Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Volkswagen Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta 1.8 T 235 CP E5 Quadrifoglio Verde
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Henry90720
Lucrurile stau cam asa:

Volkswagen Golf VI GTI
1.984 cmc cutie manuala 6 trepte, 210CP/5.300 rpm, viteza maxima 240 km/h, acceleratie 0-100 km/h - 6,9 s, consum mixt 7,3 l/100 km
In ce priveste cuplul, specificatiile gasite sunt oarecum neclare. Uneori este data drept cuplu max. valoarea de 280Nm la 1700 sau 1800rpm, alteori acelasi cuplu pe plaja de turatii 1700-5200 rpm.

Alfa Romeo Giulietta 1.8 T 235 CP E5 Quadrifoglio Verde
1742 cmc, cutie manuala 6 trepte, 235 CP/5500 rpm, viteza maxima 242 km/h, acceleratie 0-100 km/h – 6,8 s, consum mixt - 7,6 litri/100km.

Si in cazul Alfei sunt date diferite cu privire la cuplu. Astfel:
cuplu maxim de 340Nm/1/900 rpm in Dynamic (300/4.500 in Normal si All Weather).
Sistemul D.N.A.,este unic in clasa compacta: daca in Normal si All-Weather cuplul motor, precum si raspunsul din partea trenului de rulare, sunt normale sau chiar 'vegheate' indeaproape de sistemele de siguranta (in special in "A", de la All-Weather), in Dynamic tcuplul motor este crescut simtitor, modul de operare a cutiei de viteze, a directiei si a diferentialului electronic Q2 de pe puntea fata este modificat, sistemul VDC este adaptat pe masura, iar masina reactioneaza mult mai rapid.

Astea fiind datele, ce ati alege si de ce anume?
Rebel
Din toate punctele de vedere, de la tehnic la design as lua Golf-ul fara sa clipesc macar.
Diesel
Din toate punctele de vedere, de la tehnic la design as lua Alfa fara sa clipesc macar.
RD-Woo
Asta da versus. sunt curios de parerile membrilor referitoare la cele 2modele smile.gif
Titi1988
QUOTE (Rebel @ Dec 18 2010, 08:15 PM) *
Din toate punctele de vedere, de la tehnic la design as lua Golf-ul fara sa clipesc macar.


stupid.gif tot golful l-as alege si eu, la exterior/interior arata mult mai masculin iar alfa, dupa cum ii spune si numele, mi se pare foarte feminina (exteriorul si interiorul nu-mi plac deloc). nu te astepta la asemea consumuri, 100% o sa fie mai mari.
Sistemul de pe alfa este foarte interesant dar nu compenseaza lipsa aspectului agresiv de hot hatch care pana la urma conteaza foarte mult.
Parerea mea.
PS ma uit la pret si dotari acum whistling.gif
Rebel

Click to view attachment
Alfa,
Masina urata, cu fata mirata; oricand o vezi in oglinda retrovizoare te intrebi de ce e trista... Sau te bufneste rasul. De cate ori vad cate o masina cu un design asemanator, musai ma uit sa vad cine a ales asa o masina...
Daca poti trai cu o masina efeminata din toate punctele de vedere si al carei design este respingator, atunci go for it ca nu-i a mea. Eu unul o vad ca una dintre cele mai interesante candidate la "the gay car of the year".


Click to view attachment

VW Golf,
Design agresiv ce denota determinare, plina de elemente mixte bine combinate, inclinata catre masculinitate dar receptiva si la cerintele feminine, cu un design bine ales, deschis oricaror forme de tuning si personalizare.

Alfa e o EA, Giulietta e si mai EA, Golful e un EL ...

Rebel
iata un comparo AICI

Click to view attachment

BOTTOM LINE

Golf first, Leon second (but easily the best value), Giulietta third. Pity, but there it is. This is new Alfa: better built, more mainstream and easier to live with, but in chasing the Golf GTI so assiduously, Alfa has lost sight of the bigger picture: it’s forgotten to inject the stuff that makes us love Italian cars unconditionally. So what we’ve ended up with is an Italian car that lacks the flair, vigour and passion of a German car. It’s an Alfa, but not as we know it.
T u d o r
Sa ne imaginam discutia asta peste 4 ani. Adica sa ne imaginam continuarea acestei discutii cand vei vrea sa vinzi masina pe care ai cumparat-o cu 4 ani inainte. smile.gif

Pentru acest unic considerent as lua Golful.
Baby Blues
Bun topicul dar as fi curios sa vad si niste preturi. Pe de alta parte as vrea sa-l intreb pe diesel care sunt punctele superioare ale masinii italiene fata de cele ale Golfului. Calitatea materialelor interioare, pret mai mare la revanzare, motor, cutie?
Lasand partea de lauda cred totusi ca este ceva la mijloc.
http://www.audiworld.com/news/05/060705b/content.shtml

