Yjak
Nov 13 2010, 07:06 PM
De ce baga benzina in baie la VW Golf 3 motor de 1.6?
DORU
Nov 13 2010, 07:58 PM
Am cautat o explicatie tehnica la problema ta, iata ce am gasit:
" [...] o uzura exagerata a camasilor/segmentilor poate duce in timpul compresiei la scapari de presiune in carterul inferior si de aici poate sa miroasa a benzina.
Verifica dimineata cu motorul rece nivelul de ulei, cu conditia ca parchezi aproape identic de fiecare data (planeitatea suprafetei de parcare). Daca observi cresterea nivelului atunci este o problema.
Alta metoda este cu sugativa: scoti joja si dai drumul la o picatura de ulei pe o bucata de sugativa. Daca cercul obtinut este uniform ca si culoare atunci este ok. Daca ai benzina in ulei atunci va apare un inel la exterior de culoare mai deschisa. Datorita diferentei de vascozitate si tensiune superficiala (parachor) benzina va difuza mai repede si va forma acel inel exterior. "
Yjak
Nov 14 2010, 05:33 PM
Mecanicul spune ca,compresia motorului este foarte buna.Se poate sa fie din carburator?Specificand ca motorul merge rotund.
DORU
Nov 14 2010, 06:01 PM
Cum a masurat compresia motorului ?
Yjak
Nov 14 2010, 06:12 PM
Schimband distributia si invartind de motora spus ca e buna compresia.Nu a masurat`o cu ceva anume...
DORU
Nov 15 2010, 07:17 PM
Este prea empirica metoda...pt certitudine se face prin metoda cu ceasurile de presiune.
EU zic sa mai ceri si opinia altui mecanic.
Yjak
Nov 16 2010, 09:00 PM
Dar din cauza termostatului ar putea sa bage benzina in baie?
Asta mi`a spus un mecanic.Am schimbat termostatul si tot aia e.El spune ca trebuie termostat identic cu cel original ce nu se mai fabrica.
Parerea ta....Ar putea fi din cauza termostatului?
Iti multumesc mult pt raspunsuri. Nu am putea sa povestim pe mess?Te rog, ca am multe intrebari de pus , daca nu te superi.
Cipp
Nov 16 2010, 09:02 PM
Pompa de benzina?
Yjak
Nov 16 2010, 09:21 PM
Ce e cu pompa?Ce ar putea fi la pompa?
DORU
Nov 17 2010, 07:56 AM
QUOTE (Yjak @ Nov 16 2010, 09:00 PM)
Dar din cauza termostatului ar putea sa bage benzina in baie?
Asta mi`a spus un mecanic.Am schimbat termostatul si tot aia e.El spune ca trebuie termostat identic cu cel original ce nu se mai fabrica.
Parerea ta....Ar putea fi din cauza termostatului?
Iti multumesc mult pt raspunsuri. Nu am putea sa povestim pe mess?Te rog, ca am multe intrebari de pus , daca nu te superi.
Cu placere.
Nu cred ca termostatul are legatura. Din ce oras esti ?
Yjak
Nov 17 2010, 05:12 PM
Sunt din Blaj, Judetul Alba.
DORU
Nov 17 2010, 06:24 PM
Am un prieten bun in Blaj, l-as putea ruga sa-ti recomande un service alternativ...daca doresti.
Yjak
Nov 17 2010, 07:38 PM
Poate chiar e un prieten comun.Chiar te rog sa-l intrebi de un service bun in jurul Blajului.Iti multumesc mult.
DORU
Nov 18 2010, 07:25 AM
Am s-o fac si revin cu vesti. Cu placere.
Yjak
Nov 18 2010, 08:50 PM
Multumesc Mult!Dar daca te pricepi bine as vrea sa mai povestesc cu tn pe mess daca se poate.As vrea sa invat shi eu mai multe.Am lucrat si eu mecanica in timpul liber , dar la dacie.Si as vrea sa invat mai multe la cele pe injectie.Dar oricum iti multumesc pentru ca te intereseaza si de altii.
