Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Am testat Citroen C5
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Citroen > C5
me77
Ieri am ajuns la Cartec Trade , dealer Citroen pe judetul Arges.

Am testat Citroen C5 2.0 HDi FAP, 138cp, transmisie manuală.

Întrucât este o mașină franceză, primul lucru pe care l-am întrebat a fost “întreținerea? cât e întreținerea?” Evident, ni s-a răspuns că miiiică dar vorba prietenei cu care eram “cine mai are încredere într-un agent de vânzări?”. Oh well, am trecut la pigulit interiorul și la a testa mașina. Primul lucru pe care l-am văzut și m-a enervat la culme: butoanele de pe volan. Multe! Foarte multe! Mai exact 20!! Evident că nu m-am prins ce fac toate, dar asta e partea a doua. În schimb, ne-au plăcut luminile din buzunarele portierelor, care se aprind doar când cauți ceva prin ele. Scaunele erau foarte confortabile și la varianta care ni s-a oferit, aveau și funcția de masaj. Îți venea să nu mai ieși din mașină smile.gif

La drive-test s-a comportat frumos, nu am auzit plastice zdrăngănind, în schimb, un mare plus pentru suspensia hidractivă care face ca ținuta de drum să fie foarte confortabilă. În schimb, dacă doriți ca mașina să fie mai sportivă, mașina poate veni echipată cu celălalt tip de suspensie – cea mecanică. Viteza maximă – 204 km/h, ajunge de la 0 la 100 km/h în 10,6s. Ne-a cosumat 7,0l/100 km [cam multișor ținând cont că am ales mereu ore când traficul e cât de cât liniștit].

Per total, e o mașină drăguță, care se strecoară ușor pe lângă celelalte mașini din trafic. După ce ne-au configurat mașina, am ajuns la un preț de 24.530 euro.
laurentiu
Ce motor ai avut la drive test? Este stiut ca datorita greutatii destul de mari, C5 nu e tocmai sportivul clasei. Iar pretul personal il consider cam mare.
Esti sigura ca C5 avea foarte multe butoane? Eu as zice ca Insignia. De fapt asta o vad o problema la Opel: foarte multe butoane si logica amplasarii lor nu tocmai bine gandita.
Cat despre celebra suspensie a lui C5, personal nu ma incalzeste prea mult. Pe un drum fara denivelari confortul e foarte bun, dar pe un drum prost, celebra suspensie a la Citroen amortizeaza atat de bine incat nu simti denivelarile, insa ai crede ca suspensia nu mai are mult si se rupe in doua. E drept, caroseria nu se misca mai deloc, dar senzatia nu este una tocmai placuta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.