Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lacetti diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
lmihaister
Am un Lacetti diesel 2 litri 110kw (150 cp) din 2007. La 23000 km s-a aprins la bord "change oil soon", cu toate ca, dupa carnetul service mai aveam de facut vreo 7000 km. Am schimbat uleiul (Castrol sintetic) si filtrele (nu la reprezentanta), iar mecanicii mi-au spus ca dupa parerea lor erau cele cu care masina venise din fabrica (deci la reprezentanta doar au completat hartiile), in fine, cert este ca de atunci masina a inceput sa consume. Am fost pana la urma la reprezentanta, ei spun ca au resetat computerul, si dupa cateva sute de km iarasi a inceput sa consume, parca mai mult ca inainte 10-12 la suta
in oras, fata de inceput cand nu lua mai mult de opt. Am testat-o si extraurban, fara sa depasesc 110 km/h, a luat 7.7, pe cand inainte cu clima si portiuni parcurse cu 150km/h a avut un consum mediu de 6.7. Nu stiu ce sa fac, are vreun defect sau asa e masina asta? verymad.gif
G e o r g e
in primul rand masina se serviseaza la reprezentanta . in al doilea rand uleiul trebuie pus cel recomandat de producator . in al treilea rand calitatea combustibilului poate influenta negativ consumul.

daca e din 2007 masina inseamna ca in perioada de garantie nu ai prea dat pe la reprezentanta. recomandarea mea este sa mergi acolo , sa schimbe uleiul ce ce ulei trebuie , filtrele cu ce trebuie samd .

mike.omega
Iar daca esti din Buc si consuma numai 12% iti recomand sa te bucuri smile.gif
Consumul de 8% conform BC in oras la un motor de 2.0L e doar un vis!

Ai incercat si un consum plin la plin?

PS: conteaza foarte mult si stilul de condus. La ce turatie schimbi vitezele?
lmihaister
Astept o parere avizata, nu reprosuri de amatori.
Masina am luat-o ca si second la 18000 km in 2009, fusese a unui director de vanzari la Chevrolet.
Urmatoarea revizie trebuia facuta la 31000, mi mi s-a aprins becul la 23000. Am pus ulei si filtre recomandate
de producator, inainte de incident nu lua mai mult de 8l/100km.
Se poate baga cineva cu o parere avizata?
G e o r g e
pai sa vedem , noi amatorii ti-am zis sa te duci in service. tu vrei pareri avizate ( avizele sau certificarile se dau in urma unor examene ) , pareri care le poti primi doar in service. cum esti prea scartzar sa scoti cascavalul in service stai si o arzi aiurea pe un abonament la net de 9 dolari pe luna .

ia sa vedem care din noi grseste. noi ca incercam sa te indrumam spre acolo unde tu trebuie sa ajungi si recunosti asta ( ca doar vrei pareri avizate ) sau tu care esti prea chitros.

cate lucruri sa fie intelese , noi aici suntem pe banii nostri si incercam sa ajutam lumea . daca nu poti pricepe ca un sfat avizat nu se poate da decat intr-un service avizat si ca nu ne putem da seama dupa 2 randuri scrise pe un forum ce ar putea avea masina e grav.
mike.omega
Daca masina a fost a unei reprezentante, nu e neaprat un lucru bun. Personal le-as evita, dar fiecare cu parerea lui smile.gif

Consumul exagerat nu deriva din schimbarea filtrelor si a uleiului ci din stilul de condus sau o alta defectiune/eroare care apare pe tester. Ti se aprind ceva martori in bord?

Suspectez ca revizia a fost facuta "naspa" la 18.000km(ce interval de revizie mai e si asta?!) daca la 23.000km tie ti s-a aprins becul

Din cate stiu eu Lacetti Diesel are nevoie de un ulei long life(nu stiu producatorul) care costa vreo 60ron/litru. Castrol-ul folosit de tine e din ala?!

Daca vrei pareri mai avizate(desi nici cei de acolo n-au diploma!) iti recomand forumul monomarca chevrolet smile.gif
lmihaister
Se pare ca s-a rezolvat. Cauza consumuli exagerat consta in faptul ca au existat mai multe cicluri de ardere incomplete ale particulelor din depozitul filtrului
de particule, ceea ce tinea softul intr-o stare excitata, debit mai mare de combustibil, avans mai mare, etc., asta de la cei de la reprezentanta citire, unde am
ajuns cu oarece pile. Din cauza ca nu se aprindea nici un martor la bord pe duarata arderii particulelor, deasemena nu am gasit niciunde in cartea masinii informatii referitoare la asta, au fost situatii cand am oprit motorul fara ca arderea sa se fi terminat. Cum se manifesta (la Chevrolet, conform explicatiilor primite): cresterea usoara a turatiei si a temperaturii motorului, pornirea electroventilatorului si mai ales incalzirea puternica a esapamentului, chestii care de
multe ori dupa un drum de oras se pot neglija. Important este ca dupa resoftare se aprinde un martor la bord (care era si inainte, dar mereu stins) si stii ce ai de facut: un singur lucru, sa nu opresti motorul pana nu se stinge. Nu stiu cum se face insa ca s-a pierdut caietul de service, unde urmatorul schimb de ulei era programat la 31000, iar mie mi s-a aprins la 23000, daca vreau altul costa 200 RON.
Inca odata ma bucur ca schimbul de ulei si filtre l-a facut la PitStop Timisoara si nu la ei.
Am scris ca poate vor mai avea si alte probleme, nu mai am nevoie de rsaspunsuri acide, nu folosesc nimanui, oricum nu voi mai deschide topic-ul.
Si inca ceva: dupa toate cele o mare bila neagra pentru GM Timisoara, aceiasi mecani si atitudini de dinainte de 89.
mike.omega
Aha, deci de la mersul subturat s-a infundat filtrul de particule, asta e, se mai intampla smile.gif
G e o r g e
pai consumul ! hello ! trebe sa fie mic !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.