Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sfaturi Cumparare Autoturism
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
avadaniig
Salutare, pana acum 6 luni am avut un A6 din 2005 pe care l-am vandut. Acum as dori sa imi iau o masina noua(a se citi second hand). Am cutreierat siturile romane si germane in speranta ca ma voi decide intr-un fel sau altul dar se pare ca mai tare m-am afundat in propria indecizie. Nu am un buget fix, m-am uitat si la masini de 10k dar si la un varf de 30. Ca sa mai elimin din probabilitati o sa scriu niste criterii mai jos

-neaparat Diesel, nu sunt genul ca sa iau o masina pentru performantele motorului(poate doar pentru durata lui)
-an 2006 cel putin
-sa fie in 4+1 usi
-sa fie spatioasa
-motor nu mai mare de 3000 (cu cat mai mic cu atat mai bine)
-sa aiba un design moder, frumos
-nu imi plac mercedesurile
-daca are cat mai multe dotari, gadgeturi este un plus...


Eu initial m-am gandit la un SUV si aveam sa aleg dintre un Q7 si un X5. Masinile sunt foarte frumoase amandoua dar parca nu as da 30k pe o masina. Am mai dat din greseala si peste un Dodge Nitro care ar fi ceva mai accesibil dar si acolo sunt probleme. Am citit, m-am informat si din cate se pare in afara de aspectul exterior care e de-a dreptul impunator nu are altceva atractiv masina, consuma si 15% cu un motor de 2.8 diesel... De asemenea mi-au mai atras atentia si noile BMW-uri, 318, 320, 520... Imi este foarte dificil sa ma hotarasc, fiecare masina e frumoasa in felul ei, are plusuri, minusuri...

Ma mai gandesc si daca mai e ceva de adaugat o sa editez/postez.


Multumesc anticipat celor care doresc sa ma ajute.
AZAZEL
dodge ram.
e mai impunator, deci mai potrivit pt tine.
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Jan 4 2011, 11:06 PM) *
dodge ram.
e mai impunator, deci mai potrivit pt tine.


adica dupa parerea lui, tu ai nevoie de un camion. mellow.gif

dodge nitro e o chestie de gust. in US reclama pentru el e "it's anything but cute". intimplarea face ca am condus unul chiar inainte de craciun, pentru 3 zile, si cea mai mare spaima pe care o aveam era sa nu care cumva sa ma prinda vreo furtuna de zapada pe drum. daca ai ocazia, condu unul. la categoria respectiva gasesti solutii care merita o privire de la subaru, hyundai, nu stiu daca honda vinde element in romania - astea la preturi rezonabile. outback imi suna cel mai bine a ceea ce vrei tu.

Seri
Dodge Nitro nou e pe la 20k. Interiorul si mecanica sunt foarte rudimentare, iar singurul gadget este radioul. teehee.gif

Daca te intereseaza SUV-uri te mai poti uita la: A6 allroad 2.7 TDI sau 3.0 TDI (toate au suspensie pneumatica reglabila), Touareg 2.5 sau 3.0 TDI, Volvo XC70 sau XC90 ambele D5, Mazda CX-7 2.2 diesel, noua Kia Sorento 2.2, Hyundai ix55 3.0.
Toate sunt SUV-uri gandite pentru sosea, avand caroserie autoportanta si suspensii independente, Touraegul fiind singurul dotat cu reductor.
HalbaSus
Mai bine zi de ce ai vandut A6-le... era prea mic ? era prea lent ? nu iti placea designul... se strica des... te-ai plictisit ? In felul asta te putem ajuta mai usor.
Titi1988
Es as merge pe allroad 3.0 tdi. superba masina se poate regla inaltimea, cand esti off-road ai jeep iar pe autostrada ai A6
http://autovit.ro/audi-a6-allroad-C16843916.html mi se pare ca are probleme cu xenon-ul stanga din poza mellow.gif
http://autovit.ro/audi-a6-allroad-C16188795.html n-are comezi pe volan

Kia si dodge nu merita, destul de slabe.
Daca vrei SUV motorul de minim 200 de cai altfel o sa fii dezamgit de performante chit ca ai spus ca nu te deranjeaza acest aspect (masini de aproximativ 2 tone)
nu stiu daca vrei manuala sau automata
http://autovit.ro/volkswagen-touareg-C16736616.html

off-road extrem: http://autovit.ro/land-rover-discovery-C16659105.html whistling.gif

Orice masina vrei sa-ti iei trebuie verificata "la piele" ca sunt foarte multi tepari, iti zic din proprie experienta. mai bine dai un ban in plus si nu ai probleme decat sa cumperi una ieftina si sa tot bagi in ea. thumbsup.gif

avadaniig
QUOTE (AZAZEL @ Jan 5 2011, 08:06 AM) *
dodge ram.
e mai impunator, deci mai potrivit pt tine.

Multumesc de idee dar nu. +criteriu fara pickup


QUOTE (20krpm @ Jan 5 2011, 08:54 AM) *
QUOTE (AZAZEL @ Jan 4 2011, 11:06 PM) *
dodge ram.
e mai impunator, deci mai potrivit pt tine.


adica dupa parerea lui, tu ai nevoie de un camion. mellow.gif

dodge nitro e o chestie de gust. in US reclama pentru el e "it's anything but cute". intimplarea face ca am condus unul chiar inainte de craciun, pentru 3 zile, si cea mai mare spaima pe care o aveam era sa nu care cumva sa ma prinda vreo furtuna de zapada pe drum. daca ai ocazia, condu unul. la categoria respectiva gasesti solutii care merita o privire de la subaru, hyundai, nu stiu daca honda vinde element in romania - astea la preturi rezonabile. outback imi suna cel mai bine a ceea ce vrei tu.

