Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Singapore 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
Click to view attachment
Tururi: 61
Lungime circuit: 5.073 km
Lungime cursa: 309.316 km
Record: 1:45.599 - K Raikkonen (2008)

Castigatori precedenti
2009 - L. Hamilton (McLaren)
2008 - F. Alonso (Renault)

Rezultate 2009
Pole Position: Lewis Hamilton (McLaren)
Podium
Click to view attachment

Programul etapei:
- vineri 24 septembrie
antrenamente 13:00-14:30
antrenamente 16:00-18:00
- sambata 25 septembrie
antrenamente 14:00-15:00
calificari 17:00-18:00
- duminica 26 septembrie
cursa 15:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (klm) - premiata cu un tricou si o sapca
inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte,
numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este
declarat castigator)

clasament
cristsib
Oana, poate corectezi clasamentul (pronosticurile de la Monza le-ai trecut la Singapore). Premiul pentru cursa de la Hungaroring mai vine?
klm
Care pilot va reusi sa urce la finalul cursei cele mai multe locuri fata de pozitia din calificari?
Oana
QUOTE (cristsib @ Sep 20 2010, 11:38 AM) *
Oana, poate corectezi clasamentul (pronosticurile de la Monza le-ai trecut la Singapore). Premiul pentru cursa de la Hungaroring mai vine?

am observat si eu azi ca am incurcat borcanele. o sa corectez...

vine si premiul, dar cu ceva intarziere. s-a epuizat stocul de tricouri intre timp si s-au comandat altele...
Oana
situatia exacta a motoarelor inainte de cursa din singapore

McLaren Mercedes
1 Jenson Button 7
2 Lewis Hamilton 7

Mercedes GP
3 Michael Schumacher 7
4 Nico Rosberg 7

RBR Renault
5 Sebastian Vettel 7
6 Mark Webber 6

Ferrari
7 Felipe Massa 8
8 Fernando Alonso 8

Williams Cosworth
9 Rubens Barrichello 6
10 Nico Hulkenberg 7

Renault
11 Robert Kubica 6
12 Vitaly Pertrov 6

Force India Mercedes
14 Adrian Sutil 7
15 Vitantonio Liuzzi 7

STR Ferrari
16 Sebastien Buemi 7
17 Jaime Alguersuari 7

Lotus Cosworth
18 Jarno Trulli 7
19 Heikki Kovalainen 7

HRT Cosworth
20 Sakon Yamamoto 7
21 Bruno Senna 7

BMW Sauber Ferrari
22 Nick Heidfeld (formerly Pedro de la Rosa’s car) 9
23 Kamui Kobayashi 7

Virgin Cosworth
24 Timo Glock 7
25 Lucas Di Grassi 7
AZAZEL
nici un pronostic?!
cu ochii inchisi merg pe mana unui anume individ.
roadempire
1 Vettel
2 Hamilton
3 Alonso
4 Rosberg
5 Webber
6 Massa
7 Kubica
8 Barrichello
9 Button
10Shumacher

PP: Vettel
FL: Vettel
finish: 20
Ult Pil. Senna

Q - Petrov
cristsib
1.Webber
2.Button
3.Alonso
4.Schumacher
5.Kubica
6.Hamilton
7.Rosberg
8.Vettel
9.Massa
10.Barrichello

Pole: Vettel
Fast: Vettel
Finish: 19
Last: Buemi

Q: Kobayashi
Oana
1 hamilton
2 vettel
3 alonso
4 rosberg
5 kubica
6 webber
7 schumacher
8 button
9 buemi
10 sutil

pole position - vettel
fastest lap - alonso
finish - 20
last - klien
q - hulkenberg
klm
1. Alonso
2. Vettel
3. Hamilton
4. Webber
5. Roseberg
6. Massa
7. Button
8. Kubica
9. Hulkenberg
10. Schumacher

Poll Vettel
fl Webber
ultimul Senna
termina 19
raspuns Alguersuari
9er
1. Vettel
2. Alonso
3. Webber
4. Hamilton
5. Kubica
6. Massa
7. Rosberg
8. Hulkenberg
9. Button
10. Barrichello

PP: Vettel
FL: Alonso
F: 18
L: Trulli
Q: Hulkenberg
cecyly
1.Hamilton
2.Alonso
3.Vettel
4.Massa
5.Kubica
6.Webber
7.Button
8.Rosberg
9.Schumacher
10.Hulkenberg

