Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Interlagos 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Nov 7 2010, 11:31 PM) *
dupa vechiul sistem de punctaj [...]
practic, noul sistem il ajuta clar pe alonso. [...]
sunt curios cum e la punctajul ala pana in 2003 insa mi-e lene sa calculez.

wow. foarte interesant. sa zic si io ceva: daca mai era inca valabil regulamentul din 1976, si puteau sa alerge cu masini ca asta din imagine, michael schumacher ii facea praf pe toti.

Click to view attachment
AZAZEL
mie-mi plac mult calculele si rahaturile de genul asta.


revenind la subiect si la campionatul mondial, wtf, indiferent cat as vrea eu sa ia webber campionatul, omul chiar a intrat intr-un con de umbra. ori iese pe traseu si pune mana pe masina si-l bate pe vettel si castiga ultima cursa asa cum ar trebui sa o faca si asa cum a facut-o in alte etape, ori atunci sa iasa altcineva campion.
problema este ca, vettel este mai indreptatit ca alonso sa ia acest campionat iar spaniolul are o sansa mai mare.
sincer, imi stau in gat punctele pe care alonso le-a luat in plus in germania si cred ca ele vor decide campionatul mondial.
alonso va fi campion mondial si din punctul meu de vedere daca va reusi sa castige la minim 7 puncte diferenta.
daca iese pe traseu si cursa se termina vettel, alonso, webber, atunci nu am nici o problema sa ia campionatul, desi daca cuantificam zecile de puncte pe care vettel le-a pierdut pe defectiuni tehnice...
...si cate greseli a facut vettel si mai ales cate a facut webber.
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Nov 8 2010, 08:23 AM) *
mie-mi plac mult calculele si rahaturile de genul asta.

am observat smile.gif da ce, vrei sa stau sa nu spun nimic? smile.gif

QUOTE (AZAZEL @ Nov 8 2010, 08:23 AM) *
revenind la subiect si la campionatul mondial, [...]

webber nu are atita panache. webber e doar un sofer bun, si cam atit. miorlaiala si sarcasmul australian nu l-au ajutat sa isi cistige o personalitate de invingator. anul trecut pe vremea asta ne scarpinam in cap la adresa lui button, pentru ca si el suferea de aceeasi... "insuficienta" sa zicem. dar macar button are o charisma care se aplica universal, pe cind webber are o charisma care se aplica numai la canguri si vecinii lor.

in ce priveste "cine a gresit mai mult" dintre webber si vettel, situatia e clara, insa pereche cu intrebarea asta e "cine a incercat mai mult", si-apoi tre vazut cum e cu proportiile. daca e sa te gindesti, in multe echipe poti face diferenta intre calul de curse si calul de parada, intre "the racer" si "the driver": ferrari, mclaren, red bull, sauber, mai nou si williams. "the racer" nu cistiga intotdeauna.
Oana
band.gif cecyly este castigatorul etapei din brazilia, cu cele 40 pct pe care a reusit sa le adune, urmat de 9er, cu 29 pct. de altfel, cecyly a nimerit raspunsul (4) si la intrebarea etapei, pentru care va primi o sapca si un tricou "masini.ro". rugamintea mea este sa ai putina rabdare pentru ca stocul de premii s-a terminat si urmeaza sa se faca altele. am primit asigurari ca nu va mai dura mult. diesel si cristsib, sa stiti ca nu am uitat de voi.

klm
In aceasta cursa fiecare a castigat maximul din ceea ce putea.
CITAT(James Kilowatt @ Nov 8 2010, 09:58 AM) *
Mie imi place mai mult noul sistem de punctaj, indiferent pe cine avantajeaza. Victoria e mai interesanta decat era inainte.

Da, da, da, de cand spun si eu acelasi lucru.
CITAT(AZAZEL @ Nov 8 2010, 06:23 PM) *
problema este ca, vettel este mai indreptatit ca alonso sa ia acest campionat iar spaniolul are o sansa mai mare.
[...]
alonso va fi campion mondial si din punctul meu de vedere daca va reusi sa castige la minim 7 puncte diferenta.

De ce?
Uite ca, dupa Oana, incepi si tu sa fii pregatit smile.gif, acum ramane de vazut daca Alonso va confirma predictiile.
cecyly
@Oana
multumesc, smile.gif
AZAZEL
QUOTE (klm @ Nov 11 2010, 12:39 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Nov 8 2010, 06:23 PM) *
problema este ca, vettel este mai indreptatit ca alonso sa ia acest campionat iar spaniolul are o sansa mai mare.

De ce?
Uite ca, dupa Oana, incepi si tu sa fii pregatit smile.gif, acum ramane de vazut daca Alonso va confirma predictiile.



pai vettel a pierdut peste 60 de puncte pe defectiuni tehnice care daca nu ar fi aparut l-ar fi facut sa castige titlul inca din Korea sau chiar japonia.
Oana
QUOTE (klm @ Nov 11 2010, 12:39 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Nov 8 2010, 06:23 PM) *

alonso va fi campion mondial si din punctul meu de vedere daca va reusi sa castige la minim 7 puncte diferenta.