Nitro pica.
Hyundai tucson are un design in fata destul de urat deci pica si acesta.
Santa Fe este o masina frumoasa, un pret rezonabil, motorizare pe placul meu... Daca are cineva un asemenea model il rog sa imi dea mai multe detalii despre masina.
Am gasit si cateva modele de Honda Cr-V sh dar nu ma atrag.
Multumesc pentru sfaturi.

QUOTE (Seri @ Jan 5 2011, 10:49 AM) *
Dodge Nitro nou e pe la 20k. Interiorul si mecanica sunt foarte rudimentare, iar singurul gadget este radioul. teehee.gif

Daca te intereseaza SUV-uri te mai poti uita la: A6 allroad 2.7 TDI sau 3.0 TDI (toate au suspensie pneumatica reglabila), Touareg 2.5 sau 3.0 TDI, Volvo XC70 sau XC90 ambele D5, Mazda CX-7 2.2 diesel, noua Kia Sorento 2.2, Hyundai ix55 3.0.
Toate sunt SUV-uri gandite pentru sosea, avand caroserie autoportanta si suspensii independente, Touraegul fiind singurul dotat cu reductor.

De asemenea nitro pica...
A6 allroad e o masina foarte buna si practica dar aspectul lasa de dorit, nu mi-au placut niciodata break-urile.
Tuaregul intra in aceiasi clasa cu x5 si q7 refereindu-ne la pret.
Volvo xc 70 si 90 nu sunt pe placul meu privind designul...
Mazda CX 7 de asemenea nu cred ca se merita.
Kia Sorento nu se merita.
Hyundai ix55 e prea scump.
Nu am inteles partea cu reductorul. Ce presupune?
Multumesc pentru raspuns
QUOTE (HalbaSus @ Jan 5 2011, 11:07 AM) *
Mai bine zi de ce ai vandut A6-le... era prea mic ? era prea lent ? nu iti placea designul... se strica des... te-ai plictisit ? In felul asta te putem ajuta mai usor.

A6-le e o masina superba, eu aveam motorizarea pe 2.0 si am avut probleme la ea doar la o tub de evacuare a gazelor de langa motor care era inchis prin presare si s-a dedsfacut (probabil din cauza motorinei din Ro). Nu aveam nici prea multe dotari pe ea, avea ecran mic, nu avea navi, climatronicul era aragaz, scaunele era manuale. In schimb era modelul S-Line. Parca nu as vrea sa imi iau tot A6, as incerca ceva nou...
Multumesc pentru raspuns.
QUOTE (Titi1988 @ Jan 5 2011, 12:25 PM) *
Es as merge pe allroad 3.0 tdi. superba masina se poate regla inaltimea, cand esti off-road ai jeep iar pe autostrada ai A6
http://autovit.ro/audi-a6-allroad-C16843916.html mi se pare ca are probleme cu xenon-ul stanga din poza mellow.gif
http://autovit.ro/audi-a6-allroad-C16188795.html n-are comezi pe volan

Kia si dodge nu merita, destul de slabe.
Daca vrei SUV motorul de minim 200 de cai altfel o sa fii dezamgit de performante chit ca ai spus ca nu te deranjeaza acest aspect (masini de aproximativ 2 tone)
nu stiu daca vrei manuala sau automata
http://autovit.ro/volkswagen-touareg-C16736616.html

off-road extrem: http://autovit.ro/land-rover-discovery-C16659105.html whistling.gif

Orice masina vrei sa-ti iei trebuie verificata "la piele" ca sunt foarte multi tepari, iti zic din proprie experienta. mai bine dai un ban in plus si nu ai probleme decat sa cumperi una ieftina si sa tot bagi in ea. thumbsup.gif

De allroad kia si dodge am scris deja mai sus. Legat de cai, chiar nu sunt importanti, nu sunt genu care sa conduc nebuneste. Cutia nu m-am hotarat inca, pana acum am avut numai cutie manuala. Nu cred ca ar avea importanta prea mare, nu e greu sa schimbi vitezele...

Multumesc pentru raspuns.



-neaparat Diesel, nu sunt genul ca sa iau o masina pentru performantele motorului(poate doar pentru durata lui)
-an 2006 cel putin
-sa fie in 4+1 usi
-sa fie spatioasa
-motor nu mai mare de 3000 (cu cat mai mic cu atat mai bine)
-sa aiba un design moder, frumos
-nu imi plac mercedesurile
-daca are cat mai multe dotari, gadgeturi este un plus...
-fara pickup, break
-fara modelele: dodge nitro, hyundai tucson,hyundai ix55, honda cr-v, a6 allroad, vw tuareg, volvo xc 70/90, mazda cx7,

PS: Nu trebuie sa fie neaparat suv-uri. Am scris mai sus ca era o idee…
Titi1988
bmw seria 7 audi A8 VW Phaeton? dry.gif (vorbind de spatiu) toate cu motor 3000 diesel, dotari super extra, confort, etc nu sunt masini de performante, la design A8-ul mi se pare cel mai ok.

http://autovit.ro/audi-a8-C16649692.html
Mircea104901
Jaguar X-Type sau Jaguar S-Type, dar asta e din 2006,
BMW seria 5 sau 7, VW Phaeton, Citroen C5, etc, etc
Seri
Reductorul este ca si o treapta de viteza mai mica decat a I-a. Te ajuta in situatii dificile, de exemplu sa iesi din noroi sau pe pante abrupte.

