Help - Search - Members - Calendar
Full Version: RENAULT CLIO SYMBOL 1,5 DCI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2, 3
radu33056
[color=darkred][/color]

LA O ASTFEL DE MASINA ,IN 50000 KM S-A INLOCUIT DE DOUA ORI APROAPE IN TOTALITATE SISTEMUL DE ALIMENTARE CU MOTORINA. EVIDENT ARE MARI PROBLEME CONSTRUCTIVE. NU MA INCALZESTE CA ESTE IN GARANTIE, CE FAC MAI TARZIU ?

UNEI RUDE I S-A INTAMPLAT ACEIASI POVESTE LA 10000 KM.
PROBABIL CA O ASTFEL DE REPARATIE ESTE FOARTE SCUMPA SI NU NE RAMANE( CELOR CARE AU ACHIZITIONAT ASA CEVA), DECAT SA NE OBISNUIM CU PAGUBA. NU AM CREZUT CA POT PATI ASA CEVA CU RENAULT, POATE CITESC SI EI.
krysty
poate citesc si ei... si poate, data viitoare, uiti ca ai Caps Lock pe tastatura. :roll:
sofer
pai daca iti cumperi masini turcesti...daca luai un clio normal (nu symbol) nu aveai problemele astea...
V l a d
bravo sofer, foarte inteligent! Mai citeste si tu o carte poate reusesti sa intelegi despre ce se vorbea aici.

Pentru informatia ta, masina este doar asamblata in turcia, toate piesele si subansamblele se fabrica in aceeasi fabrica de unde vin piesele la renault clio hatchback. Omul nu avea nevoie de insulte ci de sfaturi... poate intelegi asta.

Poate ai avut tu ghinion, dar daca esti atat de convins parerea mea e sa o vinzi si sa iei alta masina ca sa nu te trezesti ca trebuie sa inlocuiesti alimentarea pe banii tai cand expira garantia.
sofer
vlad poate ca eu sunt un sofer inteligent dar tu esti inteligentul satului!!!
la renault clio nu sunt atatea probleme ca la symbol.dupa teoria ta robotul din turcia face aceeasi treaba ca si robotul din franta.teoretic asa e.dar practic explica tu de ce clio symbolurile au o gramada de probleme in comparatie cu clio normale. :smt075
Tu asa faci fratie cand ti se strica masina ? o vinzi?buna treaba!!
V l a d
1. fratie esti tu cu cine vrei, da nu cu mine.
2. Daca masina are o tona de probleme mai bine o vinzi si iei alta decat sa o repari la nesfarsit si iar sa se strice. Omul nu are o caruta de bani si chiar daca ar avea nu cred ca i-ar placea sa ii tot arunce pe geam. Asa ca sfatul meu ramane in continuare sa tina masina pana mai are vreo 3 luni de garantie si sa o vanda atunci... caci daca se strica dupa ce a iesit din garantie o sa-si blesteme zilele cat o sa-l coste.
3. Si asa e practic, nu teoretic. Piesele sunt aceleasi, asamblarea e turceasca. Dar daca tu ai bani sa ii dai omului sa isi ia un clio cu 3000-4000 de euro mai scump te rog sa ii faci cadou acesti bani. Crezi ca nu s-a gandit cand a luat masina? Dar de asta a avut omul bani, hai sa ii dam in cap pentru asta...
si las-o mai moale cu atitudinea ca ma supar!
sofer
si daca te superi ce se intampla?iti arati muschii de administrator?asta da lasitate amice...ce tare esti...ce muschi ai...oau!! :smt018

