Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Montreal 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
Tururi: 70
Lungime circuit: 4.361 km
Lungime cursa: 305.270 km
Record: 1:13.622 - R Barrichello (2004)

Castigatori precedenti
2008 - R. Kubica (BMW)
2007 - L. Hamilton (McLaren)
2006 - F. Alonso (Renault)
2005 - K. Raikkonen (McLaren)
2004 - M. Schumacher (Ferrari)

Rezultate 2008
Pole Position: Lewis Hamilton
Podium
Click to view attachment

Programul etapei:
- vineri 11 iunie
antrenamente 17:00-18:30
antrenamente 21:00-22:30
-sambata 12 iunie
antrenamente 17:00-18:00
calificari 20:00-21:00
-duminica 13 iunie
cursa 19:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (cristsib) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de
departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de
pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator)

clasament
cristsib
Intrebarea: Cate masini vor termina cursa in acelasi tur cu invingatorul (adica la mai putin de un tur)?
AZAZEL
tinand cont de felul cum arata circuitul, vine vreme grea pentru red bull in canada si nu vad ce ar putea sa faca pt a fi in carti alaturi de mclaren.
doar un weekend de pomina(asa cum ne mai arata el cateodata) a lui vettel ar putea sa le strice sarbatoarea celor de la mclaren. posibil ca red bull sa aiba o sansa mai buna in calificari pt ca ei intotdeauna au fost mai rapizi in calificari comparativ cu cursa, insa in ziua de duminica teoretic ar trebui sa fie spulberati.
roadempire
1 Hamilton
2 Button
3 Webber
4 Alonso
5 Vettel
6 Schumacher
7 Kubica
8 Massa
9 Rosberg
10 Sutil

PP Hamilton
FL Hamilton
finish 17
ult pilot Barrichello

Q 12
AZAZEL
pt ca inca mai cred ca vettel poate castiga o cursa si cand nu-l ajuta masina suficient si desi stiu ca in mod normal mclaren fac 1 si 2, pronosticul meu este:

1. vettel
2. button
3.webber
4.hamilton
5.alonso
6.rosberg
7.msc
8.massa
9.kubica
10.barichello

pole vettel
fastest button
termina 18
ultimul clasat trulli
q-13

ps: asta este a 8-a cursa consecutiva in care pariez pe vettel pe linie(pole +victorie)
laurentiu
Mda, Vettel se pare ca nu se lasa si promite o cursa mare. Etapa asta pariez pe el.

1. Vettel
2. Rosberg
3. Webber
4. Alonso
5. Button
6. Hamilton
7. Massa
8. kubica
9. Sutil
10. Schumacher

pleca din pole: Vettel
fastest lap: Alonso
termina:19
ultimul: de la Rosa
raspuns:12
cristsib
1.Webber
2.Hamilton
3.Button
4.Kubica
5.Rosberg
6.Alonso
7.Schumacher
8.Sutil
9.Massa
10.Liuzzi

Pole: Vettel
Fast: Kubica
Finish: 16
Last: De la Rosa

Q: 12
Oana
pronostic Lucian
1 hamilton
2 webber
3 vettel
4 button
5 msc
6 rosberg
7 kubica
8 massa
9 alonso
10 petrov

pole hamilton
fastest hamilton
termina 17
cecyly
1. Button
2.Vettel
3. Hamilton
4. Schumacher
5. Webber
6. Alonso
7. Rosberg
8. Massa
9. Kubica
10. Sutil

pole: Vettel
fastest lap: Button
termina:18
ultimul: Petrov
raspuns:13

9er
1. Hamilton
2. Webber
3. Button
4. Vettel
5. Alonso
6. Kubica
7. Rosberg
8. Schumacher
9. Massa
10. Sutil