Pana la urma care ar fi bugetul? Aproximativ 15-20k?
Dintre masinile de clasa medie intra toate variantele de A4 si Seria 3, depinde care iti place mai mult si ce fel de tractiune vrei, fata sau spate. Daca vrei gadgeturi, Honda Accord are o gramada.
Insa daca te intereseaza spatiul, toate aceste masini vor fi mai mici decat fostul A6. Mai raman doar Skoda Superb, Seria 5 sau A6 mai bine dotat.

Orice masina din clasa de lux mai noua de 2006 nu ar trebui sa coste sub 20k, decat daca e ceva dubios.
avadaniig
Ca sa nu ma mai invart in jurul cozii, dupa o perioada lunga petrecuta pe autovit(cred ca le-am crescut vizitele cu 25% whistling.gif ) am facut o lista:

BMW x5 an ~2006 pret ~20k X5 2006 negru

AUDI q7 an ~2007 pret ~28k Q7 2007 negru

AUDI a8 an ~2007 pret ~26k a8 2007 negru

AUDI a6 an ~2008 pret ~18k A6 2008 negru

BMW 320 an ~2009 pret ~18k 320 2009 Albastru

BMW 520 an ~2008 pret ~17k 520 2008 negru

LEXUS IS220 an ~2008 pret ~18 Lexus is220 2008 negru

HYUNDAI SF an ~2008 pret ~15 santa fe 2008 negru



si am gasit si asa ceva... Mercedes


EDIT: Daca ar fi dupa mine le-as lua pe toate.
xamez
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 05:20 PM) *
Ca sa nu ma mai invart in jurul cozii, dupa o perioada lunga petrecuta pe autovit(cred ca le-am crescut vizitele cu 25% whistling.gif ) am facut o lista:

BMW x5 an ~2006 pret ~20k X5 2006 negru

AUDI q7 an ~2007 pret ~28k Q7 2007 negru

AUDI a8 an ~2007 pret ~26k a8 2007 negru

AUDI a6 an ~2008 pret ~18k A6 2008 negru

BMW 320 an ~2009 pret ~18k 320 2009 Albastru

BMW 520 an ~2008 pret ~17k 520 2008 negru

LEXUS IS220 an ~2008 pret ~18 Lexus is220 2008 negru

HYUNDAI SF an ~2008 pret ~15 santa fe 2008 negru



si am gasit si asa ceva... Mercedes


EDIT: Daca ar fi dupa mine le-as lua pe toate.

salut mie mi-a placut mercedes c 220 .
avadaniig
Si mai am o nelamurire. Nu inteleg care e diferenta intre a6 si a8...
AlexTM
Dar care e diferenta intre Passat si Phaeton?
intre BMW seria 5 si 7
intre Mercedes E si S
intre Octavia si Superb
???
avadaniig
Idea era ca intre celelalte nu e o diferenta de pret asa mare...
xamez
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 06:05 PM) *
Idea era ca intre celelalte nu e o diferenta de pret asa mare...

http://www.autovit.ro/land-rover-range-rov...-C16712341.html
poate asa ceva te aranjeaza.
Titi1988
Asta as alege http://autovit.ro/audi-a6-C16770035.html
Motorul de 2.0 este prea mic pentru limuzina asta.
Ai pus masini din 3 clase diferite.. Esti cam indecis. Compari spatiul din a8 cu c220? A6 este perfect, ai si 4x4 dotari ok, km putini motor fiabil calitatea materialelor este foarte buna. Suv merita doar daca ai si drumuri mai dificile altfel si a6-le cu quattro se descurca in orice situatie.
Seri
La banii astia nu m-as uita la o masina cu peste 100 mii km sau chiar peste 50 mii. Acel Lexus este interesant, dar locul in spate si portbagajul sunt mai mici decat la o compacta.

A8 este mai lung si are alte bandouri decat A6. De asemenea A8 este facut integral din aluminiu, ceea ce il face foarte usor pentru dimensiunile sale, mult mai scump de fabricat si aproape imposibil de reparat in cazul unui accident serios.

PS. Vezi ca acel A6 pe care l-ai selectat are tot climatronic cu butoane de aragaz.
HalbaSus
Pfaaa... ce selectie variata... de la sedanuri medii premium cu motare entry level (320d, C200 CDI, Lexus IS sau A4 2.0 TDI), la masini de clasa mare (A6, serie 5) la SUV-uri full size (Santa Fe, X5, Q7) pana la masini de lux (A8)...

Asaaa... sa le luam pe clase la inceput ca e mai simplu:

Clasa medie (320d, c200 cdi, lexus IS, A4 2.0 TDI):
320d-ul este cel mai rapid... singurul care merita luat din punct de vedere dinamic.
c200 cdi e cel mai lent, mult prea lent, e o masina buna dar NU cu motorul ala, daca chiar nu te intereseaza performantele poate fi o alegere foarte comfortabila, fiind probabil cea mai comfortabila din acest grup.
lexus IS-ul ar fi o alegere buna daca nu te intereseaza spatiul... e minuscula masina, spatiul interior e mai mic decat la golf, eu am 1.83 si m-a apucat claustrofobia in interior, in rest e probabil pe locul 2 la performante dinamice.
A4 e bunicel la toate, are spatiu decent (cel mai mare din variantele amintite), performante dinamice decente.