ai un avertisment de la mine pentru toate aberatiile de pe pagina asta! Poate pe viitor inveti sa nu mai insulti oamenii V l a d
Gica-6
Indiferent ca exista sau nu piese turcesti pe Renault-urile facute in Turcia sau doar asamblarea este turceasca, senzatia generala (sau a multora) este ca ceea ce provine din Turcia are o fiabilitate inferioara fata de o masina facute in Franta. Am si eu o cunostinta ce are un Megane produs in Turcia si in 60.000 de km a avut probleme si a schimbat la piese de m-am plictisit eu. Nu le enumar acum, dar eu personal sunt convins ca nu se intampla asa ceva la un Megane sau alt model din Franta.
Cu siguranta exista si Clio Symbol care nu au probleme si poate au sute de mii de km, dar cred ca exista un risc cand achizitionezi un Symbol de ex. Insa cum spuneati si voi, are avantajul pretului...
ionut32111
In general Renault este o marca slabuta,te incanta cu dotari pret de achizitie mic,dar fiabilitate....... la spalatorie aud tot felul de probleme,spun ca nu mai vor sa auda de aceasta marca,In schimb de vw,skoda,opel,numai cuvinte de bine,Parerea mea este sa vinzi masina dupa ce iese din garantie
FESTINA
Tu vorbesti din povesti, sau din ce zice vecinul, vecina, am eu la firma 2 masini Clio si pana acuma in afara de filtre nu a schimbat nimic, iar acestea oricum se schimba si nu intra in garantie din cate stiu eu.
Si daca nu sunt alergate de le ies ochii si in afara si in Bucuresti

Asa ca sfatul meu e, sa dai un sfat concret atunci cand il ai. Nu sa vorbesti ca sa nu adormi

Ma refer la sofer[b]
ionut32111
lovin,acum depinde si cum le nimeresti sie eu din cate persoane cunosc,se cam plange toata lumea de ele....
Sebastian33603
QUOTE(ionut32111)
lovin,acum depinde si cum le nimeresti sie eu din cate persoane cunosc,se cam plange toata lumea de ele....

Si cam cate persoane cunosti tu?Iti dai seama ca ceea ce spui tu e absurb prin definitie, pentru ca nu poti sa cunosti un numar asa de mare de persoane care poseda un asemenea model si care, in raport cu numarul de masini vandute (in Romania) din acelasi model, sa fie relevant ca procent. Asa ca lasa zvonurile pe seama ziarelor... :roll:

P.S.:Desi sunt nou pe aici, vad ca foarte multi denigreaza sau ridica in slavi anumite marci, iar motivele sunt cel putin subiective (asta in cel mai bun caz), ca sa nu spun altfel....
V l a d
eu cunosc 3 posesori de symbol foarte multumiti de masinile lor si unul nemultumit, asa ca cine naiba mai stie... oricum mai bine iti e frica si o vinzi chiar inainte sa iasa din garantie sau imediat dupa ce a iesit, decat sa o tii si sa se strice in afara garantiei. Nimeni nu vrea asta, dar decizia iti apartine, daca esti multumit in general de ea si daca esti convins ca ultima schimbare a fost ok atunci poti sa tii masina, daca ai dubii in schimb... stii ce vreau sa zic smile.gif
Sebastian33603
QUOTE(V l a d)
eu cunosc 3 posesori de symbol foarte multumiti de masinile lor si unul nemultumit, asa ca cine naiba mai stie... oricum mai bine iti e frica si o vinzi chiar inainte sa iasa din garantie sau imediat dupa ce a iesit, decat sa o tii si sa se strice in afara garantiei. Nimeni nu vrea asta, dar decizia iti apartine, daca esti multumit in general de ea si daca esti convins ca ultima schimbare a fost ok atunci poti sa tii masina, daca ai dubii in schimb... stii ce vreau sa zic smile.gif

E corect ceea ce spui tu, insa nu poti sa cataloghezi direct sau indirect (cum a facut-o cineva aici) un anumit model pe baza unor zvonuri.
Off-topic:Oricum,fiind democratie,fiecare spune ce vrea,in caz contrar fiind considerata cenzura, insa ce frumos ar fi sa fie si gandite si cantarite cele spuse... :!:
FESTINA
Nu cred ca poti, sa cataloghezi o masina dupa doua, trei persoane care au acesta masina si care au probleme mai multe sau mai putine.
Si nici nu sunt deacord cu faptul trebuie sa te raportezi la numarul de masini vandute, nu intodeauna sunt corecte si exacte, si sunt facute tot de oameni, deci pot avea o tenta subiectiva, in functie de afinitatile si interesele celor care fac statisticile respective.

