Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor ! TUDOR VLADIMIRESCU
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic
Zalmodegikos
Populatiile române împrastiate pe mapamond se cifreaza la aproximativ 12 milioane (românii din teritoriile răpite : Basarabia,Bucovina de Nord, Maramureșul de Nord, românii de linga tara(Ungria,Serbia,Bulgaria), românii deportati în gulag (peste un milion), exilul românesc, emigratia și migratia post ’89).

Marii patrioți români au reusit împotriva vicisitudinilor să desavîrsească unitatea țării prin unirea din 1918, eveniment crucial în istoria noastră ca popor.

Inceputul instabilitatii politice în 1938, a determinat o succesiune de evenimente ce au dus la ciuntirea patrimoniului național, mostenit din negura istoriei,(resemnarea in fața dicktatului din 1940-pactul Ribbentrop-Molotov), furtul voinței naționale la alegerile din 1946, trădarea intereselor românesti la tratatul de pace de la Paris din 1947 (de către delegația comunistă).

Deportarea in gulagul sovietic a aprox. 1,2 milioane de români din provinciile rapite, exterminarea elitei politice (patriotii, ctitorii unirii din 1918)în inchisori, a armatei române în lagărele de prizonieri, a permis sistemului comunist implantat să prolifereze.

Căderea comunismului în Europa(1989)a obligat structura comunistă din România să planifice o reformare a sistemului premeditînd o schimbare de fatada, perenizind sub alte forme de influență și dominare controlul asupra statului.

Fosta nomenclatură comunistă și-a impins pionii din esalonul doi și trei, descendenții, pe scena politică nou creată dupa’89, ocupînd-o, impunînd desfăsurarea operațiunilor de privatizare și spoliere a resurselor vitale ale națiunii în detrimentul a milioane de cetațeni.

Dupa jumatate de secol de intuneric in ‘89-’90 a fost un moment cind puteam sa aducem izbavirea, sa terminam cu batjocura, na fost sa fie, revolta populara(revolutia) a fost furata, generatiile tinere ce s-au implicat atunci au pierdut in fata structurilor comuniste, esaloanele inferioare au infiltrat toate organizatiile nou create.

Partidele politice in principiu ar trebui sa fie institutii fundamentale ale statului, metamorfoza fostului conglomerat(PCR) intr-o puzderie de sateliti artificiali de toate orientarile(stinga, centru, dreapta, extrema stinga sau dreapta, iredentisti, etc), face imposibil acest lucru, tehnica lor consta in saturarea spatiului pentru a impune controlul si legea iudelor.

Suntem 30 de milioane de romani imprastiati in toate colturile lumii, nu concep ca o casta de infractori, tradatori, iude, uzurpatori, speculanti, estimata la 30 000 personaje sa submineze natia romana.

Rezumat : Un partid(formatiune politica) are menirea de a fi o institutie fundamentala a natiunii nu un cuib de tradatori, impostori,uzurpatori, etc.
Potential exista, meditatia de douazeci de ani este suficienta.

2.1. Statul mafiot postdecembrist (rezumat)

Prin lovitura de stat care a urmat revoltei populare anticomuniste din decembrie 1989 și prin manipularea informațională a cetățenilor, în România a fost instaurat un stat care s-a autointitulat democratic, dar care nu este construit de popor și nu guverenează, nu exercită puterea statală, în interesul poporului, pentru popor.

Dimpotrivă, el este un stat autocratic, dictatorial. Este un stat care s-a autoconstruit, un stat care s-a autocreat. Este un stat care s-a autoinvestit cu puterea statală.

Statul român postdecembrist este opera activiștilor și securiștilor partidului și statului comunist, care au creat Constituția din 1991, au infiltrat partidele politice postdecembriste, au devenit membrii parlamentelor și guvernelor postcomuniste, au conceput și aplicat “reforma”, au conceput și aplicat legile prin care capitalul românesc acumulat până în 1989 a trecut în proprietatea lor privată, prin care o bună parte a veniturilor cetățenilor create după 1989 au intrat tot în buzunarele lor, ale guvernenților, prin care națiunea română a fost adusă la starea de cea mai săracă și umilită națiune din Europa.

