Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pareri despre LOGAN (discutii aprinse???!!!)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3
eddie
Pai eu nu am numai un Clio,ala e numai masina de oras,masina de familie e un Opel Zafira,deci....nu poti sa stii cu ce compar eu....LOGAN...
Florin30581
al naibii Logan, ce mar al discordiei a ajuns ! cel mai mare si mai prost la clasa lui, dar si cel mai ieftin, are tot ce-si doreste amarasteanul: portbagaj mare pentru cartofi, aer conditionat, garantie 3 ani, pacat ca motorul ala de la Renault nu se preteaza la reparatii pe marginea drumului. Cand ii mai auzi pe cate unii ca-l baga la tunning .........
eddie
QUOTE(Sergiu38951)
QUOTE(eddie33)
Sunt unii oameni care sunt facuti sa se contrazica.Pai daca ai o prietena fie ea blonda sau bruneta cu curu mare,prost imbracata,nespalata,dar fardata si iesi cu ea in lume,acum te si lauzi cu ea?Dar sa o compari cu o femeie frumoasa sau cu un manechin...... chestie de gust,nu ?


Aaaa, si tu vrei sa spui ca dragul de Clio este manechinul? :angel: Think again my friend! LOOOL blink.gif

Nu, Clio poate fi doar o femeie frumoasa,nu un manechin !
mihai38772
daca Lila este o femeie frumoasa , atunci si Clio este la fel
Era si vorba aia : degustibus
eddie
Deocamdata Logan-ul are pretul cel mai mic.Asta e un mare semn de intrebare....La pretul ala,tot ce se monteaza pe el,nu poate fi ceva comparativ calitativ cu dotarile unei masini mai scumpe,pretul reflecta mult mai multe.....Si nici nu merita sa se puna super-dotari pe o masina asa ieftina.
mihai38772
Nu stiu cum castigi tu bani,dar Loganul full costa 8.200 de euro .Astia sunt bani .Este intr-adevar mai putin decat 13.000 - 15.000 euro cat costa o masina buna ,dar sunt bani.
ncristi
Sunt interesante discutiile voastre biggrin.gif :bash:

Eu cred ca logan si clio se adreseaza la categori diferite de clienti asa ca discutiile voastre nu au sens.
Clio este o masina in special pt occident (deci oamnilor cu pretentii mai mari) adresandu-se strict deplasarilor prin oras, cu un design frumusel (parerea mea) iar loganul este facut pt o categorie de oameni care nu-si pot permite o masina de concediu si una pt servici.

Asta nu inseamna ca loganu este o masina rea, din contra, din ce-am vazut eu masina se dovedeste destul de fiabila (cel putin pana acum), costuri de intretinere reduse si una peste alta mie masina nu mi se pare urata...

Asa ce eu cred ca ar trebui sa cadeti la pace :inlove:
Iulian HondaFan
corect, cristi...

problema e ca mie mi se pare ca Mihai e convins ca masina lui e mai buna decat Clio, Accent, kalos, etc... ceea ce e chestionabil...

8200euro nu e putin pt. ce tehnologie se ofera... un Accent echipat mai bine cu motor, directie si suspensii mai bune costa aici 11500$ + 0-10% taxe. loganul nu e dat de pomana... masina e ieftina pt. ca fiecare componenta e ieftina si pt. ca se asambleaza cu surubelnita si cheia de muncitori a caror munca e prost platita... pt. ca traiesc intr-o tara falita si nu pot gasi alte slujbe mai bune... asta e adevarul trist.
mihai38772
Parerea mea este ca , in ceea ce priveste targetul Clio ,acesta este urmatorul : femei nemaritate peste 40-50 de ani sau copii care li s-a stricat tricicleta,sau in cel mai bun caz ,bicicleta
ncristi
QUOTE
pt. ca traiesc intr-o tara falita si nu pot gasi alte slujbe mai bune... asta e adevarul trist.


Nici nu ai idee ce mult te invidiez... :samui: :cry:
Tiberiu43897
QUOTE(LOVIN29905)
Mai da de arcurile de la porbagaj ce ziceti? Sunt criminale, m-au distrat teribil.
Si puneti-mi si mie, m-am tot uitat la un logan care avea si geamuri elecrice si pe spate, dar butoanele zau daca le-am gasit, le-am gasit numai cele pentru fata.