Adevarul e undeva la mijloc, dar te poti ghida dupa ele.
ionut32111
posesori de clio symbol cunosc doi ambi nemultumiti,sfatul meu este sa vanda masina dupa ce iese din garantie,sau chiar inaite,ca sa nu rupa buzunarul
ionut32111
Inca ceva pt Sebastianspala masina odata la spalatoria din Panduri si vezi ce zic angajatii de acolo,zic ceva de genu'toti se plang de ele"de renaulturi
kozma
Sinteti totali cu discutia asta!uite..eu sint din Baia Mare....provincie cum spuneti voi!si am 2 clio ..ambele dci!unul dintre ele symbol!tin sa va spun ca probleme am avut la ala asamblat in franta...exact ceea ce spuneati si voi...alimentarea cu motorina!masina iesise din garantie cind a aparut problema....firma renault a schimbat-o GRATUIT..repet gratuit...si asta face la toate masinile la care apare aceasta problema indiferent daca e sau nu in garantie!nu sint un mare fan renault.....dar sa te iei dupa parerile unor baieti care spala masini...cum am citit eu..e de risul curcilor!si inca ceva....inainte de a va da cu parerea intrati pe la o firma renault..si vorbiti cu mecanicii de acolo!inca ceva...ambele masini au peste 60.000!o singura problema reala la unul din ele.....un capat de bara pe fata dreapta...dupa 40.000 de km!asta cu alimentarea nu se pune fiind o problema recunoscuta de firma constructoare si a aparut la masinile fabricate in 2003 ....nu stiu exact perioada!si ...ca sa mai dau peste nas unora....vinovata se face firma BOSCH....care fabrica sistemele de injectie montate pe renault!
Sebastian33603
QUOTE(ionut32111)
Inca ceva pt Sebastianspala masina odata la spalatoria din Panduri si vezi ce zic angajatii de acolo,zic ceva de genu'toti se plang de ele"de renaulturi

Nu cred ca vin din Cta sa spal masina acolo laugh.gif Ar fi chiar aiurea. Fiecare spune ce vrea. Ma mir ca n-au spus ca se plange lumea de Ferrari (cum ca ar consuma prea mult - ca e si asta motiv de "plans" tongue.gif)
Ionut33957
Sunt proprietarul unui Clio Symbol 1,5 dci din noiembrie 2003, masina noua si pana in prezent am efectuat 12.000 km. Nu am avut nici o problema cu ea. Am efectuat revizia la 10.000 km si m-a costat 4mil. lei si am schimbat filtrul ulei, filtrul de motorina si uleiul.
Am auzit si eu de problemele care le-ar avea la pompa de injectie. De atunci utilizez numai motorina euro 4. Sincer, nu cunosc pe nimeni care sa fi avut aceasta problema, doar din auzite. Am un prieten care a facut 90.000km cu masina in 2 ani si nu a avut absolut nici o problema, desi a lovit-o de doua ori. El zice ca masina s-a comportat exceptional si baga numai motorina euro 3.
Din experienta personala, mi se pare o masina reusita. Se comporta foarte bine in panta chiar daca sunt 5 persoane in interior, pot sa spun ca motorul se simte excelent in panta.
Nu prea are demaraj la viteza 1. In rest se comporta bine.
Personal am mers cu ea pana la viteza de 170km/h si motorul nu era foarte zgomotos (cred ca avea in jur de 4000-5000 rot/min). Singura problema a fost faptul ca se simtea imediat orice denivelare a drumului, oricat de mica. In rest, s-a comportat bine.
Astept alte pareri in legatura cu aceasta masina, care eu spun ca este o masina de tractiune, nu de viteza, motorul dezvolta puterea la turatii mici, iar confortul este bun, mai putin pt 3 pasageri in spate (pentru 2 este bine). La pretul pe care il are, dotarile sunt acceptabile. Sistemul de sunet este excelent.
ionut34023
A mea are 35.000 km si nu am avut nici o problema pana acum . Am ajuns la 175km/h . Alimentez numai cu Super Diesel OMV , consuma in medie 5% iar in afara nu merg sub 140km/h . Nu prea are demaraj la viteza 1 , in rest face banii .
Flavius36214
Salut!
Am si eu un clio 1,5dci din 2002 cu care am facut 53000 km si sunt multumit de el. E adevarat ca am avut ceva probleme dar s-au remediat printr-o simpla reprogramare a calculatorului. Am auzit de problemele legate de sistemul de injectie. De vina se pare ca este furnizorul (apropo care nu este Bosch) Falcon (sau cam asa ceva) si care echipeaza si Fordurile si Peugeoturile. M-am interesat la Renault si mi s-a spus ca in caz de necesitate se schimba sistemul de injectie gratis chiar daca masina a iesit din garantie.
Si inca ceva: nu conteaza unde este facuta masina. Am vazut Megane II hatchback care era in service pentru ca ploua in el si avea macaraua de la geamuri stricata.... si e facut 100% Franta.
Pana acuma nu i-am schibat decat uleiul, filtrele, o biela? de directie, si mai nou cauciucurile.
E adevarat ca intretinerea e un pic mai scumpa decat la un benzinardar de daca suntem domni....
Parerea mea.
James Kilowatt
QUOTE(Ionut33957)
Personal am mers cu ea pana la viteza de 170km/h si motorul nu era foarte zgomotos (cred ca avea in jur de 4000-5000 rot/min). Singura problema a fost faptul ca se simtea imediat orice denivelare a drumului, oricat de mica. In rest, s-a comportat bine.
.



