Help - Search - Members - Calendar
Full Version: injectie 1.3 mpi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Favorit/Felicia
adyta29
salutare tuturor.acum 2 zile am chemat mecanicu sa mi curete clapeta de accelerati dar se pare ca mai rau ia facut si anume motorul nu mai functioneza la relanti iar turatia oscila 1500 2000 lam intrebat si mia raspuns ca isi va reveni singura ceia ce nu cred. va rog un sfat sau daca ati mai intampina ceva asemanator va rog sa mi spuneti cum ati rezolvat problema va multumesc.
DORU
Nu sunt deloc sigur ca se va rezolva de la sine !

Ori se calibreaza cumva prin tester, ori alta noua !
James Kilowatt
1.3 e din cate stiu un motor mai vechi. Incearca sa faci un reset, poate face si idle learn. Scoate pur si simplu bateria, da o cheie cu bateria scoasa sa descarci si eventualii condensatori, lasa vreo 5 minute si apoi pune bateria si porneste motorul si lasa-l pana se incalzeste tot tot. Eventual mai joaca-te in timpul asta cu consumatorii (clima, faruri, etc).

S-ar putea sa nu ajute, insa nici nu are ce sa strice.

Curatarea relentiului si uneori a clapetei de acceleratie este fix pix de multe ori pentru ca se murdareste imediat la loc de la PCV si eventual EGR (daca are).
DORU
La benzinare dupa 2000 curatarea clapetei de acceleratie ajuta...

Pana la faza cu scoaterea bornei bateriei sunt de acord cu JK, poti incerca. Cu joaca de dupa...doar daca nu ai ce face si te plictisesti biggrin.gif
James Kilowatt
Nu stiu sigur daca conteaza anul. Important e unde se "inteapa" PCV-ul (ventilatia carterului). Daca e inainte de clapeta, imi mentin parerea ca sa o cureti e fix pix smile.gif Daca e dupa, atunci ajuta curatarea.

Ma intreb daca la curatarea clapetei nu s-a atins sau dereglat senzorul de pozitie al clapetei (TPS-ul). Asta in principiu ar trebui sa poata fi verificat fie prin diagnoza, fie la motoarele mai vechi direct cu un multimetru.
DORU
La Felicia cu 1.3 nu stiu sa exista EGR. Apoi, sunt sigur ca acele clapete de acceleratie aveau ceva probleme, eu cand am intampinat-o eram in garantie si a trebuit schimbata - cost 450 USD. Imi mentin parerea ca DACA este clapeta dereglata...sansele de calibrare sunt reduse.
La mine era 1.3 MPI si la Skoda nu au putut regla nimic: porneam, se tura la 3000 rot/min si daca vroiam sa accelerez, motorul murea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.