Clasa mare (A6, Serie 5)
A6 cu motor de 2.0 TDI ? pai nu din asta ai avut ? C'mon... no way... oricat de mult imi displace seria 5 macar are un motor destul de potent.

A8... e singur in clasa de lux... e un cruiser ideal, o masina plina de gadgeturi, motor serios, tractiune integrala, nu se poate compara cu celelalte... dar ti-l permiti ? 20 de milioane impozit, consum de ~15 in oras, iar o reparatie poate costa lejer cateva mii de euroi. Daca da atunci nu mai sta pe ganduri, A8 all za way.

Despre SUV-uri ce sa zic ?
X5 si Q7 "beneficiaza" de dezavantajele A8-ului (impozit mare, consum si mai mare si nici servisarea nu e tocmai ieftina) si au performantele masinilor de clasa mica. Daca pe tine te coafeaza, treaba ta... intre cele doua as alege X5-ul, care nu are absolut nicio treaba cu off-road-ul dar e cel mai bun SUV pt sosea... e aproape ca o masina.

Eu (in functie de situatia financiara) as alege intre 320d si A8.


avadaniig
QUOTE (xamez @ Jan 5 2011, 08:05 PM) *
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 06:05 PM) *
Idea era ca intre celelalte nu e o diferenta de pret asa mare...

http://www.autovit.ro/land-rover-range-rov...-C16712341.html
poate asa ceva te aranjeaza.


Nici gand, oricum ms de propunere.

QUOTE (Titi1988 @ Jan 5 2011, 08:13 PM) *
Asta as alege http://autovit.ro/audi-a6-C16770035.html
Motorul de 2.0 este prea mic pentru limuzina asta.
Ai pus masini din 3 clase diferite.. Esti cam indecis. Compari spatiul din a8 cu c220? A6 este perfect, ai si 4x4 dotari ok, km putini motor fiabil calitatea materialelor este foarte buna. Suv merita doar daca ai si drumuri mai dificile altfel si a6-le cu quattro se descurca in orice situatie.


Toate linkurile le-am pus cu titlu orientativ. Eu ma gandeam la un motor 2.7 daca nu 3.0 cu tractiune integrala.
Mercedesul ala e chiar frumos, eu nu prea am condus masini, doar o laguna II, omega B, audi a6 si cam atat, nu am nici o idee de cat de mari is unele sau altele si in poze nu iti poti da seama. In concluzie c220 pica. Mersi de ajutor.

QUOTE (Seri @ Jan 5 2011, 08:16 PM) *
La banii astia nu m-as uita la o masina cu peste 100 mii km sau chiar peste 50 mii. Acel Lexus este interesant, dar locul in spate si portbagajul sunt mai mici decat la o compacta.

A8 este mai lung si are alte bandouri decat A6. De asemenea A8 este facut integral din aluminiu, ceea ce il face foarte usor pentru dimensiunile sale, mult mai scump de fabricat si aproape imposibil de reparat in cazul unui accident serios.

PS. Vezi ca acel A6 pe care l-ai selectat are tot climatronic cu butoane de aragaz.


Repet ca erau cu titlul orientativ linkurile, intai ma decid pe ce model ma axez apoi caut din ce este pe piata pe cel mai bun. Multumesc de explicatia a8>a6. Nici nu ma gandesc sa imi iau una cu multi km, eu vreau aceasta masina sa o tin mult timp, de asta sunt si foarte indecis.

QUOTE (HalbaSus @ Jan 5 2011, 08:32 PM) *
Pfaaa... ce selectie variata... de la sedanuri medii premium cu motare entry level (320d, C200 CDI, Lexus IS sau A4 2.0 TDI), la masini de clasa mare (A6, serie 5) la SUV-uri full size (Santa Fe, X5, Q7) pana la masini de lux (A8)...

Asaaa... sa le luam pe clase la inceput ca e mai simplu:

Clasa medie (320d, c200 cdi, lexus IS, A4 2.0 TDI):
320d-ul este cel mai rapid... singurul care merita luat din punct de vedere dinamic.
c200 cdi e cel mai lent, mult prea lent, e o masina buna dar NU cu motorul ala, daca chiar nu te intereseaza performantele poate fi o alegere foarte comfortabila, fiind probabil cea mai comfortabila din acest grup.
lexus IS-ul ar fi o alegere buna daca nu te intereseaza spatiul... e minuscula masina, spatiul interior e mai mic decat la golf, eu am 1.83 si m-a apucat claustrofobia in interior, in rest e probabil pe locul 2 la performante dinamice.
A4 e bunicel la toate, are spatiu decent (cel mai mare din variantele amintite), performante dinamice decente.

Clasa mare (A6, Serie 5)
A6 cu motor de 2.0 TDI ? pai nu din asta ai avut ? C'mon... no way... oricat de mult imi displace seria 5 macar are un motor destul de potent.

A8... e singur in clasa de lux... e un cruiser ideal, o masina plina de gadgeturi, motor serios, tractiune integrala, nu se poate compara cu celelalte... dar ti-l permiti ? 20 de milioane impozit, consum de ~15 in oras, iar o reparatie poate costa lejer cateva mii de euroi. Daca da atunci nu mai sta pe ganduri, A8 all za way.

Despre SUV-uri ce sa zic ?
X5 si Q7 "beneficiaza" de dezavantajele A8-ului (impozit mare, consum si mai mare si nici servisarea nu e tocmai ieftina) si au performantele masinilor de clasa mica. Daca pe tine te coafeaza, treaba ta... intre cele doua as alege X5-ul, care nu are absolut nicio treaba cu off-road-ul dar e cel mai bun SUV pt sosea... e aproape ca o masina.

