salut, am o laguna I din '97 cu motor 1.8/8valvel/F3P la care am patzit urmatoarea chestie:
dimineatza cand am dat prima cheie pentru pornirea motorului am avut surpriza ca in loc sa porneasca sa ramam fara nici o lumina pe bord dupa un mic zgomot al electromotorului....mi-am zis ..hopa am ramas fara baterie, dar nu era asa ..am mai incercat odata sa dau la cheie aceeasi patanie in momentul in care electromotorul incerca sa invarta ramanea fara curent, casetofon resetat, ceas resetat, etc ..stiind ca bateria e buna m-am gandit la contacte, le-am desfacut, le-am curatat, la a treia cheie acelasi lucru, dupa cateva incercari repetate totusi motorul a pornit dar nu statea deloc la relanti, trebuia sa o tin turata la peste 1000 de ture.
in fine am pornit masina am mers cam 10km cu ea timp in care relantiul a inceput sa tina cat de cat cu conditia sa nu iau piciorul dupa acceleratie (caz in care moare motorul) daca iau piciorul treptat turatia scade pana aproape de zero ..motorul trepideaza dupa care incepe sa urce incet incet pana pe la 600-700,
masina are acelasi comportament si pe benzina si pe gaz deci nu cred ca este o problema de injectie.
Intrebarea mare este : care e legatura intre bateria masini(sau faptul ca a fost deconectata) si relanti, o problema asemanatoare a fost si cand am schimbat bateria, ...tot asha dupa conectarea bateriei noi relantiul statea pe la 400-500 de ture si statea gata sa se opreasca, problema care s-a remediat de la sine in aprox o saptama. ????!!!
stie cineva pe ce principiu functioneaza calculatorul de la renault laguna si de ce ar putea sa nu ii placa sa ii fie scoasa bateria ?
oare este un semn ca ceva e defect ?
sa-mi fac probleme sau sa astept sa se "refaca" relantiul ?
astept parerile voastre
M