Vis-a vis de motorul alfei nu stiu foarte multe si nici nu stiu cine-l faca dar daca il face fiatul as avea o spranceana ridicata. Din acesti 235 cp ai Alfei nu stiu cat poti sa mai scti ulterior , dar din cei 210 ai Golfului sigur mai poti scoate inca vreo 50 fara costuri foarte mari. Oricum ma gandesc ca dintr-un motor de 1.8 nu e foarte bine sa scoti foarte multi. Consumul la golf nu va fi atat ci sigur mixtul se va duce undeva la 10- 12, in functie de cat de mult mergi prin oras.
In ceea ce priveste cutia de viteze iti garantez ca face toti banii. Ca si exemplu iti pot da faptul ca la 50 km/h in treapta a 5-a mergi lejer fara sa-ti tremure masina.
DRAGOS
QUOTE (Baby Blues @ Dec 19 2010, 01:32 AM) *
Pe de alta parte as vrea sa-l intreb pe diesel care sunt punctele superioare ale masinii italiene fata de cele ale Golfului. Calitatea materialelor interioare, pret mai mare la revanzare, motor, cutie?


Design...si o tehnica decenta. Probabil ca Golf-ul e cu un oarcare procent mai bun la capitolul tehnic, dar nu cu mult mai bun. Marele castig al noilor alfe este ca au ajuns la un nivel tehnic decent, ceea ce combinat cu modul cum arata si ceea ce inspira masina, se traduce prin ceva foarte atractiv

Totusi, masinile inspira lucruri total diferite, iar design-ul e ceva subiectiv. Mie imi plac ambele dintr-un anumit punct de vedere, golful pt ca e elegant, sobru si agresiv in acelasi timp, iar alfa pentru ca are un farmec pe care doar marca asta il poate oferi.

QUOTE (Baby Blues @ Dec 19 2010, 01:32 AM) *
Vis-a vis de motorul alfei nu stiu foarte multe si nici nu stiu cine-l faca dar daca il face fiatul as avea o spranceana ridicata. Din acesti 235 cp ai Alfei nu stiu cat poti sa mai scti ulterior , dar din cei 210 ai Golfului sigur mai poti scoate inca vreo 50 fara costuri foarte mari. Oricum ma gandesc ca dintr-un motor de 1.8 nu e foarte bine sa scoti foarte multi.


Si din alfa se va putea scoate mai mult, totul depinde de cat de multa atentie vor da tuneri acestui motor. La golf se pot scoate foarte usor, pentru ca e un motor care e "pe toate gardurile", 2.0TFSI/TSI e ceva foooarte comun in lumea tuning-ului, mai ales in RO. La noi, de exemplu, tuning-ul de japoneze e foarte scump, exact invers fata de alte tari.

Si nu inteleg ceva...care-i marea diferenta intre 1.8 si 2.0? Sa scoti cai multi dintr-unul sau din altul e cam acelasi lucru.
QUOTE (Baby Blues @ Dec 19 2010, 01:32 AM) *
Consumul la golf nu va fi atat ci sigur mixtul se va duce undeva la 10- 12, in functie de cat de mult mergi prin oras.
In ceea ce priveste cutia de viteze iti garantez ca face toti banii. Ca si exemplu iti pot da faptul ca la 50 km/h in treapta a 5-a mergi lejer fara sa-ti tremure masina.


Civicul meu merge in tr 6 la 45 la ora fara sa tremure, nu e o mare realizare. Desigur, este total contraindicat si nu vad de ce cineva normal la cap ar incerca asta mai mult de 1 data, de test.

Si ca sa raspund la inrebare, strict dintre cele 2, as lua Golful, in principal datorita faptului ca Alfa se va vinde foarte greu, cum a spus si Tudor, asta desigur daca au acelasi pret. Daca alfa cu aceleasi dotari este mai ieftina cu o suma considerabila, cred ca as lua alfa.
Baby Blues
Corect ceea ce-ai scris dar am o mica interventie: Un motor de 1.8 va fi mult mai fortat cu 250 de cp fata de un motor de 2.0 cu acelasi numar de cp. Parerea mea de nepriceput.
Vis-a vis de mersul in treapta a 5-a cu 50 la ora, am scris doar ca sa arat ca este o cutie care isi face treaba.
PS: N-ai somn? biggrin.gif
Diesel
Motorul de 1.8TSI al lui James scoate 190cp doar cu un sut in fund. Italienii au facut un motor mai eficient. Lancer EVO FQ-400 are 405cp din 2litri. Acolo iti pui probleme de fiabilitate?

Golful GTI arata ca orice Golf cand esti la 500m distanta. De aproape nu arata rau, dar cred ca daca trimiti nevasta sa caute masina in parcarea hypermarketului tot o incurca.

Alfa arata original, genereaza emotii, faptul ca unora nu le place e o treaba buna, nu toti trebuie sa isi cumpere Alfa (cum zic cei de la Top Gear, n-ai recomanda-o niciunui prieten, dar ai cumpara-o pentru tine). De fapt Henry90720, nu-ti cumpara Alfa. Vor fi prea multe pe strada si isi va pierde din exclusivitate smile.gif

Interiorul Golfului e acelasi ca la cel mai ieftin Polo, din punct de vedere al designului. Se regaseste si la Leon. Aceleasi forme, alte culori, ar fi bine pentru sanatatea lor sa fie alte materiale.