Eu (in functie de situatia financiara) as alege intre 320d si A8.


Sa specificam ca nu este vorba despre nici un a4. A6, cum am spus si mai sus doar motor 2.7/3.0. Problema 320-ului ar fi iarna, avand tractiune spate si mai ales cum e la noi cu dezapezirea e posibil sa fie greu de manevrat si cu gume de iarna. A8 intr-adevar e un model de lux, la fel ca x5 si q7, care costa toate foarte multi bani comparativ cu cele mai sus enumerate si chiar spuneam in primul post ca nu as da banii astia pe ele. Impozitul de asemenea e mare, consumabilele, de motorina nu mai zic. Acum dispun de banii astia si ceva pe langa dar pe viitor nu se stie mai ales in timpurile noastre...

EDIT: Am uitat sa zic mersi pentru efortul depus.
HalbaSus
SUV-urile alea (Q7 si X5) sunt bazate tehnologic si "gadgedistic" pe A6 respectiv seria 5... nu se compara cu A8 sau seria 7/S-klass. In incercarea mea de a fi impartial nu ma voi mai referi la ele. Nu imi plac SUV-urile, e boala veche in cazul meu.

Sa inteleg ca spatiul din Mercedes C-class ti se pare prea mic ? in cazul asta trebuie sa elimini si seria 3 si Lexus IS (care sunt mai mici) si A4 e la limita.
avadaniig
Cred ca usor, usor ma lamuresc. Am restrans cautarea la A6, Q7 si X5. Acum totul depinde de planurile de viitor, suv-urile sunt mai scump de intretinut. Nici A6 nu e ieftin cu motorul 2.7 3.0. Apropo la modelul 4x4 cum functioneaza sistemul? il poti dezactiva?
Titi1988
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 07:47 PM) *
Cred ca usor, usor ma lamuresc. Am restrans cautarea la A6, Q7 si X5. Acum totul depinde de planurile de viitor, suv-urile sunt mai scump de intretinut. Nici A6 nu e ieftin cu motorul 2.7 3.0. Apropo la modelul 4x4 cum functioneaza sistemul? il poti dezactiva?


@Audi's "trademark" Torsen-based quattro permanent four wheel drive.." daca nu ma insel, deci este permanent. motorul de 2.7 nu merita, consuma la fel ca cel de 3.0 dar este mai puturos si nu cred ca este foarte mare diferenta la impozit. Tot sustin ca A6 quattro 3.0 TDI este masina perfecta pentru tine. Q7 si X5 sunt doar pentru grandomanie in 90% din cazuri (parerea mea)
avadaniig
Deci cred ca o sa ma reintorc la A6, de data asta cu un motor de 3000 in loc de 2000. E bine ca am buget mai mare si pot sa imi iau una mai buna la ani si cu ce optiuni doresc.

Asta daca nu ma razgandesc iar whistling.gif

Intr-adevar q7 si x5 sunt cumparate, sa ma exprim intr-un limbaj popular, pentru a te lafai... dar nu poti sa imi zici ca nu te-ai vazut niciodata la volanul unui q7 drive.gif
HalbaSus
Nu, nu se poate dezactiva sistemul de tractiune integrala la nicio masina din cele enumerate de tine.

Intre A6 2.7 TDI si 3.0 TDI e o diferenta uriasa din punct de vedere al performantelor (desi ca impozitare si consum sunt destul de apropiate). Eu nu as lua 2.7 cu tractiune fata nici batut. Mai bine cauti unul cu motorul 2.0 TDI de 170 cp sau cu motorul 1.8T benzina, intretinerea e mai ieftina si performante aproape identice. Ori iei 3.0 TDI ori 2.0 TDI, 2.7 nu merita. Este fostul 2.5 TDI pe care l-au "resapat" ca sa-l mai tina in viata o vreme, bun nu a fost niciodata. Deci diferenta aia de cateva mii de euro dintre 2.7 si 3.0 merita din plin.

Daca nu ai 3 copii atunci chiar nu are rost sa te uiti la Q7, A6 si Q7 sunt bazate pe platforme foarte similare, diferentele ar fi:
- Q7 e mai greu cu vreo 500-700 de kile, deci vei avea exact aceleasi performante si consum ca si un A6 care tracteaza o remorca incarcata dupa el. Ai tracta zilnic o remorca dupa tine ? Nici eu.
- Diferenta dintre un Q7 si un A6 pe curbe este cam la fel de mare ca intre un Logan si un Golf V... in favoarea A6-lui.
- Q7 e mai scump...
- in Q7 incap 5 adulti si 2 copii (sau adulti mai mici) si bagaje pentru 2 adulti de sex masculin sau 0.5 adulti de sex feminin, in A6 incap doar 5 adulti dar incap bagaje pentru 6 adulti de sex masculin sau 1.5 adulti de sex feminin biggrin.gif.

solmar
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 12:47 AM) *
-neaparat Diesel, nu sunt genul ca sa iau o masina pentru performantele motorului(poate doar pentru durata lui)
-sa fie in 4+1 usi
-sa fie spatioasa
-motor nu mai mare de 3000 (cu cat mai mic cu atat mai bine)
-sa aiba un design moder, frumos
-nu imi plac mercedesurile
-daca are cat mai multe dotari, gadgeturi este un plus...


