Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Valencia 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
Click to view attachment
Tururi: 57
Lungime circuit: 5.419 km
Lungime cursa: 308.883 km
Record: 1:38.683 - T Glock (2009)

Castigatori precedenti
2009 - R. Barrichello (Brawn)
2008 - F. Massa (Ferrari)

Rezultate 2009
Pole Position: Lewis Hamilton
Podium
Click to view attachment

Programul etapei:
- vineri 25 iunie
antrenamente 11:00-12:30
antrenamente 15:00-16:30
-sambata 26 iunie
antrenamente 12:00-13:00
calificari 15:00-16:00
-duminica 27 iunie
cursa 15:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (roadempire) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro.
criteriul de
departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de
pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator)

clasament
roadempire
Intrebarea etapei : De cate ori credeti ca intra Safety Car-ul in pista pe timpul cursei de la Valencia ?!
AZAZEL
1.webber
2.Button
3.Hamilton
4.Alonso
5.Vettel
6.massa
7.rosberg
8.kubica
9.msc
10.barichello

pole webber
fastest alonso
termina 18
ultimul trulli
intrebare : de doua ori
AZAZEL
pronosticul de mai sus este valabil in situatia in care lui vettel i se va schimba cutia si va fi retrogradat 5 pozitii la start.
altfel, faceti schimb intre hamilton si vettel.
nu se considera vot dublu pt ca daca as fi fost in fata computerului, sigur as fi stiut de cutia lui vettel si as fi votat corect.
Lucian107416
De dragul corectitudinii: daca i se va schimba cutia dupa inceputul calificarilor, votul ramane cel care este pentru ca nu l-ai fi putut schimba oricum. De ex, in Canada cutia lui Webber a fost schimbata dupa calificari si atunci n-ai fi putut vota in consecinta.
Lucian107416
abia acum am vazut ca am inteles pe dos. Tu presupui deja ca lui Vettel i se va schimba cutia. De unde ai informatia asta??
Ma rog, momentul de referinta cu schimbatul cutiei e inceputul calificarilor, nu inceputul cursei. Banuiesc ca e OK cu toata lumea. N-ar avea de ce sa nu fie.
cecyly
1.Hamilton
2.Button
3.Alonso
4.Webber
5.Vettel
6.Massa
7.Rosberg
8.Shumacher
9.Kubica
10.Sutil

pole Hamilton
fastest Button
termina 19
ultimul Petrov
intrebare : odata
cristsib
1.Hamilton
2.Button
3.Alonso
4.Webber
5.Vettel
6.Rosberg
7.Kubica
8.Massa
9.Shumacher
10.Liuzzi

Pole: Hamilton
Fast: Kubica
Finish: 17
Last: Kovalainen
Q: 3 ori
laurentiu
1. Webber
2. Vettel
3. Hamilton
4. Button
5. Alonso
6. Massa
7. Rosberg
8. Kubica
9. Sutil
10. Schumacher

pleaca din pole Webber
fastest lap Vettel
termina 17
ultimul: di Grassi
rapuns: de doua ori
Oana
1 vettel
2 hamilton
3 alonso
4 webber
5 massa
6 schumacher
7 button
8 rosberg
9 kubica
10 barrichello

pole position - alonso
fastest lap - webber
finish - 21
last - trulli
q - 0
roadempire
1 vettel
2 kubica
3 webber
4 alonso
5 hamilton
6 rosberg
7 button
8 massa
9 shumacher
10 barrichello

pole position - vettel
fastest lap - vettel
finish - 19
last - kobayashi

Q - de 2 ori
Diesel
1 Sebastian Vettel
2 Mark Webber
3 Lewis Hamilton
4 Fernando Alonso
5 Robert Kubica
6 Nico Rosberg
7 Jenson Button
8 Felipe Massa
9 Adrian Sutil
10 Rubens Barrichello

- pole position - Mark Webber
- fastest lap - Sebastian Vettel
- finish - 17
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - Lucas di Grassi
- intrebarea etapei - o data (1)
Lucian107416
1 webber
2 vettel
3 alonso
4 button
5 hamilton
6 kubica
7 sutil
8 massa
9 liuzzi
10 schumacher

pole position - webber
fastest lap - webber
finish - 17
last - trulli
q - 0
9er
1. Webber
2. Alonso
3. Vettel
4. Kubica
5. Hamilton
6. Rosberg
7. Massa
8. Button
9. Schumacher
10. Barrichello