Tatal meu are una.... la 170km/h are o idee peste 4000rpm si intr-adevar nu are probleme cu zgomotul. In ceea ce priveste fiabilitatea nu stiu ce sa spun pentru ca are putini km. E confortabila, poate mai putin bancheta din spate. Si e practic portbagajul... e enorm fata de bicorp.
Marius37608
Eu am un clio symbol dci din decembrie 2003,are 9000 km si nu am avut absolut nici o problema cu el.Am 2 prieteni care au fiecare cate un clio symbol dci unul avand 60000km iar celalalt 30000km,au fost in Germania,Italia,Spania,Elvetia... si nu au nici cea mai mica problema.Din punctul meu de vedere pana in momentul de fata eu nu sunt multumit.....ci foarte multumit de clio symbol dci.
Mircea38023
Pana acum o saptamana, am avut de la firma pe mana un Clio Symbol 1.5 dCI....
Am facut cu el in 2 ani 75.000 km...cat de sportiv mi-a permis sa-i fac....
(exemplu Bucuresti-Timisoara 6:25 ore, cu autostrada aproape integral la 170Km/h)
Problemele aparute pe parcurs au fost:
1. Schimbat pivoti inferiori fata.
2. Schimbat pompa de apa la revizia de 60.000
3. Un contact prost la circuitul de alimentare a "bujiilor" incandescente.
4. Nu exista.

Concluzia mea este urmatoarea: masina este foarte buna pentru clasa ei, FOARTE economica, alearga binisor daca nu ai pretentii de Schumacher..., portbagajul imens (mi-a incaput tot bagajul adunat de prietena mea pentru un weekend la mare wink.gif ) ...
Oricum....o masina buna...cred ca tine intr-adevar si de noroc....
Acu...din cate am citi eu pe-aci...sa stiti ca...la Renault....fiabilitatea este direct proportionala cu norocul....nu atat de mult cu locul in care a fost fabricata masina.
La noi in firma, la momentul respectiv erau 2 clio si 1 laguna.
Laguna a avut probleme mai mari, aparute pana la 50.000 km, de genul schimbat amortizoare, pivoti, conectica de la computer proasta....etc...si e facuta integral in Franta.
Argumentul celor de la Serus (nu vreau sa sune a reclama dar sunt intr-adevar cei mai buni pe partea de service Renault).. a fost ca, o masina cu asa dotari, la asemenea pret, nu poate fi obtinuta decat cu rabat la calitatea anumitor componente......
Oricum...ca si masina de firma...pe care s-o tii 3 ani cat e leasingul....sunt super....
Acu mi-a luat firma un Megane Sedan 1.5 dCI 80 CP.....are abia 450 Km.....astept sa vad cum se va comporta in timp....
Catalin26345
motorul de 1,5dCi de pe clio symbol e mai vechi decat cel de pe clio bicorp? sau e acelasi?
G e o r g e
acelasi cu mici modificari.

si pe bicorp a fost prezenta (daca nu mai este inca) varianta de 65 cp.

