Am sau mai bine zis mecanicul a curatat clapeta de acceleratie la golf 4 1,6 16v 2003 si nu mai o poate aduce la adevar ,motorul ramane turat la 11X .A incercat sa o readuca si din soft a incercat sa o re.... bla bla si nimic. Masina a mai facut niste fite si pana acum se mai tura la relanti dar rar si tot la saptamana o zi doua se aprindea la bord (EPC si simbolul de la sonda lamda) urmat de mesajul,, emision worckshop,, dar dispareau pentru o perioada. Nu stiu daca au lagatura cu cele intamplate acum cu clapeta. Era sa uit la corpul de la clapeta si inainte si dupa curatire face un tiuit ciudat , practic cam asta a fost motivul pt care sa recurs la curatarea ei. Intrebarea mea este daca faptul ca ramane turata este clar cum dealtfel spune mecanicul clapa si trebuie schimbata. Nu as vrea sa arunc cu 1300 ron pe geam si sa constat ca a fost alceva. Mltumesc pt rabdarea voastra si va rog sa ma ajutati cu niste sugesti, sfaturi!
P.S. de cand a venit inghetul noaptea nu pornea dimineata numai la 2-3 incercari.