Help - Search - Members - Calendar
Full Version: corolla verso
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Sorin Lucian33967
Am platit deja avansul pentru o Corolla Verso 1.8 Aut. Linea Sol. Vreau niste impresii de la posesori sau cunoscatori, in asteptarea livrarii... Cu multumiri
G e o r g e
ne bucuram nespus. macar puteai sa intrebi inainte sa cumperi masina :roll:
Sorin Lucian33967
Se naste firesc intrebarea din desene animate, la care e necesar raspunsul: "Unde-a gresit Patratzel?..."
zefir34016
QUOTE(Sorin Lucian33967)
Am platit deja avansul pentru o Corolla Verso [...]

Corolla Verso, adica:
Caroserie: M.P.V., 5 usi
Motor: 1.598 cc., 16 supape, DOHC, VVT-i (Variable Valve Timing - intelligent)
Putere Max: 81 kW / 110 CP @ 6000 rpm
Cuplu Max: 150 Nm @ 3800 rpm
Cutie de viteze: 5+1 trepte, manuala
Consum carburant (urban / extra urban / combinat): 9.4 / 6.2 / 7.3 [l/100 km]
Viteza maxima: 180 Km / h
Acceleratie 0 100 km / h: 11.4 sec.

Faina masina.

Am vazut oferta de pret pe site-ul toyota-autoshop.ro

M.P.V. 5U (GQA) EURO 13.800 (CIP) EURO 20.581 (DDT)

Presupun ca o iei in leasing, pentru ca se vede clar in pretul final ce-nseamna taxa vamala de 30%. Dar e o Toyota Made in Japan!
Sorin Lucian33967
Citeva corectii se impun:
- Corolla Verso n-are taxele alea de speriat, ca nu-i facuta in Japonia ci... in Turcia! Cica uzinele de-acolo si-ar fi marit mult productia in ultima vreme. Pe 9 si 10 octombrie anul asta, Corolla Verso a avut o lansare pompoasa in Italia - cel putin asa rezulta din reclamele de pe Rai Uno.
- a doua: motorul e de 1.8 nu de 1.6, iar cutia e automata la cea pe care am comandat-o;
- prin urmare, a treia: CIP-ul e 18.800, cu totul 23.304 euro. Poate parea mult, comparativ cu Scenic, dar parca-i alta "caciula"...
- livrarea, cu plata integrala (banu jos) se face in doua luni, ceea ce mi se pare cam mult, daca ne gindim la Turcia, dar probabil au de onorat intii comenzile din tzari mai bengoase. Desi dai tot banu!
In fine, multumesc de apreciere, altminteri incurajatoare ("faina masina"...). Astept inca un mesaj de la cineva care are sau a mers cu asa ceva. Bunaoara, IN CONSTANTA NU CIRCULA INCA NICI UNA! In Bucuresti cred ca sint deja, dar singura pe care eu am vazut-o personal, in... table si oase, a fost acum o luna, in Marrakesh! Nici in showroom-ul Toyota nu am vazut vreuna...
Cu multumiri
Bogdan-223
Eu am vazut-o "in carne si oase" la showroom-ul Toyota din Baia Mare. Refuz sa cred ca nu o au si prin alte parti.
Masina imi place f mult. Din pacate... deocamdata este prea scumpa pentru buzunarul meu. :crybaby:
Sorin Lucian33967
Cei de la showroomul din Constanta mi-au povestit ca au avut una singura, asta vara si cit au tinut-o acolo au stat mai mult... in ea, asa erau de incintati de luminile de bord!? laugh.gif
Iulian HondaFan
sa-ti traiasca si s-o stapanesti sanatos si in siguranta.

buna alegere.

motorul 1.8VVTi e cel tunat la 128CP ? transmisia manuala ar fi fost atunci mai indicata dpdv al consumului si performantelor, dar cea automata este mai comoda si mai practica in oras.

