Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Logan vs Albea Star
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radu33069
Salutare

Voi ce ati alege intre
Dacai Logan full options . 8100euro

(plusuri: ABS Bosch, motor 1.6, impresia de spatiu)
(minusuri: design urat (parerea mea), garantie de doar 1.5 ani, am mai avut Dacia SN care desi s-a dovedit destul de buna dpdv al motorului Renault a generat multe cheltuieli dupa terminarea garantiei cu schimb radiator, calorifer, directie, pompa benzina; este zgomotoasa de la motor la turatii mai marii , zvonuri ca motorul nu ar mai fi asa de fiabil tinand cont ca nu mai este folosit pe alte Renaulturi)

Fiat Albea Star 9300euro

(plusuri: garantie 3 ani fara limita de km, desi e facuta pentru Europa de Est este totusi Fiat, servodirectie si nu directie asistata, gadgeturi nu esentiale dar care dau totus impresie precum lumina pentru locuri din spate, design desi nu cu mult dar mai reusit decat Logan (subiectiv), mult mai silentioasa (am facut un drive test scurt cu un Albea care avea 40.000km si nu se auzea nimic de la motor)
(minusuri: nu are ABS, motorul este de doar 1.2 si desi are 80CP acestia nu sunt atinsi decat abia pe la 4500rpm, cand m-am urcat in ea desi este destul de spatioasa uneori da impresia de inghesuiala)

Deci vreo sugestie? Daca s-a mai discutat si nu am vazut eu unde...scuze smile.gif
gogu25920
personal as alege Logan.
Cred ca intretinerea masinii e ceva mai ieftina si in plus garantia se poate extinde la 3 ani. Mai mult am inteles ca platind o diferenta o poti echipa cu pneuri michelin sau continental.
Radu33069
Salut

Merci pentru raspuns.
Cum se poate extinde la Dacia la 3 ani? din ce stiam eu era de 3 ani acum doar la leasing (prin o anumita firma)..luata cu banii jos am inteles ca e de 1.5 ani...Deci cum e de fapt?

Legat de costurile de intretinere...asa. sis asa...Am o Super Nova asa ca am mai avut de facut reparatii si am fost destul de dezamagit Piesele sunt ceva mai ieftine decat pentru Fiat (dar oricum la asta noua o sa fie 3 ani garantie si nu planuiesc sa o tin mai mult) dar manopera mi s-a parut destul de scumpa si proasta,....Tot serviceul l-am facut la IPSO unde calitatea a cam lasat de dorit mai ales raportat la calitate (am schimbat caloriferul si dupa doua zile nu mai scotea aer de loc...ma duc la ei, se uita unul la ea 15 minute schimba ceva si zice: da a uitat colegul meu sa prinda o piesa si s-a desprins, acum am strans eu surubul smile.gif am schimbat bateria si dupa ce am scos-o din service am vazut ca nu prinsesera bateria, se misca liber in fata si in spate smile.gif..Asa ca partea de service mai bine dau un pic mai mult dar sa fie buna....CE-i drept nici la Fiat nu stiu cat de bine este, dar mai rau ma indoiesc (am citit pe un forum ca revizia de 10.000 la un Albea a fost 2.8 milioane incluzand schimbul filtrului de polen pentru AC)

Alte pareri??
ionut32111
as alege Logan la 8160E are in standard ABS,EDB,2 ayrbag-uri,radio-cd,jante,pe cand fiatul are dar contra cost,intretinerea este mai ieftina la Logan,mai ales daca se poate extinde la 3 ani..... :compress:
Albea la un motor de 80cp doar 162km/h
Rares33010
Fratilor! Tot o manisa facuta din saracie ramane. Lasand la o parte designul hidos (parca au folosit cam multa tabla) care e doar o problema de gust, mai pui si ca e facuta de romani. Nici Fiat nu sta mult mai bine la capitolul "Albea" insa in primul rand e Fiat chiar daca are soarta lui Clio Symbol (adica e Ismail, e facut in Turkey). Oricum Albea a facut ceva km si deja se pot cunoaste oarece vicii de fabricatie. Loganul e inca crud. Am cunoscut pe cineva care si-a luat Solenza acum 2 ani si in clipa in care a iesit din garantie au inceput sa apara problemele. Prima problema a fost RUGINA aparuta pe aripa. Nu mi se pare normal sa fie asa la o masina care full options costa peste 6500EUR. Raman in continuare la ideea ca cine vrea sa aibe probleme cu masina si sa fie abonatul service-urilor si al mecanicilor nu are decat sa-si cumpere Dacia, indiferent sub orice alta denumire s-o mai comercializa. Pentru cei care isi fac noaptea socoteli si nu dorm din cauza ca nu ies la bani cu rata la masina (si eu fac parte din ei) le recomand variantele Chevrolet Kalos sau Skoda Fabia.
Mult succes in alegerea masinii!
gogu25920
recomanzi Chevrolet Kalos??? laugh.gif