Clasa politică românească postdecembristă, constituită din foștii securiști și activiști comuniști s-a înregimentat în diverse partide, care, prin discursuri și lozinci acoperă întreg spectrul politic european, având, însă, toate, un scop comun: “reforma”, adică îmbogățirea lor, a guvernanților, prin însușirea avuției create de români înainte de 1989 și după.

Pentru a-și realiza obiectivul său fundamental – îmbogățirea – clasa politică românească postdecembristă și-a creat statul de care avea nevoie, stat care a aplicat aceeași politică, aceeași “reformă”, indiferent de coloratura politică a celor care au câștigat alegerile din 1990, 1992, 1996, 2000, 2004, 2008.

Pentru a-și realiza scopul său fundamental – îmbogățirea guvernanților – statul român postdecembrist s-a autodotat cu puteri nelimitate, discreționare, dictatoriale.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a-și pune membrii săi deasupra legii, prin legiferarea imunității parlamentarilor hoți, excroci, corupți, șpăgari, țepari de bănci, de societăți de asigurări, de fonduri de investiții, ș.a.m.d.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a da legi prin care a expropriat cetățenii României de întregul capital acumulat de aceștia de-a lungul istoriei, capital care a fost trecut, mai întâi, în proprietatea statului, prin Legea nr. 15/1990, apoi, prin așa-zisa privatizare, în proprietatea privată a lor, a guvernanților și a clientelei lor politice și financiare.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a adopta legi, ordonanțe și hotărâri de guvern care au făcut posibilă îmbogățirea guvernanților, prin jefuirea cetățenilor de o mare parte a veniturilor acestora, prin inflație artificială, manipularea piețelor de capital (vezi FNI, SAFI), falimentarea băncilor și a întreprinderilor industriale, reducerea continuă a puterii de cumpărare a salariilor și pensiilor.

Constituția din 1991 nu i-a acordat statului român puterea de a tipări monedă, dar nici nu i-a interzis să tipărească monedă, astfel încât statul, prin Banca Națională a României, a tipărit și a aruncat pe piață atâția bani câți i-au trebuit pentru a genera o inflație galopantă, prin care salariile și prețul forței de muncă au fost aduse la unul din cele mai scăzute niveluri din lume, prin care întreprinderile românești au fost falimentate și decapitalizate, astel încât să poată fi “trecute”, cvasigratuit, în proprietatea privată a guvernanților.

Constituția din 1991 nu i-a acordat statului român puterea de a stabili nivelul dobânzilor la care banii tipăriți de stat au fost puși la dispoziția sistemului bancar, nici nu i-a interzis, nu i-a impus vreo restricție, sau vreo răspundere legată de nivelul acestor dobânzi, astfel încât statul, prin Banca Națională a României, a impus, cu de la sine putere, niveluri ale dobânzilor de peste 100% pe an, care au contribuit și ele la crearera inflației artificiale, principalul instrument utilizat pentru jefuirea capitalului național, pentru reducerea valorii forței de muncă și a capitalului național, pentru sărăcirea populației și îmbogățirea guvernanților.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să reglementeze piața de capital, respectiv modul în care să fie efectuate oparațiunile de vânzare-cumpărare a titlurilor de valoare – acțiuni, obligațiuni, etc. Fără a avea această putere, statul a dat mai multe legi, ordonanțe și hotărâri de guvern pentru reglementarea pieței de capital, care au permis ca sume bănești uriașe ale cetățenilor să fie furate de excroci – SAFI, FNI – cu ajutorul instrumentelor acestei piețe, instrumente create de stat, prin lege, regulamente, instrucțiuni, etc.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să reglementeze circulația banilor în economie, prin care să reglementeze activitatea băncilor, a sistemului bancar. Fără a avea această putere de la popor, statul român a adoptat mai multe legi, ordonanțe și hotărâri de guvern prin care a permis Băncii Naționale a României să falimenteze cea mai mare parte a băncilor cu capital de stat și privat românesc (BANCOREX, BANCA AGRICOLĂ, BANKOOP, B.I.R., etc) și aproape toate băncile populare înființate după 1989.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a avea proprietate privată, nici pe aceea de a fi proprietar de capital. Nici nu i-a interzis dreptul de a fi proprietar de capital. Nici nu i-a stabilit vreo răspundere pentru capitalul ajuns în proprietatea lui, a statului.

