Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pajero 3.2-2001 Nu mai porneste
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
nelutzu_jony
Salut baieti, ma numesc Nelutzu Dancu, am 24 ani sunt din Brasov. Desi urmaresc anumite rubrci de multa vreme, nu am participat pana acum activ la discutii.

De curand, (cateva saptamani) am achizitionat in familie un Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D lung, cutie manuala 5.1
Aparent masina avea cateva probleme remediabile cu cateva sute de euro.
Masina se afla la Copsa Mica (jud. Sibiu) o foloseste in general tatal meu (eu detin o Octavia combi 4x4).
Obs: Inainte de Pajero aveam un ARO 244 2.5TD cu motor si cutie de Peugeot 505 din fabrica (si e destul de mare trecerea....)
*Masina are 144.000 Km, care par a fi reali (cel putin asa ziceau baietii de la reprezentanta Mitubishi Cluj, unde am dus masina cand am cumparat-o pentru un test).
Masina pare ingrijita atat interior, cat si exterior, insa ca orice masina SH a avut /are anumite probleme:
-Rulment stanga fata
-Rulment stanga spate
-Acumulator Pompa frana (acea bila, sfera de pe pompa de frana)
-Burduf planetara stanga fata (asta l-am vazut eu zilele trecute, se pare ca baietii de la reprezentanta l-au scapat....)

Si alte cateva lucruri mai simple care le-am remediat pe parcurs:
-cruce cardanica fata
-usa spate era bolcata din cauza mecanismului de actionare
-inchiderea centralizata nu functiona la usa sofer
-rezervor lichid parbriz spart (demontare far, bara fata etc....)
-bancheta spate era blocata si nu mai putea fi reglata
-schimbat cateva becuri
-am montat un carlig de remorcare
-am refacut prinderile la scut si bullbar (cei care l-au montat l-au sudat efectiv de scut si scutul de sasiu.....)
-sudat / intarit pragul din partea dreapta
-etc

Cea mai deranjanta problema e ca de aproape o saptamana nu mai porneste (a ramas in drum la 10 Km de casa, de unde am adus-o remorcata).
Astazi, a avut tata programare la un service la Medias (care se ocupa si de marca Mitsubishi), pentru o diagnoza.
Au pus baietii "calculatorul" pe masina, au demontat din nou bateria, suportul la baterie, etc..... ceea ce am demontat si noi ca sa avem acces la pompa de injectie.
Concluzia: Ceva scurtcircuit in pompa de injectie.
"Nu avem ce sa-i facem, incercati mai departe!!!"
In fine, a platit deranjul oamenilor si dupa sarbatori cred ca o sa o ducem la reprezentanta Targu Mures.

S-a mers aproximativ 400 Km cu masina de cand am cumparat-o, iar in ultimele doua saptamani, la pornire pana se incalzea motorul scotea foarte mult fum albastrui (chiar exagerat de mult as zice)


1) Daca problema se dovedeste a fi la pompa de injectie, ce ma sfatuiti sa fac? Banuiesc ca la reprezentanta nu se rezolva nimic (eventual imi da pretul la o pompa noua).
Merita sa incerc sa duc pompa la Sinaia la o diagnoza sau sa incerc sa caut alta pompa?

2) Cred ca la modelul meu, pompa e "de inalta presiune" gen "pompe duse" si nu pompa de injectie clasica.
Din pompa pleaca 4 conducte catre fiecacre injector, si cred ca distributia pe injectoare se realizeaza electronic direct din pompa. Gresesc?


Se pare ca am luat o tzeapa originala....!!!
Mare atentie pentru pe viitor cei care cumpara o masina second hand.
Si astea toate la 144000 Km.

Il rog in special pe Bogdan daca binevoieste sa isi spuna si el parerea.











G e o r g e
verificarea aia in service trebuia facuta mai temeinic.

in rest sper sa se rezolve toate bubele.
iulian_1976
Daca este pompa de injectie gen PD incearca la servisurile Bosch ce repara pompe de injectie si injectoare.
Exista kituri de reparatie care rezolva problema.
Succes. thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.