Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trezia. Inceputul sfârșitului?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
vlademir
http://www.autoblog.com/2011/01/23/toyota-...aded-to-europe/
Tot mai multe voci sunt de părere că Subaru va începe încet-încet să își piardă identitatea. Ceea ce era ușor de bănuit încă de la apariția ramelor la geamuri rolleyes.gif
Marius30562
Am vazut masinuta pe viu, in show-room.
La prima vedere am zis: SUPER !
Un Subaru pt. sotie - mica dar suficient de spatioasa, fumusica, la un pret decent (parca vre-o 14-15k euro).
Apoi am vazut ca nu-i Subaru decat cu ..... Sigla.

Motor boxer - NU
S-AWD - NU.

In plus, cu exceptia siglei si a inscriptiei de pa hayon, peste tot scrie Toyota ...

Nu stiu de ce, epste tot, se scrie cum ca ar fi de fapt Toyota Verso.
Trezia este mai mica, cu niste motoare de ascutitoare (1.3 VVTi si, zice-se 1.4 diesel) - Toyota Verso are motoare de 1.8 benzina si 2.0 respectiv 2.2 diesel.
Pretul pt. Trezia este in jur de 15.000 Euro - Verso porneste de la 23.000 Euro.

Senzatia mea este ca, de fapt Trezia este mai degraba un Urban Cruiser (aceleasi motorizari si preturi similare).

Pe de alta parte, sa nu uitam faptul ca cu Trezia nu-i o aparitie noua.
Sa ne gandim ca a existat (si cred ca inca mai exista) si Justy.
Care-i de fapt un Datsun cu alta insigna.

Eu cred ca strategia Subaru este pragmatica: nu sunt suficient de mari ca sa acopere cu produse proprii toate segmentele de piata, asa ca se concentreaza doar pe cele in care au expertiza.

Oamenii cer si o masina de clasa mica sau un monovolum cu sigla Subaru - le dam asta !
Dar nu ne bantem capul cu dezvoltarea de la zero a produsului. Sunt altii care o fac demult si o fac bine.

Colaborarea cu Toyota in inceput in specil in domeniul autovehiculelor hibride.
Atunci cand Subaru de decis sa-si dezvolte propriul motor diesel si a constatat ca nu au capacitatea (sau nu este rentabil) sa faca acelasi lucru si in domeniul hibridelor.
Ulterior au inceput si dezvoltarea modelului la care se face referire in articol: Toyobaru (masina sport cu ... tractiune spate).
Sper totusi ca pe versiunea Subaru sa fie disponibil (si) S-AWD.
Motorul este in mod cert furnizat de Subaru - un boxer de 2 l !
vlademir
Povestea cineva, pe undeva, că e sâmbătă și mi-e lene să caut linkul: De la apariția BMW-ului seria 1 cu tracțiune față, nici nașterea Uniunii Social Liberale nu a putut să mă mai mire.
adrian_r5
QUOTE (Marius30562 @ Mar 5 2011, 11:16 AM) *
Sa ne gandim ca a existat (si cred ca inca mai exista) si Justy.
Care-i de fapt un Datsun cu alta insigna.

... sau chiar o Toyota Passo.

Justy a fost folosit de catre Subaru pt. diverse rebadged models from other manufacturers.
M A R I A N
Eu zic sa nu facem din tantar armasar.
In fond este o strategie foarte OK - ca sa supravietuiasca spiritul Subaru (boxerul, AWD-ul, STI-ul) in lupta cu masinile germane este necesar si un motor diesel, si un Justy, si o Trezia, si un hatchback.
Este o simpla lupta pentru supravietuire.
Eu zic mersi ca nu i-au preluat chinezii (vezi Jaguar) sau rusii (vezi TVR).
Cat despre preluarea de catre Toyota, toate masinile Subaru au in componenta piese Toyota, asa ca nu vad de ce sa ne facem griji.
mgabi
Cred ca inceputul sfarsitului - cel putin in imagini a inceput cu generatiile noi de OBK/Legacy. Am o banuiala ca la urmatorul face-lift la avensis, o sa vina si aici niste modificari care sa le apropie si mai mult.

mai urmeaza si coupe-ul pe care sper din toata inima sa-i puna integrala si motor turbo (remember, what makes a subaru, a subaru).

Trezia e cum era si justy - altceva rebranded, problema e ca se tot apropie de Toyota - nu c-as avea ceva cu ei, da filozofia e complet diferita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.