El, statul român, se autoîmproprietărise în 1990, prin Legea 15/1990, cu întregul capital acumulat de cetățenii români până în 1989, încălcând prevederile Constituției în vigoare la acea dată.

Neavând nici o răspundere constituțională pentru capitalul național pe care și l-a însușit abuziv, statul român postdecembrist a făcut ce a vrut din acest capital, fără să dea vreo socoteală poporului, de la care furase capitalul: l-a devalizat, l-a vândut, la prețuri de nimic, cu sumele încasate și-a plătit menținerea la putere, i-a mituit pe salariați să se lase expropriați și concediați.

Statul român postdecembrist s-a autodotat cu puterea de a pune pe grumazul cetățeanului român cele mai grele impozite și taxe de pe continent, deși el, cetățeanul român, tot datorită statului, are cele mai mici venituri.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a încălca, în mod sistematic, Constituția, propriile legi, ordonanțe și hotărâri de guvern, cu puterea de a încălca libertățile și drepturile cetățenilor, fără să răspundă, în nici un fel, fără să dea socoteală în fața cetățenilor pentru abuzurile sale.

Este cunoscut modul fraudulos în care guvernanții României au obținut în octombrie, 2003, votarea Legii privind revizuirea Constituției.
Adevăratul motiv al revizuirii Constituției nu l-a constituit, nicidecum, aderarea la Uniunea Europeană, ci jaful, adică scoaterea la mezat, la vânzare, a unor importante componente ale avuției naționale, care, conform Constituției din 1991, nu puteau fi înstrăinate.

“Scăpaseră” bogățiile subsolului – aurul, uraniul, cărbunele, petrolul, gazele naturale, etc, ca și apele – delta, lacurile, râurile, apele minerale.

Conform Constituției din 1991, făceau obiectul exclusiv al proprietății public – adică nu puteau fi înstrăinate, vândute – “bogățiile de orice natură ale subsolului, căile de comunicații, spațiul aerian, apele cu potențial energetic valorificabil și acelea ce pot fi folosite în interes public”.

Conform Constituției revizuite în 2003, fac obiectul proprietății publice “bogățiile de interes public (deci nu de orice natură) ale subsolului, spațiul aerian (nu și căile de comunicații), apele cu potențial energetic valorificabil, de interes național (deci nu toate apele, ci numai cele de interes național)”.

Cine va stabili care bogății ale subsolului nu sunt de interes public și care ape nu sunt de interes național? Poporul? Nu. Statul. Cum? Prin legi adoptate de parlamentarii care au votat și legile privatizării, și legile care au falimentat băncile și fondurile de investiții, și legile care au condus la înjumătățirea salariilor și pensiilor.

Statul român postdecembrist a fost de la început și continuă să fie un stat autocratic, mafiot, care trebuie înlocuit cu opusul său, un stat democratic, un stat popular.

Doctrina populara-Dr Constantin COJOCARU
Absolvent al Colegiului Național „Sf. Sava" și al Academiei de Studii Economice din București. Doctor în economie, specialitatea management.
Motto _ Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor ! TUDOR VLADIMIRESCU

edit by HalbaSus:
Multumim pentru cele 13 link-uri patriotice... dar... reclama e interzisa !
HalbaSus
Serios ?
Bine ca ne-ai adus lumina in intunericul cugetarilor noastre.
Multumim frumos pentru lectia istorico-politica.
LA REVEDERE !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.