Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Help me!!!Cum sa adaug cai putere la un Eclipse?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Sorin3
Am un Mitsubishi Eclipse(1996,2000 cmc,16 valve) de 150 HP si vreau sa-i mai pun vreo 40-50.Stie cineva ,ceva chestii in plus ,in afara de schimbarea filtrului de aer,a galeriilor de evacuare si cip tuning?
Apropo,nu as vrea sa umblu la motor daca nu e cazul.

Thanks!!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-05-16 16:20 ]
OMEGA
i-ai spoilere si suspensii intarite
Catalin2
Nu prea poti sa adaugi 40 cp fara sa umbli la motor. In jur de 15 cp poti sa-i adaugi daca umbli la evacuare. In orice caz, am niste prieteni care au o firma de tunning si pot sa-ti puna un chip la motor sau sa faca alte modificari care sa-i creasca puterea. Daca vii cu mine acolo primesti si un discount. Daca te intereseaza, suna-ma la 0745-937.808
Sorin3
Mah solom,m-ai vazut incepator si faci mishto de mine?!!Cum dreaq sa-i dai putere daca-i pui spoilere si suspensii intarite??!!Sau ai raspuns si tu asa ,sa te bagi in seama?
Paul2
Modifici avansul si admisia dar cum ai chip .. inseamna ca iti schimbi epromul de pe el care are alte date si care ii permite turatie mare. Daca faci asta trebuie sa iti schimbi pompa de ulei si sa ii pui una de presiune mare si ca ajutor un radiator de ulei.
Si ca sa fie si mai beton .. ii pui o cutie de viteze cu rapoarte mai mici.
Deci acei 40-50 de calutzi nu ii obti asa usor ... ca tre sa ii hranesti si pe aia
Stefan4
Teoria spune asa: Baga aer cu presiune in admisie si cresti Output power. Cum faci treaba asta: una bucata turbocompresor de la un diesel (cel mai subtire il iei de la un Fiat Ducat sau Iveco Daily de2500 cmc, de la schrot si te rogi sa nu fie gripat, daca ai bani iei unul nou la 2200 $) schimbi pompa de ulei (ai nevoie de 4-6 bar pentru turbocompresor), schimbi uleiul cu unul sintetic cu specificatie MIL (pui si un radiator de ulei), schimbi filtrul de aer, pui un K&N de debit mare (4-5000 cmc), bagi chip tunning (EEPROM rescris, alti 300 $), alte arcuri de supape, mai tari sa tina la 6-8000 rpm (ai nevoie de un inginer de motoare care vrea si ala bani), schimbi sistemul de evacuare (te duci la WALKER si iei tobe profi, cam 800-1200 $) si dupa aia intri in primul pom ca ai avut prea multa putere fara control... Invata tu sa scoti 100% din masina pe care o ai si dupa aia cauta sa o faci mai cu "cohones"
G e o r g e
absolut de acord cu stefan... sau se crede omu in 2fast 2furious???
Paul2
Is deacord cu Stefan dar singura problema ii ca nu ar putea pune asa usor un turbocompresor pe acel eclipse, care ii aspira,t deoarece motorul are o compresie prea mare ca sa mai suporte un turbo. Acesta idee am avut-o si eu la fordul meu XR3I pe care am vrut sa il transform intr-un RS dar nu ii chiar asa de usor pt ca este o diferenta intre aceste motoare si anume pistoanele de pe RS nu "urca" asa de mult ca cele de pe XR rezultand o compresie a motorului mai mica si astfel isi poate face turbina treaba(presiunea), plus ca "arhitectura" motorului ii diferita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.