Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme cu clapeta acceleratie sau nu !?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
bigf2
Am sau mai bine zis mecanicul a curatat clapeta de acceleratie la golf 4 1,6 16v 2003 si nu mai o poate aduce la adevar ,motorul ramane turat la 11X .A incercat sa o readuca si din soft a incercat sa o re.... bla bla si nimic. Masina a mai facut niste fite si pana acum se mai tura la relanti dar rar si tot la saptamana o zi doua se aprindea la bord (EPC si simbolul de la sonda lamda) urmat de mesajul,, emision worckshop,, dar dispareau pentru o perioada. Nu stiu daca au lagatura cu cele intamplate acum cu clapeta. Era sa uit la corpul de la clapeta si inainte si dupa curatire face un tiuit ciudat , practic cam asta a fost motivul pt care sa recurs la curatarea ei. Intrebarea mea este daca faptul ca ramane turata este clar cum dealtfel spune mecanicul clapa si trebuie schimbata. Nu as vrea sa arunc cu 1300 ron pe geam si sa constat ca a fost alceva. Mltumesc pt rabdarea voastra si va rog sa ma ajutati cu niste sugesti, sfaturi!
P.S. de cand a venit inghetul noaptea nu pornea dimineata numai la 2-3 incercari.
DORU
Hmmm...un log cu erorile gasite ar mai ridica ceata ! whistling.gif

Curatarea clapetei de acceleratie este urmata de recalibrarea ei cu VAG-ul. Nu-mi dau seama ce s-ar fi intamplat...
bigf2
QUOTE (DORU @ Oct 30 2010, 05:31 PM) *
Hmmm...un log cu erorile gasite ar mai ridica ceata ! whistling.gif

Curatarea clapetei de acceleratie este urmata de recalibrarea ei cu VAG-ul. Nu-mi dau seama ce s-ar fi intamplat...

asta e problema ca nu da erori
DORU
NU DA ERORI ? blink.gif

Niste teste in Advanced Measurements ar da niste raspunsuri. Eu unul nu stiu sa-ti spun ce ar putea fi din spatele monitorului. Sunt necesare investigatii si asta de catre cel care a facut modificarile, pt ca stie ce si unde a umblat.
bogdaniss
QUOTE (bigf2 @ Oct 29 2010, 10:40 PM) *
Am sau mai bine zis mecanicul a curatat clapeta de acceleratie la golf 4 1,6 16v 2003 si nu mai o poate aduce la adevar ,motorul ramane turat la 11X .A incercat sa o readuca si din soft a incercat sa o re.... bla bla si nimic. Masina a mai facut niste fite si pana acum se mai tura la relanti dar rar si tot la saptamana o zi doua se aprindea la bord (EPC si simbolul de la sonda lamda) urmat de mesajul,, emision worckshop,, dar dispareau pentru o perioada. Nu stiu daca au lagatura cu cele intamplate acum cu clapeta. Era sa uit la corpul de la clapeta si inainte si dupa curatire face un tiuit ciudat , practic cam asta a fost motivul pt care sa recurs la curatarea ei. Intrebarea mea este daca faptul ca ramane turata este clar cum dealtfel spune mecanicul clapa si trebuie schimbata. Nu as vrea sa arunc cu 1300 ron pe geam si sa constat ca a fost alceva. Mltumesc pt rabdarea voastra si va rog sa ma ajutati cu niste sugesti, sfaturi!
P.S. de cand a venit inghetul noaptea nu pornea dimineata numai la 2-3 incercari.


si eu mi-am curatat clapeta acceleratie tot golf 4 1.6 16V si calibrarea nu am facut-o cu vag...am scos borna plus la baterie am asteptat un min am pus borna inapoi am pus contactul si am asteptat pana s-au stins toti martorii si am pornit-o....asta e tot! acum merge mai bine decat inainte..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.