Si Opel Astra Clasic II versiunea in 4 usi are aceleasi arcuri la portbagaj.
Iulian HondaFan
nu prea ai de ce... emigrarea are si ea costul ei... sunt mai multi bani, e mai curat si mediul mai aseptic dar nu sunt altele... apoi falimentul tarii te urmareste peste tot intr-o forma sau alta...

dar e off-topic... Logan este cumva oglinda Romaniei si e departe de afi perfect dar e un pas inainte. imi pare nespus de rau ca Renault nu face cu Dacia ceea ce VW a facut cu Skoda...

cand am citit ca Renault a hotarat ca mana de lucru in Romania e asa de ieftina ca nu merita sa foloseasca roboti pt. asamblarea Loganului... am inteles despre ce e vorba. profiturile vor merge la Paris... iar romanii vor fi fericiti ca au ceva mai bun decat Dacia 1300...
ncristi
QUOTE
imi pare nespus de rau ca Renault nu face cu Dacia ceea ce VW a facut cu Skoda...


Eu cred ca asa o sa se intample. Nici skoda nu a a inceput cu octavia...iti mai amintesti felicia?
Daca ar fi sa compari inceputurile eu cred ca dacia sta mai bine...

Chear daca renault ar fi scos o masina mai scumpa cine crezi ca ar fi cumparat-o?
Imagineaza-ti ca loganul ar fi fost un fel de octavia si ar fi costat la fel tu ce ai fi ales octavia sau dacia?

Raspunsul vine de la sine...
eddie
QUOTE(mihai38772)
Parerea mea este ca , in ceea ce priveste targetul Clio ,acesta este urmatorul : femei nemaritate peste 40-50 de ani sau copii care li s-a stricat tricicleta,sau in cel mai bun caz ,bicicleta

Iar Loganul este pentru cei ce viseaza o masina mai buna decat ce si-au permis o viata intreaga,respectiv de la Dacia in jos....
Iulian HondaFan
QUOTE(cristi36176)
Eu cred ca asa o sa se intample. Nici skoda nu a a inceput cu octavia...iti mai amintesti felicia?
Daca ar fi sa compari inceputurile eu cred ca dacia sta mai bine...


aici da-mi voie sa nu fiu de acord. Renault a preluat Dacia din 1999... primul produs nou abia a aparut in 2004 ( solenza e practic o supernova)si e un mare compromis dpdv al calitatii...

Skoda ( dupa wikipedia):

The turning point came in 1987 with the Favorit model. The Favorit's appearance was designed by Italian design company Bertone and, with some motor technology licensed from western European companies, ©koda engineers succeeded in designing a car comparable to western production. The technological gap was still there, but began closing rapidly. While still the target of jokes in the West, the Favorits were very popular in Czechoslovakia and other Eastern Bloc countries.

The Velvet Revolution brought great changes to both the politics and economy of Czechoslovakia, and most industries were subject to privatization. In the case of ©koda automobile the government decided to bring in a strong foreign partner. VAG was chosen in 1990 and on 16 April 1991 ©koda become the fourth brand of VAG. The example of other Eastern-Bloc automobile manufacturers such as Lada-AutoVAZ and Zastava, and of ©koda works, once ©koda auto parent company, prove this was the right decision. (Privatization to a major German company was somewhat controversial at the time the decision was made.)

Backed by VW knowhow and investments the design—both style and engineering—has improved greatly. The 1996 model Felicia was still based on the floorplan of the Favorit, but quality made huge improvements and in the Czech Republic the car was popular as it was good value for money. The subsequent models Octavia and Fabia finally made their way to the demanding EU markets. They are built on common VAG floorpans, e.g. Octavia on the Golf floorplan and therefore directly related to the VW Golf, Audi A3 and SEAT León. Possibly the next challenge for ©koda was to maintain some independence of the parent Volkswagen group.

sa nu mai mentionam cand au facut cehii privatizarea si cand noi...
madalina
Marius, SuperNova a fost primul model facut de Renault la Dacia - cutie si motor renault. Nova a fost facuta de dacia.
Iulian HondaFan
din cate stiu Supernova e o Nova cu motor si transmisie Renault deci nu stiu daca aia e o mare infuzie de know-how Renault in Dacia. f. bine Dacia putea cumpara pe spezele ei acele componente de la Renault.

cata tehnologie Renault e pe Solenza mai mult decat pe Supernova? nu stiu amanunte dar nu pare sa fi fost o groaza. stie cineva?