Cat costa cu toat eoptiunile de bun simt pe el? Adica ABS, Aibag, casetofon si AC?
Cat platesti costurile d eintretinere pt el? Ma refer cat te costa o reviyie si ce garantie ai la el. MI se parea o alegere potrivita daca nu erau taxele atat de mari.
Rares33010
Da! Recomand Chevrolet Kalos!
Am dat avans 3800 EUR la care se mai adauga 137 EUR prima rata CASCO trimestrial si 150 EUR TAXE de inmatriculare, RAR si scoatere din vama. Am facut leasing pe 48 luni direct la Di-Bas. Rata lunara pleaca de la 99 EUR si ajunge pe la 107 in ultimile luni. La astea se mai adauga 137EUR o data pe trimestru pt Casco la Aliantz Tiriac. La sfarsitul leasingului se mai platesc 1800EUR rata reziduala + 560EUR taxe vamale laugh.gif

M-am interesat si de preturi pt service, adica fiind masina noua m-am interesat cat ma costa reviziile. Reprezentantul de vanzari mi-a spus ca la Kalos-ul cu motor de 1.2i revizia de 10mii km costa 110EUR cu tot cu TVA.
Revezia aia mai mare cu schimbare de curele e la 60.000km. Nu cred ca tin eu masina pana atunci laugh.gif

La capitolul optiuni am urmatoarele: AC, inchidere centralizata, geamuri electrice fata, radioCD Blaupunkt (asta e dotare standard (!)), ABS, dublu airbag ... si cam atat. Garantie 3 ani sau 100.000km. Si credeti-ma ca nu se compara la finisaje si calitatea materialului cu Dacia.

Asa ca : calculati si comparati!
bogdan28467
Logan clar are costuri de intretinere mult mai mici. Asta e parerea mea!
Rares33010
De unde naiba stiti voi ca are Loganul costuri de intretinere mici daca ea abia a aparut pe piata, deci inca nu a ajuns primul Logan la depanat sa vedeti voi cat va seaca la buzunare? In al doilea rand voi credeti ca o sa coste intretinerea ca la berlina? O sa aveti o surpriza! Intretinerea unui Logan va fi la nivelul Renault. Voi vreti masina la standarde europene (Renault) si sa platiti piesele ca la Dacia Berlina? E! Nu se poate!
Oare cand ne vom desprinde de mentalitatea asta ca "dacia e masina ieftina"? Voi nu vedeti ca totul se plateste pe lumea asta? Daca vrei confort, platesti! Vrei confort la nivel Dacia iti cumperi o Dacie (cu toate problemele ei)!

