Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ajutor va rog ! Sfat pt. masina SH pana`n 7.000 Euro !
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
dumytr3scu
Salut la toata lumea ! As dori sa cumpar o masina SH, nu mai scumpa de 7.000 de euro (si ma invart pe langa cele din descriere) de la care as avea cam urmatoarele pretentii :

- sa fie intr`o stare satisfacatoare optic si tehnic
- sa fie diesel
- sa aiba minim de dotari: geamuri electrice, computer de bord, pilot automat (tempomat), AC, comenzi pe volan
- KM sa nu zic ca`s irelevanti, dar daca trage, consuma si la tester iese in parametri nu ma deranjaza daca depasesc 200.000
- minim 140 CP
- ce este peste ce am zis mai sus e bine venit smile.gif

Daca puteti sa ma ajutai cu un sfat v`as fi recunascator.Cei care detin sau au condus destul de mult una din masinile din descriere sau chiar pe amandoua incat sa`si dea cu parerea, poate ati putea detalia ceva avantaje/dezavantaje.Despre A6 nu stiu prea multe, dar spre surprinderea mea am vazut ca ma incadrez la bani (chiar daca e o clasa mai sus decat 3arul), in schimb despre 3ar stiu cate ceva dar as dori sa aflu cat mai multe.
Sunt deschis si la alte modele, motorizari si marci decat cele din descriere.
Mentionez ca am 24 de ani si nu as zice nu nici la un coupe sau cc, dar nu prea cared ca exista ceva cu gust la banii astia.

Multumesc anticipat ! :*
HalbaSus
In primul rand depinde de ce ai nevoie ?
Ai (sau urmeaza in viitorul apropiat sa ai) familie/copil ? Daca da atunci uita de treiar care are niste banchete spate simbolice...
Nu te intereseaza foarte mult spatiul din spate ? atunci seria 3 all the way, va fi mult mai placut de condus decat A6-le.

Pe de alta parte cand cumperi asemenea masini (cu o varsta venerabila totusi) trebuie sa iti dai seama ca iti asumi anumite riscuri, chiar daca le testezi riguros inainte de cumparare masinile SH raman o loterie, poti sa nu ai probleme cu ele timp de ani buni sau poti sa devii cel mai bun prieten al mecanicilor. Iar Audi si BMW nu sunt renumiti pentru preturile mici la piesele de schimb.
dumytr3scu
QUOTE (HalbaSus @ Sep 12 2010, 09:21 AM) *
In primul rand depinde de ce ai nevoie ?
Ai (sau urmeaza in viitorul apropiat sa ai) familie/copil ? Daca da atunci uita de treiar care are niste banchete spate simbolice...
Nu te intereseaza foarte mult spatiul din spate ? atunci seria 3 all the way, va fi mult mai placut de condus decat A6-le.

Pe de alta parte cand cumperi asemenea masini (cu o varsta venerabila totusi) trebuie sa iti dai seama ca iti asumi anumite riscuri, chiar daca le testezi riguros inainte de cumparare masinile SH raman o loterie, poti sa nu ai probleme cu ele timp de ani buni sau poti sa devii cel mai bun prieten al mecanicilor. Iar Audi si BMW nu sunt renumiti pentru preturile mici la piesele de schimb.


Nu intentionez sa intemeiez o familie in viitorul apropiat si, da asa este in legatuta cu loteria, dar in acelasi timp sunt o multime de masini care au peste 15 ani vechime si Dumnezeu stie cati km, si totusi merg fara sa li se faca reparatii capitale la mia de km. Ceea ce ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa zic BMW, e tractiunea aia pe spate, daca o sa avem o iarna ca anul trecut n`am facut nimic ca degeaba o am daca o tin fatza blocului si vecinu` cu loganu` iese din parcare fara probleme si eu nu pot sa o misc 1 m drept sau deloc.Problema e ca in afara de audi nu PREA imi plac alte masini cu tractiune fatza si de awd nu se pune problema la banii astia, dar totusi raman deschis si la alte sugestii.

merci frumos de sfat
DRAGOS
Daca zici ca ar merge Audi, coboara o clasa si vezi A4 2,5 TDI. O sa fie si mai rapida si mai dotata si poate si mai putin alergata in banii astia.
T u d o r
Pentru fun seria3. Pentru siguranta in orice conditii, spatiu si confort la drum A6-le.

Nu uita ca motorul de 2500 euro3 sau 4 va fi impozitat mai mult si taxa de inmatriculare va fi serios mai mare.

