Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pajero 3 usi sau CRV
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
elena-cta
Nu stiu ce sa aleg si ma gandesc ca poate ma ajutati voi. Vreau o masina sigura , pentru drumuri saptamanale pe autostrada Bucuresti - Constanta , si totusi o masina usor de parcat in oras. Am mers cu Pajero si mi-a placut doar ca mi s-a parut ca are un demaraj greoi si mi-a fost frica sa trec de 100 km pentru ca nu cunosteam masina. Am mers si cu Honda CRV totul a fost frumos dar ...nimic deosebit. As alege Pajero dar am auzit ca e instabila la viteze mari si te poti rasturna de ex cand eviti o groapa si viteza e considerabila. Am mai auzit ca nu poate mai mult de 120 km /h , aceasta fiind viteza maxima de siguranta pentru ca peste asta e instabila. Voi ce ziceti?
Mircea104901
Daca vrei masina de autostrada, NU cumpara SUV. E ineficient (consum mare fata de berlina), instabil (pentru vitezele de pe autostrada) si zgomotos (aerodinamica de caramida, la viteze mari zgomotul creat de vant e mult mai mare decat la o berlina). Daca vrei ceva cu garda la sol mai mare, alege un crossover eventual.
Din cele doua, eu nu as recomanda niciuna. As alege o berlina diesel (ratiuni de consum -saptamanal Bucuresti-Constanta -, e mai cruiser decat benzinarele, etc). In cati bani sa se incadreze?
elena-cta
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 13 2010, 06:22 PM) *
Daca vrei masina de autostrada, NU cumpara SUV. E ineficient (consum mare fata de berlina), instabil (pentru vitezele de pe autostrada) si zgomotos (aerodinamica de caramida, la viteze mari zgomotul creat de vant e mult mai mare decat la o berlina). Daca vrei ceva cu garda la sol mai mare, alege un crossover eventual.
Din cele doua, eu nu as recomanda niciuna. As alege o berlina diesel (ratiuni de consum -saptamanal Bucuresti-Constanta -, e mai cruiser decat benzinarele, etc). In cati bani sa se incadreze?




Vreau musai o masina sigura , 4x4 , si sa se incadreze in 25000 euro.
T u d o r
wallbash.gif Shoot me till I die...
G e o r g e
QUOTE (elena-cta @ Mar 13 2010, 08:45 PM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 13 2010, 06:22 PM) *
Daca vrei masina de autostrada, NU cumpara SUV. E ineficient (consum mare fata de berlina), instabil (pentru vitezele de pe autostrada) si zgomotos (aerodinamica de caramida, la viteze mari zgomotul creat de vant e mult mai mare decat la o berlina). Daca vrei ceva cu garda la sol mai mare, alege un crossover eventual.
Din cele doua, eu nu as recomanda niciuna. As alege o berlina diesel (ratiuni de consum -saptamanal Bucuresti-Constanta -, e mai cruiser decat benzinarele, etc). In cati bani sa se incadreze?




Vreau musai o masina sigura , 4x4 , si sa se incadreze in 25000 euro.

subaru legacy, audi a4 quattro, mercedes c 4matic. toate SH le gasesti si noi (cazul subaru)
solmar
RAV 4.
G e o r g e
de ce crede lumea ca un 4x4 sau suv e mai sigur ca o berlina ? banned.gif ninja.gif teehee.gif
solmar
QUOTE (G e o r g e @ Mar 13 2010, 11:07 PM) *
de ce crede lumea ca un 4x4 sau suv e mai sigur ca o berlina ? banned.gif ninja.gif teehee.gif

Pai daca asta vrea!? A inceput cu Mitsu si CRV...
Mircea104901
Autosugestie. Altceva e doar mit. Poate marimea (masa) conteaza in caz de impact, dar sunt si berline mai grele un pic, asa ca... SUV-urile nu sunt mai sigure decat berlinele. Din contra, as spune ca pe autostrada sunt mai nesigure.

Ce ceri contine o contradictie: masina de autostrada / 4x4.

4x4 pentru ce? Pentru garda la sol? Sau pentru tractiune mai buna pe gheata/zapada? Daca vrei ceva cu care sa nu ramai impotmolita pe autostrada cand ninge ca-n lunile care tocmai au trecut - hmmm... iti trebuie tractor sau un offroader preparat serios. Dar in restul anului nu ai avea ce face cu el pe A2. In rest, orice SUV ai avea, tot ai ramane impotmolita la cum a nins. Si tractiuni 4x4 eficiente (pentru cazuri normale si autostrada) sunt si pe berline - exemple a dat George.
G e o r g e
eu as recomanda mitsu pentru diferentialele blocabil si pentru reductor. rav4 e o chestie depasita , model de 8 ani anul asta apare modelul nou , varianta disel nici macar nu a primit cutie automata.

ca idee ar mai fi suzuki vitara , model nou , 2.0 benzin, automat , se misca FOARTE bine si are si reductor.

desi , femeie care sa stie sa foloseasca reductor , FOARTE RAR ( si am 2 exemple in familie care STIU sa foloseasca , ca sa se inteleaga ca nu sunt misogin ) !

de asemenea , un suv e o masina mai instabila ca o berlina , tangaj , raza de bracaj , toate sunt mai proaste . recomand o berlina cu tracitune integrala. o varianta ar fi un a4 allroad spre exemplu. ai si garda la sol e si berlina ... sau un X1, dar model prea nou nu stiu sa gasesti in 25 000 .