PP: Webber
FL: Alonso
F: 18
L: Trulli
Q: 1
klm
1. Sebastian Vettel
2. Fernando Alonso
3. Nico Rosberg
4. Lewis Hamilton
5. Robert Kubica
6. Mark Webber
7. Jenson Button
8. Adrian Sutil
9. Sebastien Buemi
10. Michael Schumacher

poll Vettel
fl Hamilton
termina 18
ultimul Kovalainen
raspuns 0
Oana
asta a fost cea mai tare cursa de la valencia si voi nu comentati nimic? eu nu pot sa ma pronunt deocamdata, pentru ca am vazut doar un sfert din ea...

mare noroc a avut webber ca a scapat nevatamat din accidentul ala. nu vreau sa stiu cum s-ar fi terminat daca ar fi avut loc in anii '90.
James Kilowatt
Mie nu mi-a placut, dupa loteria cu SC-ul nu prea s-a mai intamplat nimic. Alo blocat pe locul 9, schumi a astat la semafor la standuri, campionul mondial en-titre a mers taxi dupa Kobayashi... Singurul care a mai incercat ceva a fost Hamilton, insa l-au "calmat" si pe asta cu penalizarea. Adica nu l-au calmat, insa l-au scos din cursa.
Oana
nu stiu cine a dictat apasarea butonului rosu exact in fata lui schumy verymad.gif insa decizia aia i-a distrus sansa de a termina cursa pe podium. apoi, trecand peste problema cu franele, fastest lap-urile pe care le-a facut la final imi dau speranta ca mercedes incepe sa miste. tarziu, dar incepe...
20krpm
de fapt a fost un concurs intre fia si fifa weekendul asta, care dintre ele reuseste sa organizeze competitia cu cel mai whacked up arbitraj. dupa ani de zile in care au avut un safety car cam la fiecare a doua cursa, fia inca nu s-au dumirit cum sa puna pe circuit un safety car in asa fel incit sa nu ravaseasca ordinea in cursa. e induiosator stilul asta al lor, cind fac o timpenie, si dup-aia rearanjeaza rezultatele cu 11 penalty-uri. cu inima strinsa, ii declar cistigatori in fata fifa. (nu e insa totul pierdut: daca cei care suprevegheaza regulamentul din cel mai tehnologizat sport al pamintului vin sa vada intr-o simbata o cursa de liga a 2-a din nascar, o sa aiba destule ocazii sa se prinda cam cum functioneaza treaba asta cu safety car-ul.)

bine ca s-a terminat si valencia asta, si mai ales bine ca s-a terminat cu bine. masini bune, domle. masini de masini.

QUOTE (James Kilowatt @ Jun 28 2010, 05:17 AM) *
Mie nu mi-a placut, dupa loteria cu SC-ul nu prea s-a mai intamplat nimic. Alo blocat pe locul 9, schumi a astat la semafor la standuri, campionul mondial en-titre a mers taxi dupa Kobayashi... Singurul care a mai incercat ceva a fost Hamilton, insa l-au "calmat" si pe asta cu penalizarea. Adica nu l-au calmat, insa l-au scos din cursa.

da depasirile lui kobayashi din ultimele doua tururi le-ai vazut? smile.gif c'mon people, tre sa bagati si voi in seama momentul in care un sofer talentat incepe sa bata la usa...
James Kilowatt
Pai le-am vazut... a venit cu gume noi si a depasit neste baeti cu gume duse, si niste masini care deocamdata nu se bat la titlul pt constructori. Oricum, bravo lui, e clar ca e bun, insa nu cred ca exista piloti prosti in F1 iar Kobayashi nu avea o masina de calibrul McLaren-ului.
Insa campionu' mondial a stat in spatele lui, la volanul unei masini care pretinde titlul la constructori, cand si Kobayashi avea gumele duse... Kobayashi a mers toata cursa cu gumele alea, nu puteau fi intr-o stare foarte buna. Iar Button a ajuns in spatele lui dupa o schimbare, deci sigur avea caucioace mai bune.
Mie Button asta imi era simpatic, insa nu cred ca e de calibrul lui Hamilton sau Alonso. E prea domnisoara (care in general imi sunt simpatice laugh.gif )
Nici campionii astia mondiali nu sunt toti egali intre ei.
20krpm
nu era un beneficiu prea mare daca button incepea sa se lupte cu kobayashi. kobayashi trebuia sa schimbe cauciucuri oricum, asa ca pozitia respectiva ar fi capatat-o gratis. iar o lupta cu hamilton cred ca ar fi fost dincolo de instructiunile echipei. asa ca cea mai buna alternativa era sa mearga linistit, economic, sa tina distanta sub control si sa protejeze motorul (button e la a 5-a cursa pe acelasi motor, din cite mi-aduc aminte). probabil ca daca hamilton ar fi picat in spatele lui dupa penalizare, ar fi incercat ceva cu kobayashi, ca sa incerce sa ajunga la vettel.