-- "keep walking!" --
madalina
Kalos are din start dezavantajul taxelor vamale, care se aplica si la piesele de schimb.
Silviu31014
daca vrei ceva verificat, alege Albea sau mai asteapta 1 an sa vezi cum se prezinta Loganul.
daca vrei ceva cu design OK, alege Albea.
diferenta de spatiu nu cred ca e prea mare.
pe sosea sigur comportamentul Fiatului e mai bun.
pe termen mediu s-ar putea ca Fiatul sa fie mai ieftin la intretinere ca Dacia (din exp proprie Dacia 1310 a intrecut Fiatul Punto la aceeasi varsta si Km parcursi 5 ani 50 000 km).
la revanzare sigur Albea e mai buna.
per total, cu banii iesi cam la fel
alegerea iti apartine
ionut32111
kalosul ar fi fost o masina buna fara taxe vamale,nu poti compara Kalosul sedane cu Loganul la 6734CIP+tva+taxe vamale nu are decat servo,geamuri electrice fata,ayrbag sofer si preechipare audio antena+4 difuzoare intradevar finisajele sunt mult mai bune,
gogu25920
in primul rand este de comparat o masina care are acelasi litraj la motor, nu compari un 1,2 cu 1,4 sau 1,6, e normal sa intre nitel mai putin ulei alte alea. In al doilea rand daca ai nevoie de o piesa s-ar putea sa ai surpriza sa astepti pana ti se lungesc urechile, caci nu au pe stoc atat de mult ca la renault, cat priveste finisajul caroseriei nici aici nu mai sunt diferente nu cred ca o dacie (care de fapt e renault) sa fie acceptata cu finisaje proaste in tari ca Franta sau Germania uunde se va vinde , chiar daca va fi cumparata de o anumita categorie sociala. Si inca ceva apropos de categoria sociala aia nu sunt atat de snobi ca noi si chiar daca au bani nu vor ei sa-si cumpere numai x5 uri si alte din astea, am vazut f multe clio, peugeot, toyote etc in general masini mici. POluare mai putina si mult mai practice in urban. Ah ca in garaj au pt drumuri lungi si altceva e cu totul alta poveste. Deci Dacia(renault)Logan va fi un mare succes si afara si aici si este de ajuns sa vezi cate Kalosuri se vand si cate Dacii Logan, insa fiecare cu gusturile si pusculita lui numai bine !
Vasile26083
Eu as alege Albea.
Poate ca piesele sunt mai scumpe la fiat dar rezista mai mult.
Parerea mea e ca daca faci un calcul despre costuri de intretinere pe km iesi mai bine cu Fiat. La Dacia piesele sunt mai ieftine dar sunt facute de SRL dubioase si te tin in medie de 3-4 ori mai putin decat la o masina straina.
Spatiul interior este ceva mai mare la Logan dar si consumul e mai mare.
Deci diferenta de pret de 1000Euro dintre Albea Star si Logan Ambition merita cu varf si indesat.
M i h a i
iounut si gogu, spuneti-mi si mie cat e intretinereala Logan si cat la Fiat pls
ionut32111
La un Logan e 2.2mil,la un megane 4.5mil,
Loganul la 8160 are ABS,EDB,ayrbag pasager,jante aliaj,radio-cd,vopsea metalizata,la Fiat sunt dar contra cost,la 9300 are ayrbag,Ac,servo,oglinzi/geamuri electrice,radiocas,cu dotarile loganului ca trece la peste 10000E,sunt 2000E in plus,loganul are un motor de 90cp 175km/h 0-100km/h 11.5s consum mediu 7.2L / fiatul la 80cp 162km/h 0-100km/h 13.5s consum mediu 7.0L
Vasile26083
QUOTE(ionut32111)
La un Logan e 2.2mil,la un megane 4.5mil,
Loganul la 8160 are ABS,EDB,ayrbag pasager,jante aliaj,radio-cd,vopsea metalizata,la Fiat sunt dar contra cost,la 9300 are ayrbag,Ac,servo,oglinzi/geamuri electrice,radiocas,cu dotarile loganului ca trece la peste 10000E,sunt 2000E in plus,loganul are un motor de 90cp 175km/h 0-100km/h 11.5s consum mediu 7.2L / fiatul la 80cp 162km/h 0-100km/h 13.5s consum mediu 7.0L


Eu ii suspectez pe cei de la Dacia-Renault ca au ajustat putin datele pt a o face mai atragatoare.
De exemplu cum e posibil sa prinda viteza de 175km/h o masina atat de spatioasa si cu un asemenea motor. Apoi cine poate crede ca va consuma doar cu 0,2% mai mult decat Albea cand are caroseria si motorul mai mare.
Eu din experinta stiu ca o masina in stare buna trebuie sa prinda cu cel putin 5km/h mai mult decat viteza max data de producator.
Credeti ca va putea oare Loganul sa prinda vreodata 180km/h in trepta a5-a? Albea Star cred ca prinde 167km/h in a5-a fara probleme.
Intuiesc ca cei de la Renault au facut testele ca la carte (dupa standarde) si apoi au adaugat 10% la Vmax si au scazut 10% la consum, hartia suporta orice.
:salute:
ionut32111
eu zic ca ajunge la 175kmk poate si 180km/h gol,am luat eu cun cielo executive 90cp 180km/h 3pers+ceva bagaje inca nu limitase injectorul(cielo are 1088kg logan 972kg0
Radu33069
Salutare

In primul rand multumesc tutror pentru raspunsuri....

