RUE
Apr 22 2010, 06:33 PM
un prieten isi cauta masina.
a gasit in tara la un cunoscut o 4x4, combi din 2006, nu stiu daca e modelul vechi sau nu, la 8500 euro.
are peste 100 000 km.
pana imi da mai multe detalii, merita?
solmar
Apr 22 2010, 06:45 PM
QUOTE (RUE @ Apr 22 2010, 06:33 PM)
un prieten isi cauta masina.
a gasit in tara la un cunoscut o 4x4, combi din 2006, nu stiu daca e modelul vechi sau nu, la 8500 euro.
are peste 100 000 km.
pana imi da mai multe detalii, merita?
e modelul vechi. cred ca Doru e cel mai in masura sa te edifice. mie mi se pare putin cam scumpa in contextul in care iti iei una noua acum (nu 4x4=16) cu cca 11000.
DORU
Apr 22 2010, 11:34 PM
Fiind din 2006, este modelul nou de Octavia - 1Z.
Octavia 1U 4x4 nu se mai face de la finele lui 2004
Informatiile tale sunt prea sumare, mi-e imposibil sa-mi dau cu parerea, as face-o aiurea si nu ma caracterizeaza
Pretul este dificil de judecat fara sa vezi masina...
RUE
Jun 17 2010, 08:08 PM
Skoda Octavia 2, combi 4x4 2006 -inscrisa ianuarie 2007.
1900 cc, 120 CP, 6 viteze
141000 km
Varianta elegance: xenon si spalare faruri,climatronic si toate dotarile din
clasa, plus:
-vopsea antracit metalizat
-maxi dot
-covorase
-detector de radar whistler incorporat in bara
-hands free
Toate reviziile facute la reprezentanta, are amortizoare schimbate la 120000 km
si tot sistemul de rulare(rotule, brate, discuri de frina, placute) pus la
punct.
intrebari:
- merita?
ce riscuri sunt de acum in colo la acest 4x4 (ambreaj, turbo, transmisie etc)?
merci
DORU
Jun 18 2010, 07:37 AM
In 2006 exista motorizarea 1.9TDI PD cu 105CP, daca are 120 CP trebuie sa explice si de unde ii are...cu precizarile necesare evident. Asta prima la mana.
La 4 ani SAU 90.000km se schimba OBLIGATORIU distributia + curea accesorii + lichid racire.
La 2 ani SAU 60.000km se schimba OBLIGATORIU lichidul de frana.
Sper ca a schimbat macar la fiecare maxim 25.000km filtrul de motorina.
Nu sunt probleme cu turbo sau transmisie
Cu ambreiajul...asta depinde de sofer si picior - trebuie verificat !
Constatare pe rampa, proba de drum si diagnoza VAG - conditie sine-qua-non pt a achizitiona o masina SH.
deci azi a fost ziua zero: am testat masina cu pricina!
pretul era deja lasat la 8000 euro inscrisa in 2007 ianuarie parca.
am mers la porsche timisoara si in toata amabilitatea a fost urcata pe un cric hidraulic, ne am uitat la ea dar se pare ca service uri de marca totusi sunt doar amabile, rezolva probleme dar nu sunt PROFESIONISTE. e doar parerea mea.
dupa dansii, masina la 142200 km era in stare foarte buna. au recomandat un spalat pt a verifica daca e revopsita.
diagnoza a zis doar o problema la becul portbagaj parca si la alarma.
au fost amabili si ne au explicat totusi istoricul de service al masinii. un avantaj sa mergi la skoda.
dar... pana si clientul a constatat dupa ce am plecat de acolo putin grabit de mine ca se aude un cloncanit uneori in zona motor.
am mers la Pit Stop si oamenii au zis ca doar din analiza audio si vizuala poate fi volanta. dar certitudinea e cand o desfaci sau o pui pe testere amanuntite.
am mers la alt mecanic recomandat de un coleg al meu si ne a zis tot volanta.
apoi clientul a primit o alta recomandare de mecanic si am mers la acesta: omul a fost mai preocupat.
a plecat cu masina 4-5 minute in teste si apoi a stat cu noi la analiza:
- posibil chiar si din cutie sa fie zgomotul dar inclina ca poate fi volanta,
- vizual a gasit ca a fost lovita in fata dreapta si aripa indreptata doar. acel soclu orizontal din fata radatorului si care e sustinut lateral era inlocuit. (a marcat ghana acum) si nu mai avea acele indicatii cu uleiul recomandat, reclame etc. usa dreapta fata a fost revopsita in mod clar pt urmele de coaja de portocala ramase pe lac sub oglinda unde nu s-au straduit sa fie perfecta, aripa dreapta revopsita, capota ori schimbata ori nu a fost montata corect ca era sub nivelul aripilor spre masca fata. asta inseamna un om priceput. a recomandat sa dea maxim 7000 pe ea fiind masina de firma si care necesita 1000 reparatii.