roadempire
Hai ca si decolarea la aspiratie a lui Webber a fost spectaculoasa ! ninja.gif
James Kilowatt
Ar fi fost prea tarziu sa incerce sa-l ajunga pe Vettel, si cred ca era constient. Asa ca pur si simplu a continuat sa faca taxi si sa astepte sa iasa Kobayashi. Daca voia sa incerce ceva de-adevaratelea cu Vettel, trebuia sa-l muste pe Kobayashi inca de cand a intrat SC-ul...
Sau poate a fost o scuza ca sa nu iasa inaintea lui Hamilton. Daca Button il depasea pe Kobayashi repejor si mergea in acelasi ritm ca Hamilton, dupa penalizare ar fi fost in fata lui... ceea ce nu cred ca ar fi convenit echipei. Apoi o depasire Hamilton-Button ar fi fost suspecta. Miroase a strategie, oricum o dai...
Lucian107416
Button si-a distrus cursa in calificari. Altfel, cursa lui a fost perfecta. Avea o masina cu o secunda pe tur mai rapida decat Kobayashi si asta nu-ti permite sa depasesti in Valencia. Era un risc fara nici un beneficiu. Nu cred ca se stia de penalizarea lui Hamilton. Echipa ii comunica prin radio sa mearga in setarea G4 pentru motor si ca-l va ataca pe Vettel mai tarziu. Dupa ce au aflat de penalizare, iau comunicat sa mute pe G1 si sa faca fastest lap-uri deoarece are de facut un drive-through.
Red Bull ar fi fost bine sa nu-i dea aripi lui Webber week-end-ul asta biggrin.gif ( gluma auzita/citita pe undeva)
James Kilowatt
Pai "beneficiul" trecerii de Kobayashi era sa-l atace pe Hamilton biggrin.gif De la bun inceput, fara a lua in calcul penalizarea. E un campion mondial, ce naiba, nu un locotenent.

Cu penalizarea, cu atat mai mult daca ar fi reusit sa treaca de kobayashi in timp util si sa scoata niste timpi buni, Hamilton nu ar mai fi putut iesi in fata lui. Pana la urma, Hamilton tre' sa-i dea o bere lui Kobayashi smile.gif
9er
CITAT(James Kilowatt @ Jun 28 2010, 08:56 PM) *
Pai "beneficiul" trecerii de Kobayashi era sa-l atace pe Hamilton biggrin.gif De la bun inceput, fara a lua in calcul penalizarea. E un campion mondial, ce naiba, nu un locotenent.

Cu penalizarea, cu atat mai mult daca ar fi reusit sa treaca de kobayashi in timp util si sa scoata niste timpi buni, Hamilton nu ar mai fi putut iesi in fata lui. Pana la urma, Hamilton tre' sa-i dea o bere lui Kobayashi smile.gif


Poate un sake... 36182451.gif
20krpm
mie-mi place de alonso, care si acum dupa aproape doua zile de la cursa se plinge de felul in care a fost penalizat hamilton. cineva trebuie sa-i explice ca, si daca hamilton ar fi ramas si el in spatele safety car-ului, el tot pe locu ala ar fi terminat. alo! senor 'nso, in competitia in care ai onoarea sa participi, poti sa cistigi admiratia publicului si premii de sofer conducind mai repede decit altii, nu cautind noduri in papura...
Lucian107416
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 28 2010, 08:56 PM) *
E un campion mondial, ce naiba, nu un locotenent.

Exact. A ajuns campion mondial tocmai pentru ca e calculat. Daca-l urmaresti, a spus clar de la inceput ca in Valencia nu se poate depasi decat in turul 1. A incercat cu Kubica si nu i-a reusit. SC-ul a fost la inceput si stia ca si kobayasi trebuie sa schimbe. Avea practic locul 3 plecand de pe 7. A incercat si cu kobayasi chiar dupa ce a iesit sc-ul si a fost destul de clar ca nu are un avantaj material care sa-i permita depasirea. daca incerca mai mult ar fi fost un idiot, mai ales ca si-ar fi distrus pneurile si probabil ar fi trebuit sa le mai schimbe odata. Problemele lui sunt calificarile, unde Hamilton l-a distrus in ultimele 3 curse. Peste jumatate de secunda.
Oana
acum ca am vazut si eu toata cursa pot spune ca, de departe, kobayashi a fost omul etapei. si mi-am adus aminte de impresia buna pe care a facut-o el anul trecut in brazilia. atunci, in prima faza, am zis ca totul s-a datorat faptului ca a condus linistit/detasat, in timp ce ceilalti erau sub presiune, predispusi sa greseasca. apoi mi-am dat seama ca, de fapt, omul a dat tot ce a avut el mai bun la acel moment, pentru ca urmarea sa impresioneze ca sa prinda un loc in campionatul de anul asta. pot spune ca decizia de a-l aduce in f1 e mai buna decat mutarea lui alonso la ferrari whistling.gif