pretul e insa piperat, 23304 euro=28000$ bani de un Passat Wagon 2.0 TDI aici si cred ca si in Ro.
Sorin Lucian33967
129CP, mai exact. Cutia - spun ei - e "semi-automata", adica se poate trece si pe manual - asta, apropo de condusul sportiv. Cit priveste consumul, probabil ca ai dreptate... Ca si in privinta pretului!
Iulian HondaFan
motorul asta e singura varianta de motorizare disponibila pe Corolla aici si cea de baza pentru Toyota Matrix care este monovolumul derivat din Corolla in USA & Canada.

transmisia chiar daca este semiautomata "mananca" mai mult din puterea motorului decat o transmisie manuala ( o transmisie automata are intai o chestie hidraulica care se cheama "torque convertor", aici se pierde ceva putere, chestia este remediata numai cand mergi in ultima treapta de viteza ( a 4-a) de ceea ce se cheama "overdrive" = motorul si cutia de viteze sunt atunci cuplate mecanic si nu prin sistemul hidraulic. f. rar o transmisie automata cu torque convertor e mai eficienta decat una manuala de aceea consumul e mai mare si performanta mai mica intotdeauna cu un 2-5%, deci eficienta unei transmisii manuale e cu 5-10% mai buna.

acum noile CVT( =continuos variable transmission) si DSG= direct selection gearbox (care e tipul folosit pe masinile de F1 si disponibil de curand pe masinile VAG; BMW are si el varianta lui care se cheama SMG=sequential manual gearbox si e disponibil pe masinile cu specificatie "M") sunt la fel daca nu mai eficiente decat cele manuale :cheers: .
Sorin Lucian33967
Welcome back...
Va spun una acum de va sta mintea! Mi-a venit masina - cea din primul mesaj. Un fel de-a spune MI-a venit... N-o sa va vina sa credeti: Corolla Verso cu cutie automata... nu e inca omologata in Romania!?! Primele zece bucati se vor omologa individual, numai la RAR Bucuresti, abia dupa aia modelul va fi omologat pe tara. Ce tari am ajuns: sa-i controlam pe japonezi la "ouale" din cutie!?! Data mesajului: 30 noiembrie 2004 :joker:
Sorin Lucian33967
Si asta nu e tot: programarea la RAR dureaza aproape doua saptamini...
guerilla
chestia asta se face indiferent daca tara de provenienta e japonia, turcia, vietnam, congo sau mai stiu eu care laugh.gif
are si parti bune si proaste.
ghinionul tau e ca esti in prima livrare. ceilalti vor fi mai fericiti.
sa o stapanesti sanatos si sa-ti bucuri ochii cu "optitroanele"
zefir34016
Ha! Bine ca stiu. Chiar aveam de gand sa vorbesc pentru un drive-test la Verso 2.0 D-4D MT (cutie manuala). Treaba cu omologarea se refera numai la cele cu cutie semi-AT sau la Corolla Verso model 2004 in general?

Se pare ca lucrurile nu stau asta de simplu cu cutia asta (semi)automata - secventiala, de fapt. Am citit parerile unor proaspeti posesori de Corolla Verso 130 MMT (cum ii zic ei) pe un forum frantuzesc si unu spune ca i-a trebuit 2 luni de ucenicie (apprentissage) ca sa se obisnuiasca cu ea. Altul scrie ca este "imbuvable" (de nebaut, ma rog), mai ales cu motorul la rece. Altii, in schimb, au gasit-o tare "sympa" smile.gif
http://www.forum-auto.com/sqlforum/section...t199745-210.htm

Dar, una peste alta, masina este apreciata si de francezi si de englezi - "the best MPV"
http://www.ciao.co.uk/Toyota_Corolla_Verso__Review_5426798

Pacat de intarzierea cu RAR-ul, tare as fi fost curios sa citesc un review la Corolla Verso scris de primul posesor roman (cu internet) de asa ceva. Ar fi fost decisiv pentru mine sa ma decid daca merg mai departe pe ideea cu Verso sau ma limitez la Corolla hatchback (sau sedan). Sau Avensis...