Pe MGM e un film - Citty Citty Bang Bang - cu masina potrivita. Iar la gadget-uri n-o bate nimeni! wink.gif
avadaniig
QUOTE (HalbaSus @ Jan 5 2011, 10:21 PM) *
Nu, nu se poate dezactiva sistemul de tractiune integrala la nicio masina din cele enumerate de tine.

Intre A6 2.7 TDI si 3.0 TDI e o diferenta uriasa din punct de vedere al performantelor (desi ca impozitare si consum sunt destul de apropiate). Eu nu as lua 2.7 cu tractiune fata nici batut. Mai bine cauti unul cu motorul 2.0 TDI de 170 cp sau cu motorul 1.8T benzina, intretinerea e mai ieftina si performante aproape identice. Ori iei 3.0 TDI ori 2.0 TDI, 2.7 nu merita. Este fostul 2.5 TDI pe care l-au "resapat" ca sa-l mai tina in viata o vreme, bun nu a fost niciodata. Deci diferenta aia de cateva mii de euro dintre 2.7 si 3.0 merita din plin.

Daca nu ai 3 copii atunci chiar nu are rost sa te uiti la Q7, A6 si Q7 sunt bazate pe platforme foarte similare, diferentele ar fi:
- Q7 e mai greu cu vreo 500-700 de kile, deci vei avea exact aceleasi performante si consum ca si un A6 care tracteaza o remorca incarcata dupa el. Ai tracta zilnic o remorca dupa tine ? Nici eu.
- Diferenta dintre un Q7 si un A6 pe curbe este cam la fel de mare ca intre un Logan si un Golf V... in favoarea A6-lui.
- Q7 e mai scump...
- in Q7 incap 5 adulti si 2 copii (sau adulti mai mici) si bagaje pentru 2 adulti de sex masculin sau 0.5 adulti de sex feminin, in A6 incap doar 5 adulti dar incap bagaje pentru 6 adulti de sex masculin sau 1.5 adulti de sex feminin biggrin.gif.



Nu am 3 copii... inca.
-intr-adevar nu as merge cu o remorca dupa mine, poate doar o remorca de fete whistling.gif
-stiu cum se descurca a6 in curbe, q7 nu am condus niciodata... Legat de asta pot spune ca asr si esp isi merita toti banii. Masina e extraordinar de stabila in curbe.
-volumul din portbagaj stiu ca e imens la a6


1.Ai idee cat consuma real un 3.0 intr-un trafic in oras destul de lejer si in afara mers tot lejer...
2.Inca nu sunt hotarat asupra cutiei de viteze... manuala sau automata. Cand mi-am luat primul model multa lume mi-a zis sa nu imi iau automata ca o sa am probleme cu ea, dar de atunci tot vad cutii automate peste cutii automate.
3.Mai exista modelul S line si la variantele quatro?
4. Alte sfaturi ?

MERSI!

QUOTE (solmar @ Jan 5 2011, 10:24 PM) *
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 12:47 AM) *
-neaparat Diesel, nu sunt genul ca sa iau o masina pentru performantele motorului(poate doar pentru durata lui)
-sa fie in 4+1 usi
-sa fie spatioasa
-motor nu mai mare de 3000 (cu cat mai mic cu atat mai bine)
-sa aiba un design moder, frumos
-nu imi plac mercedesurile
-daca are cat mai multe dotari, gadgeturi este un plus...


Pe MGM e un film - Citty Citty Bang Bang - cu masina potrivita. Iar la gadget-uri n-o bate nimeni! wink.gif



Sa stii ca nu m-am prins...
Titi1988
Analize si informatii AUDI A6 3.0 TDI 240 CP
Caroserie: Sedan
Combustibil: Motorina
Tractiune: Integrala
Cutie de viteze: Automata 6 trepte

http://www.consomo.ro/analiza-audi_a6_30_t...240_cp-988.html

exista S-line
Deja cutia de viteza automata concureaza serios cu cea manuala, in unele cazuri este mai buna vezi DSG thumbsup.gif

O cunostinta are exact A6 3.0 quattro si merge cu audiul de parca l-ar fi furat si este destul de impresionat si el ca nu are probleme majore cu motorul..
solmar
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 10:41 PM) *
Sa stii ca nu m-am prins...


E Chitty Chitty Bang Bang mai precis. Era o gluma....
Cred ca am vazut filmul pe la inceputul anilor '70. Amintirile sunt vagi dar tin minte ca masina din film era o minunatie! Practic era un gadget in sine - zbura, plutea (glisa) pe apa...
HalbaSus
QUOTE (avadaniig @ Jan 5 2011, 10:41 PM) *
1.Ai idee cat consuma real un 3.0 intr-un trafic in oras destul de lejer si in afara mers tot lejer...


Eu am 3.0 dizal cu tractiune integrala si greutate similara cu un A6 pe C-klass... consumurile mele sunt undeva intre 13.5 si 16% in oras in functie de gradul de aglomerare si talpa. In afara la mers lejer consuma cam 7.5... La mers de parca te-ar fugari politia consuma putin peste 10%. Banuiesc ca tot pe acolo se va incadra si un A6 3.0 TDI.

Pe Q7 e acelasi motor doar ca e mai greu deci va consuma considerabil mai mult.

