Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Megane 3 sport tourer vs ford focus
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
ncristi
Va salut. Am de ales intre ford focus 1.6 tdci 110 hp aproape full - esp, jante 16, pilot automat motorul 1.6 tdci110hp si megane 3 sport tourer.

Problema :

Meganul 3 sport tourer care imi place mai mult la aceeasi bani vine cu 1.5 dci 90 hp si jante ... tras de par pretul. Daca mai pun AC bizonal, pilot automat esp (sa fie la fel ca fordul) pretul se duce dracu rau....se duce pe la 17-18000E cu tot cu reduceri.

Ce stiti de ford? Am rasfoit fordclub sectiunea focus si stau si ma intreb de ce totusi reno are o imagine asa nasola?...masina cam iese praf dupa 2 ore de lectura...de la volante , macarale geam, articulatii furtune, pompe servo...in sfarsit masina iese mult mai rau decat megane 2.1 care se spune ca ar fi fost "foarte slaba" (lucru cu care nu sunt de acord).


Ce sa aleg?...sunt in ceata rau. Bugetul nu permite decat 16-16500E cu TVA cu tot.

PS
Dupa mine solutia era simpla - DUSTER! Am mers - masina-i tanc si as da fara pb 14-15000E pe unul diesel 4x2 aproape full. Stiu ca sunt masini foarte fiabile. Avem logane si sunt beton. Pb este termenul de livrare - min 3-4 luni turned.gif ...ca pe vremea lu ceashka. Exclus. Imi trebuie masian cat mai repede.
T u d o r
Daca service-ul din Ploiesti al Ford e ok mergi pe Focus. Mai rau ca la Reno dpdv al preturilor de servisare n-am auzit inca vreo marca auto. Modelul asta de Focus e la sfarsit de viata si asta poate fi un plus dpdv al fiabilitatii dar si un minus la revanzare.

Alte marci nu te tenteaza?
DRAGOS
Service-ul ford din ploiesti e foarte foarte bun, ba chiar repara si reno-uri(masina maicamii) biggrin.gif Din punct de vedere al service-ului in ploiesti si reno sta destul de ok, de cand IPSo a fost preluat de Serus, dar proleasing ploiesti sunt peste.

eu as lua ford fara discutie smile.gif
mike.omega
Si eu as lua ford din doua mari motive: Motorul si sasiul. Daca alte aspecte sunt discutabile, la astea doua, ford da na na lu reno oricand biggrin.gif

Am ocazia sa mai merg cu un Megane 2 care sincer nu-mi place sub nicio forma. Nu stiu exact cum e cu megane 3 insa cel putin exteriorul nu ma atrage smile.gif

Si inca o chestie, nu mi-as lua motor cu 90CP(fie el si diesel) pe o masina break, de familie.

Mondeo pe care il conduce taicamiu(masina de firma) in aproape 2 ani si peste 50k de km nu are nicio problema. Papa doar benzina si revizii. Costurile de servisare nu se cunosc exact, factura o achita altii ca sa zic asa tongue.gif

Singura problema la masinile astea e ca peste 2-3 ani nu o sa valoreze cu mult peste 10k de euro si daca te bate gandul s-o schimbi, o sa fie greu. Nu mai stiu cu cat a dat Azazel focusul lui dar dupa 2 ani cerea 10k de euro in conditiile in care nou fusese 18k. Parerea mea e ca ai putea sa cauti si un SH de 2-3 daca nu vrei neaparat masina noua. Si gasesti si Duster SH!
ncristi
Cre ar fi alte marci?

Cea mai buna masina pe care o poti cumpara este skoda octavia insa cei de la mobel din ploiesti sunt niste idioti si nu mai am timp sa mai alerg prin B. M-au luat iar cu faze ca masinile lor se vand singure etc in + pretul este la fel de mare ca al unui M3 sport tourer si masina are doar jante si am impresia clima iar motorul 1.6 TDi nici nu m-a dat pe spate la banii astia.

W nu vreau din cauza calitatii f slabe a ultimior modele. Am un vecin (si de birou kiar smile.gif) cu jetta (made-n mexic confused.gif ) si de cate ori ma vede imi atrage atentia sa "nu cumva sa iau masini de la excrocii aia" smile.gif in + stiu ca ultimile lor modele sunt cam varza + service exorbitant etc.

Costurile de intretinere de la rono din oferetele pe care le am sunt in medie cu 1 mil mai ieftine dect la ford ... asa ca chestia cu servisul scump la reno nu prea mai sta in picioare.

A rams ford pentru motor si sasiu si reno pentru interior, m3 tourer este o masina f frumoasa. Ca o privire de ansamblu m3 pare o masina mult mai aranjata, calitatea interiorului la m3 este net peste a focusului....in schimb m3 este mai slab dotata si motorul mic.
mike.omega
Recent s-a lansat si Opel Astra Tourer sau cum s-o numi breakul, daca nu s-a lansat, sigur se va lansa smile.gif

Cand si-a luat prietena mea asta toamna Astra hatch cei de la Radacini aveau o oferta foarte interesanta: discount 12-13% ptr bugetari sau tot atat pentru membrii ACR. Si sa te faci membru ACR te costa 100 de euro. Daca mai adaugi si niste vouchere de rabla(incepe programul cat de curand) mai obtii o reducere. Tanti de vindea masina avea vouchere de vanzare la 1200ron bucata turned.gif

Cat despre masina, numai de bine, insa 1.7 CDTI(110cp) impreuna cu cutia in 6 trepte nu fac casa buna, trebuie sa mesteci mult in cutie ca sa beneficiezi de toti caii si parca n-are zvacul lui C4 1.6 HDI, ceva lipseste biggrin.gif
ncristi
Motorul care-l are ford nu este fix acelasi de pe citroenu dvs smile.gif ?

