Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Misfire in Cylinder # 3
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
f1anatic
Este o adevarata placere sa te trezesti ca te duci undeva si dupa ce repornesti masina, incepe sa mearga 'tremurind', cu mototul tusind la relanti. Este mult mai agravant cind esti si departe de casa, si cu prieteni care depind de tine si masina ta ca sa ajunga acasa.

Asta ar fi al 3-lea injector pe care trebuie sa il skimb in mai putzin de 6 luni. Am mai skimbat pe cel de la cyl # 2 de 2 ori iar de vreo luna cu intermitentze, cylindrul # 3 imi face figura. In general nu are ce sa fie altceva, bujiile sint noi si performante, firele noi, bobina de inductzie e buna din monet ce cyl # 6 nu imi raporteaza probleme (pui scannerul pe masina...spune tot, ca la poligraf). O bucata de vreme am suspectat ca este benzina de vina...luam de la Marathon, Citgo, Clark (pt Iulian) ca erau mai ieftine (oricum nu pun decit de 93 - care-i cifra octanica cea mai mare de la noi) dar am trecut la Shell V-Power si intr-adevar masina merge mai bine dar problema a reaparut. Acum trebuie sa ma chinui cu masina asa pina miine ...cind imi va strica toata ziua caci trebuie sa o las la mecanic...iar transportul in comun - excelent de altfel - imi va nenoroci toata ziua.

Colac peste pupaza, aseara cind au inceput problemele la injector, usile au inceput sa nu se mai deschida (automatic locks, power sliding doors), iar geamurile sa nu se mai ridice. Am suspectat ceva sigurantze arse (mai ales ca am becurile astea puternice) dar pe urma s-au inchis singure fara sa schimb nimic iar in dimineatza asta merg bine...cu toate ca motorul tot rau merge.

Asa ca m-am fript de 300 de lei usor.

Este vreo solutzie temporara ca sa fac injectorul ala sa mearga mai bine pina miine ? Stiu eu...sa pun vreun aditiv ceva in benzina ? Sau sa resetez computerul ? Sau sa nu imi fac de lucru ca nu rezolv nimic ? Eu oricum nu pot sa-l desfac...trebuie dat jos multe...si ii ia mecanicului 40 de min cu toate sculele...De fapt nici macar la bujie nu pot ajunge pt ca motorul este dispus transversal, cyl # 3 este spre parbriz, si ca sa skimb bujia, masina trebuie pusa pe rampa si accesat pe dedesupt.

(Am pus ciinele sa se pise pe roata in dimineatza asta. Eu m-am simtzit mai bine, el s-a simtzit mai bine...masina a primit ce merita...)
Emanoel-Adrian
Salut F1anatic!
pe aici prin Romania se mai obisnuieste sa se curete injectoarele cand masina da semne de mers neregulat la idle, exista o instalatie cu ultrasunete care face o curatire perfecta injectoarelor (asta in cazul cand sunt cocsate).
De obicei da rezultate si costurile fata de cele pe care trebuie sa le suporti cand cumperi injectoare noi este simtitor mai mic. Cred ca exista asa ceva si in State !. Incearca sa afli . Injectoarele mai rar se decalibreaza intr-o functionare de 100-150 mii Km.
Succes !
Iulian HondaFan
nasol.

cate mile are Venture-ul vostru? e rusinos sa faca fitze din acestea la mileage sub 100 000.

tu ai scanner acasa? sau ai dus-o la mecanic?
f1anatic
venture-ul nu face decit fitze electrice thank-God. Dar pe de alta parte...numai din alea costisitoare.
f1anatic
5 AC DELCO injectors @ 111 dollars fiecare = $ 555
Front Oxygen Sensor = $ 80
Shop supplies/Hazardous Materials = $ 10.60
Remove upper plenum in order to replace injectors 1,3,4,5,6 = $ 155
Replace all spark plugs = $ 75
Bosch 4 Platinium Spark Plugs = $ 40
Replace oxygen sensor = $ 35

Rotund, cu taxe cu tot $ 1000

Sint la al 3-lea paharel de vodka...Hai noroc !

Pe de alta parte anuntz ca totul merge foarte bine dpdv al unui Subaru Legacy GT 2.5 L Turbo

Hai noroc din nou !

Pe de alta parte...motorul nici nu se mai aude si merge ATIT de frumos incit imi vine sa-i sparg toate geamurile mai ales ca geamul pe dreapta fatza ba nu vrea sa se lase jos/ridice din nici un buton, ba numai din ala din dreapta, ba numai din stinga...ba merge bine din amindoua. Asta a inceput simbata...si totul era OK cind am plecat de la mecanic numai ca...iar m-am intoirs la el...Nu are ce sa-mi faca atita vreme cit este atita variatzie in modul de operare...mai ales ca dupa vreo 5 min de butonari feroce si-a revenit. Pune scannerul pe ea, spune unde-i baiul, pe ce circuite...dar tocmai cind conectau scannerul si-a revenit fereastra draq. Si nu au mai putut replica simptomele...

Ok...ma duc sa-l torn pe al 4-lea...Si venisem cu chef de munca...am ramas doar cu chef de vorba...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.