Ahh... si clar automata, e muuuuult mai bine cu automata.
AZAZEL
nu ca ar avea o importanta in aceasta dezbatere , insa 2.7 tdi este derivat din 3.0tdi si nu din 2.5tdi. din informatiile mele, pt a scoate un 2.7 , au modificat un pic cursa pistoanelor si f putine lucruri pe langa.

in rest, sunt 100% de acord cu faptul ca 2.7 tdi este cel mai de evitat motor de la audi in sensul ca are un consum mare ca si un 3.0, greutate mare, performante mici . cu tractiune fata sau cu tractiune integrala, nu-si merita banii.
Titi1988
ai spus ca vrei S-line si...ceva mai mult thumbsup.gif
http://autovit.ro/audi-a6-C16858112.html
avadaniig
Pur si simplu superba masina dar pretul mi se pare exagerat, prea mare in comparatie cu celelalte.
Seri
Avadaniig, cred ca te ajuta si discutia de aici, cand isi cauta HalbaSus o masina asemanatoare.

2. Legat de cutia de viteze, cred ca peste 80% dintre clientii de masini premium mari aleg cutia automata, valabil si pt A6 3.0. Foarte multe modele premium nu mai au manuala nici macar optional. O sa-ti fie mai usor sa gasesti o automata cu dotarile si kilometrii pe placul tau, iar cuttile moderne sunt suficient de fiabile si eficiente incat sa nu-ti faci griji.
3. Pachetul S-Line include: spoilere fata-spate cu design mai agresiv, scaune sport cu sustinere laterala mai buna, volan sport, suspensie sport. Toata sunt accesorii care se pot instala ulterior.

Desi vad ca esti hotarat pe A6, ti-as sugera sa te uiti si la Volvo S80 D5.
HalbaSus
QUOTE (AZAZEL @ Jan 6 2011, 10:54 AM) *
nu ca ar avea o importanta in aceasta dezbatere , insa 2.7 tdi este derivat din 3.0tdi si nu din 2.5tdi. din informatiile mele, pt a scoate un 2.7 , au modificat un pic cursa pistoanelor si f putine lucruri pe langa.

in rest, sunt 100% de acord cu faptul ca 2.7 tdi este cel mai de evitat motor de la audi in sensul ca are un consum mare ca si un 3.0, greutate mare, performante mici . cu tractiune fata sau cu tractiune integrala, nu-si merita banii.

Esti al doilea care imi zice asta pe ziua de azi, deci probabil stiam eu gresit...
solmar
La Sab 9-5 te-ai uitat?
avadaniig
QUOTE (Seri @ Jan 6 2011, 11:48 AM) *
Avadaniig, cred ca te ajuta si discutia de aici, cand isi cauta HalbaSus o masina asemanatoare.

2. Legat de cutia de viteze, cred ca peste 80% dintre clientii de masini premium mari aleg cutia automata, valabil si pt A6 3.0. Foarte multe modele premium nu mai au manuala nici macar optional. O sa-ti fie mai usor sa gasesti o automata cu dotarile si kilometrii pe placul tau, iar cuttile moderne sunt suficient de fiabile si eficiente incat sa nu-ti faci griji.
3. Pachetul S-Line include: spoilere fata-spate cu design mai agresiv, scaune sport cu sustinere laterala mai buna, volan sport, suspensie sport. Toata sunt accesorii care se pot instala ulterior.

Desi vad ca esti hotarat pe A6, ti-as sugera sa te uiti si la Volvo S80 D5.


Am citit topicul si tin sa il felicit pe HalbaSus pentru noua achizitie(care acum de fapt e veche). Cred ca asa se explica si pretul redus la acel mercedes care il postasem mai sus.
Vazusem o discutie pe aici cum ca DHS (daca nu ma insel) e cea mai buna varianta. Ce inseamna DHS? Audi a 6 are DHS?
Stiu ce include modelul S-Line si de asta si am intrebat. E mai usor sa iti iei o masia de-a gata decat sa mai bagi bani dupa in ea.

QUOTE (solmar @ Jan 6 2011, 03:20 PM) *
La Sab 9-5 te-ai uitat?



M-am uitat dar cred ca intra la "prea mici". Nu prea am vazut in realitate masini de genu.
AZAZEL
nu stiu ce este ala DHS, insa daca eu nu am vazut niciodata intr-o fraza/propozitie apelativul "DHS" , alaturi de "audi a6" atunci poti fi sigur ca acea masina nu are asa ceva.
avadaniig
Era vorba de DSG dar nu mai pot sa editez acum.
HalbaSus
DSG este cutia de viteza cu dublu ambreaj... este o cutie foarte misto intr-adevar... doar ca la audi nu se numeste DSG ci se numeste S-tronic sau ceva in genul asta (ca ei au vreo 3-4 feluri de cutii de viteze automate tiptronic, s-tronic-6, stronic-7, etc...)
avadaniig
Exact.
AZAZEL
audi a6 pe care vrei tu sa il cumepri nu are s-tronic(cutie cu dublu ambreiaj).
doar manuala, tiptronic(o automata destul de primitiva cu 6 trepte ce schimba in 0.3 secunde o treapta de viteze- oricum mai repede decat o poti face tu cu o manuala) si o cutie multitronic, cu variatie continua a rapoartelor.
avadaniig
Si care ar fi mai bine de cumparat? Tiptronic sau multitronic?