si daca tot veni vorba de plangaciosul de alonso: “I even saw him overtaken by a Sauber on the big screen - it's very unlike him to be overtaken by a Sauber, so he must have been completely in another world,” Hamilton is quoted as saying by the Press Association, referring to Kamui Kobayashi’s penultimate lap pass. “But I don't understand why I affected his race so much. Everyone has a right to their opinion, and he must be disappointed with his own result, but I didn't do anything to him.”

Lucian107416
Alonso are dreptate de data asta. E ca si cum statul te-ar lasa sa furi , ti-ar cere un mic impozit dupa aia si, dupa ce-l platesti, esti declarat ingeras.
Per total sezonul asta Alonso nu a pierdut cu SC-ul, asa ca ar fi fost bine sa taca de data asta. Nu da prea bine in cercurile F1 ce au facut el si Ferrari biggrin.gif. Chiar am citit un articol ca "au scapat fara penalizare "
20krpm
continuind hiperbola asta a ta, as putea spune ca "statul" s-a miscat la fel de repede cum se misca orice stat, si i-a impus lui hamilton aceeasi pedeapsa ca intr-un alt eveniment legat de safety car, la monaco; atunci pedeapsa a fost considerata mult prea aspra, acum pedeapsa pare mult prea usoara, dar in esenta e aceeasi. statul nu l-a lasat sa fure, si l-a pedepsit pentru ca a furat: de asta fia nu poate fi facuta vinovata. ceea ce face alonso (facea ieri - acu vad ca s-a mai potolit) e echivalentul iesitului in strada cu furcile si topoarele, un fel de "daca ala a furat, sa mi se dea mie de zece ori cit a furat el, ca sa fiu mai bun". ferrari nu are nevoie de inca ceva ridicol care sa se adauge la performanta lor ridicola.

safety car e un rau necesar in racing. e cazul insa ca fia sa invete cum se foloseste.
Oana
dupa trei curse dezastruoase, am reusit sa adun si eu niste puncte importante la concursul nostru, cele mai multe chiar din aceasta etapa, adica 49. cu 9 pct mai putin a nimerit-o klm. clasamentul general este condus de roadempire, cu 177 pct, urmat de 9er, cu 171 pct.

la intrebarea etapei am avut 3 raspunsuri corecte, de la 9er, cecyly si Diesel, cel din urma fiind declarat castigator la numarul de pct.
Diesel
Am castigat?? ohmy.gif

Am castigat!! banana.gif bunny.gif
klm
N-am apucat sa impartasesc impresiile pe care mi le-a lasat aceasta cursa deci sa vedem:
Bine ca:
- Webber a scapat teafar
- pe pista nu au aparut caini comunitari
- Kobayashi a incurcat niste socoteli
- vinovatii au fost sanctionati
- nu mai stiu...
Nasol ca:
- Webber a facut un accident stupid; in mod oficial devine cel mai mare berbec (fara referire la zodie, animale sau nume de familie)
- e atata trafic pe piste incat trebuie semafoare blink.gif , cred ca urmeaza prioritatea de drepata, sensuri giratorii si un politist de la circulatie...
- 5 secunde penalizare pentru ca au mers ca melcu'?! n-am inteles cum vine asta! drive-through pentru depasirea safety car, pai e bine, frate, tot sa faci de astea.

Bine: urmeaza Silverstone, Alonso e nervos deci o sa isi canalizeze toate eforturile in cursa, Vettel a primit niste aripioare, Hamilton si Button sunt acasa, poate Mercedes o sa rezolve problemele cu cauciucurile si franele (nimeni nu a vorbit de faptul ca au avut probleme cu franele tot weekend-ul) asa ca o sa avem ce verdea.

ps: e a 4-a zi in care incerc sa scriu un raspuns, e bine ca am reusit macar acum.
pps: felicitari, oana, berbecul de Wettel mi-a f* tot pronosticul.
Oana
stai asa ca nu inteleg cum ti-a stricat vettel pronosticul. ai 40 de puncte totusi...



klm
36182451.gif
schimba t cu b si l cu r, am scris postul in foarte mare viteza si ma mir ca nu am prea multe greseli de ortografie smile.gif!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.