Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Peugeot 307 X-line
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Peugeot > 307/308
Marius 33463
[color=blue][/color]Ce parere aveti despre Peugeot 307 X-line 1.6 HDI 110CP? Cunoaste cineva modelul acesta?
V l a d
se muta la peugeot
ionut32111
daca ne spui si ce dotari are si care ar fi pretul lui?
Marius 33463
[color=blue][/color]Este vorba de modelul la care se face o reducere in perioada asta. Ajunge pina in 15000 si are AC manual, ABS+EBD , R+CD, 6 airbag, etc. Dotarile sunt destul de bune. Intrebarea mea se referea in special la acest motor, de care nu am auzit deloc comentindu-se. Se discuta in special despre cel de 2.0 HDi.
G e o r g e
15 000 CIP ? sau cu toate taxele.

motorul este ok ,doar ca este cam lenes. consum decent, performante ioc .
Marius 33463
15000 cu toate taxele.
La cei 110CP performantele... chiar lipsesc?
Pun intrebarile astea pentru ca sint incepator si caut sa aflu parerile celor cu experienta. Mi se pare totusi o oferta interesanta dar nici nu vreau o masina lenesa. Am un prieten care are un 2.0 HDI 90CP si e f. multumit: de consum, demaraj, agilitate etc. Acest 1.6 are performante mai reduse?
G e o r g e
si nu este chiar asa de lesinat, eu credeam ca te referi la ala de 90cp.
Marius 33463
[color=blue][/color]Daca mai pun culoarea (la care nu prea vreau sa renunt) si ESP ajunge pe la 15800.
E de mare importanta ESP-ul in conditiile in care am deja ABS si EBD? Practic cu ce ma ajuta in plus ?
G e o r g e
esp ul iti pastreaza traictoria ideala in curbe in conditii de aderenta precara.

ABS si EBD sunt pentru franare
Marius 33463
[color=blue][/color]Ca optionale, merita ESP-ul banii (cca 600) :roll: , sau mai bine sa-mi pun AC automat si culoare (cca 400 amandoua), iesind astfel mai ieftin ?
G e o r g e
chiar 600 nu prea merita. este bine sa-l ai , dar totusi 600E :roll:

mergi pe ac automat si culoare
Iulian HondaFan
eu nu am ESP si nu l-am testat dar parerile majoritatii testerilor aici sunt ca ar fi util. lucreaza prin frane si reducerea automata a puterii motorului daca se detecteaza derapaj. este recomandat mai ales pe vreme de iarna si cei de la Consumerreports il considera mai eficient decat AWD pentru stabilitatea in curbe ( ideal ar fi sa le ai pe amandoua).

input-ul vine tot de la senzorii de ABS.

ESP la Golf GTI aici era o optiune de 200$ deci pretul de 600euro este exagerat. :scratch:
ionut32111
esp=600euroi :colors: la un megane 2 era 500si ceva ESP+ASR
Doc
Cam ce am luat eu.Masina initial costa 14.824 euro DDP dar eu am luat la ea 3 pack.

1. pack vizibilitate (stergatoare automate
lumini cu aprindere automata
oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire )

2. pack protectie (bandouri protectie usi si bandouri de protectie spoilere in culoarea caroseriei )

3. pack electric (oglinzi retrovizoare actionate electric si incalzite
geamuri electrice fata secventiale )


+ culoare metalizata - 208 euro
+ climatizare automata - 167 euro


Functionalitate

- bancheta spate rabatabila 1/3-2/3
- bord cu turometru si iluminare portocalie
- caroserie galvanizata
- ceas digital
- computer de bord
- filtru polen
- geamuri electrice fata
- inchidere centralizata
- luneta cu stergator si degivrare
- portbagaj iluminat
- posibilitatea anularii airbag-ului pasager
- priza 12 V consola fata
- reglaj electric faruri
- roata rezerva de dimensiuni normale
- servodirectie
- sistem blocare usi spate
- sistem recirculare aer

Confort

- aer conditionat
- incuiere automata a portbagajului la peste 10 km/h
- oglinzi exterioare reglabile din interior
- parasolar cu oglinda
- plafoniera cu temporizare
- radio CD
- radio CD (6 boxe)
- semnal sonor pentru faruri aprinse sau cheia uitata in contact
- volan reglabil pe inaltime si adincime

