Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CHRYSLER 300C
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chrysler
E33995
Se stie ceva despre importarea in Romania a acestei masini (CHRYSLER 300C)?
G e o r g e
da, se importa !
Andrei Suzuki
Se importa.Chiar am vazut una neagra zilele trecute,in Dorobanti cu nr de leasing.Superba masina
Iulian HondaFan
ideea este cat costa acolo.

aici este intr-adevar o masina excelenta in 33-38000 USD bani cu care nu iti iei decat un BMW3 sau MB C class.

motorul HEMI V8 de 5.7l a creat o adevarata droaie de adulatori printre americani ( motorul este si pe Dodge RAM si Durango) cu muschiul sau amplu 340CP la 500rpm si 510Nm la 4000rpm, la un consum rezonabil 14 l% in oras si 9.5 l% in afara. Pe 300C HEMI are si sistemul de decuplare a 4 cilindri in regim de sarcina joasa care scade din consum si testerii spun ca este imperceptibil in functionare.

masina are review-uri bune dar toti recunosc ca nu e chiar BMW sau MB. pretul e insa f. bun pentru o masina de talia si performantele astea si se vinde f. bine. este insa masiva si nu prea vad sa fie o alegere practica in Ro.
Andrei Suzuki
Marius de ce nu ar fi o alegere in RO? Atata timp cat vezi o groaza de S-uri,Seria 7,A8 care nu poti sa spui ca sunt masini mici,sunt chiar MARI,nu inteleg de ce nu ar fi o masina buna pt un om de afaceri prosper,de ex.Si in plus una e sa vezi un mertz S class si alta e sa vezi un chrysler ca asta.
Cum adica "toti recunosc ca nu e MB sau BMW? Ce au astea si nu are 300C?
Iulian HondaFan
ca sa ai asa masina in Ro trebuie sa ai garaj, sa ai pe cineva sa ti-o pazeasca in parcare sau pe unde umbli, etc. eu daca as avea 40000$ in Ro nu i-as baga pe masina asa de scumpa, pt. ca nu se merita la drumurile si siguranta de acolo. daca stai la bloc mai bine iei o masina de 20000$ si pui de-o casa. daca ai si casa si bani multi atunci mi-as lua"the real thing" - BMW5 sau 7 sau MB E sau S.

masina are ceva componente MB ( in principal transmisia, ca are tractiune pe spate=RWD) dar nu are in primul rand manevrabilitatea de BMW sau MB.
Iulian HondaFan
Chrysler se pare ca a nimerit-o f. bine cu noul 300 si varianta sa wagon: Dodge Magnum.

In special 300C se vinde f. bine si acum seful Chrysler Dieter Zetsche se gandeste fie sa adauge un nou schimb la Uzina Chrysler din Brampton, Ontario care construieste cele 2 modele, fie sa introduca modelul si in productia unei alte uzine Chrysler.
Watcher
QUOTE(Andrei Suzuki)
Cum adica "toti recunosc ca nu e MB sau BMW? Ce au astea si nu are 300C?


AMS zice a nu are manevrabilitate.agilitate comparabila, mai ales in europa. Ca sa citez, (cred k e ultimul AMS) zice "e facuta pt drumurile lungi si drepte din SUA, pe drumuri de munte virajate si denivelari se comporta cam rau) --citat din memorie, evident smile.gif

Si nici consumul nu se compara. Si pretul (cu banii jos) e imens din cauza taxelor, la cel mai mic motor ajunge la > 40K DDP (am fost vineri la Galton Motors)
Iulian HondaFan
Se pare ca Chrysler va comisiona asamblarea lui 300C catre Magna-Steyr, firma austriaca care de altfel asambleaza si alte modele Chrysler si Jeep pentru Europa. Asta inseamna ca DCX a mirosit ceva profituri daca isi da osteneala.
Iulian HondaFan
Iata fisa tehnica


ACCELERATION, Seconds
Zero to 30 mph, 2.0
40 mph: 2.8
50 mph: 4.1
60 mph: 5.3
70 mph: 6.8
80 mph: 8.8
90 mph: 11.0
100 mph: 13.4
110 mph: 16.1
120 mph: 20.1
Street start, 5-60 mph: 5.6
Top-gear acceleration, 30-50 mph: 2.8
50-70 mph: 3.4
Standing 1/4-mile: 13.9 sec @ 102 mph
Top speed (governor limited): 130 mph