Marius-MRF
Nov 18 2010, 10:50 PM
Servus Doru, am preluat legatura
Ma bucur sa te "revad". Ca de obicei saritor, gata sa ajuti.
Si acum sa vedem ce a patit colegul Yjak. As adauga la cauze si arderea incompleta.
E multa benzina in baie? Porneste usor sau la a x-a cheie?
Presupun ca in Blaj ai fost la service. Eu iti recomand cu incredere VOVE in Alba Iulia, putin mai incolo de Skoda
Yjak
Nov 19 2010, 10:23 AM
de pornit porneste foarte usor,laprima cheie.Benzina baga destul de mult,in 1200de kmam facut trei schimburi de ulei
DORU
Nov 19 2010, 09:40 PM
QUOTE (Yjak @ Nov 18 2010, 08:50 PM)
Multumesc Mult!Dar daca te pricepi bine as vrea sa mai povestesc cu tn pe mess daca se poate.As vrea sa invat shi eu mai multe.Am lucrat si eu mecanica in timpul liber , dar la dacie.Si as vrea sa invat mai multe la cele pe injectie.Dar oricum iti multumesc pentru ca te intereseaza si de altii.
Multumesc pt aprecieri.
Pe Messenger nu stau deloc mult. Insa oricand imi poti trimite un MP si iti voi raspunde.
QUOTE (Marius-MRF @ Nov 18 2010, 10:50 PM)
Servus Doru, am preluat legatura
Ma bucur sa te "revad". Ca de obicei saritor, gata sa ajuti.
[...]
Presupun ca in Blaj ai fost la service. Eu iti recomand cu incredere VOVE in Alba Iulia, putin mai incolo de Skoda
Marius, iti multumesc mult pt promptitudine.
Yjak, Marius este persoana care fiind din acelasi oras cu tine iti poate da indicatii bune cu privire la service-urile zonale. Deja vad ca ti-a dat o alternativa. Speram deopotriva sa fie locul potrivit pt tine si masina ta
Marius-MRF
Nov 19 2010, 10:16 PM
Cu cea mai mare placere Doru.
Yjak, poate nu ar strica sa ne dai mai multe detalii, ca de exemplu nivelul pe joja.
La cine ai fost in Blaj cu masina?
Yjak
Nov 20 2010, 05:22 PM
doru iti multumesc mult pentru tot.daca o sa mai am vreodata ceva o sa apelez la tn cu incredere.pa
marius te salut.eu sunt din tiur.ai putea lasa un numar de telefon daca nu e cu suparare pentru ca ne putem intelege mai rapid .iti multumesc si tie pentru tot
DORU
Nov 21 2010, 12:12 PM
Sa auzim de bine !
Marius-MRF
Nov 21 2010, 08:47 PM
Prefer sa continuam discutia aici. La cine ai fost in Blaj cu masina? Iti recomand inca o data, du-te in Alba la VOVE.
Poti incerca si in Craciunel la Vestemean.
Seri
Nov 22 2010, 04:59 PM
Am cautat si eu solutii pt problema ta si am gasit mai multe varinate.
Pana motorul este rece socul automat baga multa benzina ca sa-l incalzeasca mai repede. O parte din benzina in exces se prelignge pe langa piston in baie, la orice masina. Dupa ce motorul se incalzeste aceasta se evapora si uleiul ramane curat. Daca opresti motorul inainte sa se incalzeasca, benzina ramane in ulei. In regim de oras, cu drumuri de 5-10 min si opriri dese, se ajunge la un moment dat ca uleiul sa fie foarte diluat. Nu mai asigura ungere buna, segmentii se uzeaza si benzina incepe sa curga in valuri. Aici poate interveni si termostatul, care blocat in pozitia deschis nu permite motorului sa se incalzeasca.
Alte varinate ar fi: un amestec carburant foarte bogat, ca si cum s-ar merge tot timpul cu socul tras; un injector/carburator blocat in bozitia deschis, care iarasi provoaca un amestec bogat; o bujie slaba sau stricata si arderi incomplete. Pasii urmatori sunt tot cei de mai sus.
PS. E pe injectie sau carburator?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.