Siguranta

- a treia lampa STOP
- ABS + EBD
- airbag lateral + airbag pasager
- airbag sofer, pasager
- airbag-uri laterale toracice + airbag-uri perdea
- asistenta la franarea de urgenta
- centuri de siguranta in 3 puncte, pretensionate
- imobilizator electronic
- oglinda exterioara sofer cu dubla parabola
- proiectoare ceata
- servofrana
- sistem ISOFIX pentru scaune copii
- stopuri ceata

Design

- bandouri protectie laterala
- bare si oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
- compartiment portbagaj acoperit
- faruri cu geam clar
- lampi semnalizare laterale
- tetiere fata spate reglabile in inaltime
- volan cu 3 spite


Pana acum toate bune cu ea, am si facut 1500km.
James Kilowatt
Daca ESP-ul include si traction control (asr) atunci eu unul l-as prefera climei automate si culorii, mai ales in Romania
Nu prea stiu mare lucru despre performante si fiabilitate insa pot spune ca are valoare buna la revanzare.
Doc
Nu cred ca are ASR, dar s-ar putea sa ma insel.Eu am preferat clima (super confort) pentru ca ma enerva vara AC-ul cand puneai curentul de aer spre tine. Asa nici nu il simti (8 trepte de viteza) si nici nu il mai auzi.

Am mers eu pana acum cu masini mai putin stabile si nu am iesit in balari, de ce as incerca sa ies cu asta?! Depinde de sofer, daca nu iti cunosti limitele tale sau ale masinii si o calci rau , atunci ar fi necesar un ESP.
Mihai39808
Tocmai am dat avansul pentru modelul acesta. Si ash vrea sa intreb posesorii de X-line sau de motor 1,6HDI 110CP despre zvonurile care se aud (doar posesorii) cu privire la ornamentele shi detaliile (interioare sau exterioare) cum ca ar fi de proasta calitate la X-line fatza de alte dotari de ex. XS sau XT?
Despre acest motor ce putetzi spune? Eu am citit despre el numai lucruri bune... shi anume faptul ca nu este un motor supraincarcat ca la megane2 ci este un motor complet nou shi inovator scos de PSA & FORD (de altfel aflat shi pe f. multe modele Ford).Motorul este complet reproiectat beneficiind de un sistem de injectzie common rail generatia a 2-a , fiind construit in totalitate dintr-un aliaj de aluminiu ce suporta presiuni pana la 1600Bar. Iar pana la aceasta ora s-au vandut cateva milioane motoare de acest tip.
Poate cineva sa spuna cum se infinge la drum shi ce consumuri are in realitate (doar daca a-tzy testat personal) ? In sperantza unor raspunsuri favorabile shi obiective va multzumesc.

PS. In special ash vrea daca se poate sa-mi raspunda shi DOC (proprietarul unui astfel de model)
Iulian HondaFan
1.6 HDI este intr-adevar un motor f. nou, a inceput sa intre pe piata in masini Peugeot in 2003, este dezvoltat in comun cu Ford ( echipeaza si Ford Fusion si noul Focus2). utilizeaza un nou sistem common-rail de inalta presiune (1600 bari) cu injectoare piezoelectrice produs de Siemens. Motorul este produs de uzina PSA din Tremery, Franta pentru ambii producatori.

De asemenea in comun cu Ford sunt dezvoltate si turbodieselele common-rail de 1.4, 2.0 si 2.7l( ultimul fiind un V6).
ncristi
Cel de 2.7l -v6 am citit ca este pus acum pe 607 si ca este un motor extraordinar mult peste ce are concurenta.
Probabil ca se referea la vw...
Iulian HondaFan
dieselul de 2.7 a debutat pe Jaguar...
marius34515
salutare smile.gif
307 SW 1,6 HDI, am facut 20.000km de la sfarsitul lui noiuembrie 2004.
Concluzia: super motor.
Adica e cuminte tare: te lipeste de scaun de vrei asta, e silentios (chiar si la minus 30), chiar si la viteze mari (>140) are rezerve surprinzatoare pt cilindree, si e economic: la mers constant 100-110, dupa 6000km, computerul arata media de 5,9 (daca merg mult cu 170, ajung la 8-9 ...)
succes,
marius
Doc
Cateva poze cu masina mea 307 1.6HDi 16V 110CP:

Poza 1
Doc
Poza 2
Doc
Poza 3
Doc
Poza 4
Doc
Poza 5
Iulian HondaFan
felicitari si s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

307 e, intr-adevar, o masina f. frumoasa...
Andrei Suzuki
Foarte misto culoarea.Pune si tu niste poze cu interiorul. S-o stapanesti sanatos
Doc
O poza de interior dar nu este foarte curata masina:

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.