BRAKING
70-0 mph @ impending lockup: 184 ft

HANDLING
Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.77 g
Understeer: minimal moderate excessive

FUEL ECONOMY
EPA city driving: 17 mpg
EPA highway driving: 25 mpg
C/D-observed: 17 mpg

INTERIOR SOUND LEVEL
Idle: 45 dBA
Full-throttle acceleration: 77 dBA
70-mph cruising: 70 dBA

2005 CHRYSLER 300C HEMI
Vehicle type: front-engine, rear-wheel-drive, 5-passenger, 4-door sedan

Price as tested: $37,760

Price and option breakdown: base Chrysler 300C Hemi (includes $625 freight), $32,995; Navigation and Sound Group (includes nav system, 6-CD changer, and Boston Acoustics speakers), $2130; power sunroof, $895; Protection Group (includes curtain airbags, parking assist, and self-sealing tires), $840; walnut trim, $400; satellite radio, $325; adjustable pedals, $175

Major standard accessories: power windows, seats, and locks; remote locking; A/C; cruise control; tilting and telescoping steering wheel; rear defroster

Sound system: Chrysler/Boston Acoustics AM-FM-satellite radio/CD changer, 7 speakers

ENGINE
Type: V-8, iron block and aluminum heads
Bore x stroke: 3.92 x 3.58 in, 99.5 x 90.9mm
Displacement: 345 cu in, 5654cc
Compression ratio: 9.6:1
Fuel-delivery system: port injection
Valve gear: pushrods, 2 valves per cylinder, hydraulic lifters with electronically controlled cylinder deactivation
Power (SAE net): 340 bhp @ 5000 rpm
Torque (SAE net): 390 lb-ft @ 4000 rpm
Redline:5700 rpm

DRIVETRAIN
Transmission: 5-speed automatic with manumatic shifting ( de conceptie Daimler si construita aici in Kokomo,IN :cheers:)
Final-drive ratio: 2.82:1
Gear, Ratio, Mph/1000 rpm, Max test speed
I, 3.59, 8.1, 46 mph (5700 rpm)
II, 2.19, 13.3, 76 mph (5700 rpm)
III, 1.41, 20.7, 118 mph (5700 rpm)
IV, 1.00, 29.2, 130 mph (4450 rpm)
V, 0.83, 35.2, 130 mph (3700 rpm)

DIMENSIONS
Wheelbase: 120.0 in
Track, front/rear :63.0/63.1 in
Length/width/height: 196.8/74.1/58.4 in
Ground clearance: .5.6 in
Drag area, Cd (0.35) x frontal area (25.4 sq ft): 8.89 sq ft
Curb weight: 4140 lb
Weight distribution, F/R: 54.1/45.9%
Curb weight per horsepower: 12.2 lb
Fuel capacity: 19.0 gal

CHASSIS/BODY
Type: unit construction with 1 rubber-isolated subframe
Body material: welded steel and aluminum stampings

INTERIOR
SAE volume, front seat: 56 cu ft
rear seat: 51 cu ft
luggage: 16 cu ft
Front-seat adjustments: fore-and-aft, seatback angle, front height, rear height, lumbar support
Restraint systems, front: manual 3-point belts, driver and passenger front and curtain airbags
rear: manual 3-point belts, curtain airbags

SUSPENSION ( de conceptie Chrysler de aceea handlingul e nasoliu :evil: )
Front: ind; 1 upper control arm, 1 lateral link, and 1 diagonal link per side; coil springs; anti-roll bar
Rear: ind; 2 lateral links, 1 diagonal link, and 1 toe-control link per side; coil springs; anti-roll bar

STEERING
Type: rack-and-pinion with hydraulic power assist
Steering ratio: 16.1:1
Turns lock-to-lock: 2.8
Turning circle curb-to-curb: 38.9 ft

BRAKES
Type: hydraulic with vacuum power assist, anti-lock control, brake assist, and stability control
Front: 13.6 x 1.1-in vented disc
Rear: 12.6 x 0.9-in vented disc

WHEELS AND TIRES
Wheel size/type: 7.5 x 18 in/cast aluminum
Tires: Continental ContiTouringContact,
P225/60R-18: 99H M+S
Test: inflation pressures, F/R 30/30 psi
Spare: high-pressure compact

cele 2 punti ( fata si spate) sunt Daimler fiind identice cu cele de pe Mercedes E class.

mai multe aici:

