Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu un Ursuletz
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Dan33547
Imi fierbe motorul la turatii mici!! Am termostatul stricat si am nevoie de un termostat. Daca ma puteti ajuta sa fac rost de un termostat!!! Mersi
Radu_
scoate termostatul pe timp de vara, si pana la iarna, iti cumperi unul
asta daca nu ai alta problema - ca apa poate fierbe si din alte cauze mai grave...
Nazareno Gabrielli
Termostate au peste tot si nu sunt scumpe. Incearca la Al Padrino sau la magazinele Meteor. adrese exacte gasesti la www.meteor.ro
Radu_
verifica si termocupla - poate nu porneste ventilatorul la timp - eventual pune una cu temperatura de deschidere mai mica
malin34426
SCUZE dar cine iti spune sa scoti termostatul e probabil brutar. Termostatul tau are doua cai . atunci cand o deschide pe una o inchide pe cealata . nu este ca la dacie unde se pune problema rezistentei la inaintare data de sectiuni de trecere. termostatul la bmw NU SE SCOATE.
la bmw problema supra incalzirii apare de la o nescoatere completa a aerului din instalatie , pompa slaba , sau cel mai des cuplajul vascos nu
cupleaza . Inca ceva -la bmw presiunea din circuit este de 0.8 Bar si trebuie sa existe pt ca acel circuit se bazeaza pe ea . deci nu te speria daca sunt furtunele tari si fierbinti ,acolo sunt 100 grade iar mana ta nu suporta mai mult de 50,. Verifica cuplajul, etanseitatea sistemului, debitul
prin radiator , puterea de circulatie a pompei in ordinea asta . Verificarea pt termostat este simpla : atunci cand nu este deschis ,radiatorul e cald la intrare (90) si rece la iesire (30) , iar cand este deschis la iesire e cald(70)
Malin
Radu_
QUOTE(malin34426)
cine iti spune sa scoti termostatul e probabil brutar. Termostatul tau are doua cai . atunci cand o deschide pe una o inchide pe cealata .

cine e brutar nu stiu - dar cert e ca nu prea te pricepi - oricum nu pt asta am dat reply - ca sa iti raspund tie, ci doar ca sa lamuresc omul, ca l-ai bagat complet in ceata...

deci atata timp cat termostatul e defect, el nu mai deschide, sau respectiv nu mai inchide - in cazul tau, termostatul defect nu mai lasa apa sa faca circuitul mare(apa face doar circuitul motorului) nu mai trece si prin radiator(caz in care se scoate termostatul, temporar, si nu se indica pe timp de iarna), sau trece dar nu o lasa termostatul sa treaca toata - adica deschide mai putin decat ar trebui...

- cine lucreza prin service, sau a lucrat, sau se pricepe cat de cat - stie ca scoaterea termostatului defect pe timp de vara - e cea mai buna solutie in cazul in care clientul nu are bani, sau nu vrea sa cumpere atunci unul...
deci eu te asigur, ca il poti scoate fara probleme(din experienta spun asta), dar deja acuma(sfarsitul lui octombrie), cand dimineata e deja frig, e bine sa il cumperi.
malin34426
Termostatul nu se da afara. se inlocuieste cu unul nou. atfel se creaza diferenta mare de temperatura in jurul cil1 si ultimul , dilatari diferite ... .
Iar pt stirea altora sunt inginer auto si lucrez de 20 ani in diagnosticare auto , pregatiri motoare sport, fabricatie,... .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.