Eu zic ca daca dispui de 7000 euro pentru masina sa te gandesti bine ca de fapt iti vor trebui cam 9000 real. Plus eventualele probleme ivite, etc. Daca esti limitat la posibilitati mai bine uita-te la ceva mai mic, mai economic de intretinut, mai nou si mai ales cu km in numar decent. Am un amic care tocmai s-a fript serios cu un A4 (nu conteaza marca, se poate intampla oricareia).
HalbaSus
Daca investesti suficient in niste gume bune de iarna atunci poti sa mergi linistit si cu tractiune spate... eu nu mi-as face probleme din cauza asta. Cu niste gume bune de iarna (nu SH/resapate/etc) o sa ai aderenta mai buna decat o masina cu tractiune fata echipata cu gume de vara/allweather.

Eventual mai pui 2 saci de nisip in spate tongue.gif (glumesc... desi treaba cu sacii de nisip chiar e o idee buna biggrin.gif)

dumytr3scu
QUOTE ( T u d o r @ Sep 12 2010, 02:39 PM) *
Pentru fun seria3. Pentru siguranta in orice conditii, spatiu si confort la drum A6-le.

Nu uita ca motorul de 2500 euro3 sau 4 va fi impozitat mai mult si taxa de inmatriculare va fi serios mai mare.

Eu zic ca daca dispui de 7000 euro pentru masina sa te gandesti bine ca de fapt iti vor trebui cam 9000 real. Plus eventualele probleme ivite, etc. Daca esti limitat la posibilitati mai bine uita-te la ceva mai mic, mai economic de intretinut, mai nou si mai ales cu km in numar decent. Am un amic care tocmai s-a fript serios cu un A4 (nu conteaza marca, se poate intampla oricareia).


Intentionez sa cumpar masina deja inmatriculata in ROMania (cum ar spune brandu` de tara:)), deci pe langa cei 7.000 sper sa nu sar de 500 euro cu celelalte cheltuieli, si in plus de asta audi a6 incepe cam de la 5000. Nu inteleg de ce toata lumea insista cu nr de km sa fie cat mai mic si nu se insista pe o testare mai riguroasa a motorului si a masinii, zic asta ca m`am plimbat cu un 5-ar care avea 350.000 reali, masina NU a fost intretinuta deloc, ba chiar o perioada propietarul a mers cu ea fara un piston in functiune, si cand functionau toate pistoanele ii dadea in gura de nu se poate si cu toate asta motorul mergea super si consuma si vre`o 8.5 in oras (Constanta, motor de 3L) si vre`o 6.5 la drum intins cand o conduceai in parametrii. Masinile astea de la bradurile premium duc vre`o 700.000 - 1.000.000 de km din cate stiu, de aceea sunt convins ca un audi,bmw,mercedes cu 300.000 la bord intretinut decent are mai multa viata decat un opel sau un ford sa spunem cu 150.000, apoi la masinile de clasa mare se folosesc alte materiale si norme de calitate la celelalte piese. De aceea trag eu spre audi a6, cu toate ca am auzit ca motorul de 2.5 e V6 si cam ar fi cu probleme, stie cineva ceva in legatura cu chestia asta ?

multumesc pt sfat
Cristi2
Atentie la A6 de 180 de cai, ar fi ideal sa fie cat mai spre finalul fabricatiei (2004-2005). O problema ce apare des la exemplarele mai "batrane" e buba la axul cu came.

http://www.clubaudi.ro/audi-a6-c5-1997-200...me-2-5-tdi.html

daca nu am voie sa pun linl catre alte forumuri, imi cer scuze.

oricum, o repartatie la un 2l e altceva fata de un 2.5 l in 6 cilindri.
Titi1988
http://www.motorstory.ro/2010/08/cum-verif...d-la-cumparare/
Poate te ajuta, spor la cumparare thumbsup.gif
Mircea104901
QUOTE (dumytr3scu @ Sep 20 2010, 05:50 AM) *
. Masinile astea de la bradurile premium duc vre`o 700.000 - 1.000.000 de km din cate stiu, de aceea sunt convins ca un audi,bmw,mercedes cu 300.000 la bord intretinut decent are mai multa viata decat un opel sau un ford sa spunem cu 150.000,

Astea sunt povesti.
Si uita de km<300.000 la anii astia daca e adusa de afara. Daca a circulat doar la noi gasesti cu km mai mic, dar...