Pole: Alonso
Fast: Hamilton
Finish: 18
Last: Glock

Q: Schumacher
AZAZEL
1.vettel
2.webber
3.alonso
4.button
5.hamilton
6.massa
7.kubica
8.barichello
9.rosberg
10.sutil


pole vettel
fastest alonso
termina 18
intrebare: hulk
ultimul : klein

si un alt pronostic in afara concursului: heidfeld se va califica in spatele coechipierului dar va termina cursa in fata.
20krpm
la intrebarea suplimentara io as pune banii pe timo glock, cu aceeasi doza de incredere cu care pun banii pe masa in vegas. daca glock reuseste sa smulga un punct, a spulberat deja o gramada de non-pointeri. mi s-a parut ca virgin a inceput saptamina asta sa aiba un pic de masina. mai e si o alta miza foarte mare in joc: primii 10 constructori au cheltuielile de transport si de logistica platite la anul. pentru oricare dintre ultimele 3 echipe, un punct poate sa insemne vreo $15-20M pentru la anul, sau cu alte cuvinte a concura sau a nu concura.

mare prostie a facut glock anul trecut. s-a grabit. glock s-ar potrivi asa de bine la renault, linga kubica. un viitor pentru el e echivalent acum cu un noroc mare de tot.
AZAZEL
dar nu e nevoie ca glock sa ia un punct . e nevoie sa termine pe 12 pt ca cel mai bun rezultat al lui lotus este locul 13.
astfel, virgin ar urca pe pozitia 10 in clasament si intr-adevar, avantajele financiare ar fi uriase.
nici eu nu am inteles de ce glock a facut o asa prostie !

mi se pare ca red bull sunt intr-o coborare uriasa de forma. singapore era un circuit unde ei trebuiau sa spulbere adversarii insa abia se tarsasc in comparatie cu ce trebuiau sa relizeze. se spune ca i-ar fi afectat diversele controale.
in situatia data si dupa felul cum a crescut ferrari in ultima perioada, alonso are sanse mari ca sa le sufle titlul celor 4 adversari.
AZAZEL
nici un comentariu ?
mie mi-e tare frica de alonso.
e ultimul din cei 5 care as vrea sa ia titlul.
klm
Daca ar fi sa vorbesc in clisee ti-as dori sa nu scapi de ceea ce tie frica wink.gif insa nu pot sa nu ma intreb de ce ti-ar fi tie frica?!
20krpm
mie la ora asta performanta lui alonso mi se pare balon de sapun. si performanta la ferrari in general. nu cred ca e vorba de o "revenire de forma" la ferrari, ci pur si simplu de bilbiieli la mclaren si la red bull. mclaren a mai venit cu o singura idee noua in 3 luni de zile. nimeni nu stie exact ce idee e aia, si daca-i buna. dar inovatia era ceea ce tinea mclaren pe locurile de sus. red bull?... trebuia sa fie cursa lor, si nush ce-au facut cu ea, au scapat-o pe jos. in schimb alonso stie foarte bine sa capitalizeze orice slabiciune a adversarilor, si asta e exact ceea ce vedem acum.

the drive of the weekend: bobby kubica (din nou). the thumbs down: michael schumacher (din nou). si respectele mele pentru non-decizia in accidentul dintre webber si hamilton. daca e sa aplicam acelasi set de reguli ca si la spa, webber putea sa ia usor un drive-thru, pentru ca accidentul a fost clar provocat de el. dar e placut sa constat ca "racing incident" e un concept care, macar o data, a capatat consideratie.
Lucian107416
QUOTE (AZAZEL @ Sep 26 2010, 06:42 PM) *
nici un comentariu ?
mie mi-e tare frica de alonso.
e ultimul din cei 5 care as vrea sa ia titlul.

iti impartasesc antipatia pentru alonso, dar parca acum vreo 2-3 curse nu intelegeai ce vorbeste cand vorbea despre titlu biggrin.gif
Mie mi se pare ca Ferrari e masina momentului, desi Vettel declara altfel.
AZAZEL
vettel era ala care mi se parea funny cand vorbea de titlu.
@klm, de ceva vreme nu prea imi place de moaca lui alonso si este ultimul din cei 5 pe care il vreau campion.

totusi, incepand tocmai cu canada, ferrari au progresat tehnic si doar ghinionul l-a facut ca prin canada valencia, si uk alonso sa adune puncte putine.

consider ca acum mclaren au devenit outsideri si nu pt ca sunt in spate in campionat ci pt ca masina lor imi pare cea mai lenta din cele 3.
pe vettel si alonso ii vad capabili de mari surprize in sensul sa-si dispute toate etapele pana la sfarsitul anului.
webber doar printr-un concurs de factori a ajuns sa-si mareasca avansul in campionat. omul are nevoie de o victorie urgenta pt a se pastra usor detasat in fata. japonia este "sansa" lui sa piarda sefia campionatului si daca se va intampla asa, simt ca nu o va mai recupera. de asemenea, cu cat vettel se va apropia de el in campionat, lucrurile vor fi mai dificile pt el.
Lucian107416
QUOTE (AZAZEL @ Sep 26 2010, 09:03 PM) *
vettel era ala care mi se parea funny cand vorbea de titlu.