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...p;page_number=1
bark35485
Tot ce pot sa spun este ca este o masina americana (firma care are experienta in domeniu) ,insa pentru vitezomani o alegere buna ar fi mazda rx-8 laugh.gif
Andrei Suzuki
Tot ce poti sa ne spui este ca este o masina americana? Pai asta stiam deja.
Nu iti iei un 300C ca sa te duci la curse cu el,il iei pt eleganta,pt confort,pt siguranta etc. Nu prea e buna comparatia cu rx 8
EMaiL40336
si totusi nu mi-ar fi rusine sa stau langa un RX8 cu un 300C, la semafor.... HEMI ala scoate 100 in 6.8sec si RX8-ul in 7.7, cel mai slab, si 6.4 cel tare...
EMaiL40336
si cam asta se poate face din ea
Draga46578
QUOTE(Andrei Suzuki)
Marius de ce nu ar fi o alegere in RO? Atata timp cat vezi o groaza de S-uri,Seria 7,A8 care nu poti sa spui ca sunt masini mici,sunt chiar MARI,nu inteleg de ce nu ar fi o masina buna pt un om de afaceri prosper,de ex.Si in plus una e sa vezi un mertz S class si alta e sa vezi un chrysler ca asta.
Cum adica "toti recunosc ca nu e MB sau BMW? Ce au astea si nu are 300C?


Faima nene!Faima !Mashini cu renume ! pe cand chrysler-ru? Abia a aparut in ro.Asta e diferentza.Si in plus nu poti compara la motor un bmw cu unu de chrysler.


(parerea mea)
Maff
:angel:
Maff




Maff

Andrei Suzuki
Da domne..urata,urata.
Daca as avea bani si ar trebui sa aleg intre un Crysler ca asta si vre-un E Class sau S,pe asta l-as alege.Poate si din cauza ca Merturi prea vezi peste tot.
Maff

Thanks to its striking design and comprehensive equipment level the Chrysler 300C is one of the most appealing choices in its class. In a world debut STARTECH presents a custom-tailored designer suit for both the sedan and the Touring station wagon..

STARTECH refines the 300C with elegantly shaped and aerodynamically efficient STARTECH body components. The STARTECH front spoiler is attached to the production bumper and lends the 300C a sportier face. But that's not all: It also minimizes lift on the front axle. Another attractive feature is the integrated license-plate holder, which means the characteristic front grill of the 300C is no longer partially covered up by the front license plate. For an aerodynamically favorable transition between the wheelhouses the sides of the Chrysler are refined with understated side sills. Their integrated entrance lights are activated with the keyless-entry remote or by pulling on the door handles. The lights illuminate the ground on either side of the vehicle. The STARTECH roof spoiler visually stretches the roofline of the sedan. The STARTECH rear spoiler lip on the trunk lid of the four-door car reduces lift on the rear axle at high speeds. The STARTECH designers further developed custom elements for the rear apron to house the two oval-shaped tailpipes of the STARTECH stainless-steel exhaust system. The sport exhaust is available in custom-tailored versions for the V6 and V8 engines of the Chrysler 300C. It not only produces a more powerful engine sound but also contributes to optimizing power yield.
Exciting looks and more agile handling are the character traits of the STARTECH Monostar IV light-alloy wheels for the 300C. The one-piece five-spoke rims in size 9Jx20 make perfect use of the available space under the wheel arches. For optimal tires STARTECH selected tires in size 245/40 ZR 20 in front and in size 275/35 ZR 20 on the rear axle.
Custom-calibrated to the use of sporty low-profile tires is the STARTECH lowering kit which lowers the ride height of the sedan by some 40 millimeters. The sport springs are designed to be combined with the production shocks. They give the Chrysler 300C a sportier ride without sacrificing ride comfort.
Masterful handcraft, exclusive design and highest quality characterize the STARTECH interior. It includes door-trim elements and armrests made from Alcantara, a completion set for the factory wood trim of dashboard and door panels, aluminum shift knob, foot pedals and chrome-plated door-lock pins, as well as exclusive floor mats with STARTECH logo. Even more exclusive is the STARTECH fully leather interior crafted to utmost precision in the company-own upholstery shop. STARTECH exclusively uses only the finest Alcantara and Mastik leathers that are especially soft and breathable yet highly durable. STARTECH also offers a custom-tailored multimedia package for the Chrysler 300C. The roof console houses a retractable monitor and an integrated DVD player.
Watcher
Aseara la Top Gear pe Antena 3 era o comparatie intre 300C, un Holden si Jaguar S type-R. Ce am retinut:
1) si Top Gear are aceeasi parere proasta despre manevrabilitatea lui 300c ca si AMS (mie imi e de ajuns biggrin.gif) : Jeremy Clarkson, conducandu-l pe plaja se utia catre mare si zice "ma intreb daca nu i-ar fi mai bine out there, caci IT HANDLES LIKE A BOAT". De asemenea mai criticau faptul ca reduerea de pret s-a facut pe seama franelor, "and there is not where i's like to save money".
2) motorul Hemi are 5.7 litri si 340 Cp, iar SType-ul avea motor de 4.2l si 400 CP...
3) 300C are suspensiile FOARTE moi, facand-o greu manevrabila dupa ce dai peste denivelari (de aici poanta de la pct 1)
4) "good platform for drive-by shootings".
5) spatiul interior e IMENS (mai lat ca Range Rover)
6) "ESP"-ul nu poate fi decuplat si pace, si intervine destul de des/ obtrusive
Iulian HondaFan
pentru o masina americana 300C este chiar cu suspensii tari... nu stiu care e parerea lui Clarkson despre Buick...