PP: Hamilton
FL: Webber
F: 17
L: Kovalainen
Q: 11
20krpm
io zic ca cine vrea sa-l puna pe schumacher (michael) pe vreun loc pe podium anu asta, sa-l puna acum, ca dup-aia nu se mai stie. destul de mare zapaceala weekendul asta, si ma astept sa fie si mai mare. e asfalt nou (ma rog, nu tot, dar p-acolo pe unde conteaza), e foarte abraziv, cred de frica sa nu-l strice n-au rulat saptamina asta nici un fel de supporting races, a si plouat... daca ar face asa ceva la circuitul de la noi din sat, vreo citeva luni de zile nimeni nu s-ar duce acolo, sa manince un set de cauciucuri pe ora.
Oana
1 button
2 vettel
3 schumacher
4 hamilton
5 massa
6 webber
7 rosberg
8 sutil
9 alonso
10 kubica

pole position - vettel
fastest lap - hamilton
finish - 19
last - glock
q - 10
Diesel
1 L. Hamilton
2 F. Alonso
3 S. Vettel
4 M. Webber
5 J. Button
6 M. Schumacher
7 N. Rosberg
8 R. Kubica
9 F. Massa
10 A. Sutil

- pole position - M. Webber
- fastest lap - L. Hamilton
- finish - 18
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - L. Di Grassi
- intrebarea etapei - 8
klm
CITAT(20krpm @ Jun 12 2010, 04:27 PM) *
io zic ca cine vrea sa-l puna pe schumacher (michael) pe vreun loc pe podium anu asta, sa-l puna acum


Exact la asta ma gandeam inainte sa pun pronosticul si vad ca si oana a facut-o.

1. Alonso
2. Hamilton
3. Schumacher
4. Vettel
5. Button
6. Webber
7. Kubica
8. Massa
9. Petrov
10. Sutil

Pole Hamilton
cel mai rapid Alonso
termina 16
ultimul Buemi
raspuns 9
Oana
indraznet pronosticul tau cu alonso pe 1, dar daca ne gandim cat noroc a avut el sezonul asta, combinat cu surprizele pe care le ofera de obicei canada, as putea spune ca este foarte posibil sa ai dreptate...
Oana
o fi fost hamilton amendat pentru ca a lasat masina pe circuit, insa cu siguranta plimbarea lui pe langa monopost a facut deliciul publicului... incepe sa-mi placa baiatul asta.
dar nu pot sa nu ma intreb daca "abandonul" lui este regulamentar. FIA l-a penalizat pentru ca masina lui a intarziat la control, nu pentru ca el a reusit astfel sa economiseasca niste benzina, care sa-i asigure terminarea cursei. de fapt nu stiu daca regulamentar e cuvantul potrivit, insa vreau sa spun ca orice pilot ar putea sa-si puna de acum benzina pentru un tur in minus si sa se opreasca dupa ce a trecut linia de start in calificari. din cate stiu, fiecare cantitate de benzina onboard pentru un tur inseamna o diferenta de 0.3s.
Lucian107416
probabil ca se va clarifica regulamentul. Ross Brawn declarase ca a scapat ieftin iar stewarzii se gandeau chiar la o penalizare.
roadempire
QUOTE (Oana @ Jun 12 2010, 01:48 PM) *
pronostic Lucian
1 hamilton
2 webber
3 vettel
4 button
5 msc
6 rosberg
7 kubica
8 massa
9 alonso
10 petrov

pole hamilton
fastest hamilton
termina 17

asta e incomplet !
Lipsesc raspunsurile la cine termina ultimul si la intrebarea etapei !
Lucian107416
Superba cursa.
@roadempire. Pronosticul l-am facut pe data de 2 iunie, inainte sa plec in concediu. Intrebarea etapei nu era disponibila atunci si nici n-am observat ca n-am raspuns la cine termina ultimul. Gasesti dicutia pe topicul despre Turcia. Oricum, bine ca l-am facut intrucat este cel mai bun pronostic al meu biggrin.gif
20krpm
QUOTE (Oana @ Jun 13 2010, 05:30 AM) *
dar nu pot sa nu ma intreb daca "abandonul" lui este regulamentar. FIA l-a penalizat pentru ca masina lui a intarziat la control, nu pentru ca el a reusit astfel sa economiseasca niste benzina, care sa-i asigure terminarea cursei. de fapt nu stiu daca regulamentar e cuvantul potrivit, insa vreau sa spun ca orice pilot ar putea sa-si puna de acum benzina pentru un tur in minus si sa se opreasca dupa ce a trecut linia de start in calificari. din cate stiu, fiecare cantitate de benzina onboard pentru un tur inseamna o diferenta de 0.3s.