Interiorul Giuliettei arata ca o nava spatiala iar navigatia se ridica din bord (poti vedea presiunea turbinei, la VAG poti?). Designul interior rupe orice legatura cu trecutul. Ca sa fiu sincer, nu-mi plac butoanele glossy si alte detalii, dar eu n-am fost multumit niciodata deplin de interiorul vreunei masini.

Si apoi volanul: nu suntem la F1 unde se folosesc 180 de grade de rotatie. Cand folosesti 720 de grade ai nevoie de un volan rotund, cu suprafata uniforma, ca la Giulietta, nu hidosenia aia turtita de pe Golf.

Cat despre pretul de revanzare, vorbiti ca niste speculatori imobiliari.
T u d o r
Haidi bai, daca vrei sa nu pierzi intreaga valoare a unei masini dupa 4 ani inseamna ca gandesti ca un speculator imobiliar? La Golf vei pastra 10k aproximativ, la Alfa cat va fi? 5000? Pai atunci Alfa ar trebui sa fie cu 5000 euro mai ieftina decat GTI la vanzare pentru a face parte din aceeasi clasa. Daca nu e o problema sa dai 5000 euro in plus atunci poti sa te uiti peste GTI cu 5000 E, adica pe la 30k-35k si vei gasi chiar clasa premium acolo. Alfa e o masina emotionala dar din pacate istoria de 10-20 ani nu o recomanda pentru achizitie. Sunt convins ca-ti amesteca hormonii mai mult decat un VW dar asta o va face cat n-ai probleme.
Diesel
Daca vei avea probleme cu ea, ti se vor amesteca hormonii si mai tare, doar ca in sensul gresit si te ia ameteala biggrin.gif

M-am uitat la preturile de la 147, m-am uitat la preturile de la Golf (ala normal, ca nu comparam 147 cu GTI) si sincer n-am priceput nimic. Nu avem puncte de referinta pentru noua generatie. Putem sa negociem daca vrei, diferenta aia dupa 4 ani ar putea fi 2000 de euro, dar nu 5000.
HalbaSus
Deja o dam in stereotipii... Cred ca e clar pentru toata lumea (mai putin Rebel) ca Alfa 159 e cea mai frumoasa masina din clasa medie, ca Brera este pornografie curata si Alfa GT arata mai bine decat orice audi sau BMW facut in ultimii ani iarasi e clar... si inca nici nu am adus vorba de 8C Competizione. De aici putem deduce ca Alfa face masini frumoase... corect... dar de aici pana la stereotipul "e alfa = e frumoasa" e cale lunga, e ca si chestia cu "e bmw deci e rapid si sportiv" chiar daca e vorba de un amarat de 318d. E un stereotip... in cazul de fata GRESIT.

Alfa giulietta NU e frumoasa la fel cum nici Mito nu e (defapt au aceasi fata de broasca pocnita in bot). Deci toate argumentele cu "giulietta e pasiune, e design, e romantism" sunt invalide. Designul e un lucru subiectiv si e normal ca unora sa le placa mai mult giulietta iar altora mai mult golful... si asta tocmai pentru ca nu e o frumusete epica (cum e 159 in clasa medie spre exemplu). E suficient de banal ca sa o pierzi in parcare daca o parchezi intre 2 mito-uri si din anumite unghiuri e chiar hidoasa.

Iar daca eliminam argumentele de ordin subiectiv... ce avem ? Un Golf GTI despre care stim cu siguranta ca este foarte bun si o giulietta despre care inca nu stim nimic dar in ultimii 10 ani nu tin minte sa fi existat vreo alfa cu comportament dinamic decent (159 era foarte grea... mai ales in fata, avand comportament de ciocan, Alfa GT am condus si a fost una din cele mai mari dezamagiri si cele mai mari discrepante intre felul cum arata si felul cum se conduce o masina, nici macar 8C competizione nu a fost laudat pentru comportamentul dinamic).
Sistemul ala DNA e un program de management al ECU-ului... WOW... revolutionar... Ar merita facut totusi un drive-test...
solmar
Not much to add after Halba. Concluzie: VAG sa cumpere bradul Alfa cat mai repede, sa le puna motoare, tehnica si inginerie nemteasca iar italienii sa se ocupe doar de design si gadgeturi. Eventual un comando nemtesc sa puna mana pe Pininfarina (care totusi are o divizie germana) si sa-l exploateze la maximum.
Baby Blues
QUOTE (solmar @ Dec 19 2010, 12:21 PM) *
Not much to add after Halba. Concluzie: VAG sa cumpere bradul Alfa cat mai repede, sa le puna motoare, tehnica si inginerie nemteasca iar italienii sa se ocupe doar de design si gadgeturi. Eventual un comando nemtesc sa puna mana pe Pininfarina (care totusi are o divizie germana) si sa-l exploateze la maximum.