1.5 dci vine in 3 trepte de putere : 65,80,100cp.
ncristi
Unele motoare de clio symbol 1.5dci au pompe de injectie delphi care sunt foarte sensibile la calitatea combustibililui si din aceasta cauza unele masini au avut probleme grave (ca cele mentionate mai sus).Acestea se defecteaza foare usor la motorina proasta (care se gaseste pretutindeni la noi), iar dupa accea pica injectoarele etc...
Am inteles de la cei de la renault ca doar un lot din 2003 au fost echipate cu aceste pompe dupa care renault a echipat clio symbol (in special cele aduse lanoi) cu pompe bosh mai putin sensibile la calitatea infecta a motorinii de la noi...
Mai mute tipuri de motoare diesel de mic litraj au avut aceasta problema la noi nu numai cele renault...
eddie
Acum sa spui ca nu e nici o diferenta la piesele de la Clio Symbol si Clio normal,eu cred ca e o mare eroare. Mai bine mai pui niste bani si iei un Clio normal,merita,cei care au condus un Clio frantuzesc pot face diferenta.Are in primul rand alt MOTOR,la diesel este turbo diesel,nu diesel normal,ai variante de c.p. mai multi,80 c.p. sau chiar de 100c.p.(dar asta nu a venit in Romania decat pe Megane),nu 65c.p.,interiorul are alte finisari,facilitati,dotari,in fine,bordul este complet schimbat,ce sa va mai spun de volan de piele,scaune sport,bord frigorific,climatronic,nu aer conditionat,mai are calculator de bord,consumul nu il mai zic,iar viteza de 180 km/h am atins-o foarte usor,am auzit ca merge pana pe la 195km/h maxim.Mai are abs,ebd,jenti de magneziu de 15 inch,cauciucuri late sport Si vorbesc in cunostinta de cauza,eu am un Clio Extreme,1,5,dci,80 c.p.,a costat numai cu 2500 de euro mai mult decat un Clio Symbol,care nu avea decat o chestie in plus,portbagajul mai mare,in rest numai minusuri,ce ziceti?Eu nu zic ca Symbolul e o masina slaba,dar depinde cu ce o compari,asta e parerea mea.Poate nu ma credeti,dar un prieten care avea un Clio Symbol dci,65 c.p.,in momentul cand a vazut diferenta despre care va spuneam,a pus imediat masina la vanzare...
James Kilowatt
Da, insa clio symbol dci 65 cu aer conditionat costa 10.500€ cu toate taxele, iar clio bicorp dci 100 costa aproape 17.000. Compari doua lucruri oarecum diferite....
eddie
Clio Symbol dci de 65 c.p. costa 10.500.iar Clio Bicorp Extreme dci de 80 c.p. costa 12.700, ce zici ? Iar ala de 100 c.p. nu are cum sa coste 17.000, mai intereseaza-te....
Extreme dci 65 c.p.- 11.900
80 c.p.- 12.700
100 c.p.- ?
Si pe Symbol e motorul de 65 c.p. diesel normal, pe Bicorp e turbo si nu are probleme cu alimentarea si mai are si ceva dotari....(ex.scaune sport, jenti si cauciucuri sport pe 15.volan de piele,computer de bord, bord frigorific, are alt bord, radio cu cd 4x22w, climatronic, 4 airbag-uri,4 stele crash-test, geamuri atermice, electrice, oglinzi electrice si incalzite.
Deci pentru 2000 de euro,daca te scumpesti, iti poti lua Symbol....
Ionescu40172
Eduard draga bati campii rau. In privinta motorului de 65 CP care nu e turbo.
Ia du-te tu aici: http://www.serus.ro/catalog.htm
descarca excel-ul de la symbol si vezi ce scrie despre motorul ala de 65 cp. Toate, dar absolut toate dci-urile sunt turbo. Nu conteaza puterea motorului. Diesel aspirat nu se mai foloseste de mult la renault.
Iar un clio symbol expression cu motor de 80CP costa sub 10.000 euro luna asta cu reducerea de 800 euro cip. Chiar maine ma duc sa dau comanda la serus pt unul. laugh.gif
James Kilowatt
[quote="eduard-38"]Clio Symbol dci de 65 c.p. costa 10.500.iar Clio Bicorp Extreme dci de 80 c.p. costa 12.700, ce zici ? Iar ala de 100 c.p. nu are cum sa coste 17.000, mai intereseaza-te....
[quote]


M-am interesat... cu toate optiunile care le-ai insirat mai sus, nu am gresit cu foarte mult...
In franta, dCI 100 costa intre 15.600 cel mai ieftin si 20100 cel mai scump DE SERIE. Acum poti prinde o reducere de 14%, si ti se ramburseaza si biletul de tren ca sa te duci sa-l iei laugh.gif sunt curios daca rambureasa biletul de tren Botosani-Paris...