?... ce legatura are benzina din calificari cu benzina din cursa?
klm
Cred ca pot spune fara retinere ca a fost cea mai reusita cursa a sezonului!
McLaren a reusit o masina extraordinara (am observat inca de la cursele trecute) si daca ar fi sa il ascultam pe danmihai, potentialul echipei o va face fantastica, James Bond murind de invidie sa o aiba in urmatoarea sa misiune smile.gif!
Jos palaria in fata lui Alonso pentru ca acum si-a rascumparat toate pacatele curselor trecute: el poate.
Masina Red Bull pare a avea probleme de fiabilitate; n-o spun doar pentru ca n-a obtinut rezultatele cu care ne-a obisnuit ci pentru ca se aude tot mai des in discutiile cu boxele: "You have a problem/go slower/X is not working well/etc"
Injurandu-l putin pe Buemi (si felicitandu-l pentru rezultat smile.gif), ma inchin si va salut cu stima,
kLM!
Lucian107416
QUOTE (klm @ Jun 14 2010, 08:09 AM) *
Jos palaria in fata lui Alonso pentru ca acum si-a rascumparat toate pacatele curselor trecute: el poate.

Hai sa nu-i cantam ode.De ce are toata lumea impresia ca Alonso calareste o broasca testoasda si se bate cu masini de F1 ? E Ferrari o masina atat de proasta? Pentru Canada e clar ca nu a fost. Discutabila e forma lui Massa. Din punctul meu de vedere Alonso a fost depasit datorita greselilor lui si de catre Hamilton si de catre Button. De ce a fost atat de reusita cursa lui????
Oana
QUOTE (20krpm @ Jun 14 2010, 08:18 AM) *
?... ce legatura are benzina din calificari cu benzina din cursa?

niciuna. dar de ce ai inteles ca ar avea vreuna?

nici mie nu mi se pare ca alonso ar fi facut ceva extraordinar. pana la urma a terminat pe acelasi loc de pe care a plecat.
klm
CITAT(Oana @ Jun 14 2010, 10:49 AM) *
nici mie nu mi se pare ca alonso ar fi facut ceva extraordinar. pana la urma a terminat pe acelasi loc de pe care a plecat.

Am laudat si-o sa mai laud masina McLaren (de 3 curse mi se pare cea mai buna). Spre deosebire de aceasta, masina rosie se situeaza undeva putintel deasupra Mercedesului iar cursele lui Massa ne arata din plin acest lucru (de obicei cand faci media rezultatelor pilotilor obtii rezultatele echipei).
Pana la final sunt sigur ca Alonso ar fi pierdut prima pozitie pentru ca macar pe linie dreapta (si Montrealul are destula) masinii ii lipseste ceva, dar a pierdut locul din cauza lui Buemi care, sarmanul, s-o fi speriat cand s-a vazut primul smile.gif. La a 2-a intamplare a fost incetinit de o masina pe la iesirea dintr-o curba ori in conditiile alea ar fi fost imposibil sa accelereze la fel de repede ca Button; Alonso era pe trasa, masina nu s-a dat la o parte (daca o facea ii bloca lui Button partea si acesta n-ar fi avut pe unde sa treaca decat pe urmele spaniolului).
OK, per ansamblu nu a castigat nici nu a pierdut mai mult decat in calificari insa tot norocul de la inceputul campionatului i s-a intors sub forma lui Buemi si a lui (sper sa nu ma insel) Chandock; pe mine m-a bucurat, in schimb, faptul ca a fost tot timpul in spatele (sau fata) primului, deci Ferrari a crescut si in mod sigur talentul, munca si determinarea lui Alonso vor aduce multe campionatului (si mie puncte la concurs biggrin.gif).

