Buna seara
Am un grand vitara din 2005 cu motor de 2000 Peugeot HDI si am o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru.
Iata ce am patit:duminica am fost pe un traseu mai noroios pe un munte langa Deva si am ramas fara tractiunea fata.Am reusit cu ajutorul unui prieten sa o scot la asfalt si am dus-o pe rampa,am verificat crezand ca a iesit furtunelul de la vacuum,dar nu a fost asa.Am scos totusi furtunelul de pe grup si am observat ca baga presiune nu face vacuum cum crezusem eu.Se aude pompa si daca am obturat capatul furtunului(cel care intra in grup) se aprinde martorul 4x4 si se opreste motorasul,daca las liber furtunul, porneste din nou pompita aia si se stinge martorul.Daca nu obturez furtunul pompa merge 12 sec.si apoi se opreste iar din momentul in care s-a oprit pompita pot sa obturez furtunul ca martorul 4x4 nu se mai aprinde.Pompa are pe ea 2 furtune,unul care iese sub capota si are un capac(dar care nu inchide ermetic) si unul care se cupleaza la teava de pe grup.Acum intrebarea care o pun este urmatoarea:
Oare ce cupleaza in grup MRL-urile si ce s-ar fi intamplat de nu mai cupleaza 4x4?
Multumesc pentru eventualele sugestii si pareri.