Logan e primul produs Dacia cu origine Renault puternica in ultimii 35 de ani...
madalina
Au mai fost ceva modificari la SN fata de nova. Pe Nova nu mergea nimic bine.
eddie
Logan-ul e prima masina Dacia pe care Renault are curajul sa-si puna sigla (by Renault),asta e cu bataie mai lunga.....face bine la vanzari.Cand a fost conceputa,a fost conceputa ca o Solenza modificata calitativ la interior si putin la caroserie.Cel putin asa se auzise,ca macar asta sa faca francezii pentru romanii cu lipsa de inspiratie si neputinciosi ! Ceea ce a iesit,vedem cu toti....
mihai38772
QUOTE(eddie33)
Iar Loganul este pentru cei ce viseaza o masina mai buna decat ce si-au permis o viata intreaga,respectiv de la Dacia in jos....


daca viata ta s-a terminat la 26 de ani atunci ai perfecta dreptate
si oricum Matiz e peste Dacia,asa ca mai incearca
asta in cazul in care castigi singur banii si nu ii ai de la taticu sau mamica
eddie
Tu sa fii sanatos,ca eu mai am vreo 11 ani de experienta in plus.....inclusiv 15 ani de conducere.Deobicei daca castigi tu banii,iti iei masina,eu asa am facut....daca primesti de la parinti,iti iei Logan,asta e ! Cat sa poata si parintii astia ?
mihai38772
eu mi-am luat masina din banii mei
si oricum la 37 de ani sigur am sa am cel putin Octavia II
eddie
M-am linistit....eu am avut in 10-11 ani 8 masini,2 dacii berline de noi,2 oltcituri(second-hand),un Cielo,un Tico si acum mai am 2,Clio de oras si Zafira de familie,ca mai am si 2 baieti.Nu am facut cu nici una mai mult de 50.000 de km si maxim 4 ani.Asta impreuna cu sotia,bineinteles......Iar inainte mergeam cu harbul lui tata din 1975,care acum nu si-a permis mai mult de o SuperNova Clima la pensie.Asta la indicatiie mele....
mihai38772
sa-ti traiasca
problema e ca eu nu sustin ca Loganul este the best , in schimb tu nu vrei sa accepti ca Loganul nu mai e ce a fost odata Dacia , ca este altceva si nu cred ca nu ti-a placut atunci cand ai condus-o. IMPOSIBIL
eddie
Mersi,ti-am spus ca am avut un Logan de teste al varului meu care e director la Dacia Renault Cluj.Am mers cu el vreo 8 zile cat a fost el plecat in Cuba cu toti directorii din tara .E alta treaba decat ce erau Daciile,dar ti-am spus,coborand din Clio si din Zafira,pot doar sa spun ca are tinuta buna pe drumurile noastre,nu se simt gropile ca in Zafira,dar comparatia cam ia sfarsit aici...
Florin30581
parerea mea este ca, daca francezii ar fi fost siguri ca in Romania ar fi putut scoate calitate macar precum cea din Turcia, nu s-ar mai fi complicat si ar fi facut o linie de lipit Clio in Romania. Dar asa ......... ca sa nu riste totul din prima, au ales treapta intermediara cu Logan by Renault. Insa nu cred ca vreodata vor reusi ceea ce au reusit nemtii de la VW cu Skoda. Sunt totusi francezi.....latini..... de-ai nostri biggrin.gif . Strategia lor a mers bine pana acum, au produs pentru popor, nu concureaza nici un alt produs al lor in Romania (Twingo nu poate fi considerat produs concurent, iar Clio este mai scump si mai bun indiferent din ce punct de vedere le-am compara) si pana la urma trebuia o concurenta pentru SH urile din import. Face bine la romani sa se gandeasca de 2 ori inainte de a arunca 7 - 8.000 EURO pe o "maratonista" cu kilometrajul "reglat". Cine e sarac si nu-si permite mai mult de 7.000 EURO pe o masina, chiar nu merita sa aprecieze climatronicul sau TDI si sa bata in schimb drumurile service-urilor schimband curele, discuri, alternatoare turbine sau pompe.
E o simpla parere, alegerea o face fiecare dupa mintea si orgoliul lui.
mihai38772
Bai baeti ,eu iar nu inteleg
Cum adica cine e sarac si isi permite doar masina de 7-8.000 euro????
Alooooooooooo exista masini de 3-400 de euro sau dolari ,cu 4000 iti iei un Matiz nou ,cu 5.000 deja poti sa iti iei un sh bun ,cu 8.000 deja iti iei o masina sh aproape noua sau oricum foarte buna
Florin30581
Mihai, ca te vad asa profesor, da-ne si noua lista dealerilor de Matizuri cu 4.000 EURO si SH bune cu 5.000. Eu te inteleg omule ca ti-ai luat Logan si iti place, dar acum ce ai vrea, sa zic "cine e sarac isi ia un SH bun de 5.000 EURO iar cine e bogat se arunca direct la o limuzina Logan" ? Zau asa, azi maine o sa incepi sa bati campii comparand Loganul cu Golful, Corolla sau A3.
Iulian HondaFan
QUOTE(mihai38772)
eu mi-am luat masina din banii mei
si oricum la 37 de ani sigur am sa am cel putin Octavia II