Pe tine te-au interesat caii putere si aspectul sportiv, si te inteleg perfect laugh.gif Pe altii ii intereseaza economia si portbagajul. Ce-ai cu ei?
Doc
@Eduard nu iti mai lauda atat masinutza ca nu ai de ce. Este tot un Clio oricum ai lua-o. Diferenta este ca Symbol a pastrat bordul de vechiul Clio si ca este ASAMBLAT in Turcia, dar cu piese tot din Franta sau alti produca
tori ca si al tau Bicorp. Exact cum a spus cineva mai sus, motorul de 65CP este turbo ca si cel de 80CP, diferenta este facuta de presiunea din turbina.
Oricum pentru cineva care nu are foarte multi bani, conteaza mult diferenta de 2500e. Eu zic ca Symbol este o masina reusita din punct de vedere al raportului pret / dotari / fiabilitate.
adrian41198
Se observa tendinta de a se trece la motoarele diesel. Sa fie dorinta de a face economie la combustibil sau numai o moda?
Mecanicii de la Renault spun ca daca nu faci cel putin 30000 km pe an nu merita sa-ti cumperi diesel, mai bine pe benzina. Argumentul forte este costul de intretinere care este considerabil (zic ei) mai mare la motoarele diesel.
Este de luat in calcul faptul ca se fac reduceri la Clio cu motorul de 1,5 dar inca ramane mai scump decat cel pe benzina de 1,6 (la dotari similare).
Merita motorizarea diesel daca fac in jur de 15000 km pe an?
Astept pareri avizate.
Multumesc!
eddie
Revin cu niste specificari : motorul de 80 c.p. are in plus fata de ala de 65 c.p. intercooler si turbina cu dimensiuni reglabile, cu alte cuvinte putere mai mare si culmea, consum mai mic... Si asta e masina de oras, nu imi trebuie porbagaj. Sa stii ca si eu ma gandesc la economie, de aia am luat unul diesel, daca era, il luam pe ala sport (bicorp) de 2.0 pe benzina de 182 c.p. si plangeam cand faceam plinul. Asta are dat in carte consumul de 3,6 afara si 5,3 urban, ce spui, ma gandesc la economie, nu? Si nu imi laud masina, cum se spune mai sus, ca nu am facut-o eu, ti-am dat numai niste informatii de care am crezut ca ai nevoie, in fine, niste comparatii....
Despre vecinul care nu a fost multumit de Clio Symbol de 1,5 cu 65 c.p.,am aflat ca a avut problemele obisnuite cu injectia (era Symbol Alizee din 2003), se pare intr-adevar cum spunea cineva mai sus ca seria 2003 a avut probleme.
eddie
[quote="Doc"]@Eduard nu iti mai lauda atat masinutza ca nu ai de ce. Este tot un Clio oricum ai lua-o.
Doar suntem pe forumul de la RENAULT, nu? Motoarele da care vorbeam(pana in 1,6) erau pentru Clio Bicorp pana la urma, nu pentru hibrizi numiti nova, solenza sau symbol, de aceea pe aceste masini nu vor avea aceleasi performante.Mai ales ca pe astea nu s-au pus intotdeauna motoarele de ultima generatie, sa nu uitam. Si ca sa inchei, poti intreba pe oricine de la Renault (asta ca sa vezi ce e un Clio), ce ar alege intre un Bicorp si un Megane II Hatchbag (cu aceeasi motorizare) la performante si fiabilitate, nu mai vorbesc de pret.....dar poate nu te intereseaza, tu fiind fun Peugeot, dupa cum se vede.
madalina
Fara atacuri la persoana! Eduard, doc a avut si un Clio Symbol! Doar pentru ca nu detii o masina nu inseamna ca nu stii nimic despre ea sau nu iti place!
adrian41198
Clio Symbol cred ca este alegerea cuiva cu buget relativ redus care nu vrea sa cumpere Dacia sau Daewoo si care, in plus, vrea o masina "de familie". Chiar daca este facut in Turcia este totusi un Renault. Daca vreti lux puteti cumpara Vel-Satis. Glumesc.
Clio Symbol isi merita banii, parerea mea.
eddie
Aia spun si eu Adrian, dar unde merge mia, merge si suta, nu? Am spus ca in loc de 10.000 E, dai 12.000-13.000 E si pentru diferenta asta poti avea niste dotari care nu le au multe masini. Exista si cealalta posibilitate, dai 8000 E in loc de 10.000 E si cica ai facut economie, iei un Logan, dar la consum, plangi langa pompa de benzina ! :evil:
Si pana ma invata Madalina cum pun ca avatar o imagine, voi pune imaginea masinii tot jos(nu incalc regulamentul)
madalina
Eduard, ti-am explicat ca poti folosi in acelasi timp o unica imagine drept avatar! Dupa ce te decizi, adaugi avatarul din profil!