Oricum, felicitari, SorinLucian, pentru achizitie si toata admiratia pentru pionierat - model nou, cutie neobisnuita!
Sorin Lucian33967
Zefir draga,
Iti pot raspunde in cunostinta de cauza, dupa aproape o luna de exploatare:
1. cutia automata e bijuterie. Aia cu rece-calda e deocamdata birfa; ce-i drept, n-avuram inca temperaturi sub minus cinci grade pe malul marii, in iarna asta... Se comporta nemaipomenit cutia!
2. omologarea individuala se mai face doar pt. 7 buc., numai cutii automate si gata, iese omologarea de serie. A mea a fost a treia din tara.
3. Care-or fi partile alea bune la omologarea individuala, nu stiu, ca nici ei n-au stiut sa se uite la ea la RAR, le-a fost si rusine! Inginerul de-acolo a zis de noxe ca-s cele mai scazute din cite a controlat el vreodata!
4. Primul drum lung: pin-la Vilcea si-napoi - DELECTARE! Se comporta excelent, nu e puturoasa, iar la turatii mari, ce sa mai zic. Nu e nici subviratorie. Citisem ca e galagios motorul: aiurea! In Renault-ul Scenic1 pe care l-am avut, dupa 120 la ora nu mai auzeai casetofonul! Aici nu e cazul.
5. O nota proasta pt cauciucurile Dunlop cu care a venit incaltata: se jupoaie, de parca ar fi din guma de mestecat. Mare atentie la lovit borduri... Si jentile de aluminiu sint sensibile :blackeye:
Cam atit deocamdata, primele impresii. Vom reveni, la 10.000 km.!
Iulian HondaFan
yeah, cutiile hidramate ( automate) ale toyota au reputatia de a fi nu doar f. line ci si f. eficiente ( comparativ cu ofertele similare ale altor producatori). A ta are 4 sau 5 trepte?
Sorin Lucian33967
Cinci trepte. Notiunea de semi-automata (pentru mine, ca novice) cred ca se refera si la modul EVIDENT (era sa zic vizibil!) in care se schimba vitezele. Adica le simti, nu gluma, da un pic in nas masina, cind se schimba "semi-automat" vitezele. Nu se compara cu adevaratele cutii automate. Dar oricum e mai bine decit manual! :colors:
Iulian HondaFan
semiautomat pt. cutiile de viteza inseamna ca ai posibilitatea sa schimbi vitezele cand vrei tu ( ca la cele manuale numai ca nu ai ambreiaj) si ai si un mod automat in care cutia schimba vitezele singura in functie de modul in care apesi piciorul pe acceleratie.

cutiile automate functioneaza numai in modul automat, deci sunt mai simple.

daca te zmuceste cand schimba singura nu e bine. o automata ( sau semiautomata) buna trebuie sa schimbe vitezele imperceptibil.

cateodata, insa, cand accelerezi brusc cutia schimba in treapta inferioara si de aici apare mai "zmucitoare". daca accelerezi progresiv trebuie sa fie lina.
zefir34016
Sorin Lucian, abia azi am citit postul tau, felicitari inca o data pentru masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Inclin sa fiu de acord ca aceasta cutie (semi)automata este o delectare, am avut recent ocazia sa vad ce-nseamna sa n-ai pedala de ambreiaj pe un RAV4 cu care m-am dat vreo juma' de ora (cu soferul lui in dreapta, fireste - pe post de instructor).

