Lucrurile stau cam asa:
Volkswagen Golf VI GTI
1.984 cmc cutie manuala 6 trepte, 210CP/5.300 rpm, viteza maxima 240 km/h, acceleratie 0-100 km/h - 6,9 s, consum mixt 7,3 l/100 km
In ce priveste cuplul, specificatiile gasite sunt oarecum neclare. Uneori este data drept cuplu max. valoarea de 280Nm la 1700 sau 1800rpm, alteori acelasi cuplu pe plaja de turatii 1700-5200 rpm.
Alfa Romeo Giulietta 1.8 T 235 CP E5 Quadrifoglio Verde
1742 cmc, cutie manuala 6 trepte, 235 CP/5500 rpm, viteza maxima 242 km/h, acceleratie 0-100 km/h – 6,8 s, consum mixt - 7,6 litri/100km.
Si in cazul Alfei sunt date diferite cu privire la cuplu. Astfel:
cuplu maxim de 340Nm/1/900 rpm in Dynamic (300/4.500 in Normal si All Weather).
Sistemul D.N.A.,este unic in clasa compacta: daca in Normal si All-Weather cuplul motor, precum si raspunsul din partea trenului de rulare, sunt normale sau chiar 'vegheate' indeaproape de sistemele de siguranta (in special in "A", de la All-Weather), in Dynamic tcuplul motor este crescut simtitor, modul de operare a cutiei de viteze, a directiei si a diferentialului electronic Q2 de pe puntea fata este modificat, sistemul VDC este adaptat pe masura, iar masina reactioneaza mult mai rapid.
Astea fiind datele, ce ati alege si de ce anume?