E o lipsa de respect fata de alti useri ce folosesc dial-up!
Ionescu40172
Iar spui legende Eduard. Unde plangi langa pompa la Logan? La ala de 1,4 pe testate in rodaj nu a trecut de 7 consum mediu, mergand si prin oras si pe afara. Iar acuma, iarna nu a trecut de 10 in oras. Sa vii sa imi arati masina pe benzina cu motor de 1,4 si care cantareste 1 tona care mananca iarna sub 9 in oras la modul in care se circula in Bucuresti. Si sa nu vii sa imi zici ca daciile alea vechi iau tot 10, ca alea trec de 12 iarna.

De aia nu e bine sa le faci oamenilor un bine si sa ii inveti cu tehnologia, mai exact ma refer la computerul de bord de la logan, ca de acolo provin toate legendele astea intrucat se uita gigi de pe camp si vedea el consum instant 15%, fara sa stie ce e ala de fapt si asa se nasc povestile nemuritoare. Fac pariu pe oricat cu oricine ca daca nu exista computerul ala de bord nu mai existau legendele astea cu consumul la logan.

Eu chiar nu vad ce mari dotari ai la clio bicorp fata de symbol sa merite 3000 euro in plus. Daca tot dai 3000 in plus pai atunci mai dai 2000 si iti iei megane sedane care intr-adevar are dotari fata de orice clio. Personal nu as da 30% din pretul unei masini in plus doar pentru niste dotari.
adrian41198
Deviem putin de la subiect (dar se pare ca a devenit ceva obisnuit pe aici) si tot pomenim de Logan. Daca suscita atatea discutii s-ar putea crede ca este o masina demna de luat in seama.
Consuma Loganul mult? Cui ii pasa? Aici discutam despre Clio Symbol.
2-3000 Euro in plus (fata de cei 10000) inseamna 20-30% in plus ceea ce este enorm. In plus, este posibil ca omu' sa nu aiba inca 2000 Euro.
Si ce faci cu "familistii"? Ei vor spatiu si portbagaj ceea ce nu prea gasesti la Clio "made in France". Nu contest calitatile masinii facute in Franta, chiar le apreciez dar nu este ceea ce astept de la o masina de familie.
eddie
Ai perfecta dreptate Adrian, nu poti sa le ai pe toate la o masina, sa fie si pe benzina , sa fuga repede, sa fie si 4x4 si sa consume putin....
Iar pentru Ionescu , care la numai 3 mesaje trimise in total, in ultimele 2 se tot incontreaza cu mine, nu ii urez decat sa-si stapaneasca sanatos noua achizitie si sa ne spuna si noua dupa vreo 5-10.000 de km pareri. Chiar imi pare rau ca m-am bagat in discutie cu persoane care i-au in deradere un sfat bun, oricum, nu stiu de ce se mai cer pareri pe forum daca in final ajungem la jigniri (VEZI: BATI CAMPII, SPUI LEGENDE),CHIAR AS VREA SA SE SESIZEZE UN MODERATOR SI SA VADA DACA E NORMAL ASA CEVA.
adrian41198
Eduard, trebuie sa recunosc faptul ca Simbol-ul este considerabil mai lenes decat Clio bicorp si cu finisari mai ... nefinisate dar poate fi considerata masina de familie si este de preferat (dupa parerea mea) unui Daewoo sau Logan.
Ai dreptate, sunt multi care cam bat campii si, ce este si mai grav, in necunostinta de cauza. Ce ma intriga este faptul ca sunt foarte multi inscrisi dar participa doar o mica parte la discutii.
Oameni buni, daca vreti sa aflati, este necesar sa intrebati, nu doar sa cititi povestirile unora sau altora.
Sa nu uitam ca "contradictia este o conditie a progresului".
:argue:
Iulian HondaFan
m-am uitat si eu pe site-ul Renault: vad ca exista si pt. Symbol si optiunea unor motoare mai decente (la Symbol Expression) : 1,4MPI 16V de 98CP cu un consum f. bun pt. clasa precum si varianta de 80CP a 1,5dCI...