Ar mai fi cateva lucruri totusi:
1. Nu cred ca ai sansa ca intr-o parcare sa-ti parchezi Giulieta intre 2 mito, deorece 2 au fost toate cele vandute in Romania.
2. in ceea ce priveste Alfa si calitatea acesteia, pot spune din propria experienta ceea ce-am mai scris pe aici: Acum vreo 3 ani cand vroiam masina, am facut un test drive cu "emotionala" 159. In afara de faptul ca avea 15.000 de km si cutia caraia in marsarier si treapta I, fapt recunoscut de dealer care a mentionat rusinat ca urmeaza sa fie schimbata si de faptul ca deja se cojea plasticul de pe butoanele sistemului audio si cele de pe usa, (fapt ce nu se intampla la Astra mea cu 300.000 de km), in rest masina mi-a dat niste emotii extraodinare ... cand am auzit pretul. biggrin.gif ... In rest mi-a placut.

PS: Si mie mi se pare ca plange Alfa sau e suparata, in sfarsit nu prea sunt convins ca-mi spune ceva concret. biggrin.gif
Titi1988
QUOTE (RD-Woo @ Dec 18 2010, 07:35 PM) *
Asta da versus. sunt curios de parerile membrilor referitoare la cele 2modele smile.gif


un versus foarte previzibil... ninja.gif parerile pozitive sunt unilaterale whistling.gif surprize?
Titi1988
QUOTE (Baby Blues @ Dec 19 2010, 12:06 PM) *
PS: Si mie mi se pare ca plange Alfa sau e suparata, in sfarsit nu prea sunt convins ca-mi spune ceva concret. biggrin.gif


arata ca un fiat bravo numai muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai urata sick.gif
Baby Blues
Si totusi daca se facea un versus intre Golf si o Honda Civic type R mai inteleg sa fi existat controverse majore vis-a- vis de alegere dar cand as avea de ales intre o masina cu motorizari ce-au castigat diverse premii, cu un interior nu foarte "emotional" dar corect , functional si calitativ si o masina despre care nu stiu nimic dar mi se pare ca e "emotionala" as alege fara sa ma gandesc masina care-mi va fi de folos si cand ma duc familia la mare sau la munte dar si cand voi avea nevoie de adrenalina pe o sosea virajata. De asemenea n-as avea nevoie de acele emotii cand ajung la service sau cand am nevoie de-o interventie minora si nu se baga nimeni , deoarece nu se pricepe nimeni. De asemenea m-as gandi cu atentie chiar daca as avea ceva bani pusi deoparte, deoarece peste cativa ani cand voi vrea sa vand masina, probabil nu vor sta rau in buzunar 2000 de euro sau chiar mai mult dupa parerea mea. Plus reprezentante VW gasesti cam in fiecare orasel din tara iar Alfa are probabil doar in orasele mari.
Daca as avea de ales chiar as face versus cu alte modele de masini si slava domnului ai de unde. Sincer as avea mai multa incredere in Megane Rs decat in gillieta dar asta-i parerea mea neemotionala biggrin.gif
DRAGOS
QUOTE (Baby Blues @ Dec 19 2010, 01:38 PM) *
Si totusi daca se facea un versus intre Golf si o Honda Civic type R mai inteleg sa fi existat controverse majore vis-a- vis de alegere


nu, acolo n-aveau de ce sa fie controverse, alegerea era evidenta teehee.gif ca tot zicea cineva pe aici ca am tatuat brand-ul honda pe undeva 36182451.gif

io giuletta am vazut-o live, m-am urcat in ea si m-am jucat la butoane. arata muuuuult mai bine decat in poze.

bravo n-are nicio treaba cu giulietta la capitolul design.
Diesel
Dragos, de ce nu iti iei Giulietta? are putere, are LSD destept pe fata de nu iti mai trebuie awd, iti place cum arata. Vezi sa fie tot rosie.
DRAGOS
nu e automata. sincer vreau mai mult automata decat 4X4...
AZAZEL
o masina poate sa fie ea cat de buna(desi nu cred ca e cazul la respectiva), insa cand arata ca o masina pentru cel mai convins gay de pe pamant, prefer sa merg cu tramvaiul.
T u d o r
Bai terminati cu emotiile. Daca vreti emotii luati-va asa ceva. Si nu ma refer la emotiile date de probabilitatea ca maine dimineata sa nu porneasca, sau cumva sa se strice cand ti-era lumea mai draga si vroiai sa te dai racer.

Fuck... Honda inca mai face masini adevarate pentru JDM... de ceheheeee nu e cu volanul pe partea corectaaaaa.... wacko.gif

Dragos, daca vrei automata si nu neaparat 4x4 poate vezi si cea mai buna masina din clasa ei, un adevarat icon, cea care a dat numele unei clase, bla bla bla. biggrin.gif

Giulietta mi se pare, ca si noua Delta, un fel de Bravo cosmetizat si "pasional" datorita renumelui marcii si mai putin a aspectului (si din ce zic unii pe youtube nici macar a comportamentului). Adica GTI e mai performant, mai fiabil (istoric vorbind, n-avem date concrete la modele), mai bun la revanzare, are automata cea mai buna din lume, e unanim recunoscut de lumea auto drept cea mai buna masina din clasa ei... trebuie sa fii pornit rau sa fii pe dos incat sa alegi alta care nu-ti ofera nimic in plus in afara faptului ca nu mai gasesti inca una la fel in parcare.
DRAGOS
QUOTE ( T u d o r @ Dec 19 2010, 03:41 PM) *
Bai terminati cu emotiile. Daca vreti emotii luati-va asa ceva. Si nu ma refer la emotiile date de probabilitatea ca maine dimineata sa nu porneasca, sau cumva sa se strice cand ti-era lumea mai draga si vroiai sa te dai racer.

