Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motoare noi boxer benzina
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
pista
Subaru to introduce next-generation boxer engine this year
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/arti...OEM04/100839972
f1anatic
ZVON FALS: Este vorba doar de mici modificari, nu de un nou motor.

- creste cilindreea de la 2457 cc to 2498 cc (cursa mai lunga)
- timing chain inlocuieste timing belt
- DOHC inlocuieste SOHC
- 4 extra lb-ft

Un nou motor pt mine ar insemna direct injection. Si ca veni vorba - Subaru are nevoie de un nou motor; altfel nu ii vad sa respecte noile reguli CAFE din 2016.
Zetics
Asta nu e nici o scofala. Cum crezi ca a aparut Daihatsu Sirion ca si Subaru Justy?? Exact din acest motiv.
O sa mai ia si un i10/i20 cu un 1.1crdi de la Hyundai si gata, si-a rezolvat media de consum per flota. turned.gif
Marius30562
Au fost anuntati castigatorii premiilor ”Engine of the Year 2011”

Aruncand un ochi pe-acolo, m-a frapat categoria ”1.8 to 2.0 litre”.
Si nu castigatorul - BMW 2.0 twin-turbo diesel ci locul .... 6 : Subaru 2-litre TURBO (Impreza WRX) ! woot.gif

Stiti ceva despre acest motor ?

Eu unul nu am gasit detalii despre el ...
Lucian107416
Intr-adevar, e foarte onorant locul 6 din 6. Pentru un motor nou dezvoltat eu zic ca suna mai degraba a ceva ce trebuie trecut "sub tacere". Noroc ca are de partea lui "traditionala" fiabilitate japoneza.
pista
CITAT
Intr-adevar, e foarte onorant locul 6 din 6. Pentru un motor nou dezvoltat eu zic ca suna mai degraba a ceva ce trebuie trecut "sub tacere". Noroc ca are de partea lui "traditionala" fiabilitate japoneza.


1. Ma surprinde ideea de a exista numai 6 motoare participante in toata industria automobilistica pe 1.8 - 2.0 litri. (ex. 2.0turbo Mitsu de 295CP/366NM)
2. Nu e un motor nou dezvoltat in 2011. (nici castigatorul BMW diesel 2-litre twin-turbo nu e din 2011)

L.E. Eu as fi multumit cu acest motor. yes.gif

L.E.2 Marius, e la moda downsizing-ul si Subaru revine la motorul de 2.0turbo.
pejte
QUOTE (pista @ May 19 2011, 10:02 PM) *
Subaru revine la motorul de 2.0turbo.

Care pe piata din Japonia nu a disparut niciodata smile.gif
alias
pai nu asta este cel mai cel motor produs de Subaru ???
Lucian107416
QUOTE (pista @ May 19 2011, 10:02 PM) *
1. Ma surprinde ideea de a exista numai 6 motoare participante in toata industria automobilistica pe 1.8 - 2.0 litri. (ex. 2.0turbo Mitsu de 295CP/366NM)

De ce? La Miss Universe participa toate femeile din lume?
QUOTE (pista @ May 19 2011, 10:02 PM) *
2. Nu e un motor nou dezvoltat in 2011. (nici castigatorul BMW diesel 2-litre twin-turbo nu e din 2011)

Aici am facut o confuzie. Am crezut ca e vorba de unul dintre motoarele noi ale lui Subaru, fara injectie directa. Tehnologic, motoarele lor noi nu sunt tocmai noi. Inaintea lui Subaru a fost si motorul de pe bmw-ul tau, pe locul 5, la aceeasi categorie
QUOTE (pista @ May 19 2011, 10:02 PM) *
L.E. Eu as fi multumit cu acest motor. yes.gif

Nu inteleg de ce te-ar multumi un motor inferior celui pe care-l ai(pe mazda), dar poate-mi scapa mie ceva. doar pentru ca e boxer?
pista
Pejte, asa este, JDM 2.0turbo nu a disparut niciodata. In "Restul Lumii" a fost inlocuit de motorul 2.5 turbo.
Prin "revine" m-am referit la Europa... smile.gif

Lucian, paralela motoare~femei nu functioneaza. Stii si tu foarte bine de ce ?
(Cunosti mai multi constructori auto care nu au dorit sa participe si nu vor sa fie premiati ?)
2.0boxer turbo se preteaza mai bine la tuning si are un sound unic(cu evacuare adecvata). Ca sa nu mai zic ca motorul respectiv e combinat cu Subaru AWD. Daca as dori sa fiu in ton cu Miss Universe as zice ca are taxe mai mici fata de 2.3DISI turbo.