o crestere de aprox 10% a pretului de la aprox 11500Euro ( dotata cu ABS si airbag frontal) la aprox 13000euro nu cred ca poate fi justificata numai de niste jante de aliaj, senzor de ploaie, sistem audio mai bun si un plastic interior mai bun... masina in final tot Clio e... nu devine BMW daca are volan de piele sau one-touch electric windows...

lipsa airbagurilor laterale la Symbol sunt singurul compromis major in opinia mea...

bicorpul este mai dotat si probabil mai ingrijit, dar pretul este ajustat corespunzator...
Andrei Suzuki
Eduard,fara suparare,dar tu vb de altii ca fac una si alta,ca vb urat.Tu nu faci nici una din astea,dar...Te-a rugat si MAdalina...de ce nu vrei tu sa iti pui poza aia ca avatar?Ar fi mai bine..se incarca si mai repede..arata bine..ce zici?
ncristi
Clios symbol este o masina exceptionala...
Dupa ce am cumparat-o toata lumea s-a grabit sa-mi spuna ce afacere proasta ama facut...."e facuta in turcia, stiu pe cineva care i-a picat franele, etc"-numai tampenii--cam ce se spune acum despre megane II...

Acum am 42000 si inca nu i-am schimbat nimic--nici macar placutele de frana--insa trebuie sa mentionez ca a fost ingrijita, revizii la timp, mers pe drumuri relativ bune (in special Bucuresti-Ploiesti-Sinaia) iar pe drumurile proaste "mai cu mila"....

Motoarele sunt foarte fiabile (si nu exagerez) tinand seama ca am vazut super nova cu aproape 300000kM, km in care la motor si cutie NU S-A UMBLAT si nici nu parea sa aiba probleme...pt verificarea acestui lucru luati un taxi in Bucuresti si intrebati...

Singurul minus ar fi problemele la 1.5 dci cu pompele Lucas-Delphi, problema care am inteles ca s-a rezolvat (nu bag mana in foc pt asta)....
eddie
Intr-adevar,d.p.d.v. al porbagajului, Symbolul pare o masina de familie in comparatie cu Bicorpul,dar eu am ales acesta pentru oras, pentru ca masina de familie am un Opel Zafira care are porbagaj suficient.
Voi face incercari sa pun o imagine avatar in continuare,probabil ca poza era putin mai mare decat se accepta,dar conform legii forumului,nici poza de sub text nu este interzisa,daca e vreo problema majora asta si deranjez pe cineva,de ce nu se interzice asta?
adrian41198
Este bine de stiut daca s-au remediat problemele cu injectoarele de la Symbol, macar pentru cei care vor sa cumpere o astfel de masina.
Am citit pe undeva ca vor sa faca un face-lift la Clio bicorp, oare se va face si la Symbol. Adevarul este ca mie-mi placea mai mult varianta initiala de caroserie de la Symbol dar ...
Pozele (aranjate sau nu, reale sau nu) de la Clio bicorp vazute mi-au placut chiar daca imaginea se apropie mult de cea a lui Peugeot 206.
Ce stiti de asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.