Ba da, am notiunea de road trip si am implememnta-o de multe ori, dar ea e placuta pentru un set limitat de oameni, de asta am prespus ca poate Tarabostes nu pleaca cu intentia asta. Se pare ca m-am inselat
. Considerati-o si voi ca o discutie despre costuri de exploatare (in vacanta) in general.
Oricum la peste 20,000 km devalozrizarea principala e data de numarul de km nu de ani, deci calculul ramine. La sotia lui Halba, nr. de km fiind mult sub medie, devalorizarea e datat de an... cu alte cuvinte orice km in plus e gratis ca devalorizare, indiferenta ca mergi sau tii masina in garaj tot aia e in momentul asta. Faptul ca ca km sint facuti pe autsotrada nu cinteaza la devalorizare, cumparatorul nu stie, conteaza insa daca tii masina pina la sfirsitul vietii unei masini normale, cind valoarea e foarte mica.
QUOTE
Posibilitatea de a te opri unde vrei pe drum, libertatea de a alege ruta, etc... Eu am facut treaba asta de 2 ori, dar din pacate doar pana in germania (nu aveam cele 19 zile de care vorbea AZAZEL). Visez la asa ceva, dar din pacate in viitorul apropiat nu cred ca o sa aiba loc.
Cred ca nostalgia ta tine de la faptul ca n-ai facut asta mai des si pe distante mai mari
. Eu personal consider distante de genul 1000km pe zi si peste o corvoada din a doua zi, e obosior, imi amorteste curul, ma doare spatele (e periculos chiar). E o chestie de gusturi, am un prieten care baga 30 de oe de condus fara sa clipeasca, e placerea lui, si a facut-o de destule ori.
Libertatea de a alege ruta exisita si cu masina de inchiriat, numai ca in loc sa o alegi numai in locuri interesante o alegi unde nu e mare lucru de vazut. De costurile hotelului pe drum am spus?