Uite ca, dupa Oana, incepi si tu sa fii pregatit smile.gif

stiu ca e greu de crezut, dar de data asta sunt de acord cu azazel. si asta pentru ca nu am fost de acord cu ordinele de echipa venite intr-un moment in care massa nu iesise inca din lupta pentru titlu.

dar nu-mi fac griji intrucat alonso e "dator" cu un abandon rolleyes.gif
AZAZEL
QUOTE (Oana @ Nov 11 2010, 02:17 PM) *
dar nu-mi fac griji intrucat alonso e "dator" cu un abandon rolleyes.gif


asta zic si eu, ca e imposibil sau extrem de greu sa ai o eficienta tehnica care sa nu te opreasca macar o data intr-un sezon. alonso cica ar avea toate motoarele in ultimul stadiu de oboseala.
o greseala personala este mai grea tinand cont ca ca omului ii este suficient sa se claseze al doilea. nu vad chiar nici o presiune pe el.
probabil asa vor decurge lucrurile in weekend, incat red bull nici nu vor fi pusi in situatia sa-si faca vreun calcul. alonso ii va opri din asta. parca vezi ca ia omul pole si apoi victoria fara nici un fel de probleme.
serious_sam
Mai oameni buni eu cred ca ma uit la alta formula... in germania alonso a fost tot timpul mai rapid decat massa .Si-n antrenamente si-n calificari....si-n cursa ca de altfel tot sezonul .In mp germania ,Massa a prins u nstart bun si cam atat. Daca n-ar fi venit ordin de echipa ,alonso l-ar fi depasit pe massa pe pista oricum.
Echipa probabil na vrut sa riste stiindul pe massa asa cum il stim si noi : talentul sau nu este pe masura ambitiilor sale si probabil ar fi provocat un accident.
AZAZEL
nu stiu la ce formula te uiti tu, insa aia la care ma uit eu si startul este important intr-o cursa.
nu ai de unde sa stii daca alonso l-ar fi depasit pe massa in cursa. trebuia lasat sa se decida daca era posibil sau nu si sa nu se vicieze un rezultat. daca era vorba sa se buseasca, atunci la fel de bine era pt ca de aia sunt cursele. nu doar vettel si webber s-au busit in turcia ci chiar si hamilton si button s-au agatat si daca se atingeau intr-o alta zona a masinii, poate si ei erau out din cursa.
citisem pe undeva pe un site o opinie in care cineva spunea ca massa e demotivat si este si normal sa fie asa in conditiile in care de la mijlocul sezonului tu nu esti lasat sa faci nimic decat sa fii supus.
serious_sam
"And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a race driver " spunea cineva candva...

Celor de la ferrari le-ar conveni de minune ca alonso sa aiba un locotenent ,(lets face it ,massa nu-l va dovedi niciodata pe alonso pe circuit) problema e ca massa e prea lent.Si daca alonso va deveni campion mondial iar ferrari va iesi al 3-lea la construcotri au o problema.Massa mai nou are probleme sa intre in puncte si daca situatia va continua si-n 2011,probabil va avea soarta lui Kimi si va fi concediat (da asta e cuvantul)
Just my two cents thumbsup.gif
AZAZEL
QUOTE (serious_sam @ Nov 12 2010, 10:45 AM) *
Celor de la ferrari le-ar conveni de minune ca alonso sa aiba un locotenent ,(lets face it ,massa nu-l va dovedi niciodata pe alonso pe circuit) problema e ca massa e prea lent.


massa nu e prea lent, massa are o problema cu incalzitul anvelopelor.
regulamentul anul asta s-a schimbat din acest punct de vedere insa si la anul vor fi alte anvelope. poate massa se va intelege atat de bine cu anvelopele pirelli incat alonso nu se va putea scoate un timp pe tur decat mai slab cu 3 zecimi fata de massa. schimbarile de regulament aduc multe si pot face dintr-un campion mondial un pilot de duzina si invers.
e drept ca dupa faza din germania, massa pare demotivat si intr-adevar daca alonso ia campionatul la piloti iar ferrari termina pe 3 la constructori, exista o problema insa sa fim realisti, alonso va deveni campion mondial doar pt ca cei de la red bull i l-au facut cadou. in mod normal, alonso ar fi trebuit sa termine campionatul pe pozitia a 3-a in clasamentul general al pilotilor si poate chiar acolo va si termina.
klm
CITAT(AZAZEL @ Nov 11 2010, 01:35 PM) *
pai vettel a pierdut peste 60 de puncte pe defectiuni tehnice care daca nu ar fi aparut l-ar fi facut sa castige titlul inca din Korea sau chiar japonia.

Vettel a avut probleme tehnice care l-au facut sa abandoneze doar de 2 ori; daca ar fi sa analizam locul ocupat in cursele in care a plecat din pole, am spune ca sansele sa castige ar fi fost de doar 22% deci nu a "pierdut" 50 de puncte in acele curse ci (avand in vedere ca, tot statistic, media locului ocupat n-ar fi mai mare de 3) doar 30.
Apropo, in limba romana nu exista Korea wink.gif.
James Kilowatt
Eu cred ca Alo merita sa iasa campion, s-a batut cu red bull si cu mclaren chiar si cand armele erau inegale. Asta nu inseamna ca insa ca cei doi de la red bull nu ar merita.... oricare din cei 3 iese campion ar fi si pe merit, nu doar in urma unor circumstante oarecare.
Desi figura din Germania a fost o mare magarie, nu cred ca a viciat semnificativ punctajul. Alo il depasea pe massa oricum, poate nu in doua viraje ci in doua tururi, insa era evident mai rapid.

Poate la anul cu sosoni pirelli iese MSC campion teehee.gif
serious_sam
QUOTE (James Kilowatt @ Nov 12 2010, 12:13 PM) *
oricare din cei 3 iese campion ar fi si pe merit,



+1
Si hamilton merita titlul.in 2010 a fost senzational !!! (exceptand monza)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.