Fuck... Honda inca mai face masini adevarate pentru JDM... de ceheheeee nu e cu volanul pe partea corectaaaaa.... wacko.gif

Dragos, daca vrei automata si nu neaparat 4x4 poate vezi si cea mai buna masina din clasa ei, un adevarat icon, cea care a dat numele unei clase, bla bla bla. biggrin.gif


Honda nu mai face masini adevarate, nici pt japonia. Civic FD2(type-r sedan) a iesit din fabricatie. In schimb, in Japonia, mai nou, se vinde FN2(civic type-r european, hatch), cu numele de civic type-r EURO smile.gif

N-am zis ca nu vreau neaparat, am zis doar ca ordinea prioritatilor este automata>4X4. Daca nu ma incadrez ca bani sa le am pe ambele, aleg automata.
pmhoria
Alfa e urata cu spume ... Au modele faine dar asta chiar nu-mi spune nimic. So .. as alege cu ochii inchisi GTI-ul cu argumente de genul: posibiliati de tuning, pret revanzare, usor de ascuns in marea Golfuri din Ro si nu numai (ultimul argument e pur personal whistling.gif ).
Rebel
Interior Alfa
Click to view attachment

Interior VW
Click to view attachment

Eu recunosc ca n-am fost in prea multe nave spatiale smile.gif dar se vede ca tu nici pe-atata. Daca Alfa are interior de nava spatiala atunci alea de pe Citroen sunt ce?
Sincer sa fiu, eu gasesc interiorul de Oltcit cu cei doi cilindrii "rupti' din bord, mult mai futurist. Deci vorbim de termenul futurist nu? Tine cont anul fabricatiei.

Un bord demn de termenul futurist in secolul XXI arata asa
Click to view attachment
sau asa
Click to view attachment



Golful este sobru, are un design longeviv in timp, abordarea germana a designului interior nu a fost niciodata perceputa ca veche. Uita-te la masinile germane fie ele si din 90.

Eu nu stiu despre ce pasiune vorbiti voi aici, mie Alfa efectiv imi REPUGNA. Mai ales 159 aia pe care o vada asa ca un mix nefericit. Si toate au niste mutre care numai pasiune nu imi inspira ci din contra.
Ah, si volanul ala de VW are si el un scop. Stii cati cauta sa il schimbe pe al lor cu unul flat? Probabil ca la o berlina de lux nu ar arata bine dar pe un GOLF e la el acasa. In alta ordine de idei, nu numai ca inlesneste accesul in masina si mareste spatiul pentru picioare dar in acelasi timp transmite un mesaj; stii care? ai vazut volanul unui Lotus de exemplu?
Uite si la un C3
Click to view attachment

Diesel, poate imi arati si mie ce este futurist in bordul ala in comparatie cu Golful. S-au dus vremurile cand butoanele erau asezate dupa cum veneau parghiile din compartimentul motor. Acum avem electronica capabila sa duca pe un fir magistrala o multime de informatii.

Vrei un bord cool si care exista? Ca sa fiu impartial dau un exemplu diferit; uite aici bordul de la Ford Edge sau Lincoln MKX. daca mai pui la acest design si eficienta sistemului SYNC, there you go, we have a winner in here!

EDGE



MKX



Va rog urmariti filmul din Watch Features Video in HERE
HalbaSus
QUOTE (Rebel @ Dec 19 2010, 09:38 PM) *
...mie Alfa efectiv imi REPUGNA. Mai ales 159...


Ok, stiu ca asa gandesti, si iti respect parerile, dar te rog... sa nu mai spui asta in public... in cazul de fata sunt de acord cu tine, giulietta aia e urata cu spume, dar toate argumentele tale au fost invalidate de afirmatia de mai sus. 159 nu e frumos, este darul designerilor pentru pamanteni, este drew barymore facand sex salbatic cu carmen electra.... este... o dovada vie ca o berlina cu 4 usi poate sa fie frumoasa. Pacat ca e o masina de rahat in rest.
Titi1988
100% deacord cu totul! perfect in afara de remarca cu alfa 159, wtf??? este singura masina berlina la care ma opresc sa o admir!! adica este perfecta din orice unghi wub.gif ce sa vrei mai mult? cred ca si daca as avea una si s-ar strica(de asta sunt sigur..) nu as fi suparat pentru ca pot sa stau langa ea sa o privesc in toata splendoarea ei thumbsup.gif

LE la ce a zis rebel ma refer.. halba s-a bagat peste mine ^^
Lucian107416
QUOTE (HalbaSus @ Dec 19 2010, 10:38 PM) *
QUOTE (Rebel @ Dec 19 2010, 09:38 PM) *
...mie Alfa efectiv imi REPUGNA. Mai ales 159...