In USA 300 este un succes. fata de generatia precedenta vanzarile in primele 3 luni ale 2005 sunt de 7 ori mai mari.

ESP-ul este acelasi sistem Bosch folosit si pe VW-Audi si Mercedes. se poate insa ssa fie setat sa intre mai devreme date fiind limitele de manevrabiliattea lae masinii.

Dupa C&D 300 e chiar reusit... locul2 dupa Toyota Avalon ( masina care a outbuick Buick-ul)...

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=9639
Watcher
Pai eu zic ca C&D zice cam aceleasi chestii care le zic si astialalti, dar pune mai mult accentul pe chestiile bune si iese articol de bine smile.gif. Adica si ei zic ca ESPul merge 'rau', franarea e mediocra, si finisarile cam ieftine si ceva mai putine dotari:
QUOTE(Car and Driver Magazine)
Although its handling reflexes are very good, the 300 managed only 0.69 g on the skidpad, weakest of the group. Blame a hyper-interventionist stability-control system that apparently hates tire squeal and refuses to be shut off. Braking was about average. [...]
At the same time, certain Chrysler details shout "cheap fleet car." For example, the front buckets lack the customary map pockets on the backsides of the seats. Moreover, the 300 is the only one of the group without a passenger-side power seat, trip computer, steering-wheel buttons for the stereo, automatic climate controls for driver and passenger, and automatic headlights. No surprise, it ranked lowest in the features-and-amenities category.
LOWS:
Lots of road noise, only a four-speed auto and no manumatic, low-budget shine on the plastic interior padding.
Iulian HondaFan
yeah , interiorul e "generic" pentru masini americane.

eu ma refeream la manevrabilitate, care sigur ca e proasta daca il compari cu serie5 dar e un mare pas inainte comparat cu majoritatea autovapoarelelor cu care concureaza.

trebuie adaugat ca ei au testat varianta cea mai ieftina cu motorulV6 ( testul era pentru masini in jur de 30K).
Dany_s
comparatia aia cu S-Type-R e stupida pt ca cel putin in america cumperi doua 300C cu pretul unui S-Type R.

Pt cei care vor handling mai bun, a fost facut SRT-8-ul - 425cp, care la un pret f decent ofera nu numai demaraj - 4.9-5 sec 0-100 dar si handling - suspensie mult mai rigida decat 300C normal, roti de 20" cu cauciucuri de performanta si frane Brembo enorme.