Numarul de km parcursi cu un motor e legat direct cu intretinerea/regimul de functionare. Si poate la fel de bine sa tina 200.000km sau 400-500.000km. Mai mult nu cred ca functioneaza in parametri nici un motor de consum(de pe turisme, nu cele industriale) indiferent de producator.
Dar trebuie sa tii cont ca o masina inseamna si altceva in afara de motor. Mai exista transmisia (cutie,planetare,diferentiale), suspensia, directia+franele, electronica, etc. La anii aia, o masina nu mai are comportamentul "de noua" din cauza scaderii rigiditatii sasiului (inerenta uzura metalului), reperele de cauciuc/plastic nu mai prezinta siguranta, etc. Trebuie sa iei in calcul si niste bani de "mici reparatii", indiferent de cat "de bine da" la tester.
James Kilowatt
Eu nu mi-as da nici batut toate economiile pe o masina prabusita, si pe deasupra o marca scump de intretinut. Daca aia ar fi toti banii pe care ii am as lua Sandero biggrin.gif
Sau, una SH, insa una recenta, cat mai aproape de perioada de garantie (in care ai oarece indicii ca ar fi fost intretinuta) chiar daca e cu mai putine pretentii, in nici un caz ceva de 300.000km. Poate intr-adevar sa tina mai mult decat atat, daca a fost exploata si intretinuta cum trebuie... aka, facute doar drumuri lungi si intretinere la timp. Da' de unde poti sa stii?

Si asa zise-le "expertize" si "diagnostice" nu iti garanteaza mare lucru in materie de uzura.
AZAZEL
da' omul vrea audi sau bmw, ce ai cu el james? cu un sandero nu e smecher ca si cu bmw-ul.
in 7000 poti gasi chiar o skoda sau mai stiu eu ce marca non premium, pe la 100.000km si care te va tine si va merge bine. decat sa iau o epava cu badge de bmw sau audi , prefer oricand o astfel de varianta.
James Kilowatt
Eu as lua Clio-ul lui Dragos, cu 30.000km si garantie...
T u d o r
+1.
Titi1988
James are dreptate dar dacie NUUU!! O japoneza SH mai noua sau daca se poate in garantie cu dotari ok si nu ai probleme. Odata cu bmw si audi vin si batai mari de cap la banii astia. Am destui prieteni care au luat astfel de masini sa impresioneze si au ajuns sa mai bage inca o gramada de bani in ele. Eu am stat cuminte in banca mea cu nissan-ul nou si pana in ziua de astazi (3 ani si 9 luni -90.000 km) nu am schimbat nimic inafara de consumabile!!
Alegerea este a ta thumbsup.gif
danutv
Intamplator m-am intalnit cu un fost coleg care are masina de servici un A6 2.5TDI, a fost condusa de fostul director, este la el de la 270 000km, acum are 300 000, a schimbat axele cu came, piese din germania 960euro + manopera in romania, in cartea service apare ca au mai fost schimbate inca o data pe la 150 000, deci trebuie sa te interesezi de aceasta problema.

Pe langa asta mai are suspensia care in romania se cam duce, el zice ca nu ar putea intretine o astfel de masina
dumytr3scu
da aveti si voi dreptate, in mare.nu`i vorba de grandomanie cand ma gandesc la un audi sau un bmw, ci pur si simplu sunt masini care imi plac...adica si spanacul e mai SIGUR si sanatos decat friptura de porc asta nu inseamna ca o sa alec spanac in loc de friptura, ceva asemanator e si cu, comparatia intre BMW,AUDI si clio la 30k a lu`Dragos (nici nu vreau sa intru in subiectul renault,peugeot,citroen sick.gif ). danutv are dreptate, si m`am tot gandit la problema asta iar bmw`ul sare din schema ca vine iarna si nu are rost.variantele cele mai bune cared ca sunt OPEL VECTRA 2.2 sau FORD MONDEO 2.0, dar fordul am inteles ca are probleme cu injectoarele si cred ca cel mai bine m`as indrepta spre o vectra.sunt inca nehotarat...
James Kilowatt
Amandoua sunt destul de lente, motorul de 2.2 de pe opel e destul de depasit, nu prea vad care e marele lor farmec... Sa zicem ca inteleg teoria cu spanacul si cu friptura, si poate fi aplicabila in cazul unei serii 3. Da' cu astea doua mananci tot spanac, si cam expirat pe deasupra, macar clio are meritul ca e proaspat cules, are inca roua pe el biggrin.gif

Cu mondeo m-am dat si e e puturoasa. Cu vecrtra 2.2dizal nu m-am dat, insa m-am dat cu zafira 2.2 dizal si tot puturoasa e.
AZAZEL
eu credc ca in banii astia gaseste o vectra 1.9cdti la 120 cp cel mai probabil. cu noroc , dar si cu multi km, gaseste la 150cp.

intr-adevar varianta de 120 cp e destul de puturoasa (eu am de 100 cp) insa sigur e decenta.
James Kilowatt
"Decenta" se incadreaza la spanac, nu la friptura... parerea mea .... teehee.gif
Otto73

Sincer sa fiu o masina cu peste 200.000 km nu mi-ar trebui nici pe gratis punct
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.