Ok, stiu ca asa gandesti, si iti respect parerile, dar te rog... sa nu mai spui asta in public... in cazul de fata sunt de acord cu tine, giulietta aia e urata cu spume, dar toate argumentele tale au fost invalidate de afirmatia de mai sus. 159 nu e frumos, este darul designerilor pentru pamanteni, este drew barymore facand sex salbatic cu carmen electra.... este... o dovada vie ca o berlina cu 4 usi poate sa fie frumoasa. Pacat ca e o masina de rahat in rest.

+1!!
Diesel
Rebel, am admirat in trecut interiorul de la Citroen, cauta-mi posturile. Nu am zis ca Giulietta are cel mai tare interior desenat vreodata de om. Insa Golful are pe departe unul dintre cele mai triste interioare aflate in productie mileniul asta. La un versus Giulietta vs DS3 vs DS4 as fi pus in mare dificultate.

Introduci aiurea design-ul din concepte, aici vorbim de masini in productie, preferabil care se vand in Romania. Am scris 9 randuri, impartite in paragrafe, sa fie usor de urmarit, insa n-am mentionat cuvantul futurist. Alfa are interior de nava spatiala retro, combate asta.

In continuare, volanul turtit e o idee proasta. Prefer sa fiu incomodat la urcare si coborare, dar sa fiu in siguranta controland masina, desi nu am avut probleme vreodata cu locul in masina. Lotus abia la Evora au turtit volanul, ca aia e masina pentru grasi. Sper sa il tina rotund la Elise pana imi iau si eu una smile.gif

Interiorul sobru nu are ce cauta la GTI. De fapt tocmai ce am gasit azi: http://jalopnik.com/5714552/ten-unlikely-c...types/gallery/5 "VW GTI Owners Are Young, Euro Trash-Wannabe, Trash-Talkers"
Vorbim despre hothatches cu peste 200cp adresate unei clientele tinere, care vor ceva inedit, original, rebel (pun intended)

PS: lipsesc vreo 3 zile, nu luati lipsa mea de raspunsuri ca semn ca m-am dat batut. Topicul merita dus pana la combat wink.gif dar s-o facem cu stil.
T u d o r
"Deci":

Rebel, de acord cu uratenia Giuliettei. De acord cu uratenia lui MiTo. Nu de acord cu uratenia lui 159.

In plus haideti sa dam dracu odata disputa asta pe design, gusturile nu se discuta cum nu te poti nici kk in ele. biggrin.gif


Problema e ca GTI e cea mai competenta masina din clasa ei. Au spus-o toti, nu eu. E un mix foarte bun intre tot ce inseamna o masina hot-hatch in uzul de zi cu zi si in performanta, chiar si pe circuit. Nu e la fel de hardcore precum un Megane RS dar nimeni nu ar vrea un RS pentru a merge si la munca zilnic. Decat daca are inclinatii masochiste sau pietre la rinichi pe care ar vrea sa le elibereze prin macinare fara operatie. Idem pentru Type R, ba mai mult - o si bate pe circuit.

Stiu ca imaginea in Romanica a "germana frate" inca e de actualitate si toti ne-am feri de o astfel de potentiala eticheta dar nici posesorii de japoneze sau altele nu mai sunt ce-au fost. In privinta interiorului, GTI6 e un mare pas inainte fata de vechile generatii. Mie chiar imi place cum arata. Iar in privinta calitatii materialelor si a asamblarii nu cred ca exista vreun dubiu la VW.
Henry90720
DRAGOS avea dreptate cand spunea, mai sus, ca in realitate Giulietta arata mai bine decat in poze. Asa mi s-a parut si mie. Dincolo de asta, poate ca au exagerat cu noul design al partii frontale al ultimelor modele de Alfa, insa Giulietta nu e chiar de aruncat cu pietre in ea. Macar si pentru singurul motiv ca tine topicul asta in centrul atentiei prin faptul ca starneste comentarii/replici incinse in privinta aspectului ei exterior.
wink.gif
T u d o r
Ca sa ne lamurim cu emocion si cuore sportivo, asa arata o Alfa Giulietta. De aici i se trage Fiatului aluia redesenat renumele de sportiv:

Rebel
QUOTE (HalbaSus @ Dec 19 2010, 11:38 PM) *
QUOTE (Rebel @ Dec 19 2010, 09:38 PM) *
...mie Alfa efectiv imi REPUGNA. Mai ales 159...


Ok, stiu ca asa gandesti, si iti respect parerile, dar te rog... sa nu mai spui asta in public... in cazul de fata sunt de acord cu tine, giulietta aia e urata cu spume, dar toate argumentele tale au fost invalidate de afirmatia de mai sus. 159 nu e frumos, este darul designerilor pentru pamanteni, este drew barymore facand sex salbatic cu carmen electra.... este... o dovada vie ca o berlina cu 4 usi poate sa fie frumoasa. Pacat ca e o masina de rahat in rest.