edit: doar 5 abandonuri!!! ca niciodata, pfui, s-a stricat circuitul 36182451.gif
Lucian107416
1. Masina Ferrari a fost foarte competitiva pe tipul asta de circuit( low downforce)
2. Cursa lui Massa a fost distrusa in primul viraj
3. Am vazut anul asta curse in care viteza pe linie dreapta a masinilor Ferrari a fost superioara. Ma rog, asta nu spune nimic, intrucat Hispania au avut cea mai mare viteza parca biggrin.gif ( nu mai stiu de ce cursa era vorba)
AZAZEL
totusi, cum a scapat msc nepenalizat?
cea mai mare realizare a lui anul asta ar fi sa reuseasca sa se mentina pana la finalul anului in fata lui sutil in clasamentul general. daca va cadea sub sutill, ar fi cea mai umilitoare situatie pt el si o situatie neplacuta pt echipa deoarece ar insemna ca daca vor continua colaborarea ar pierde anual zeci de puncte care le-ar fi putut aduce beneficii.
James Kilowatt
Pai degeaba il penalizezi, daca n-a luat nici un punct. Daca il tot penalizezi dai nastere la teoria conspiratiei... asa ca e mult mai eficient sa-l penalizezi doar cand e in puncte laugh.gif

Probabil Msc aduce echipei mai multi bani de la sponsori decat ar aduce punctele... parerea mea. Deocamdata e o echipa din afara podiumului, cine s-ar rupe s-o sponsorizeze? De fapt aduce spectacol si cand e pe locul 9, tot are camerele pe el...nu asta se scopul in F1? rolleyes.gif
Oana
James, nici eu nu puteam sa explic mai bine...
Lucian107416
Foarte negative comentariile la adresa lui Schumi, si nu le asteptam tocmai aici. Cel putin, pentru evolutia din cursa asta. Calificarile au fost altceva.
Pentru cursa asta, sa repetam putin:
1. A facut pana imediat ce a schimbat pneurile in urma duelului cu Kubica si a trebuit sa mai intre o data.
2. La final a facut 30 de ture(toata cursa a avut 70) cu anvelopele soft!!!!!!! Ce naiba sa astepti de la el in conditiile astea ????
Fara pana, ar fi obtinut o cursa laudata de toata presa, intrucat pozitia lui era foarte buna in momentul primului schimb. Ce ati fi vrut? Sa-l invite pe Kubica sa treaca? Sau pe Massa?
Pentru Jk si Oana: Faptul ca nu a fost penalizat creaza un precedent si legitimeaza un comportament incorect in viitor. Eu nu cred ca ar fi trebuit penalizat, subliniez doar ca rationamentul vostru e incorect si cred ca nici stewarzii nu au crezut ca ar fi fost ceva de penalizat.
Oana
ok, poate trebuia sa fiu putin mai explicita. am fost de acord cu explicatia "Probabil Msc aduce echipei mai multi bani de la sponsori decat ar aduce punctele" - lucru pe care l-am mai spus si eu de nenumarate ori.

in ceea ce priveste "comentariile negative la adresa lui Schumi" dupa cum bine poti vedea si singur ele vin dintr-o singura directie... pentru mine, schumy a facut o cursa buna in conditiile date. n-am comentat nimic despre vreo penalizare pentru ca nu am inteles de ce ar fi trebuit penalizat.
James Kilowatt
Nici eu nu spun ca ar fi trebuit penalizat, sau ca sunt de acord cu penalizarile date de astia de la FIA. Daca l-au penalizat pentru depasirea pe lumina verde la monaco (in loc sa fie penalizat organizatorul cursei) ma astept la orice din partea lor. MSC l-a blocat si pe Kubica, si pe Massa, si pe Sutill parca in ultimile tururi cu aceeasi manevra de inchidere, a taiat vreo doua sicane cand era in lupta directa, asa ca mir cum de nu s-a trezi FIA sa se mai bage putin in seama...

Incredibil de clementi au fost si cu Hamilton tura asta. Pacat ca nu i-au dat o doar o amenda si lui Webber pentru schimbarea cutiei de viteze.