asa ca clientul e f suparat ca nu o a putut sa cumpere si la recomandarea ultimului mecanic va trebui sa caute mai multe masini nu doar prima ivita in cale si poate sa renunte la 4x4 oricat i ar place muntele, delta si pescuitul.
eu? am facut un adevarat drive test cu octavia 4x4 1.9 tdi fara sa o omor dar:
- masina trage ok,
- consumul in oras nu a scazut sub 9% cu clima on.
- robusta,
- turbina are un suierat de ambulanta de ma tot uitam de unde vine. o simteam cam pana la 2500 ture parca. cica e normal din ce zice propietarul.
am deranjat si pe alex f1 si jeff pt detalii si sfaturi.
G e o r g e
Jul 4 2010, 12:16 PM
QUOTE (RUE @ Jul 2 2010, 10:31 PM)
eu? am facut un adevarat drive test cu octavia 4x4 1.9 tdi fara sa o omor dar:
- masina trage ok,
- consumul in oras nu a scazut sub 9% cu clima on.
- robusta,
- turbina are un suierat de ambulanta de ma tot uitam de unde vine. o simteam cam pana la 2500 ture parca. cica e normal din ce zice propietarul.
1. e sentimentul de turbo diesel
2. e normal
3. parerea ta
depinde ce sistem de referinta ai
4. s-ar putea sa fie pe duca turbina.
sistem de referinta? nu am mai condus decat logan 1.4 mpi in ultimul timp. deci e mai robusta ca loganul.
si eu cuget pt viitor la o octavia dar indecis intre 1.9 tdi si 1.6 mpi, dsg or not.
poate cu trecerea timpului o sa am curajul sa gandesc si la un tsi. toate sh.
alex f1 zice ca se poate alege si din masinile din piata avand testere cu care o verifici la km si functionare.
totusi sunt adeptul sa cunosc bine ce a fost cu masina din toate punctele de vedere (gropile de toate zilele se iarta).
apoi alex spune ca desi o cunosti, masina rulata in romania nu e de luat. aici sunt multe pareri.
ah... ma omoara reclama de pe site. oare mai pasnice nu s epot face? sa stea 3 secunde si sa se retraga singure daca nu dai clic pe ea?
22nst
Jul 4 2010, 12:50 PM
1.6 tdi si dsg
Ca tot a aparut motorasul asta
laurentiu
Jul 4 2010, 03:23 PM
In 3 ani a facut 142000 de km si este masina de firma... Nu mi-o lua in nume de rau, dar eu nici nu ma uitam la asa ceva. Pentru ca de masinile firmelor nimeni nu prea are grija, sunt asigurate pentru orice dauna si nu se tine cont de service-ul unde sunt reparate. Firmele sunt cele care de multe ori fac cat mai multe economii si prefera ca masinile sa fie reparate in service-uri mici unde mecanicii nu prea au "tragere de inima" sa faca un lucru cat de cat bun, in schimbul faptului ca in cateva zile masina e "gata". Dupa accident important e ca masina sa mearga.
Am un prieten care a patit asa cu o Jetta. Masina apartinea unei firme si in 2 ani a mers 100 000 de km. Tehnic masina parea in regula, insa dupa ceva timp s-a luat lacul de pe capota (zona care fusese reparata prost), iar o usa nu se mai inchide etans. A fost schimbata si s-a reparat de mantuiala, iar acum ii intra apa si se face curent. La o privire mai atenta se vede ca a fost vopsita destul de mult, pentru ca vopseaua arata precum coaja de portocala. Total diferit fata de zonele cu vopsea originala. Si cand te gangesti ca a dat pe ea 10 000 de euro... E adevarat ca are dotari foarte bune (inclusiv trapa si piele) si merge fara nici o problema, insa are un trecut destul de nasol.
Sincer eu daca ar fi sa-mi cumpar masina second as lua-o de la o persoana cunoscuta sau cineva de incredere de pe un forum. Spune-i sa-si arunce o privire si pe vwforum.ro. Poate gaseste o masina ok pe-acolo. (scuze daca am facut reclama).
DORU
Jul 4 2010, 03:53 PM
Cu o afirmatie sunt pe deplin de acord: EXISTA INTR-ADEVAR MULTE OFERTE, totul este sa cauti asiduu si sa verifici cu temeinicie !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.