Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SUBARU STI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Impreza
G e o r g e
dupa cum mai toata lumea cunoaste impreza WRX STI, pe siteul www.subaru.co.jp a aparut si WR - limited 2004 edition pentru toate modelele subaru , in culoarea albastra a marcii si cu performante de invidiat :

legacy 2.0 Turbo 280cp
impreza 2.0 Turbo 280cp
forester 2.0 137 cp

pentru variantele STI :
forester 2.5 turbo 265cp :cheers: cu 5.6 demaraj :cheers:
Iulian HondaFan
m-am uitat cu interes dar nu inteleg boaba japoneza si nu au si varianta in engleza la site-ul cu pricina.

suna bine, dar Foresterul de care esti asa de incantat nu sta in piciore in fata unei Impreza WRX si nici a unui Legacy 2.5T in cam aceeasi bani...
G e o r g e
subaru traviq
http://www.subaru.co.jp/traviq/index.html

cu 1.8 - 125cp si 2.2 - 147 cp

:shock:

a draq zafira laugh.gif
Iulian HondaFan
e AWD?

si-a bagat "unchiu general" coada?
G e o r g e
poate nu ai inteles , dar nici eu nu stiu japoneza. asa ca ma uit pe poze si cifre laugh.gif laugh.gif laugh.gif

si este 2WD
uite aici :
http://www.subaru.co.jp/traviq/09/02.html
Iulian HondaFan
e zafira, ai dreptate. motoarele de 1.8 si 2.2 par a fi ecotec-urile GM, ca subaru nu are asa motoare.

se trece la capitolul masini deghizate si se va casca ochii cu atentie si la alte modele Subaru. ma intreb daca nu cumva acest Traviq nu e chiar facut prin vreo uzina Opel in Europa.
pista
Unul de la vecini cu un STI modificat: '06 Cosworth Sti, TSR-70, Pectel, 592 hp / 660nm.
Sper sa apara si el la intalnirea Subaru din iunie in Ungaria.
http://www.youtube.com/watch?v=2vJG7NNQkcA
T u d o r
WOW!!! blink.gif
hdi
Un Subaru Impreza STI va participa anul acesta la cursa de 24h de pe Nurburgring (NBR24h'09).

http://www.subaru-sti.co.jp/e/NBR24H2009/

Poza cu fiara
pista
WRC vs. STI
http://www.youtube.com/watch?v=bnBxKcJV7Wc...feature=related
vlademir
Tot despre Subaru Impreza Cosworth, un articol recent: http://www.treidem.ro/?p=872
pista
Saptamana trecuta am avut ocazia sa merg cateva ture cu un STI pe un circuit scurt dar foarte tehnic. Circuit de macadam combinat cu asfalt denivelat de slaba calitate. Pe macadam cei 300CP mi s-au parut prea multi.
Masina avea suspensii imbunatatite si pistoanele forjate, VDC si ABS decuplate, centuri cu fixare in 4 puncte, etc. In poza STI-ul si copilotul care explica.
Click to view attachment

P.S. Zilele urmatoare voi descarca de pe camera filmuletul facut de sotie.
G e o r g e
thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif

thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif
pista
Cred ca o sa alegi alt emoticon dupa cei vei vedea iesirea mea in decor. smile.gif
pista
Press release
"Subaru Introduces the 2011 Impreza WRX STI and WRX"

http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_59237.pdf
G e o r g e
eu stiu cat e de greu de stapanit o astfel de masina . ai vazut si pe circuit ca ma limitam sa dau in ea pana acolo unde ma simteam eu ok.
pista
Ultimele doua ture din aventura cu STI-ul din luna martie, inclusiv o iesire de pe pista. A fost foarte solicitant (prima experienta cu o masina puternica pe un astfel de circuit) dar si foarte-foarte distractiv. Va recomand sa incercati si voi cand aveti astfel de ocazii. thumbsup.gif
Diesel
Bravo Pista thumbsup.gif

Trecerea de la un nivel de aderenta la altul e complicata si trebuie mare atentie.

De ce are jantele diferite fata/spate? ca sa identifice mai usor rotile? biggrin.gif
mgabi
Foarte tare drive.gif
Acum un pic offtopic, da-mi si mie reteta ... CUM i-ai convins ?!
pista
Diesel, am franat un pic mai devreme si rotile din spate erau inca pe macadam. Cu ABS-ul deconectat ai vazut rezultatul. smile.gif Practic nu trebuia sa franez deloc ci sa apas acceleratia in continuare si restul se rezolva din volan...
De ce are jantele diferite fata/spate? E pentru incepatori (ca mine) ca sa deosebeasca fata de spate si ca sa stie care e directia de mers. biggrin.gif Jantele originale din spate au intrat la categoria "consumabile".

Gabi, e simplu: se inchiriaza masina (contra cost). E facuta o scurta prezentare a masinii dupa care esti plimbat un tur ~1km de copilotul care explica una-alta. Urmeaza sa te instalezi in scaunul de pilot si urmeaza distractia. Copilotul te ajuta pe parcurs cu explicatii. Dar se mai intampla si lucruri neprevazute, vezi franarea mea. smile.gif
5 ture ~5km costa ~75Euro , 10ture ~10km costa 135Euro.
http://www.siorally.hu/page.php?7
mgabi
foarte tare ! thumbsup.gif
cu prima ocazie ma bag.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.