O fi intrat si Bernie pe forum si a vazut cata carne isi ia p-aici si s-o fi calmat nitel laugh.gif
klm
Totusi de ce ar fi trebuit penalizat?!
Oana
te uiti degeaba la f1... of

in canada a fost prima data, din 1991, cand pe podium s-au aflat 3 campioni mondiali.
Canada 2010: Lewis Hamilton, Jenson Button, Fernando Alonso
USA 1991: Ayrton Senna, Alain Prost, Nélson Piquet
klm
CITAT(Oana @ Jun 15 2010, 03:48 PM) *
te uiti degeaba la f1... of

20krpm
pentru mine, in ce-l priveste pe schumacher, cursa asta marcheaza momentul in care incetez sa ii mai gasesc circumstante atenuante. schumacher e terminat, nu mai e ce-a fost, si basta. daca continua cu performantele astea, si mai ales cu atitudinea pe care o are acum, de total disrespect pentru cei cu care alearga, nu face altceva decit sa acreasca si mai mult imaginea lui de fost campion. draga lucian (si nu ma adresez tie, ci ideii tale in general): daca nu esti in stare sa te pastrezi la viteza cu care ceilalti alearga in jurul tau, da, da-te la o parte. invita-i pe altii sa treaca. e valabil si in racing asa cum e valabil pe autostrada. e ok sa fii politicos. daca stai acolo si incomodezi cu orice pret, si strici masinile tuturor din jurul tau, nu te astepta la admiratia publicului. michael schumacher are nevoie sa aiba momentul lui de karun chandok. in racing, "apararea" e o chestie valabila vreo 2-3 ture, dar nu are nici un sens atunci cind esti la 40s de masina din fata ta, pierzi cite 3 secunde pe tur, ai 5 masini in spinare, si virezi vettelian in orice masina care e in paralel cu tine.

brawn mercedes a anuntat la mijlocul saptaminii trecute ca a epuizat bugetul de dezvoltare pe anul asta. si nici nu-i de mirare: ei trebuie acum sa intretina doua masini diferite, una a lu rosberg, cealalta a lu mister moft. nu le bag de vina ca au jucat ca ultima carte o alta masina, ci doar spun ca ultima lor incercare n-a functionat. e timpul sa puna sezonul asta la capitolul f*ed up si sa se uite increzatori la anul viitor.

vreau sa termin toata paruiala asta pe o nota inalta. in caz ca nu ati realizat: soferii care sint acum in paddock, incepind cu hamilton si vettel, terminind cu alguesuari si sutil, sint toti, unul si unul, apropiati ca valoare, sau poate mai buni decit schumcher. vremurile s-au schimbat. ce vedem acum la televizor e racing at its best.
AZAZEL
in sfarsit cineva de acord cu mine. eu mi-am dorit f mult ca msc sa dea cu batul in balta.

cea mai mare greseala si cea mai penibila situatie pt el ar fi fost sa fi revenit in f1 anul trecut in locul lui massa. cred ca dadea cu batul in balta mult mai rau ca fisichela. practic, se ajungea la statiul de comedie asa cum a fost cu badoer pt ca msc iarna asta a mai facut ceva teste insa anul trecut nu avea aceasta oportunitare. imaginati-va ca anul trecut , luat de la plaja, msc ar fi fost urcat intr-o masina de f1. rasul curcilor.
James Kilowatt
Pai orice pilot luat de pe plaja ar fi fost rasul curcilor, avand in vedere ca nu se poate antrena pe masina de cursa..., ci tre' sa se antreneze pe playstation, pe masina de acum anul trecut, etc.
Lucian107416
QUOTE (20krpm @ Jun 15 2010, 05:49 PM) *
brawn mercedes a anuntat la mijlocul saptaminii trecute ca a epuizat bugetul de dezvoltare pe anul asta. si nici nu-i de mirare: ei trebuie acum sa intretina doua masini diferite, una a lu rosberg, cealalta a lu mister moft. nu le bag de vina ca au jucat ca ultima carte o alta masina, ci doar spun ca ultima lor incercare n-a functionat. e timpul sa puna sezonul asta la capitolul f*ed up si sa se uite increzatori la anul viitor.

