Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme Mondeo MK1 2.0 16v
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
midnightk
Salutare! Ma poate ajuta cineva in legatura cu 2 probleme legate de un Mondeo 2.0 16v? Acestea ar fi:
1. Se descarca bateria in mers. Alternatorul incarca, bateria este noua, in mers insa se descarca. Ce cauza ar fi?
2. Consumul. Este imens. Adica am o medie de 20%. Nu imi explic de ce a crescut dintr-o data, dat fiind faptul ca sapt trecuta cu benzina de 100 ron am facut cam 350 de km mixt (oras+exterior). Nu am nici un zgomot la motor, nici un bec aprins in bord, nimic. Motorul toarce, ralanti-ul este un pic ridicat (sta cu 1000 rpm), dar asa e de cand am luat-o. Consumabilele+filtrele au fost schimbate, nu imi explic cauza acestei cresteri a consumului. Sa fie termostatul de vina? Vad ca temp apei creste f greu si f rar, 90% din timp sta sub"normal".Ce poate fi? Multumesc anticipat.
toynjoy
Iti recomand sa mergi la un service pt. a pune testerul pe ea.
Mariustom
Salut smile.gif
1. De unde știi că alternatorul încarcă ? Ai măsurat tensiunea pe baterie cu:
- motorul oprit;
- motorul pornit, după vreo 2 min, fără consumatori;
- motorul pornit, cu consumatori (ventilația pe 3 + faza lungă + dezaburire haion dacă ai + etc) ???
Să ne spui valorile wink.gif

2. Nu e normal ca la o benzinară să nu se încălzească în 7-10 min motorul în regim de mers. Poate și la ralanti.
Iar temperatura apei nu e OK să fie sub "normal". Asta poate fi un motiv al consumului mărit. Dar nu e determinant.
Pt o rezolvare, găsește un mecanic bun (nu te zgârci dacă-ți pasă de mașină și banii tăi) și spune-i să facă o verificare.

Apoi să ne spui și nouă, pt a informa și pe ceilalți de soluția la problema ta.

Baftă smile.gif
ninja.gif
midnightk
Salutare....am rezolvat problemele, dupa vreo 12 ore de stat alaturi de mecanici. Prima problema, cea cu descarcarea bateriei desi alternatorul incarca....dupa n masuratori facute si cu si fara consumatori, am ajuns la concluzia ca nu era normal ca din alternator sa plece 14 v si la baterie sa ajunga 9. Plus ca pornirea era imposibila, nici bateria noua nu rezista decat o singura incercare. Asa ca dupa mari eforturi pricinuite de desisul de furtune, furtunase, cabluri si alte cele din compartimentul motor, am reusit sa dam jos electromotorul. Atunci surpriza! Cablul care vine de la alternator intra intr-o cutiuta de plastic (scuzati termenii dar eu cu mecanica...mai paralel asa), unde face contact cu alt cablu ce pleaca spre baterie. TOata cutiuta asta sta prinsa de electromotor. EI bine, cele doua nu mai faceau contact intre ele decat prin arc electric, ca sa nu mai vb de izolatie topita si alte alea, vorba mecanicilor "bine ca nu pierdeai benzina pe undeva prin zona". Deci asta era motivul pentru care mi se descarca bateria in mers, nu incarca si nu pornea decat cu cabluri de curent si baterie de la alta masina. DUpa asta nu am mai avut nici o problema cu bateria. Apoi....am curatat tot ce inseamna mufe si sonde si senzori si asa mai departe, astfel incat acum imi indica si mie o temperatura normala la motor (nu a trebuit sa schimb termostatul), si parca si consumul si-a mai revenit, maine o sa vad cat duce la drum lung, asta seara nu am avut de facut decat 6 km. Nu am pus tester pe ea pentru ca nu am avut de unde...Multumesc pentru raspunsuri si sper ca patania mea sa fie de folos si altora in cazul asta (desi le doresc din suflet sa nu aiba pb).
Mariustom
Ne bucurăm că ai reușit să repari încărcarea wink.gif
Altădată, să verifici prima oară încărcarea pe baterie apoi să zici "alternatorul incarca, in mers insa se descarca". smile.gif
Fain că ai rezolvat și indicarea temperaturii apei.
Nu ne-ai zis valorile tensiunii pe baterie whistling.gif

Mulțumim că ne-ai zis finalitatea și sperăm să nu mai ai probleme thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.