Asta ne si face diferiti: posibilitatea de a ne exprima in public ceea ce gandim.
Nu am nevoie de darul designerilor pentru pamanteni. Da-mi voia sa fiu un ateu din punctul asta de vedere.
Aceasta este o masina frumoasa:
Click to view attachment

In alta ordine de idei, Drew Barrymore si Carmen Electra nu sunt nici pe departe in lista mea de optiuni feminine; sorry. De-aia si cred ca s-ar putea sa ai dreptate, nu orice femeie place oricui.
In plus, nu sunt receptiv la lesbiene si nici nu ma intereseaza aspectul... dar si aici ai dreptate: nici una dintre formele Alfei nu exprima masculinitate. The best gay/lesbian car ever! biggrin.gif

Probabil ca as fi fost mai receptiv la o analogie Brad Pitt / Charlize Theron.
Eu recunosc, imi plac masinile care au si ceva masculinitate in ele si care ma reprezinta ca sofer, ca mesaj, ca stil, ca expresie artistica, ca perceptie generala a automobilului. Eu vad in masina mea o extensie a personalitatii mele.

Sa revenim: O platforma sportiva cu un design atragator exista deja pe acest Golf. Este o caroserie pretabila la orice fel de tuning, de la cel discret la cel agresiv. Cu putina imaginatie si bun gust pui in cur orice Alfa. Punct.



Baby Blues
QUOTE (Henry90720 @ Dec 19 2010, 11:51 PM) *
DRAGOS avea dreptate cand spunea, mai sus, ca in realitate Giulietta arata mai bine decat in poze. Asa mi s-a parut si mie. Dincolo de asta, poate ca au exagerat cu noul design al partii frontale al ultimelor modele de Alfa, insa Giulietta nu e chiar de aruncat cu pietre in ea. Macar si pentru singurul motiv ca tine topicul asta in centrul atentiei prin faptul ca starneste comentarii/replici incinse in privinta aspectului ei exterior.
wink.gif

Pana la urma ce-ti iei? Te-ai hotarat sau numai ne-ai atatat? biggrin.gif Ai fost cu Alfa? Ai facut test drive? Ceva impresii?
Henry90720
Eh, inca nu m-am hotarat. De ani de zile sofez japoneze ... e greu sa aleg intre o nemtoaica si o italianca. Dar urmaresc cu interes opiniile voastre. smile.gif
T u d o r
Pai de ce ai limitat decizia doar la cele doua? Lista nu mai poate fi largita? Adica daca ne dai pretul maxim si niste cerinte ale tale de la viitoarea masina nu putem veni si cu alte sugestii? smile.gif
Titi1988
acum 5 minute am terminat de citit un versus pe seat club intre seat leon si giulietta si majoritatea userilor (tineri in proportie de 90%) spun ca alfa este mai frumoasa decat leonu-ul turned.gif la partea frontala mai sunt critici dar interiorul si partea din spate sunt foarte apreciate.
la asta nu ma asteptam.. cateva citate:

Doar din punct de vedere al design-ului, Giulietta este mult peste Leon, nu este o comparatie prea dreapta.
giulietta cam bate la fund leonul
partea din fata mi se pare ca este oribila...clar leon peste, dar partea din spate este criminala
leon-ul este desenat frumos si este o masina foarte frumoasa, dar nu se poate compara cu alfa romeo, masiniile lor arata fenomenal.
interiorul e demential,mai ales bordul...n-am ce zice
idem ionut, chiar daca nu giulietta, macar un mito mellow.gif
spatele la Giulietta e spectacol...si atat la exterior...in rest mi se pare groaznica, mai ales botu` ala fara niciun sens facut!!!
am vazut giulieta in trafic pe strada in italia si da arata mult mult mai bine decat in poze.

so cam astea sunt cateva pareri pt categoria de varsta 18-30
HalbaSus
Etnobotanice. Asta e raspunsul.
Acum eu recunosc ca din punct de vedere al designului, leonul actual e un mare pas in spate față de leonul anterior, si aspectul general al leonului este mai mult de monovolum sportiv decat de hatchback... pot sa inteleg daca cineva critica designul leonului, dar sa spui ca giulietta asta noua e superba... trebuie sa fii pe prafuri, ierburi, pastile... ceva...

Alfa Giulietta nu este o Alfa nici macar din punct de vedere al fabricatiei... Se face fix in aceasi fabrica ca si Bravo, pe fix acelasi sasiu ca si bravo, ba mai mult, cei de la fiat s-au zgarcit atat de tare incat nici macar nu au avut bunul simt sa schimbe si sa mute farurile pentru modelele alfa, preferand sa le faca dupa acelasi calapod cu fiat-urile. Ori cand desenezi o alfa, dar trebuie sa respecti proportiile si pozitia farurilor unui fiat... obtii mito (care arata muult mai prost decat fiat 500) si giulietta (care arata mult mai prost decat bravo).
22nst
Voi comparati masinile astea doar ca aia e mai frumoasa si aia e mai urata?
Este adevarat, Alfa este mai frumoasa si atat.
Masinile italiene nu mi-au inspirat incredere. Mai bine cumpar Renault biggrin.gif
Am avut, am si sunt chiar ok.

Asa, votez GOLF!
Lucian107416
QUOTE (Titi1988 @ Dec 20 2010, 09:39 PM) *
spatele la Giulietta e spectacol...si atat la exterior...in rest mi se pare groaznica, mai ales botu` ala fara niciun sens facut!!!

asta e tare. imi aminteste de glumele de golanas de genul: "Esti frumoasa, da' te strica fata si corpul"
Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Dec 19 2010, 12:54 PM) *
bravo n-are nicio treaba cu giulietta la capitolul design.