Eu m-am decis in final pentru un Avensis 1.8 VVTi Linea Sol (mda, cutie manuala) pe care Mos Craciun mi l-a livrat chiar pe 24 decembrie! Am aproape 1000 km facuti si sunt foarte multumit de masina: tinuta de drum, confort, silentiozitate. Coincidenta: si eu am la fel anvelope Dunlop Sport - nu mi-as fi inchipuit ca sunt asa de sensibile, bine ca m-ai pus in tema.
Sorin Lucian33967
Felicitari si tie pt. Avensis, e masina de masina, teoretic mai ceva decit Corolla. Eu insa sint fan monovolum, asta e, mai am si-un Scenic... Ce zici de Avensis Verso? dealerii din Romania vor s-o aduca anul asta. Ce-i drept, e mai cuminte decit Corolla Verso2, nu-i asa spectaculoasa, e mai serioasa...
Sigur, cind am vorbit de cutia semi-automata, stiam si eu ce-i aia. Am mers cu un Volvo X70 Cross Country de curind, automata. Nici nu simti! Eu spuneam ca se simte chiar si atunci cind o calci lin. In schimb, e destul de sportiva, cind o calci mai tare iti da doua trepte inapoi si ai rezerva de putere, nu jucarie. Felicitari inca o data, mai ales pt. motorizarea de 1.8 Pare motorul ideal - repet, pt. un novice ca mine: nici prea-prea, nici foarte-foarte. 1600 e prea mic, doua mii... rediscutam consumul. In fine. Un argument, chiar daca marunt: Toyota de 1.8 consuma mai putin ca Scenicul de 1.6 Vorba bancului: sa fie de la blugi?... :brilsmurf:
utilitaru42802
sorin lucian

conduc o corolla verso D-4D din iulie 2004. am cca 32000km. e SUPER SUPER SUPER. are vsc pe care l-am verificat. cum? simplu. asta iarna pe zapada, soseaua goala, la 60km/h am rotit de volan stanga si am tras frana de mana. axa masinii s-a rotit la 45 grade fata de directia de inaintare. dupa cca 2 sec am lasat frana de mana jos. nu-mi venea sa cred cum ditamai autobuzul (peste 1500kg la gol 1600 cu mine in masina) a inceput sa lucreze din frane si sa se intoarca inapoi pe directia de mers. nu recomand sa faci asa ceva acasa dar daca vreodata vei fi intr-o situatie dificila sa stii ca masina asta te scoate din multe. are si mici probleme. scartaie un pic bordul (poate la benzina nu), vrea numai motorina buna, iarna se incalzeste greu(e diesel iar spatiul interior e imens) si ce m-a deranjat cel mai mult nu are climatizare duala ca la avensis.

cutia semiautomata e de fapt cutie mecanica fara ambreiaj. e de preferat cutia automata care are tiptronic. tiptronicu e un moft, il folosesti maxim 3% din timpul de exploatare si e numai pt fantezii

daca te intereseaza ceva anume intreaba-ma dar mai bine intrebi la service-ul specializat biggrin.gif
Andrei Suzuki
QUOTE(utilitaru42802)
sorin lucian

la 60km/h am rotit de volan stanga si am tras frana de mana. axa masinii s-a rotit la 45 grade fata de directia de inaintare. dupa cca 2 sec am lasat frana de mana jos. nu-mi venea sa cred cum ditamai autobuzul (peste 1500kg la gol 1600 cu mine in masina) a inceput sa lucreze din frane si sa se intoarca inapoi pe directia de mers.


Mi se pare cam exagerat....
Iulian HondaFan
QUOTE(utilitaru42802)
cutia semiautomata e de fapt cutie mecanica fara ambreiaj. e de preferat cutia automata care are tiptronic. tiptronicu e un moft, il folosesti maxim 3% din timpul de exploatare si e numai pt fantezii


cred ca le cam incurci... vezi posturile anterioare...

tiptronicul este denumirea transmisiei semiautomatice la VAG... si automaticele si semiautomaticele sunt fara ambreiaj ( generic pot fi numite hidramte, sau transmisii automate hidraulice)...
ICE52463
QUOTE(Sorin Lucian33967)
Am platit deja avansul pentru o Corolla Verso 1.8 Aut. Linea Sol. Vreau niste impresii de la posesori sau cunoscatori, in asteptarea livrarii... Cu multumiri