scuze, e posibil sa fi retinut gresit.
QUOTE (AZAZEL @ Sep 26 2010, 09:03 PM) *
consider ca acum mclaren au devenit outsideri si nu pt ca sunt in spate in campionat ci pt ca masina lor imi pare cea mai lenta din cele 3.

de ce te grabesti? McLaren vor avea un upgrade maricel in Japonia. desi, trebuie sa recunosc, upgrade-urile lor de anul asta au fost cel mai putin spectaculoase in comparatie cu standardele lor de anii trecuti. Nu cred ca le vor aduce 1 secunda pe tur in regim de cursa( cam atat le-a lipsit azi), dar poate se amesteca in calificari si por produce surprize.
QUOTE (AZAZEL @ Sep 26 2010, 09:03 PM) *
pe vettel si alonso ii vad capabili de mari surprize in sensul sa-si dispute toate etapele pana la sfarsitul anului.
webber doar printr-un concurs de factori a ajuns sa-si mareasca avansul in campionat. omul are nevoie de o victorie urgenta pt a se pastra usor detasat in fata. japonia este "sansa" lui sa piarda sefia campionatului si daca se va intampla asa, simt ca nu o va mai recupera. de asemenea, cu cat vettel se va apropia de el in campionat, lucrurile vor fi mai dificile pt el.

sa nu uitam ca s-ar putea sa mai fie doar 3 curse de "jucat". Astazi Vettel a recuperat doar 3 puncte fata de el.

ce parere aveti despre performanta lui Button? Mai ales la start. Parea ca a avut un start mai bun decat H, dar a franat mult mai devreme. Trebuie sa revad in curand faza.
klm
CITAT(20krpm @ Sep 26 2010, 08:10 PM) *
mie la ora asta performanta lui alonso mi se pare balon de sapun. si performanta la ferrari in general.

Lumea zice ca Alonso si Ferrari ar fi lucrat asiduu la imbunatatiri tehnice care isi arata rezultatele, nici acum nu se poate spune ca masina se afla la cel mai inalt nivel pe care il poate obtine insa Monza ne-a aratat ca este sus (poate si pe fondul micii deteriorari a spoilerului spate al lui Button, poate si datorita pilotajului excelent, poate... dar, pentru ca rezultatul este cel mai important, ma opresc din speculatii).
CITAT(20krpm @ Sep 26 2010, 08:10 PM) *
the thumbs down: michael schumacher (din nou). si respectele mele pentru non-decizia in accidentul dintre webber si hamilton. daca e sa aplicam acelasi set de reguli ca si la spa, webber putea sa ia usor un drive-thru, pentru ca accidentul a fost clar provocat de el. dar e placut sa constat ca "racing incident" e un concept care, macar o data, a capatat consideratie.

De ce no.gif pt MSC? Accidentul acestuia cu Kobayashi a fost aproape identic cu cel avut cu Heidfeld doar ca in primul era pe exterior pe cand in al doilea el era pe interior (si aproape la fel de identic cu ala dintre Webber si Hamilton). In care din ele crezi ca a procedat gresit pentru ca atunci, in mod clar, in celalalt ar fi procedat corect? Mie mi s-au parut incidente normale de cursa.
CITAT(AZAZEL @ Sep 26 2010, 09:03 PM) *
@klm, de ceva vreme nu prea imi place de moaca lui alonso si este ultimul din cei 5 pe care il vreau campion.

totusi, incepand tocmai cu canada, ferrari au progresat tehnic si doar ghinionul l-a facut ca prin canada valencia, si uk alonso sa adune puncte putine.

Ce nasol iti va fi daca iese Alonso campion... smile.gif!
Stii ca la inceputul campionatului lumea vorbea de norocul lui Alonso, uite ca roata se intorsese lovindu-l si ghinioanele.
James Kilowatt
Si mie mi-era antipatic Alo, si inca imi e uneori. Insa incep sa tin cu el biggrin.gif E unu' din "vechea scoala" care trage la victorie chiar si cand nu are sanse pe hartie, e oportunist si trage la limita oriunde e in cursa... si in general rezista la presiune, chiar daca uneori mai greseste. Vorba aia, daca din cand in cand nu gresesti inseamna ca nu tragi suficient. In plus are c...ie si se iar de par fara jena cu oricine. Il prefer de departe pilotilor "clean". Poate nu e cel mai bun pilot dpdv al tehnicii pure, insa overall are unele calitati pe care as vrea sa le vad la cat mai multi piloti.

