Iulia33748
Oct 5 2004, 01:10 PM
salutare totzi together! am si eu o intrebare: cine si ce imi poate spune despre un Land Rover Disovery, motorina (2500cc), din 1994 :?: daca-l iau acum (masina e refacuta in mare parte, adica tot ce inseamna diferential, transmisie, frane, cauciucuri....) il pot tine 2 ani fara sa fac investitii majore in ea? :brilsmurf:
multzam fain
Iulian HondaFan
Oct 5 2004, 02:19 PM
numai un mecanic bun si cinstit examinand masina in amanunt ti-ar putea spune si nici atunci cu certitudine absoluta...
Marian26124
Oct 5 2004, 10:58 PM
Dan Paraschiv un mecanic in adevaratul sens al cuvantului.
Sper sa-ti fie de ajutor,daca nu te hotarasti sa o cumperi te rog
anunta-ma si pe mine, imi place land roverul discovery
omule@masini.ro
P.S. Am observat ca nu pot scrie telefoane,pacat era pentru o cauza buna
Marian26124
Oct 5 2004, 11:01 PM
Iti spun totul (tel,adresa etc) pe e-mail
Marian26124
Oct 5 2004, 11:08 PM
Land Rover Disovery este din aluminiu si tabla galvanizata asa ca probleme cu rugina nu ar trebui sa fie,daca esti atent la motor si la mecanica nu cred sa ai probleme.
Detalii pe email.
guerilla
Oct 6 2004, 11:16 AM
puteti folosi si mesaje private pentru numere de telefon.
ideea cu banarea nr de telefon e pentru protectia voastra. nu cred ca ti-ar conveni sa fii sunat la 3 dimineata de un copilas ce are kef de joaca, nu?
Paul30435
Oct 12 2004, 05:58 PM
Land Rover-ul Discovery este o masina foarte buna daca este intretinuta cum trebuie. Eu am avut un LRD din '90 cu 200.000 la bord si am fost foarte multumit de el.
Motorul mergea impecabil, la fel si transmisia.
La LRD precum si la Defender motorul este "garantat" 400.000. Bineinteles nu este o garatie oficiala dar cam atit ar trebui sa mearga fara probleme majore dar si functie de exploatare.
Mie mi se pare foarte suspect ca proprietarul dinainte a trebuit sa faca atitea reparatii la masina. Poate ar fi normal sa schimbe capetele de planetare (da, are asa ceva desi masina are punte pe fata) dar de ce reparatii la diferential?
Sfatul meu este sa verifici UNDE a facut reparatiile respective si daca iti poate arata facturi sau documente de service si piese de schimb cumparate. Daca reparatiile au fost facute la un service LR atunci e in regula. De asemeni de aflat de unde a luat piesele. Nu sint multi cei care au piese pt LR.
Pe de alta parte trebuie sa fii constient ca LR nu este o masina ieftina si ca la orice masina de ocazie nimeni nu iti garanteaza ca nu va cadea un disc de ambreiaj sau un capat de bara, etc.
Depinde foarte mult cum a fost folosita masina de proprietarul dinainte si ce intretinere a avut. Lucru care poate fi vazut din facturile sau documentele de serice.
Un service bun pe care il recomand cu caldura este Anglo Cars, tel 323.82.60 sau 0722 280 119, Dl. inginer Doru Rotaru.
Este un om foarte serios care te va lamuri de starea masinii si iti va da multe alte informatii.
De asemeni pentru piese de schimb am multe link-uri pe internet care iti pot folosi. Eu personal mi-am adus singur piesele necesare (atunci cind ai posibilitatea sa astepti) comandindu-le direct pe un site din Anglia. Bineinteles pretul este foarte atractiv fata de ceea ce se vehiculeaza pe aici.
Daca masina este buna vei avea numai satisfactii cu un LRD. Toate bune.
frunza34236
Oct 13 2004, 02:31 PM
daca motorul si cutia de viteze sunt ok poti sa o cumperi. un alt lucru la care tre csa te uiti este shasiul, sa nu fie lovit sau ruginit. celelalte piese sunt consumabile si le poti gasi pe internet bla preturi acceptabile.inca o chestie , caroseria nu este din aluminiu ci din tabla de otel deci rugina poti avea din belsug.caroserie din aluminiu gasesti numai pe defender (croserie care nu rugineste dare se oxideaza elecrolitic in punctele unde Al atinge Fe).
Paul30435
Oct 14 2004, 05:10 PM
Sint absolut sigur de ceea ce spun: LRD are caroserie portanta din Aluminiu pe sasiu rigid de otel. La fel si Defender. Nu cunosc Freelander dar oricum ala e o gluma....
Sint convins de asta deoarece am vazut pe "pielea" mea ce greu este de reparat o astfel de caroserie. Daca lovesti masina si ai bucuria ca in locul respectiv sa se rupa tabla de aluminiu este foarte greu de reparat. Sper sa nu ajungeti intr-o astfel de situatie. Totusi daca da exista solutii, nu le dezvoltam acum....
Un alt aspect (defavorabil) al caroseriei de aluminiu este ca in timp, e adevarat foarte indelungat, se oxideaza iremediabil. La Land Rover asta se intimpla, de exemplu, la usi, la fata exterioara spre balamale acolo unde fata exterioara este indoita si se imbina cu fata interioara.
De asemeni am mai remarcat oxidare la contra-aripi.
In principiu Al nu trebuie sa atinga sasiul de otel deoarece sta pe tampoane.
Cine cumpara trebuie sa fie atent la asta....
razvan29544
Jan 14 2005, 01:52 PM
Am si eu un LRD din 91 TDI.....si sunt f multumit de ea, in special partea de off-road.
Eu merg la un service foarte bun din Bd. Cantemir Tel:3357978, service care are multa experienta le LR pt ca a fost primul imporator oficial de LR din Romania.
Oricum la o masina second nimeni nu iti poate garanta nimic, mecanicul poate doar sa constate uzura componentelor principale......dar cat o sa mai tina sau nu...nu cred.
Si caroseria este din aluminiu.
Antonio Nicolas50870
Jul 10 2005, 11:55 PM
Am un Land Rover Discovery - 13 oct. 1998 si mi se pare ca e cam zgomotos (tractor) oare sunt toate zgomotoase? sau poate trebuie sa imi curat injectoarele.... astept pareri, opinii de la utilizatorii care au sau au avut LRD.
am facut si un thread dar cred ca l-am pus unde nu trebuie:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=54514#54514 asta e link-ul sau rog adminii sa il mute aici unde trebuie. Multumesc.
malignus48078
Jul 27 2005, 02:08 AM
salut antonio..tu nu il aveai pe net de vanzare sau esti noul posesor? cati bani face ? ( asta daca te hotarasti sa il vinzi)..numai bine.
Antonio Nicolas50870
Jul 28 2005, 04:56 PM
Penca
Mar 22 2007, 11:57 AM
Salut, vreau sa-mi iau un Discovery II din 2001.
Masina este automatica si are 125,000 km la bord.
Vreau sa-i intreb pe posesori, masina este galagioasa, intra praf in ea, este zgomotoasa inauntru ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.