Marius30562
QUOTE (pista @ May 19 2011, 04:02 PM) *
QUOTE
Intr-adevar, e foarte onorant locul 6 din 6. Pentru un motor nou dezvoltat eu zic ca suna mai degraba a ceva ce trebuie trecut "sub tacere". Noroc ca are de partea lui "traditionala" fiabilitate japoneza.


1. Ma surprinde ideea de a exista numai 6 motoare participante in toata industria automobilistica pe 1.8 - 2.0 litri. (ex. 2.0turbo Mitsu de 295CP/366NM)
.....
L.E.2 Marius, e la moda downsizing-ul si Subaru revine la motorul de 2.0turbo.



Nu cred ca au participat doar 6 motoare - cele 6 sunt finalistele (in mod similar competitiei ”Car of the Year”).

In alta ordine de idei - stiu ca Subaru a avut in oferta europeana motoarele de 2 litri turbo pe Impreza si Forester pana in urma cu vre-o doua generatii.
Si ca acestea exista inca pe piata japoneza si australiana.

Nu am sa inteleg niciodata motivele care au dus la scoaterea acestui motor din Europa si oferirea doar a motorului de 2.5 turbo - stiut fiind faptul ca in Europa taxele cresc abrupt la cilindree de peste 2.0 l.

In alta ordine de idei - intrebarea mea era legata de caracteristicile acestui motor si de speranta ca acesta sa (re) vina in Europa.
pista
Sigur ca nu au participat numai 6 motoare probabil Lucian a dorit sa critice cu orice pret acest motor.(nu cunosc motivele)

Motorul de 2 litri turbo au folosit pe Impreza pana in 09.2005 .

Am citit undeva ca vor sa revina cu acest motor si in Europa.
Lucian107416
QUOTE (pista @ May 20 2011, 09:55 AM) *
Sigur ca nu au participat numai 6 motoare probabil Lucian a dorit sa critice cu orice pret acest motor.(nu cunosc motivele)

s-a inteles ironia. Totusi, crezi ca Renault au participat cu 1.4 8v de pe logan? Din motorul asta ( Subaru 2.0 WRX) s-au scos peste 400 cp. Daca citesti mai sus "Lucian" a recunoscut ca a facut o confuzie si ca a crezut ca e vorba de unul din motoarele noi cu tehnologie veche, cu putere mai mica sau egala cu precedentele.
Lucian107416
Aaa, si ca s-a terminam odata cu povestea cu Miss. Evident ca se face o preselectie inainte si la "finala" participa un set restrans de motoare. N-am avut nici o intentie sa fac vreo analogie intre motoare si femei. Sunt pur si simplu 2 concursuri.
pista
CITAT(Lucian107416 @ May 20 2011, 10:26 AM) *
Totusi, crezi ca Renault au participat cu 1.4 8v de pe logan? Din motorul asta ( Subaru 2.0 WRX) s-au scos peste 400 cp.

Ce sa caute 1.4 8v cu cei 54CP/l pe langa 1.4 TSI Twincharger de 170-185CP adica +121CP/l ?
Chiar si versiunea slaba a 2,0turbo Subaru are 112CP/l + specificul motorului boxer.

Lucian107416
QUOTE (pista @ May 20 2011, 12:30 PM) *
Ce sa caute 1.4 8v cu cei 54CP/l pe langa 1.4 TSI Twincharger de 170-185CP adica +121CP/l ?

Pista, ei pierdut contextul intrebarii mele. Hai sa nu mai batem apa-n piua. Exista un regulament de selectie a motoarelor. Cine doreste sa-l cunoasca exact poate sa-l studieze pe net. Marius a explicat apoi la ce s-a referit...
pista
Postarea #5 e un bun exemplu ca in prealabil tematica "a fost studiat pe net". teehee.gif
Lucian107416
ironie penibila. unde dracu am scris eu ca am citit regulamentul de selectie. Ideea e ca exista o preselectie- asta era analogia cu concursul de Miss. Tu zici ca Subaru a castigat pentru ca a participat la finala. Eu zic ca a fost ultimul din finala si asta nmu reprezinta un titlu de glorie, decat intr-un loc plin de fanatici
Mircea104901
QUOTE (Lucian107416 @ May 20 2011, 07:51 AM) *
ironie penibila. unde dracu am scris eu ca am citit regulamentul de selectie. Ideea e ca exista o preselectie- asta era analogia cu concursul de Miss. Tu zici ca Subaru a castigat pentru ca a participat la finala. Eu zic ca a fost ultimul din finala si asta nmu reprezinta un titlu de glorie, decat intr-un loc plin de fanatici