imi pare rau, dar ai inteles total gresit. Nu are sens sa mai dezvolte masina, ceea ce e total altceva. Cred ca ai mai vazut strategia asta aplicata si la Honda in 2008, sau e chiar asa greu de recunoscut?
AZAZEL
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 15 2010, 06:58 PM) *
Pai orice pilot luat de pe plaja ar fi fost rasul curcilor, avand in vedere ca nu se poate antrena pe masina de cursa..., ci tre' sa se antreneze pe playstation, pe masina de acum anul trecut, etc.



pai tu nu ai fost atent, insa jumatate din cei de aici sustineau la vremea respectiva ca msc ar fi castigat jumatate din cursele de anul trecut.
mai ca ar fi fost persoane care ar fi pariat ca msc venind pt 7 curse ar fi putut castiga si camionatul in 2009 36182451.gif
cel mai probabil in 2009 nu lua nici un punct, tinand cont ca atunci punctau doar primii 8 piloti.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Jun 15 2010, 06:41 PM) *
pai tu nu ai fost atent, insa jumatate din cei de aici sustineau la vremea respectiva ca msc ar fi castigat jumatate din cursele de anul trecut.

da man, ai dreptate. jumatate din cei de aici au gandit atunci cu sufletul, dar asta se intampla cand ai un idol. si tu il vedeai pe kimi ca fiind cel mai tare din parcare si toata lumea ti-a respectat parerea. si recunosc ca eu am votat ca va castiga multe curse anul asta, desi intr-o discutie particulara cu un alt fan schumacher am spun inca de la inceput ca anul asta va fi unul de sacrificiu pentru el, tocmai pentru ca are nevoie sa-si intre in mana. iar daca nici anul viitor nu va face nimic, atunci o sa recunosc ca era mai bine sa nu revina, desi eu prefer sa termine mereu pe ultima pozitie (ma rog, nici chiar asa, dar intelegeti voi ce vreau sa zic) decat sa nu alerge deloc.

AZAZEL
nu doar il vedeam asa, ci chiar asa era.
Oana
dupa cum spuneam, iti respect parerea si nu am sa te contrazic, dar sa nu uitam ca el are doar un singur titlu de campion mondial, spre deosebire de altii tongue.gif
Lucian107416
QUOTE (AZAZEL @ Jun 15 2010, 10:48 PM) *
nu doar il vedeam asa, ci chiar asa era.

Azazel, uite o parere pe care o respect:
"I think it's OK to strive to be the best but you should never think you're the best. Besides, achievement is an ongoing thing."
(Jenson Button - sursa )
Inca ceva, Kimi toata viata lui cred ca s-a laudat mai putin decat l-ai laudat tu biggrin.gif
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Jun 15 2010, 07:27 AM) *
in sfarsit cineva de acord cu mine. eu mi-am dorit f mult ca msc sa dea cu batul in balta.

nici vorba. din contra, eu mi-am dorit ca schumacher sa reuseasca sa revina in forta si sa fie un competitor egal cu toti cei din top. eu n-am dorit nicodata, nici unui sofer, sa dea cu batul in balta: eu le doresc la toti sa reuseasca sa ne depaseasca asteptarile.
20krpm
QUOTE (Lucian107416 @ Jun 15 2010, 08:04 AM) *
imi pare rau, dar ai inteles total gresit. Nu are sens sa mai dezvolte masina, ceea ce e total altceva. Cred ca ai mai vazut strategia asta aplicata si la Honda in 2008, sau e chiar asa greu de recunoscut?

daca asta ar fi cazul, ti-as da dreptate. dar atunci iti arunci bratele-n aer si anunti ca atare, "domne nu mai are rost sa continuam anu asta", nu spui ca ti s-a terminat bugetul.
AZAZEL
20krpm tu ai citat prea mult din ce am spus.
esti de acord cu mine, sau invers, ca msc nu are ce cauta in f1.

am adaugat suplimentar ca eu mi-am dorit mult sa se faca de ras.


