Am ajuns la momentul in care vreau de la Patrol niste chestii pe care nu le poate face, asa ca e cazul sa il vindem cuiva caruia i se potriveste mai bine
Iata prezentarea masinii:
Nissan Patrol Y61, 1999, motor RD28TI, 95kw, 130CP, preparat pentru ture offroad pana la dificultate medie. Intretinut continuu dodv mecanic / tehnic :

* Revizie cu toate uleiurile si filtrele in Aprilie 2010. (motor, cutie viteze, reductor, punti)
* Schimbat distributie, vascocuplaj, elice si bujii in 2009.
* Bara Panhard fata noua spetembrie 2009.
* Revizie punte fata in Decembrie 2009 (simeringuri, rulmenti pivot, ulei).
* Bucsi tendoane punte fata Old Man Emu cu caster kit – Aprilie 2010
* Tendoane spate ranforsate.
* Cuplaje roti MRL manuale, AVM.
* Anvelope Malatesta Kayman profil Simex dimensiunea standard (265/70/16), pe jante de tabla ET -25. Flanse distantiere 30 mm. ET negativ total -55.
* Blocant spate stoc, perfect functional.
* Kit complet suspensie +5cm OME (Old Man Emu) heavy duty fata, medium duty spate, include si amortizor directie si trimpackere, instalat mai 2009.
* Bara model ARB, cu acces la troliu si protectie radiator si amortizor directie.
* Troliu Warn 9000XD (4300kg). Telecomanda montata ‘pe direct’ (permanent), trasa in habitaclu, in torpedo. Telecomanda aditionala wireless cu safety switch.
* Snorkel Safari.
* Ambreiaj Heavy Duty Safari.
* Praguri heavy duty (rock sliders) integrate sub cele originale.
* Scut protectie reductor.
* Toba modificata – scurtata.
* Crescut sensibil avansul si debitul pompei de injectie (la Nissan)
* Cardan spate refacut Compa Sibiu in Mai 2009.
* Bara directie refacuta in decembrie 2009, upgrade la model ‘reparabil’ (nu mai trebuie schimbata bara in caz de damage, ci doar pastilele gresabile).
* Ambele bari stabilizatoare demontate. Bara stabilizatoare spate exista la mine.
* Cutie organizare portbagaj 3 compartimente: usa stanga, usa dreapta, portbagaj.
* Statie Alan 42 cu antena Sirio 5000.
* Semnalizari si lumini frana mutate in stopuri verticale.
* Cap schimbator Sparco.
* Am toate plasticele care lipsesc in poze.
* Parbriz fisurat din Decembrie 2008. Rezista fara emotii de atunci. (900 ron pret replacement)
* Oglinda dreapta sparta in August 2009.
* Diverse indoituri in tabla la exterior (Aripa fata dreapta, usa spate stanga, aripa spate stanga).
* Lipsa mocheta.
* Radio CD Sony cu MP3, bluetooth, carphone, AUX IN.

Masina merge foarte misto in teren si pe strada. Este foarte bine intretinuta dpdv tehnic, controale lunare incepand cu Decembrie 2008. Este gata de expeditii si ture. Singurul lucru la care nu se preteaza sunt concursurile. Indoiturile si rugina de suprafata de pe tabla sunt specifice in reliefului nostru combinat cu lungimea masinii :-)


Practic nu mai trebuie nimic pentru offroad pana la mediu, se ia masina si se baga in teren, expeditii, ture, etc. Este ideala pentru incepatori, sau pentru cei care vor doar ture, familie, etc.

Poze cu upgrades si dowgrades dar si cu ea in actiune , multe de tot pe blog:
http://watcher.ro/2010/04/08/patrolul-e-de-vanzare/














Pretul este 10 000 Euro, fix.

De negociat putem negocia doar pretul diverselor chestii de prin pivnita (inca un set de roti AT 33/12.5/15, praguri originale, suspensia originala, MRL uri originale, kit recovery)

Contact: 0722 217 264, Cristi
sau email watcher@watcher.ro