Ma intereseaza sa nu am probleme la ea. Mi-am cumparat o cutie SH pt o laguna II pentru ca niste domni de la Casco au uitat sa puna ulei in dansa si nu-mi mai trebuie...
AZAZEL
multitronic nici nu se pune la masinile cu tractiune integrala doar la cele cu tractiune fata ce au destul de mult cuplu(asta e in cazul audi, ce fac alti producatori , nu stiu si nu ma preocupa).
multitronic se descurca mai elegant cu gestionarea cuplului la fwd decat o cutie manuala.

despre fiabilitate, nu stiu nimic.
AZAZEL
de ce nu te gandesti la un a4 din ultima generatie.
tehnic este net superior lui a6 si singurul lucru la care acesta din urma il depaseste este spatiul interior.
este adevarat ca "muschiul " pare mai mare daca ai a6. daca nu suferi de astfel de complexe, a4 este o masina mai de soi.
cu banii tai o iei cu putini km si f bine accesorizata.
solmar
QUOTE (avadaniig @ Jan 6 2011, 04:30 PM) *
M-am uitat dar cred ca intra la "prea mici". Nu prea am vazut in realitate masini de genu.


Ai mai jos 2 Saab-uri (motorina si benzina). La ce te referi cand spui prea mici?

Saab 9-5 2010 2.0 TiD 160 CP Linear
Motor
Combustibil - motorina
Putere maxima - 160 CP
Cuplu maxim - 350 Nm
Capacitate cilindrica - 1956.0 cc
Nivel Poluare - Euro 5
Emisii CO2 - 139.00 g/km

Performante
Acceleratie (0-100Km/h) - 9.9 secunde
Viteza Maxima: 215.0 Km/h

Consum
Urban - 6.0 litri
Extra-urban - 4.2 litri
Mixt - 5.3 litri
Capacitate rezervor - 70.0 litri

Transmisie
Tip - manuala
Nr. Rapoarte - 6
Tractiune - fata

Dimensiuni
Tip Caroserie - sedan
Nr. usi - 4
Lungime - 5008 cm
Latime - 1868 cm
Inaltime - 1466 cm
Volum portbagaj - 515 l
Pneuri - 225/55R17"

Pret
Pret CIP* - 27490€
Pret DDP** - 32713€

++++

Sumar Saab 9-5 2010 2.8 TS V6 300 CP Aero XWD
Motor
Combustibil - benzina
Putere maxima - 300 CP
Cuplu maxim - 400 Nm
Capacitate cilindrica - 2792.0 cc
Nivel Poluare - Euro 5
Emisii CO2 - 269.00 g/km

Performante
Acceleratie (0-100Km/h) - 6.9 secunde
Viteza Maxima: 250.0 Km/h

Consum
Urban - 13.0 litri
Extra-urban - 7.5 litri
Mixt - 11.4 litri
Capacitate rezervor - 70.0 litri

Transmisie
Tip - automata
Nr. Rapoarte - 6
Tractiune - integrala

Dimensiuni
aceleasi ca mai sus.
Pneuri - 245/40R19"

Pret
Pret CIP* - 43490€
Pret DDP** - 51753€
Garantie
Nr. de luni - 24 luni


avadaniig
Dieselul ala mi se pare destul de acceptabil. Ma refeream ca is mici, pareau mici in poze. Vazand datele masinii nu mai pare asa mica. O sa caut niste modele sa ma uit. CIP inseamna dotari standard si ddp toate dotarile>?
xamez
QUOTE (avadaniig @ Jan 6 2011, 04:04 PM) *
Si care ar fi mai bine de cumparat? Tiptronic sau multitronic?

Ma intereseaza sa nu am probleme la ea. Mi-am cumparat o cutie SH pt o laguna II pentru ca niste domni de la Casco au uitat sa puna ulei in dansa si nu-mi mai trebuie...

poti sa gasesti o masina buna acolo unde sunt recuperate de la leasing uite aici un site si o masina poate poate.
http://www.logisticon.ro/index.php/mercede...ew-details.html
pmhoria
QUOTE (avadaniig @ Jan 6 2011, 05:03 PM) *
Dieselul ala mi se pare destul de acceptabil. Ma refeream ca is mici, pareau mici in poze. Vazand datele masinii nu mai pare asa mica. O sa caut niste modele sa ma uit. CIP inseamna dotari standard si ddp toate dotarile>?

CIP = pret fara taxe
DDP = toate taxele incluse
nu au legatura cu dotarile unei masini, ci numai cu pretul ei
avadaniig
QUOTE (AZAZEL @ Jan 6 2011, 06:23 PM) *
de ce nu te gandesti la un a4 din ultima generatie.
tehnic este net superior lui a6 si singurul lucru la care acesta din urma il depaseste este spatiul interior.
este adevarat ca "muschiul " pare mai mare daca ai a6. daca nu suferi de astfel de complexe, a4 este o masina mai de soi.
cu banii tai o iei cu putini km si f bine accesorizata.


Sincer m-am uitat si la un A5 sportback 4 portiere. Dar sunt greu de gasit, toata lumea si-a cumparat coupe-ul...
A4 am vrut sa iau cand am plecat in Germania si mi-am luat A6-le vechi. Dupa ce am dat cred ca de singurul neamt care a vandut masina inainte sa venim noi desi vb dinainte cu el nu am mai gasit ceea ce am vrut si m-am ales din conjunctura cu A6-le vechi. Imi place si modelul a4, mai ales ca as putea sa il iau cu motorizare 1.9/2.0 si sa ies mai ieftin la intretinere+taxe dar tot mai frumos mi se pare un A6. Nu e nimic batut in cuie. Am gresit odata cand am fost in Germania si nu o sa mai gresesc a doua oara. Ma gandesc foarte bine si apoi caut foarte bine si aia e.

Nu stiu cat de mare e portbagajul acum de ex la a5 sau a4, spatiul interior. Am fost obisnuit tot timpul cu largime chiar daca eu as sta lejer la inaltimea mea si intr-un polo... whistling.gif

EDIT: Ms pmhoria
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.