elena-cta
A mers cineva cu Pajero cu 3 usi pe autostrada sau cu viteza mai mare sa-mi spuna impresiile ?
G e o r g e
am mers cu varianta in 5 usi. e o masina FOARTE zgomotoasa si la relanti , dar si la viteza.
motorul in 3 cilindri e gurmand si sub 20% in oras nu prea o lasa . da , asta la varianta de 3.0 diesel. masina e destul de puturoasa de asemenea .
in schimb cutia e buna , in varianta de top ai un sistem de sonorizare bun, camera de mers inapoi s idiverse gadgeturi .

suspensia independenta o face mai adaptata strazilor fata de fratii offroaderi . desi mitsu e un suv el este un suv adaptat mai degraba offroadului soft spre mediu. motor in 4 cil zgomotos si gurmand dar cu putere buna de tragere, reductor cu 2 diferentiale blocante si suspensie independenta. e un compromis bun intre onroad si offroad.

daca tu vrei sa iei masina asta pentru ca o consideri mai sigura GRESETI RAU DE TOT ! masina asta trebuie sa vada noroaie pentru ca pentru asa ceva a fost gandita.

stanley
Mitsubishi Pajero are din 2009 motorul 3,2 DI-D de 200 CP (in loc de 160), varianta cu cutie manuala in 3 usi scoate 9,7 sec/100km/h, iar consumul mediu este de 8,0l/100! A devenit efectiv o masina dinamica pe sosea, motorul nu este chiar asa de galagios dupa ce se incalzeste, iar in teren, daca i se monteaza niste cauciucuri potrivite (cea mai buna varianta pentru teren este 265/75R16 BFGoodrich MT) , un scut de protectie, si sa-i dai jos treptele laterale (dar in oras sa i le montezi inapoi!) , avand 2 diferentiale blocabile, unii "rai" zic ca s-ar comporta mai bine chiar decat Land Cruiser ! Iar tot astia "rai" zic si ca pe sosea in curbe LC se cam balangane (sa nu se supere toyotistii!)
Cu noua motorizare si cu consumul revizuit, Pajero este efectiv pe val in acest inceput de an in Europa, au crescut perioadele de asteptare pentru noul model chiar si in Germania daca vrei sa comanzi o masina!
Daca vreti sa vedeti ce elegant poate circula o femeie tanara cu Pajero Instyle varianta in 3 usi intr-o localitate din Franta , intrati pe <You Tube - Essai Mitsubishi Pajero 2009>, asta apropo de colega noastra de forum!
Ii colegei ii dau un sfat: daca simte un "fior" pentru o anumita masina, sa faca tot posibilul sa o aiba! Este foarte important ca atunci cand iesi din casa sa te urci cu placere in masina iar cand ai ajuns la destinatie si ai oprit motorul sa-ti vina parca sa mai stai in masina cateva secunde inainte de a cobora!
Viata este scurta, sa incercam sa ne oferim lucruri cu care sa ne simtim bine!
Watcher
Eu zic ca la viteze de peste 120kmph poti rasturna orice masina daca iti propui neaparat banned.gif
In schimb, cu Pajero dintre toate astea nu ai nevoie sa ocolesti nici o groapa (!!)

Pe scurt parerea mea e asa: Pajero scurt cu motor de 200 cp este o super masina. Mai ai si blocant spate ? Nu ai nici o problema, oriunde te duci, atata timp cat te duci unde te duci cu anvelope adecvate. Am facut multe drumuri pe autostrada cu LC ul si pluteste foarte frumos. Pajero cu independenta pe ambele axe o sa stea si mai bine.

Intre masinile pe care le-ai enumerat in alegerea initiala as lua Pajero cu ochii inchisi. Ce-i drept eu nu l-as lua nou. Se gasesc in CT pajero SWB de 3.4 cu 170cp la 2400 euro ninja.gif

Legat de BFurile MT, vreau sa spun ca sunt misto numai cand te dai pe strada cu ele si arata spectaculos :-)
Daca vrei pt teren incepi sa fii victima sigura cu ele...
guerilla
QUOTE (elena-cta @ Mar 14 2010, 08:11 AM) *
A mers cineva cu Pajero cu 3 usi pe autostrada sau cu viteza mai mare sa-mi spuna impresiile ?


la viteza maxim legala e stabil. vorbesc de cel de 170CP. 3 usi. gume standard. nimic de reprosat.
instabil devine la viteze mult mai mari si in conditii de vant lateral foarte puternic. (peste 180km/h)
in combinatie cu o cutie automata nu e chiar inceata (in modul manual) si se descurca mai mult decat onorabil.
consum - mare daca il compari cu un motor de sub 2litri. doar are 3.2l si peste 2 tone.

pe traseu de coasta (drum virajat) se tine suprinzator de bine pentru ca nu are punti rigide ca alte SUV_uri mari si o poti controla usor chiar si la viteze destul de mari.
pe drum forestier e cu adevarat FUN sa o conduci biggrin.gif

gropile nu se ocolesc decat daca sunt cu adevarat mari !
daca mai ai intrebari punctuale le ascult.
elena-cta
Am fost si am condus inca o data Pajero sa ma conving ca e o alegere buna pentru mine. In concluzie, o cumpar. Saptamana asta cred ca voi termina cu dosarul de leasing si o voi ridica . Sunt nerabdatoare. Va tin la curent.
elena-cta
pana la urma mi-am cumparat un land rover discovery 3 . azi ma duc sa-l ridic
multumesc pentru raspunsuri
sper ca am ales bine
solmar
poze, pret si specificatia masinii! s-o stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ea!
mike.omega
Subscriu! Poate chiar ii faci topic in aria dedicata: http://masini.ro/forum/category/88/Totul-despre-masina-mea/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.