Echipat la maxim (cu navi, xenon si o gramada de gagdeturi) costa cu vreo 8000$ mai putin decat cel mai prost echipat 530i.
Otto73
SRT8-ul in SUA este intre 38k si 42k$
Dar mai e si 300AWD care nu e de aruncat cu hemi-ul de 340ponei intre 33k si 37k$ :wave:
emilian90831
nu vreau sa supar sau sa deranjez pe nimeni...insa am avut masini multe...masini dintre care ultimile 3 americane ... doua wrangler tj unul de 2.5l si unul de 4.0l si un pt cruiser care are 2.2 crd-ul de mercedes( din pacate am ratat un 2.4 l turbo ch din state...260 hp )...nu zice nimeni ca top gear nu e emisiune buna si ca aia nu stiu de masini...insa nu poti compara jaguarul care e al lor cu un 300c ... americanii pe 5.7 hemy au standard 360 hp...si nu e supraalimentat... vreau sa zic ca am amic in state care are 300c-ul cu compresor pe el si alte modificari ... evacuare ,admisie, ambreiaj centerforce3 transmisia HD , TH... adika ca la carte ...pe test masina ajunge sa aiba la roata 500hp la un pretz total de 55.000usd cu tot cu pretul masinii...de ce? simplu ...acolo toaaaate aftermarket-urile sunt super accesibile, ca idee acel supercharger a costat 4000usd si care ridica puterea cu 115hp...nu poti sa compari preturile si calitatea masinilor americane , care sunt facute accesibile mai pt oricine, cu cele europene.... sa nu uitam ca in america pe vremea cand se facea gt500-le in anii 60 ...porsche facea bicicclete...sau mai nou un corvett costa adus in tara in jur de 65.000usd , ddp...ce bani e un porsche /ferrari/maserati...?
marius68582
Probabil fanii masinii stiu deja ca se produce si o versiune alungita bazata pe modelul de serie 300C.In curand insa,si mai exact la SEMA,Chrysler va prezenta o alta versiune cu ampatament marit,cu multe "jucarii" menite sa sporeasca confortul ocupantilor banchetei din spate,inclusiv usi care se deschid in sens opus,a la RR Phantom(suicide doors)
Mihai44627
al naibi pret decent pt un C300 SRT8....incepand de la 51000$ ...fara taxe blink.gif
mi se pare super masina.dar hemi-urile cica consuma cam mult..asa se plang nenea astia americanosi si canadienosi.chiar sunt multe masini cu motoare hemi de vanzare pe b&s din cauza consumului.
as prefera un seria 7 sau un mercedes cls de banii astia 50000$.prea mult pt un motor de 6.1. nici un cadillac escallade sau STS nu ar fi rau.e cam acelasi motor pe un escallade si pe un c300 ,mai bine zis...acelasi monstru.
marius68582
Stii vorba aia:daca trebuie sa intrebi inseamna ca esti prea sarac blush.gif
Acum serios vorbind,doar romanii isi pot cumpara automobile de inalta performata cum este STR8 si apoi sa se ingrijoreze din cauza consumului.
Iulian HondaFan
QUOTE(Mihai44627)
al naibi pret decent pt un C300 SRT8....incepand de la 51000$ ...fara taxe blink.gif
mi se pare super masina.dar hemi-urile cica consuma cam mult..asa se plang nenea astia americanosi si canadienosi.chiar sunt multe masini cu motoare hemi de vanzare pe b&s din cauza consumului.
as prefera un seria 7 sau un mercedes cls de banii astia 50000$.prea mult pt un motor de 6.1. nici un cadillac escallade sau STS nu ar fi rau.e cam acelasi motor pe un escallade si pe un c300 ,mai bine zis...acelasi monstru.


Escalade are un alt motor fiind un produs GM.

Hemi-ul este al Chrysler ( are o traditie au avut motoare similare in anii '50-'60, cel actual preia numele si capul cilindrului hemisferic- de unde si numele- dar in rest este actualizat).

consumul este intr-adevar mare dar pentru 340CP si 2t de masina nu e rau deloc.
Mihai44627
QUOTE(marius68582)
Stii vorba aia:daca trebuie sa intrebi inseamna ca esti prea sarac blush.gif
Acum serios vorbind,doar romanii isi pot cumpara automobile de inalta performata cum este STR8 si apoi sa se ingrijoreze din cauza consumului.



vorba aia care o zici tu nu am auzit`o. nu stiu cine a mai inventat`o si pe asta.dar poate asa o fi. si cu asta cu romanii care ai zis`o tu...mi se pare o mare aberatie. oare de unde ai scos`o? la treaba cu, consumul am auzit`o numai de la canadieni.inca nu am intalnit nici un roman care are c300.plus ca romanul nu ar recunoaste`o pt ca e prea mandru wink.gif.am i right?biggrin.gif

ai dreptate iulian.
http://www.allpar.com/mopar/hemi/chrysler-hemi.html
uite si istoria motorului hemi. oare o merge si pe dacia? smile.gif))))
george73315
Nu zice nimeni nimic de varianta diesel,cum e,au mai imbunatatit stabilitatea de care se vorbea?
blublu
Preferatul meu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.