Help - Search - Members - Calendar
Full Version: motor 2,0 i 16v pe cielo ?!
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Alin-142
Sunt din Oradea si aici este un cielo cu motor de 2,0.
Motorul este ok, masina merge bine, dar am niste mici nelamuriri.
Precizez ca masina cu motor de 2,0 nu este a mea, dar eu am un cielo si as vrea sa pun acest motor pt. ca merge foarte bine.
Motorul fiind mult mai lung decat cel de cielo de 1,5 (cilindrii mai mari), fulia acestuia freca in lonjeronul dreapta, unde motorul este foarte aproape de lonjeron.Oricum, pomap servo a motorului de 2000 cmc fiind in afara, a fost anulata deoarece motorul nu a incaput in compartimentul motor, si a fost pusa pe motor pompa-servo de la cielo+fulii+curele (este de stiut ca pompa-servo la cielo este situata in interior la distributie, dar si asa fuliile tot freaca in lonjeron.
A fost decupata o portiune din lonjeron care era in dreptul fuliei, asa motorul a incaput ok.Masina a fost lovita in partea dreapta si a trebuit schimbat lonjeronul, a fost pus un lonjeron de cielo executive (nu se mai gasesc lonjeroane de cielo normal).Acest lonjeron este mai subtire si mai ingustdecat lonjeronulde cielo mai vechi si nua a mai putut fi decupat din el.Acum motorul a fost pus sus cu distantiere la cutie, si viteza a 2-a si a 4-a se incaleca una pe alta.Posesoorul autoturismului vrea acum sa mute bratul motor de jos care tine motorul(motorul este tinut de 3 tampoane,- 2 lateral si unul in mijloc) cu 2-3 cm mai spre stanga.Aerul coditionat nu a mai putu fi montat- compresorul nu mai incapea, deci vreau sa stiu daca aceasta ultima mutare nu afecteaza structura de rezistenta a caroseriei.
Mentionez ca am vazut pe internet Cielo 2,0 16v modificat care a castigat la grupa de pana la 160 cp la cursele legale locul 1 mai mereu.Nu stiu cum a pus el motorul pe cielo,si daca se poate as vrea sa iau legatura cu el.Numele lui este Sebastian Sandu.Daca se poate as vrea o adresa de e-mail sau un nr de telefon.Astept lamuriri si mesaje.Mutumesc mult
Mircea5
masina lui Sebastian Sandu are motor de Kadett GSi...si muuulte alte modificari facute
Alin-142
Stiu in mare c modificari are dar vreau sa ii cer anumite detalii tehnice.
Va rog un raspuns serios fiindca nu vreau sa arunc banii aiurea pe un vectra sau kadett gsi daca nu merita.Astept parerea unui mecanic sau a unui specialist
Sau, de ce nu, chiar parerea lui Sebastian
Multam mult inca o data!!! laugh.gif
HalbaSus
Salut, si eu sunt tot din Oradea, am auzit de la cineva de un cielo cu motor de 2000 cmc (parca unul de honda, nu ?) dar ala parca avea modificari si la sasiu, suspensii, frane... pentru a suporta puterea motorului.

nu te-ai gandit sa schimbi masina ? (pe una care are 2000 cmc) s-ar putea sa fie mai rentabil...
Alin-142
:cheers: Serios ca nu! eu il cunosc destul de bine pe tip,nr de inmatriculare se termina in BUB.Si e motor de 2000cmc de vectra, nici macar nu are 16 valve.Si nu are alte modificari decat cele care le-am precizat:motor, suspensii, cutie de viteze si atat.
Totusi, ce s-ar intampla daca l-as pune si eu pe cielo-ul meu.Precizez ca as prefera asta decat sa iau un vectra sau gsi care sa aiba deja 15 ani.
Motorul il cunosc, am avut si eu un vectra din '92 si stiu ce poate.Dar si ca rugineste ca draq caroseria.De aceea as vrea sa fac modificarea pe o caroserie de cielo.Care are de abia 1 an si ceva.
Mersi si astept si alte pareri! smile.gif
HalbaSus
Ah, pentru motorul de vectra nu trebuie modificata caroseria prea tare (suspensiile intradevar e bine sa fie schimbate)... de acord ca vectra-ul rugineste (eu sunt posesorul unui vectra cu motor 2.0 diesel) si deja au inceput sa apara primele pete de rugina smile.gif

Dar eu nu ma gandeam neaparat sa-ti iei un opel... ci sa iei o honda spre exemplu... sau un ursuletz... astea au motoare mai tari decat opelurile (honda S2000 are motor care castiga an de an la categoria lui).

Dar daca ramai la ideea "transplantului" recomand cu caldura motorul de honda S2000 (e mai greu de montat - (nu e inrudit cu GM, asta e)) dar cresterea de performante e mult mai vizibila, sau un motor GSI turbo - care cred ca e si mai mic decat motorul de vectra.

Dar daca cresti puterea motorului peste 130-140 cp atunci obligatoriu trebuie modificate suspensiile, si franele (mai ales ca din experienta mea cu cielo (a avut maica-mea unul) franele sunt punctul slab al masinii)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.