Legat de optiunea Kalos pretul cu toate taxele trece de 12000 euro (deci cam mult)......initial m-a tentat si pe mine dar mi se pare cam scump (pentru mine).....versiunea cu leasingul pare avantajoas (i'll look into it) dar momentan vroiam sa iau cu banii jos

Legat de questia cu Loganul ca o sa se cumpere si in Vest...din cate stiu eu in Vest (repet, din ce am auzit eu) se va vinde modelul cu grila fata dreapta (nu in V cum sunt cele produse la Pitesti) si care nu vor fi cele facute de Romani. Rusii au anuntat deja ca schimba tabla de pe ea (ce-i drept la ea sunt conditii naturale mai vitrege, dar totusi o tabla care cica e garantata 6 ani nu ar trebui schimbata imediat cum se schimba tara de productie)

Legat de piesele de schimb: ultimele dati cand am fost la IPSO mi-au facut programare la 1.5-2 saptamani dupa ce am sunat si dupa ce au facut constatarea ca ce are (desi le zisesem la telefon ce probelma are) m-au mai pus sa astept 1 saptamana sa aduca pompa ....cat poate sa dureze la Fiat sa aduca piesele ca sa depaseasca sensibil IPSO???
Partea de cost a pieselor prefer sa dau 5 milioane si sa ma tina 1 an decat cate 2 milioane la 5-6 luni (si sa mai pierd si timp, nervi, benzina etc)

Am mai mers cu un Albea si desi cere un pic de obisnuire motorul nu este chiar atat de lenes pe cat credeam...ce-i drept trebuie turat un pic dar a mers bine....la viteze mari de peste 100 intr-adevar devin cam greoaie la acceleratie dar asta e
Motorul de 1.6 de la Logan nu prinde 175 (testul facut in Turcia nu s-a reusit decat 160 si asta intr-a 4-a ca intr-a 5 nu tragea de loc si nu ajungea nici macar la 160...Renault a zis ca cica asa a fost gandita sa faca economie la benzina.....Testul a fost facut de Dan Vardie parca (nu sunt sigur dar oricum datele sunt de la undul din testele din Turcia)

Final:
Dupa ce am mai facut un drive-test cu Albea si m-am mai uitat la un Logan ("ne pare rau dar momentan nu se mai fac drive teste cu Logan..puteti sa va urcati in el : ( ) am ramas decis pe Fiat Albea Star ...Acum mai ramane sa mai strang toti banii si om vedea smile.gif

Multumesc
gogu25920
felicitzari ca ai ales. INsa eu iti mai bag soparla sa ai la ce sa te gandesti. De un Clio Symbol ce spui? poti alege motor de 1,4, 16 V 98 de cai , abs, aibag, cd, AC, computer de bord...parerea mea e mai bun decat Albea , retea service mai mare etc . E fiabil iar balivernele ca e fcaut la Turci alea alea... o fi dar nu cred ca fabrica din Turcia a luat pe 2001 premiul de excelenta in calitate .
Ah si inca un pont in primavara (asta dac mai ai nitica rabdare si personal iti recomand ca masina sa o iei in primavara) la renault se fca promotii si ABS-ul si aibagul pasager se dau gratis
Andrei Suzuki
Nu neaparat sa astepte pana la primavara.Vin sarbatorile acu...vine Craciunul.Crezi ca nu o sa faca astia super oferte la masini? Asa se intampla de fiecare data.
Vasile26083
QUOTE(ionut32111)
eu zic ca ajunge la 175kmk poate si 180km/h gol,am luat eu cun cielo executive 90cp 180km/h 3pers+ceva bagaje inca nu limitase injectorul(cielo are 1088kg logan 972kg0