QUOTE (HalbaSus @ Dec 20 2010, 09:08 PM) *
Alfa Giulietta nu este o Alfa nici macar din punct de vedere al fabricatiei... Se face fix in aceasi fabrica ca si Bravo, pe fix acelasi sasiu ca si bravo, ba mai mult, cei de la fiat s-au zgarcit atat de tare incat nici macar nu au avut bunul simt sa schimbe si sa mute farurile pentru modelele alfa, preferand sa le faca dupa acelasi calapod cu fiat-urile. Ori cand desenezi o alfa, dar trebuie sa respecti proportiile si pozitia farurilor unui fiat... obtii mito (care arata muult mai prost decat fiat 500) si giulietta (care arata mult mai prost decat bravo).


deci am avut dreptate cand am zis de bravo thumbsup.gif ce simt al observatiei am. mi-au murit laudatorii wub.gif

QUOTE (HalbaSus @ Dec 20 2010, 09:08 PM) *
Etnobotanice. Asta e raspunsul.
.... trebuie sa fii pe prafuri, ierburi, pastile... ceva...


morrrr 36182451.gif laugh.gif 36182451.gif
T u d o r
Stiti ce as intelege? Sa vorbim la modul estetic de Civic vs Golf, sau chiar Leon vs Golf...dar chestia aia urata cu fatza plansa si trista?! Wake up, daca te cheama tot Antonio Banderas nu inseamna ca semeni cu el. Alfa e o divizie Fiat si asta spune totul. Nu am nimic cu Fiat dar nu poti sa vii cu cuore sportivo si quadrifoglio verde si alte rahaturi pline de nostalgia vremurilor trecute si sa-mi vinzi un Fiat Bravo la pret de Golf GTI. Daca era 5000 euro mai jos intelegeam dar asa?!
getodac
QUOTE (HalbaSus @ Dec 20 2010, 08:08 PM) *
Etnobotanice. Asta e raspunsul.
Acum eu recunosc ca din punct de vedere al designului, leonul actual e un mare pas in spate față de leonul anterior, si aspectul general al leonului este mai mult de monovolum sportiv decat de hatchback... pot sa inteleg daca cineva critica designul leonului, dar sa spui ca giulietta asta noua e superba... trebuie sa fii pe prafuri, ierburi, pastile... ceva...


+1 thumbsup.gif

Nu puteti spune ca Giulietta este o masina urata, in nici un caz, urat este loganul, urate cu spume sunt SsangYong-urile, urat cu crengi este X6, nu giulietta, doar ca golful este mult mai atragtor, mai masculin, mai frumos si mai ales tehnic/fiabilitate prezinta mai multa incredere.
Strict din punct de vedere al design-ului intre giulietta si golf eu as alege leon-ul wub.gif
Lucian107416
QUOTE (getodac @ Dec 21 2010, 07:31 AM) *
urat cu crengi este X6, nu giulietta,

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif vezi ca dupa Rebel liniile lui x6 au fost trasate de Dumnezeu. Mana lui Bangle&Co a fost doar unealta
getodac
Off topic.

Rebel stie cat de mult il simpatizez, dar trebuie sa recunoastem ca pana si giulietta e Afrodita pe langa struto-camila aia cocotata pe roti rolleyes.gif
HalbaSus
getodac are dreptate, giulietta nu ar fi urata in mod absolut (cum e ssang yong rodius sau fiat multipla) oricat de mult imi displace nu as nominaliza-o pt un top 10 al celor mai urate masini. In schimb e o alfa ! Ori o alfa urata este ca un bmw cu motor de dacie. Nu iti iei bmw pentru ca arata bine, poti sa ierti chiar si un design mai nereusit (a se vedea creatiile bangle) pentru ca primesti in schimb garantia unor performante sportive decente. La fel si in cazul alfa, deobicei poti sa-i ierti faptul ca nu e cea mai performanta din clasa... sau cea mai fiabila... sau cel mai bine asamblata... pentru ca e frumoasa de pici si asta compenseaza pentru restul. Insa o alfa care nu arata bine chiar nu are nici un sens.
Titi1988
QUOTE (Lucian107416 @ Dec 21 2010, 06:03 AM) *
QUOTE (getodac @ Dec 21 2010, 07:31 AM) *
urat cu crengi este X6, nu giulietta,

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif vezi ca dupa Rebel liniile lui x6 au fost trasate de Dumnezeu. Mana lui Bangle&Co a fost doar unealta


X6-le este.....superb wub.gif blush.gif se pare ca pana acum eu cu rebel avem aceleasi gusturi thumbsup.gif
Giulietta mi se pare foarta urata datorita contrastului cu celelalte alfa. Daca sang yong facea aceasta masina ziceam ca este urata dar merge. DAR dupa ce faci alfa GT wub.gif ... 159 teehee.gif si brera banana.gif scoti mito si giulietta com'n!!!
A dat afara alfa designerii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.