peste 10-12 ani Octavia2 o sa fie mai proasta decat Logan3 sau a cata generatie o ajunge atunci... be careful what you wish yourself... it may actually happen...
mihai38772
aici a fost o figura de stil band.gif
eddie
Adica Logan-ul e unic,nu trebuie comparat decat cu Daciile de dinainte,cu motor si cutie Renault.Si cam atat.....la masini straine nu are ce cauta....deocamdata !
V l a d
sunt de acord cu eddie, a cam sintetizat discutia topicului asta. Logan-ul e o masina buna pentru ce a fost Dacia pana acum dar inca nu intra in discutie o comparatie cu masinile straine din 1001 motive pornind de la finisaje si dotari pana la motoare.
VECTOR
mihai...eu cred ca mai mult incerci sa te convingi singur cat de bun e loganul,decat sa ii convingi pe ceilalti,altfel nu inteleg de ce continui discutia asta de atata timp cu exact aceleasi argumente.toata lumea ti-a spus ca e de acord cu tine ca loganul e un pas inainte facut de dacia(renault),dar ca nu se poate compara cu alte masini din clasa ei fabricate in vest sau chiar in turcia.daca tu vrei sa crezi ca esti posesorul unei supermasini care bate clio sau mai stiu eu ce alte modele este foarte bine.inseamna ca esti un tip foarte optimist si increzator.dar as vrea sa-mi explici si mie de ce ar fabrica renault o masina mai buna decat clio dar mai ieftina cu 3.000 euro.
mihai38772
Bun
Hai sa lamurim o treaba :am spus ca Logan are anumite avantaje fata deClio si am mai spus ca mie Clio nu imi place .Florin ,tu poti sa interpretezi cum vrei dar le cam denaturezi
Tot odata am spus ca sunt multumit de consum ,de dotari si de comportamentul Loganului pe strada ,la banii astia
Matizul e 4200 sau 4300
Cu 5000 iti iei un Opel Vectra Diesel
Cu 8.000 iti iei un Focus etc
cristi44563
bun oameni buni

am citit toate mesajele din topicu asta si sunt mai nedumerit ca la inceput. merita loganu banii sau nu, nu de alta dar parintii mei se gandesc saptamana asta sa ia un logan laureate de 1.6 si eu nu prea sunt convins ca e alegerea ce mai reusita.
mihai38772
Eu zic ca pentru o masina noua (contand foarte mult lucrul asta) merita
VECTOR
depinde care sunt celelalte optiuni (daca mai sunt), si care e suma de bani ce urmeaza a fi alocata pentru cumpararea masinii. daca parintii tai vor o masina noua si au ~8000euro atunci loganul e bun.daca vor sa riste si sa caute un sh de 2-3 ani si ar putea sa mai puna ~ 2000euro ar gasi ceva mai bun cu siguranta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.