoarcere doua persoane si portbagajul gol, am mers cu pilotul automat aproape tot drumul la 90km/h si am reusit sa-mi dobor recordul la consum dat de CB 6,7% biggrin.gif asta dupa ce cand am ajuns la Harsova aveam un consum de 7,1%
DORU
QUOTE (AlexTM @ Jan 11 2012, 06:27 PM) *
MFA 2 se reseteaza dupa 99h:59minute de mers sau (cred) dupa 9999km, oricare apare primul.


Nu sunt sigur ca se aplica la Octavia 1U acest lucru, am sa investighez totusi pt confirmare thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.