Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Sepang 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
Click to view attachment
Tururi: 56
Lungime circuit: 5.543 km
Lungime cursa: 310.408 km
Record: 1:34.223 - J.P. Montoya (2004)

Castigatori precedenti
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - K. Raikkonen (Ferrari)
2007 - F. Alonso (Renault)
2006 - G. Fisichella (Renault)
2005 - F. Alonso (Renault)

Rezultate 2009
Pole Position: Jenson Button
Podium
Click to view attachment

programul etapei:

-vineri 2 aprilie
antrenamente 1 05:00-06:30
antrenamente 2 09:00-10:30
-sambata 3 aprilie
antrenamente 3 09:00-10:00
calificari 12:00-13:00
-duminica 4 aprilie
cursa 11:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (DRAGOS) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator)

clasament
DRAGOS
Si intrebarea pe saptamana asta: Cati dintre cei clasati pe primele 10 locuri in calificari vor termina cursa tot in top 10?
Oana
@dragos, ti-am trimis un PM si nu am primit niciun raspuns de la tine pana acum...

LE intre timp am vazut si semnatura whistling.gif
cristsib
Sa deschid balul:
1.Vettel
2.Hamilton
3.Alonso
4.Button
5.Kubica
6.Massa
7.Rosberg
8.Webber
9.Schumacher
10.Liuzzi

- pole position: Vettel
- fastest lap: Alonso
- finish: 17 piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat):Buemi
- intrebarea etapei: 8


cecyly
1.Hamilton
2.Button
3.Massa
4.Vettel
5.Alonso
6.Rosberg
7.Kubica
8.Webber
9.Schumacher
10.Barichello

- pole position: Hamilton
- fastest lap: Button
- finish: 16 piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat): De la Rosa
- intrebarea etapei: 7
AZAZEL
pai uite asa:

1 vettel
2 webber
3 hamilton
4 button
5 rosberg
6 alonso
7 massa
8 msc
9 sutil
10 kubica

pole vettel
fastest vettel
termina 14
intrebare 8
ultimul termina alguersuari

EDIT Oana (cand iti postez mai departe pronosticul, trebuie sa-l verific de cateva ori din cauza asta)
roadempire
Cred ca va fi a 3-a cursa in care va castiga un Campion Mondial ! Eu spun mai mult tongue.gif ca pe podium vor fi 3 C.M. whistling.gif
Dar iata si pronosticul meu :

1.Hamilton
2.Alonso
3.Schumacher
4.Button
5.Vettel
6.Rosberg
7.Massa
8.Webber
9.Kubica
10.Barichello

- pole position: Hamilton
- fastest lap: Hamilton
- finish: 17 piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat): Kobayashi
- intrebarea etapei: 7
Lucian107416
1 webber
2 vettel
3 alonso
4 button
5 hamilton
6 msc
7 massa
8 rosberg
9 kubica
10 barrichello

pole webber
fastest vettel
termina 17
intrebare 8
ultimul termina senna
Oana
1 hamilton
2 vettel
3 alonso
4 schumacher
5 button
6 massa
7 webber
8 rosberg
9 kubica
10 sutil

pole posision - vettel
fastest lap - alonso
finish - 17
last - Alguersuari
q - 6
Diesel
- top 10

1 Lewis Hamilton
2 Nico Rosberg
3 Jenson Button
4 Fernando Alonso
5 Sebastian Vettel
6 Michael Schumacher
7 Robert Kubica
8 Mark Webber
9 Felipe Massa
10 Adrian Sutil


- pole position - Vettel
- fastest lap - Alonso
- finish - 15
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - Petrov
- intrebarea etapei - 9

Oana, din cauza orei de vara, calificarile si cursa incep la 11am, ora Romaniei smile.gif
klm
1. Alonso
2. Hamilton
3. Vettel
4. Schumy
5. Webber
6. Button
7. Roseberg
8. Kubica
9. Massa
10. Sutil

Poll: Vettel
FL: Alonso
termina 16
ultimul Liuzzi
Dragos: 8
9er
1. Vettel
2. Hamilton
3. Alonso
4. Webber
5. Rosberg
6. Button
7. Massa
8. Schumacher
9. Sutil
10. Barichello

PP: Vettel
FL: Alonso
F: 17
L: Trulli
Q: 7
Diesel
Comentatori mai incompetenti n-am vazut... traducerea "la liber" a doua cuvinte spuse prin team radio le scapa cu desavarsire.

Maine o sa fie o cursa tare interesanta cu asa calificari smile.gif
Oana
daaa, foarte interesanta. avem trei campioni mondiali in a doua parte a plutonului. cel de-al patrulea, adica schumy, este si singurul campion mondial care a reusit sa intre in q3 astazi.

iar cu exceptia lui glock, toti ceilalti cinci nemti din f1 au intrat in q3.