Ionut, la asemenea viteza conteaza prea putin greutatea si mai mult sectiunea si forma aerodinamica a caroseriei.
Cielo prinde asemenea viteza pt ca are latime si inaltime mai mica decat Loganul si are deasemenea o foarte buna forma aerodinamica.
Greutatea nu prea influenteaza viteza maxima. De exemplu aceeasi viteza o poti prinde si cu 5persoane + bagaje daca umfli rotile mai tare cu 0,2-0,3 Bari. Incearca!
gogu25920
ziceam de primavara pt ca din cate am auyit de la mecanici , in general nu e bine sa-ti iei masina noua cand vine iarna. e solicitat mai mult motorul, temperaturi scazute etc plus ca daca esti mai sensibil de inger si e zapada mare nu prea mergi cu masina si preferi transportul in comun. Si uite asa trece garantia fara sa folosesti masina. Scopul este sa rulezi cu ea ca sa-i descoperi cat mai repede eventualele hibe. In plus aderenta cauciucurilor noi se stie ca e nitel mai scazuta chiar si vara dar apoi iarna. Ma refer la primele 200 km pana se ia unsoarea aia de pe ele sau ce o fi.
Acum evident foiecare si-o cumpara cand vrea si cand are bani.
Vasile26083
QUOTE(gogu25920)
Si uite asa trece garantia fara sa folosesti masina. Scopul este sa rulezi cu ea ca sa-i descoperi cat mai repede eventualele hibe.


Gogu, Fiatul are 3 ani garantie iar o iarna (de la prima la ultima zapada) are in medie 3 luni deci nu trece garantia intr-o iarna.
Masina n-are nimic daca o utilizezi iarna, cu conditia sa o exploatezi rational.
ionut32111
conteaza si greutatea daca masina este mai putin incarcata ajunge mai usor la viteza maxima,daca este fundul de pamant iti mai ia cateva secunde bune(te apropii de cei din fata)
ionut32111
Nu as da atatia bani pe un Kalos la 11000E iti iei un Astra Classic 1.6 16v 4usi la aprox 11000E DDP cu aceleasi dotari pe care le are si Kalosul de 12000E(pret scris mai sus)
Vasile26083
QUOTE(ionut32111)
conteaza si greutatea daca masina este mai putin incarcata ajunge mai usor la viteza maxima,daca este fundul de pamant iti mai ia cateva secunde bune(te apropii de cei din fata)


Normal ca iti trebuie ceva timp pana ajungi la viteza maxima. Aproape de limita viteza creste f incet si e nevoie de cel putin 10km ca sa ajungi la Vmax. Nici nu recomand sa faci probe de felul asta altundeva decat pe autostrada.
Ideea mea este ca la o asemenea viteza peste 95% din puterea motorului este folosita pt a invinge rezistenta aerului si doar f putin pt forta de frecare la rulare.
Radu33069
Salutare

Da, ideea cu Renault nu e foarte rea...cel de 98 de cai e destul de interesant si ar mai fi fost si 1.5 dci (avantajul foarte mare era consumul foarte mic...si-a luat cineva care mai are si un Megane 1 si la consum i se pare super marpha, mai ales cu costurile astea in crestere la carburanti....)....1.5 dci a cazut totusi ca are 60CP si cu carburantul pe luna ma descurc si acum cand masina consuma 8-9 l benzina/ suta......deci ar mai ramane cel de 98 de cai .......hmmmm....

Si intr-adevar idee cu asteptatul promotiilor de sarbatori are ceva potential.....de unde stii ca in primavara o sa fie reduceri la Renault? e adevarat ca o sa apra un model nou in categoria de cheap cars??

Acum ca ati pus problema asa, poate nu ma mai grabesc cu Albea...

Mai vorbim smile.gif
Radu33069
Si inca ceva.....cand am citit postul lui Ionut cu Opel mai ca mi-a sarit inima...ca eu ma uitasem doar la preturile la aopel stra asta nou si era waaaaayyyy to big for me......dar din pacate si la Astra Classic preturile sunt mai mari decat a zis Ionut

http://www.opeldibas.ro/htmdocs/astra_pret_ddp.htm

In dotarea standard NU intra AC, geamuri electrice, reglare pe inaltime la scaun, inchidere centralizata, radio....cu toate astea pretul creste mult 11.000 chiar si la versiunea de 1.4

Desi masina este incomparabil mai buna decat orice renault, albea Logan totusi este un pic cam spartanta si un pic cam scumpa
gogu25920
fireste ca orice masina nu numai Albea de la Fiat are garantie mai mare decat cele 3 luni de iarna, era vorba ca iarna nu prea circuli (depinde de sofer) si ma refeream in special păt masina noua daca sa fie luata in apropierea iernii sau in primavara. Din sfaturile mecanicilor am inteles ca este de preferat primavara. Motivele le-am expus mai inante motorul este in rodaj si iarna va fi fortat mai mult datorita temperaturii, va consuma mai mult etc, basca ca masina vine incaltata cu cauciucuri de vara. Luand masina in primavara faci mai multe drumuri cu ea ca de e vara mai iesi din buc etc se mai lasa motorul si-lpregatesti mai bine pt prima iarna cand va fi tot in garantie.