Cum este motorul ca fiabilitate?
mike.omega
Fara dvs. smile.gif
Ba da, motorul este acelasi, nu stiu daca si cutia de viteze coincide. Motorul este pana acum fiabil. Are ceva sub 40k de km si masina implineste 4 ani in luna mai.
In acest rastimp nu a consumat gram de ulei, nu scoate fum absolut deloc, nu am avut nicio problema de genu injectoare, turbina, senzori si alte alea. Ultima revizie am facut-o acasa pt ca la noi in CT service autorizat nu exista, au devenit cei de la Radacini intre timp...

Ce-mi place cel mai mult este ca motorul nu vibreaza, nici in mers, nici la pornire. Multi s-au intrebat daca sigur e diesel atunci cand porneste.

Consumul este undeva intre 7 si 8% in oras in functie de anotimp si stilul de condus. Consumul in afara orasului scade undeva la 6-6.2%, la fel depinde de mai multi factori. Pe autostrada(masina noastra a vazut A2-ul de foarte multe ori) consuma cam de la 6.5% in sus, depinde de cat de incarcata e si cu cat se merge.

Costul consumabilelor pentru revizii este unul normal, nici cand mergeam la fosta reprezentanta nu aveau preturi exagerate. Singurul pret mai mare este la filtrul de aer, care avand o forma dreptunghiulara mai putin intalnita, e mai scump(50ron in loc de 20-30 tongue.gif ). In rest, pe net se gasesc piese si consumabile la preturi absolut OK.

Si Tudor a avut aceeasi motorizare dar pe un 307, si el poate impartasi impresii.
AZAZEL
cu 9500 am vandut masina si nu am vandut-o pt ca avea vreo problema ci pt ca era a 3-a masina a noastra.
eu chiar nu inteleg cum poate exista acest versus. megane mi-as lua doar daca ar fi cu minim 3000 de euro mai ieftin la absolut aceleasi dotari. nu e o parere preconceputa ci pur si simplu asta este diferenta intre cele doua masini.
probleme sunt si la ford de toate feluri, la fel ca la orice marca.
una este sa vinzi 20000 de masini pe an in romania si alta este sa vinzi 500 asa cum se intampla la alte marci. sansa sa auzi de un ford defect este mai mare.
mie masina nu m-a facut nici o problema care sa ma supere in cei 51.000km. cele ce au fost, erau minore: greiere la scaunul dreapta si unul in bord, un racord la motor pe unde se umezea cu ulei si a fost rezolvat in garantie. cutia de viteze mai agata cand vroiam sa bag intr-a 3-a, se exfolia lacul la spoilerul spate . mai sunt si alte neajunsuri: scaunele fata nu au sustinere laterala(nu stiu cum e la megane), reviziile sunt cam scumpe si cam atat am identificat eu la masina mea.
poate sunt cam multe, insa nimic nu m-a scos din sarite.
am tinut legatura cu actualul proprietar, masina are 62.000 si merge unsa.

dupa focus, am avut pt cateva luni un golf 5(de fapt l-am avut in paralel aproape doua luni) si apoi o jetta pe care o am si acum. e degradant pt focus sa compar masinile de la vw in ceea ce priveste tinuta de drum si increderea pe care focusul ti-o da atunci cand rulezi la viteze mari si esti nevoit sa faci "testul elanului".
sau, cand intru in carrefour militari, se merge in cerc si la jetta desi am aceleasi pirelli p7 cum aveam la focus( desi la focus aveau vreo 10-15mii de km in plus) anvelopele incep sa scartaie cu aproximativ 10 km/h mai devreme .
ncristi
Megan 3 este altceva (nu vorbesc de megane generarie 2010 si fluence ci de megane 3 ala adevarat) .Fara nici o suparare dar la multe capitole este peste actualul focus cu toata supensia lui independenta. Garantia la renault acum este uriasa-4 ani full + 1 an contra cost si din proprie experienta la renaul garantia chiar functioneaza - sper si la ford .La fod garantia este minuscula - 2 ani. Asta ma deranjeaza cel mai tare. Daca ar fi avut un pret mai mic as fi ales clar meganu.

Oricum am rams la ford oferta fiind imposibil de refuzat.Ieri m-au sunat ca-mi dau moka si o alarma + preshuri teehee.gif. Practic masina a fost 13000E super dotata - aproape full - fara tva . Deja am dat banu asa ca se poate inchide smile.gif.
AZAZEL
eu am avut 4 ani garantie la ford.
ford schimba alternatoare(de ex) in garantie la masini de 4 ani chiar daca masina are 100.000km sau peste.
DORU
Octavia sau Tour, Combi eventual, motorizari 1.2TSI sau 1.6CR TDI, vezi configuratorul de pe site-urile dealerilor. Te incadrezi in bani si este peste Ford/Reno. Nu maizic de pretul de revanzare wink.gif
mike.omega
Bravo tie! Ca te-ai hotarat asa de repede smile.gif
Sa prezinti masina in aria dedicata wink.gif

PS: Doru, omu e hotarat si cu avansu dat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.