maine va fi o cursa spectaculoasa chiar daca nu va ploua. alonso si hamilton sunt mult prea aproape unul de celalat...
Diesel
culmea, intrebarea lui Dragos are mult mai mult sens acum decat la inceputul weekend-ului smile.gif
DRAGOS
Pacat ca dragos nu a pus pronostic etapa asta. Am vrut sa pun azi dimineata cand am ajuns acasa...dar am uitat...
laurentiu
Pacat si de Laurentiu care nu a pus pronosticurile de doua etape din acelasi motiv. wallbash.gif
Oana
inseamna ca eu va trimit mesaje degeaba verymad.gif

vad ca nimeni nu a avut ceva de spus referitor la cursa de duminica, dar o sa pun asta pe seama sarbatorilor. ce-i drept nici nu s-au intamplat prea multe chestii spectaculoase. mie mi-a placut tupeul lui petrov si mi-au lasat un gust amar figurile lui hamilton atunci cand rusul a vrut sa-l depaseasca inapoi. m-am bucurat ca massa nu a fortat nota la depasirea lui button si a facut manevra aia in stilul lui, incet dar sigur. probabil ca altfel ar fi avut aceeasi soarta la alonso...

la competitia noastra azazel s-a razbunat pentru ca etapa trecuta nu si-a pus pronosticul si a adunat acum cele mai multe puncte, 49. el este urmat de 9er, cu 37 ptc, cel care a preluat astfel si conducerea clasamentului general, in defavoarea lui roadempire. pe cei doi ii despart acum doar 2 pct. clasamentul poate fi vazut aici

azazel va veni cu o intrebare pentru etapa urmatoare, care va avea loc pe 18 aprilie. la intrebarea lui dragos eu am dat singurul raspuns corect (adica 6).
Alex-F1
Ce-i drept s-a cam jucat cu focul Hamilton la manevrele alea cu Petrov pe linia de start/finish, dar pe mine m-a delectat faza, parca ma uitam la o cursa din anii '90, super tare, omul a fost hotarat si pe el nu-l face unu ca Petrov....corect asta.....am mai spus, pe undeva Hamilton imi aduce aminte de Montoya, care nu avea greturi in fata nimanui, nici macar a lui Schumi, care - btw - a luat-o a treia oara de la Rosberg, deci mai e mult pana departe.....chiar nu ma asteptam sa tina rugina asa mult! biggrin.gif
Lucian107416
QUOTE (Oana @ Apr 5 2010, 06:48 PM) *
vad ca nimeni nu a avut ceva de spus referitor la cursa de duminica, dar o sa pun asta pe seama sarbatorilor. ce-i drept nici nu s-au intamplat prea multe chestii spectaculoase. mie mi-a placut tupeul lui petrov si mi-au lasat un gust amar figurile lui hamilton atunci cand rusul a vrut sa-l depaseasca inapoi. m-am bucurat ca massa nu a fortat nota la depasirea lui button si a facut manevra aia in stilul lui, incet dar sigur. probabil ca altfel ar fi avut aceeasi soarta la alonso...

Button a gresit la iesirea din ultimul viraj, conform declaratiei lui Massa. Per total, eu apreciez cursa ca una reusita si, mai important, campionatul ca unul foarte echilibrat. 6 piloti intr-un interval de 9 puncte!!!!
PS. desi nu-mi place Alonso, de data asta jos palaria. A mers toata cursa cu ambreiajul stricat. Pare cateva clase peste Massa.
Oana
QUOTE (Alex-F1 @ Apr 5 2010, 07:37 PM) *
am mai spus, pe undeva Hamilton imi aduce aminte de Montoya, care nu avea greturi in fata nimanui

sper doar ca hamilton sa nu-si termine cariera in f1 la fel ca montoya smile.gif
faza cu petrov a fost "delicioasa", insa mie nu mi-a lasat impresia ca hamilton ar fi fost hotarat acolo, ci dimpotriva ca era disperat.
20krpm
ceea ce voi vedeti ca o manevra agresiva din partea lui hamilton, eu am vazut-o doar ca pe o manevra defensiva, de sus si pina jos. daca petrov ar fi fost cu jumatate de lungime peste coada masinii lui hamilton cind a inceput toata fitziiala aia, v-as da dreptate si as striga fault, cum strig de fiecare data cind il vad pe webber si pe massa facind din astea. dar nu asta a fost situatia - petrov era la vreo 2 lungimi in urma la iesirea din hairpin.

hamilton a incercat sa se "scuture" de petrov: nu petrov facea o miscare si hamilton replica imediat (caz in care iarasi v-as fi dat dreptate), ci hamilton misca masina iar petrov incerca sa se tina in spatele lui. tehnic vorbind. mclaren are mecanismul ala cu basica prin care poate sa-si "stall the wing" (cum se traduce asta in romaneste? ca e impropriu sa-i zici "picaj"). si mizeaza pe el, drept urmare isi permit sa alerge cu mai multa aripa, cu mai mult flaps, pentru ca la nevoie (in liniile drepte lungi) pot sa anuleze efectul aerodinamic. dar daca e sa ne gindim, asta avantajeaza major o masina care e chiar in spate: daca aripa mclaren-ului e stalled, inseamna ca fluxul de aer in urma masinii, in partea superioara, e aproape neschimbat, iar din punct de vedere al fluxului de aer din partea inferioara, masina din spate alearga intr-un vid. daca mclaren nu foloseste mecanismul de care vorbim, atunci situatia e simpla - o masina cu mai putin drag, in luinie dreapta, e de preferat.

ceea ce e de admirat insa, in conditiile in care totul se petrecea in cursa, cind ai zeci de chestii de care trebuie sa ai grija, e faptul ca amindoi soferii au realizat cit de importanta e pentru ei sa obtina avantajul aerodinamic. desi banuiesc ca, spre deosebire de noi astia de pe canapea, ei mai si "simt" ce li se-ntimpla, si ce le pica mai bine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.