Acum sa-i rasp lui radu.
Stiu pt ca m-am interesat . Si eu mi-am luat masina in primavara tot renault clio dar de 8V. Il cunosteam cat de cat pe dealer , caci si eu eram nerabdator sa o iau mai repede cam ca acum vroiam sa o iau prin oct nopiembrie. Am facut bine ca am asteptat, am impuscat promotia si am scutit 660 euro, bani de care am pus alarma si am platit casco.
Acum pt fiecare model promotia se face in luni diferite. Pt clio stiu ca este prin februarie- martie, apoi a urmat parca megane si laguna.
Depinde d ela an la an dar in ultiii 3 ani in primavara a fost reducere la pachetul de siguranta la clio. Eu nu te-as sfatui sa iei dci din mai multe motive (masina este mai scumpa, intrettinerea la fel si posibilitatea aparitiei unor probleme dincauza motorinei mult mai mari, poate sunt subiectiv caci ju sunt fun diesel) dar daca vrei mai multe despre renault intra pe forumul renault http://forum.reno.ro/, o sa gasesti de toate si de curand avem printre noi un mecanic care lucreaza chiar la renault.
una peste alta tu esti cel care cantareste oferta, care alege si cumpara asa ca iti urez succes. (ca o paranteza, hai ca te-am ametit de tot :joker: , decat sa iei un kalos la 12000 si ceva daca ai avea acesti bani mai bine iei o Toyota Yaris sau corolla)
Radu33069
Salut

Daca as avea 12.000 cu siguranta m-as indrepta spre o alta masina (Toyota ar fi printre primele)...dar din pacate este prea mult....vroiam ceva mai ieftin ...de asta am si zis mai sus ca iesise din discutie Kalosul la cumpararea cu banii jos (la leasing iesea si el cam in acelasi price range...dar nu cred ca o sa iau leasing)

Acum avem si noi un avantaj astia care cautam motoare mai mici :joker: la cele de pesste 1.6 cresc accizele smile.gif

Pe curand
ionut32111
radu ofertele acestea despre opel le-am vazut in presaa,totusi fa o vizita si pe la opel
Vasile26083
Este o comparatie facuta intre masini pe
http://www.autoshow.ro la articolul
Logan contra
TUTUROR
ionut32111
da si eu am auzit de accize ca se maresc dar din 2005 :cry:
Vasile26083
Daca astepti pana in primavara cum a spus Ionut s-ar putea sa fie disponibila si in Romania motorizarea de 1,3 Multijet.
Si eu tot spre un Albea m-am orientat dar asta peste vreo 2 ani (am alte prioritati financiare acum). Insa eu nu suport mirosul de fum Diesel asa ca m-am gandit la motorizarea pe benzina iar ulterior sa-i pun instalatie GPL.
:violent3:
ionut32111
VASILE despre ce multi jet am vb eu mai sus? :shock:
Vasile26083
Scuze, te-am confundat cu Gogu. El a spus sa astepte pana in primavara.
Iar eu ma gandesc ca daca tot asteapta pana in primavara, atunci s-ar putea sa fie disponibila si motorizarea multijet pt Albea.
ionut32111
acum depinde si la ce bani va veni,va fi clar peste pretul albee-ei 1.2L 80cp!!!1.3multtijet are 70cp,pai daca cu 80cp benzina mere 162km/h,cu 70cp cat???
Vasile26083
QUOTE(ionut32111)
acum depinde si la ce bani va veni,va fi clar peste pretul albee-ei 1.2L 80cp!!!1.3multtijet are 70cp,pai daca cu 80cp benzina mere 162km/h,cu 70cp cat???


Normal ca un diesel e mai scump.
Cu motorul multijet de 70 CP Albea ar trebuie sa aiba Vmax cam 155km/h.
Si pe gaz puterea slabeste cu 10% deci ar fi de 72CP. Pt mine e suficient, ca sunt cai de rasa nu magari ca la Dacie laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.