Ai ajuns vreodata intr-o finala? whistling.gif
Lucian107416
@Pista
Tot ce-am vrut in postarea numarul 5 sa zic e ca Subaru ca acea clasare nu reprezinta nici un merit pentru Subaru. Am incurcat motoarele si am recunoscut acest lucru in postarea nr 9. Tu faci apoi trimitere la postul cu nr 5.
Eu trebuie sa admit ca replicile tale ma lasa perplex. Te legi in permanenta de aspecte irelevante discutiei in sine. Realitatea e ca Subaru n-au mai scos de MULTA vreme motoare de inalta tehnica, iar aceste motoare noi sunt usoare evolutii ale celor vechi, pentru ca nu au suficiente fonduri de dezvoltare. Diesel-ul era deja batran cand a aparut pe piata, pentru ca le-a luat 9 ani sa-l dezvolte. In ziua de azi norma motoarelor moderne pe benzina e injectia directa iar la Subaru nu vei gasi asa ceva in oferta. N-am nimic impotriva Subaru. Am doar impotriva fanatismului, de orice natura ar fi el. Subaru este o companie in dificultate care nu-si mai prea gaseste calea. Nu mai schimba nimic de cativa ani frumusei la sistemul de tractiune(S-AWD). Vrei evolutie? Uita-te la Attesa. WRC ? Uita-te la Citroen. Motoare? Uita-te la mai toate celelalte companii. Design ? Asta e o chestiune subiective, dar n-au prea adunat aplauze de-a lungul timpului.
Asta nu inseasmna ca nu-mi plac masinile Subaru. Majoritatea modelelor sunt superioare masinilor detinute de mine. Design-ul nu ma intereseaza, motoarele nu doresc sa fie de ultima generatie. Sunt niste masini bune, dar doar atat. E inutil sa le cantam ODE. Sper sa nu te fi deranjat vreo virgula si sa folosesti postul asta ca dovada a faptului ca n-am prea dat pe la scoala.



QUOTE (Mircea104901 @ May 20 2011, 03:02 PM) *
Ai ajuns vreodata intr-o finala? whistling.gif

Te-au abuzat vreodata parintii?
Mircea104901
QUOTE (Lucian107416 @ May 20 2011, 08:20 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ May 20 2011, 03:02 PM) *
Ai ajuns vreodata intr-o finala? whistling.gif

Te-au abuzat vreodata parintii?


Asta e finala in care ai ajuns? Nu cunosc. Daca poti da mai multe detalii... thumbsup.gif
Lucian107416
Foarte bine pentru tine. Ideea era sa subliniez, printr-o intrebare deplasata si irelevanta, cat de ilogica e intrebarea ta nesimtita. La ce concursuri am participat, precum si daca am fost sau nu finalist, e o problema strict personala.
Diesel
Lucian si Mircea, nu suntem in curtea scolii. Aveti tema sa va documentati asupra selectiei, criteriilor de alegere, voturi, etc. Site-ul cu engine of the year are toate detaliile.
Lucian107416
36182451.gif . Asta-i chiar tare. Tu esti cumva dl profesor din curtea scolii?
Diesel
Ma gandeam sa ard cate un warn de fiecare, deci ma duc sa imi pun sacoul uzat, caut o rigla si niste ochelari cu rame groase. E bine?
Lucian107416
Arde cate warn-uri vrei. Elucubratiile cu curtea scolii iti apartin si nu iti permit sa mi te adresezi asa, clar? cine dracu te crezi ?
T u d o r
Luciane calm down. A fost vorba de la inceput de o neintelegere de termeni, n-are sens ca din orgolii sa se ajunga la un conflict fara sens si cu aspect urat. Postarile astea ultime nu arata deloc bine, reciteste-le si tu cand te linistesti si imi vei da dreptate.

ot: ce n-am inteles eu: motorul e nou sau nu?
Lucian107416
nu. Titlul topicului m-a inselat si pe mineinitial (in subconstient). Oricum n-are importanta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.