CITAT(florin069 @ Dec 15 2010, 07:59 PM)
CITAT(Titi1988 @ Dec 14 2010, 06:24 PM)
m-am uitat acum si am vazut ca site-ul prezenta date eronate. La mase este asa cum zici tu.
la acest tip de condus ( ca si mama mea) intradevar scoti consum mic dar nu-i face bine la masina sa schimbi sub 3500 in 1-a si a 2-a.
Eu conduc normal spre sport.
dar totusi mi se pare 156 de Nm cuplu prea mic pentru orice masina peste 1.2 tone
Buna!
Cred ca este cuplul mic, dar ma intreb cat de mare este diferenta intre variantele 1.5 l si 1.6l (consum, fiabilitate, cheltuieli, revizii, demaraj la depasiri, etc).
Stima multa.
Salut,
Nu am condus QQ diesel cand am facut testul pentru ca in perioada respectiva te bucurai daca vedeai un QQ in reprezentanta.
Eu am asteptat 6 luni de zile
pana l-am primit.
Ce pot sa spun de revizii este ca pentru un benzinar revizia este la 30.000 km sau 1 an de zile, iar pentru diesel 10.000 sau 15000 sau 1 an de zile.
Eu am facut 29000 km in primul an. Daca aveam diesel aveam deja doua vizite pe la service. Acum modelele cu facelift fac revizia la 10000 de km. Ca sa fie economic trebuie sa stii cat de mult folosesti masina intr-un an !
Demaraj sau depasiri e OK. In trapta aII-a si aIII-a pe la 3500 - 4000 simti ca zbori.
Eu sunt foarte multumit de masina. Acum ma apropii de 60.000 si trebuie sa merg la revizie.
O sa-mi schimbe uleiul+filtru, filtru de polen, filtru de aer, bujii, placute de frana ? (inca nu le-am schimbat), curele distributie, alternator.
Varianta diesel de 1.5 are intradevar un cuplu mai mare dar daca te uiti si la acceleratie 0 - 100 km/h o sa vezi ca sunt aproximativ la fel 1.6 in 12 sec si 1.5 in 12,2 sec.
Alegerea de diesel sau benzinar am facut-o pe
http://www.automobiletv.ro/calculator.php.
Vezi ce iti iese si tie.
Cele bune!