sa-ti traiasca si s-o stapanesti sanatos . E super am vecin care are Verso , altul care are Avensis iau eu am Corolla. cine cumpara toyota da mai scump dar cumpara ce nu se vede din prima ... calitate . poti sa pleci si in jurul lumii ... fara griji wink.gif
EOT
Salutare la toti si La Multi Ani!
Recent am preluat lesingul unui prieten la o Corolla Verso , motor de 1,8 vvt-i, varianta de echipare SOL, inca nu sunt decis daca sa o tin sau sa o dau mai departe si sa fac un mic profit. ninja.gif ..insa..problema sta cam asa...
masina e foarte buna (cauciucurile insa nu sunt deloc bune pe zapada) in partea dreapta a bordului e o portiune care e zgariata (masina are 20.000 km dar omul si-a facut treaba cu ea...)
Cel mai enervant lucru la ea este ca acum 2 zile nu a vrut sa mai porneasca (pornirea se face cu o apasare de buton) se aprinde tot bordul, ca si cand ai pune contactul la o masina cu cheie , se aude un tacanit si nimic mai mult, nu se actioneaza asupra electromotorului.
Am fost pana la Toyota in service si au spus ca este de la bateria (cu o zi inaite pornise fara probleme la -10 grade)
A mai intalnit careva aceasta problema?
Daca e bateria aceasta se schimba pe garantie?? masina are cam un an jumatate de cand a fost cumparata.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Hoinar
QUOTE(EOT @ Jan 5 2008, 09:47 PM) *
Salutare la toti si La Multi Ani!
...
Daca e bateria aceasta se schimba pe garantie?? masina are cam un an jumatate de cand a fost cumparata.
...


Salut si La multi ani!
Bateria e inclusa in garantie...deci daca ai vreo problema cu ea atunci ti-o vor schimba....doar ca va dura undeva la 2-3 saptamani, din experienta unui alt coleg de forum.
AMP
Sorin,sa stapanesti sanatos pe Verso si la cat mai multi km fara incidente cu ea....
Nu stiu ce te-a determinat sa alegi Corolla Verso si imi pun intrebarea asta nu ca nu ar fi o alegere extraordinara,insa toti cei ce au aflat ca soferesc o Corolla Verso m-au intrebat criteriul alegerii acestei marci....La noi primul criteriu de alegere a fost siguranta si apoi spatiul ,confortul si nu in ultimul rand faptul ca avem 3 copii....asa ca masinuta de familie se impunea.
Ce sa zic?Eu o soferesc pe-a noastra din noiembrie 2006 si niciodata,fara exceptie,nu m-a dezamagit si nu m-a lasat la greu.E o robusta frumoasa din multe puncte de vedere....Inca o data s-o stapanesti sanatos! thumbsup.gif
AMP
QUOTE(EOT @ Jan 5 2008, 07:47 PM) *
Salutare la toti si La Multi Ani!
Recent am preluat lesingul unui prieten la o Corolla Verso , motor de 1,8 vvt-i, varianta de echipare SOL, inca nu sunt decis daca sa o tin sau sa o dau mai departe si sa fac un mic profit. ninja.gif ..insa..problema sta cam asa...
masina e foarte buna (cauciucurile insa nu sunt deloc bune pe zapada) in partea dreapta a bordului e o portiune care e zgariata (masina are 20.000 km dar omul si-a facut treaba cu ea...)
Cel mai enervant lucru la ea este ca acum 2 zile nu a vrut sa mai porneasca (pornirea se face cu o apasare de buton) se aprinde tot bordul, ca si cand ai pune contactul la o masina cu cheie , se aude un tacanit si nimic mai mult, nu se actioneaza asupra electromotorului.
Am fost pana la Toyota in service si au spus ca este de la bateria (cu o zi inaite pornise fara probleme la -10 grade)
A mai intalnit careva aceasta problema?
Daca e bateria aceasta se schimba pe garantie?? masina are cam un an jumatate de cand a fost cumparata.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Din cate stiu eu garantia este la 100 000km sau 2 ani.Asa ca bateria ar putea fi schimbata in garantie.Bafta!
Ma mira ce povestesti despre masina asta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.