@oana, dupa cum se vede, altii au avut o masina buna la dispozitie pt ca atunci cand nu au, sunt umiliti si de petrov.
msc a avut norocul de a fi un pilot f bun la locul potrivit.
sunt 10 piloti acum in f1 care daca ar fi avut oportunitatile lui msc, ar fi cules la fel de multe titluri mondiale.
Oana
QUOTE (20krpm @ Jun 15 2010, 05:49 PM) *
daca nu esti in stare sa te pastrezi la viteza cu care ceilalti alearga in jurul tau, da, da-te la o parte. invita-i pe altii sa treaca.

si tot tu spuneai ca un pilot trebuie sa lupte pentru o pozitie, sa se bata, sa dea din cote, sa faca tot ce-i sta in putinta ca sa nu se lase depasit - ca that's racing. unii spun ca asta a fost cea mai proasta cursa a lui Schumy, ca a condus ca un amator sau ca atitudinea sa a mirosit a disperare, insa sunt si cativa care prefera un pilot "agresiv", ce isi asuma anumite riscuri si care face spectacol (Schumy, Hamilton) in locul unuia care nu depaseste si tot ceea ce vrea este sa adune niste puncte (ma feresc sa dau exemple ca sa nu se simta cineva ofensat, dar pana si Massa sau Rosberg se pot incadra in categoria asta)

manevra cu kubica a fost poate putin cam agresiva, iar in cea cu massa consider, dupa ce am revazut faza, ca nu a gresit. eu vad ca massa a incercat sa depaseasca pe exterior si nu a intuit miscarea lui schumy, care a franat mai devreme decat de obicei din cauza problemelor pe care le avea.

James Kilowatt
Greu de spus daca a fost neregulamentara manevra... a "schimbat" banda, a fost pe stanga (unde trebuia sa fie), apoi s-a dus pe dreapta, si apoi din nou pe stanga cand s-a lovit cu massa. Totusi, nu mi se pare nici mie ca s-a dus pe dreapta ca sa-l blocheze pe masa, din imagine pare ca s-a dus chiar putin mai devreme decat massa. Oricum, massa nu era in depasire cand s-au lovit.
Pe de alta parte, probabil s-a temut ca Massa sa nu depaseasca prin dreapta profitand de frana mai buna, pe interior, franand mai tarziu si mai violent si apoi sa-i ia fata si sa-l oblige sa franeze (massa nemaifiind pe trasa ideala, insa in fata lui in viraj). Daca asta a fost in capul lui i-a iesit, in sensul ca nu s-a lasat depasit..

In plus, manevra nu se poate numi "vetteliana" intrucat era in "aparare", nu in "atac". Trebuie gasita alta denumire. biggrin.gif
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Jun 15 2010, 09:55 PM) *
20krpm tu ai citat prea mult din ce am spus.

ai fi printre ultimele persoane la care m-as gindi cind ar fi sa citez ceva.
QUOTE (AZAZEL @ Jun 15 2010, 09:55 PM) *
esti de acord cu mine, sau invers, ca msc nu are ce cauta in f1.

invers. parerea mea e ca schumacher trebuie sa realizeze ca f1 nu se mai joaca asa ca pe vremea lui, si ca buemi si alguesuari, chiar daca sint in jumatatea de jos a clasamentului, sint o concurenta contemporana serioasa pentru talentele lui.
20krpm
QUOTE (Oana @ Jun 16 2010, 03:35 AM) *
si tot tu spuneai ca un pilot trebuie sa lupte pentru o pozitie, sa se bata, sa dea din cote, sa faca tot ce-i sta in putinta ca sa nu se lase depasit - ca that's racing.

cred ca ce am mai spus eu e ca si o asiatica de 70 de ani cu un ford crown victoria stie sa conduca obstructionist si sa stringa toate masinile de pe bulevard in spinare. sigur, se poate numi racing, defensive racing, si zau ca pare ca asta e tot ce mai stie schumacher sa conduca acum. iti pun problema asa: cineva care nu a auzit cine a fost schumacher (michael) si se uita acum pentru prima oara la o cursa, ce-o sa aiba de spus despre el?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.