Subaru of America a lansat o campanie publicitara despre o masina pe nume Mediocrity si care reprezinta tot ce este in comun la o masina in ziua de azi. Ca alternativa, putem insa cumpara o masina reala, Subaru Legacy.
http://www.subaru.com/content/static/fight...in_overview.jpg


Si uite si pagina web:
http://www.subaru.com/content/static/fight...rity/index.html
la care poti ajunge vizitind pagina de web a modelului Legacy
http://www.subaru.com/vehicles/legacy/index.html
(Legacy News)

Subaru a conceput modelul 2010 tocmai pt a intra in rindul lumii si a oferi o masina de familie, care sa se vinda. Performantele nu sint foarte diferite de ce poate modelul mediocrity. Cu atit mai mult cu cit ne gindim la ultimul model Legacy. Care venea cu aceeasi transmisie automata de 4 trepte de care fac ei bascalie. Transmisie care in continuare este oferita pe modelele Forester. Cit despre noul Legacy, care arata fix ca o Toyota Camry, - o masina atit de comuna in America (indeed usa pe fata este aceeasi, si sint fabricate amindoua in Indiana, in fabrica Subaru), cu oglinzile ne-rabatabile (pt 2010, au corectat problema pt 2011); cu capota de la port-bagage care nu se deschide complet incit de lovesti cu capul de ea; cu plasticul tare, si urit din interior si argintiu !!! ; cu motoarele anemice cuplate la o transmisie CVT care nu ofera pic de acceleratie; nu inteleg ce vor sa dovedeasca. Modelul Legacy N/A este exact un model mediocru, sters, printre celelalte masini la aceeasi bani.