@Azazel
Inteleg ca pe MSC nu-l consideri mare pilot pentru ca (dupa parerea ta) a castigat doar datorita masinii. Nu inteleg prin urmare cum de tii cu Vettel sau Webber sau chiar Hamilton (cu care nu am nimic, vreau doar sa inteleg). Ar trebui ca Alonso sa fie favoritul tau, intrucat se bate cu cei 4 granzi desi nu a plecat ca favorit datorita masinii. Cel putin, ar trebui ca pe cei de la Red Bull sa-i faci cu ou si cu otet... smile.gif

AZAZEL
hai james sa nu exageram. dar e normal ca, asa cum nu tin minte posturile tale pe dinafara, nici tu sa nu le tii minte pe ale mele.

nu am spus ca msc nu a fost un mare pilot, departe de mine, ci am spus ca msc a castigat si multumita masinii si ca daca nu ai o masina buna nu poti castiga . atata tot. fanii lui msc spun contrariul ca : msc este cel ce a castigat cele 7 campionate si ca aportul masinii a fost minim si , indiferent cine ar fi fost in locul lui ar fi facut mult mai putin, ceea ce consider total fals.
inca o data in acest sezon s-a demonstrat ca nu se poate castiga daca nu a o masina buna. chiar insusi mare campion a spus ca rezultatele lui sunt conforme cu calitatile masinii, deci cand termini pe 13, termini acolo pt ca masina e proasta, cand termini pe 1 termini acolo pt ca masina e buna. repet, nu eu am dedus asta ci marele msc a afirmat-o. bineinteles ca mai sunt exceptii de la regula: greselile proprii sau ale altor combatanti care te fac sa termini pe alte pozitii decat cele la care aspira masina ce o conduci.
si fanii lui msc ar trebui sa accepte ceea ce afirma neamtul.

pana la urma , s-a aratat in acest sezon ca msc este un pilot ca oricare si ca daca nu poate , nu iese. e drept ca probabil si-a pierdut mult din indemnare insa nu cred ca, avand materialul tehnic din dotarea de azi, marele msc de acum 3-4-5 ani ar fi fost mai sus ca si rosberg din zilele noastre. pe pozitiile in care isi face veacul rosberg, pe acolo si l-ar fi facut si msc.

eu nu am nimic cu cei care au o masina buna. de unde ai concluzionat tu ca eu nu tin cu cei ce au masini bune ! simpatiile sau antipatiile mi le fac pe alte criterii nu pe criteriul masinii mai bune sau mai proaste.
James Kilowatt
Intreb si eu... imi amintesc ca ziceai ca din 90 curse castigate de schumi orice pilot ar fi castigat 70 cu aceeasi masina sau cam asa ceva biggrin.gif In fine, nu conteaza, ai prins ideea.
Outsiderul campionatului e fix Alonso (dpdv al masinii), iar tu spuneai ca egzact pe asta nu-l vrei campion. De asta mi se parea putin contradictoriu.

Acum am inteles, probabil nu-l inghiti din alte motive. Probabil pentru ca din cauza lui n-a venit Kimi la Ferrari smile.gif Sau poate, pentru sms-ul primit de Massa cu "Alonso is faster than you"? cool.gif
klm
CITAT(AZAZEL @ Sep 27 2010, 02:59 PM) *
ci am spus ca msc a castigat si multumita masinii

N-ai cum sa castigi fara o masina competitiva, aici suntem cu totii de acord insa nu suntem de acord cu modalitatea in care aceasta devine asa ori aici unii spun, pe deoparte, ca un mare merit il are MSC iar Azazel, pe alta parte, este de parere ca masina Ferrari s-a transformat pur si simplu fara ca neamtul sa aiba vreun aport; nu se pune nici faptul ca MSC locuia in casa lui regretatului Enzo Ferrari la o aruncatura de bat de cicuit avand masina la dispozitie 24h/24...
CITAT(James Kilowatt @ Sep 27 2010, 03:23 PM) *
Outsiderul campionatului e fix Alonso (dpdv al masinii), iar tu spuneai ca fix pe asta nu-l vrei campion. De asta mi se parea putin contradictoriu.

O sa gasesti multe contradictii insa astea contureaza personalitatea forumistica a lui Azazel smile.gif!
Seri
Au aparut niste modificari in clasamentul final datorita unor penalizari. Sutil si Hulkenberg au fost penalizati cu 20 de secunde pentru ca au iesit inafara pistei in primele viraje dupa start. Astfel ordinea ultimilor 3 piloti in puncte este: 8)Massa, 9)Sutil, 10)Hulkenberg.

In cazul lui Msc este o problema si varsta. Nu poti sa fii la fel de nebun ca si in urma cu 20 de ani, iar in motorsport ai nevoie de o doza foarte mare de inconstienta.

Daca tot cautati un pilot care sa fi castigat cu o masina slaba, va reamintesc de poleposition-ul si victoria lui Vettel de la Monza cu Torro Rosso.
Oana
klm a castigat detasat etapa de la singapore, cu 53 pct, motiv pentru care il asteptam cu o intrebare pentru etapa de saptamana asta... felicitari!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.