Help - Search - Members - Calendar
Full Version: cumpar TICO pt sotie?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
RUE
am testat putin un tico pe care planuiesc sa-l iau pt sotie.
masina e un SX din 97 cu 87400 km la bord, e la al doilea propietar. astept sa mi trimita cartea de service pe mail.
AC ul a fost incarcat in vara dar cica dupa un timp iar pauza. nu ma bazez pe AC ul ala pt un tico ce va merge doar in oras.
cica ea a cumarat o de la propietareasa. ramane de vazut daca imi poate confirma daewoo si ceva din istoricul masinii.
ea zice a a lovit cu fata o bordura fara sa atinga cu rotile sau sa afecteze compartimentul motor. pe plafon se vede lacul vopselei cam sarit. 13 ani.
in schimb a schimbat farurile, capota, bara fata si a vopsit si aripile.
am dat o tura cu ea. ceva emotii dupa ce nu am mai condus tico din 2004.
- ambreajul are pedala foarte jos. ce sa zic... 4 degete cursa! schimba treptele dar nu e semn de ceva problema ajustata prin reglaje si coborat pedala?
- motorul nu a scos fum desi nu e pornita decat periodic avand alta masina deja.
SFATURI?
merita 1000 euro?
James Kilowatt
Pai pentru motor, facut un test de compresie. Si un test de consum de la plin la plin ar prinde bine, sa nu aiba eventuale probleme cu carburatorul ca e criminaleala reglajul.
Pt restul, directie, suspensie, etc, vazut pe un elevator.
AC-ul al trebui totusi reparat, vazut pe unde scapa si facut, ca e pacat.... e din ce in ce mai cald vara, prinde tare bine.
NGZ
Daca masina a fost cat de cat intretinuta, eu cred ca merita. Si spun asta pentru ca am avut Tico 8 ani (cumparat de nou).
In 8 ani, in afara de consumabile, am schimbat doua garnituri si un rulment. Am fost foarte multumit de masina, a fost credincioasa si ascultatoare ca un catel.

Diesel
Tico-ul familiei a mers foarte bine pana cand a decedat intr-un accident, fara sa ii facem reviziile. Pe la 40k km s-a infundat carburatorul cu mizerii din rezervor ca se mergea cu putina benzina. Pe la 60k km s-a rupt cureaua de distributie si s-a refacut motorul smile.gif si candva s-a stricat termocupla care controla electroventilatorul radiatorului. La 80k km a decedat. In plus se stricase cablul antenei radio si semnalul era f slab.

In schimb la o firma unde am lucrat erau doua Tico. Unul suferise un accident frontal gen euroNCAP si se simtea clar ca era ceva in neregula cu el. Multi greieri, directie imprecisa, motor dereglat. Celalalt avea ceva probleme in lateral, o usa indoita sau ceva de genul, care generau un zgomot de vant foarte nasol la viteze mari. Am ajuns cu el la 140-145kmh (pe vitezometru). Cu cel al familiei nu mi-am batut capul.

Toate cele trei pe care le-am condus au fost versiunea fara AC. Intre Matiz si Tico as alege oricand Tico, din cauza pozitiei joase la volan si a comenzilor scurte si directe. Ambreiajul ala scurt e foarte bun, ajuta la schimbarea rapida a treptelor, patineaza mai putin, etc. Sper ca nu il compari cu cel de pe Logan. E gresit pe Logan nu pe Tico smile.gif
pmhoria
QUOTE (Diesel @ Feb 21 2010, 08:06 PM) *
Toate cele trei pe care le-am condus au fost versiunea fara AC. Intre Matiz si Tico as alege oricand Tico, din cauza pozitiei joase la volan si a comenzilor scurte si directe. Ambreiajul ala scurt e foarte bun, ajuta la schimbarea rapida a treptelor, patineaza mai putin, etc. Sper ca nu il compari cu cel de pe Logan. E gresit pe Logan nu pe Tico smile.gif

Adi, vezi ca Rue se gandeste la sotie. Deci nu cred ca unei femei ii trebe pozitie joasa la volan, sau ambreiaj sport biggrin.gif mai degraba ii trebe vizibilitate buna. Daca era pt el , da de acord. Eu am avut si Tico si Matiz si desi Tico era mai "vanjos", in Matiz m-am simtit mai ok dpdv al confortului. By the way, am fost cu Matizul pana in Grecia din Tm (prin bulgaria) .... si o mers masinuta fara stres smile.gif
Diesel
Uitasem de ce nu mai vroiam Tico si am comandat Cee'D, pe langa lipsa de A/C, sitem audio, inchidere centralizata si geamuri electrice smile.gif
Scaunul soferului s-a rupt si nu era deloc confortabil, chiar imi dadea dureri de spate foarte nasoale. Ce-i drept, in familie avem 3 soferi de categorie +85kg iar si eu si tata facusem un obicei de a ne tranti in scaun. Din pacate scaunele sunt asimetrice si n-am putut sa transferam tortura catre pasager.

Pozitia joasa la volan nu e o problema. Baza geamurilor e foarte jos si ai multa vizibilitate. Eu l-am condus doar in mediu urban cel putin 10k km si prima problema era durerea de spate din cauza scaunului. In rest era manevrabil si agil.
mike.omega
Cursa pedalei de ambreiaj se poate regla smile.gif
Chiar daca a fost lovit, ar trebui sa fie ok masina. Si ticozauru nostru avea fata schimbata(bara, faruri, aripi, capota) in urma mai multor incidente dar cei de la service si-au dat interesul si masina arata 90% ca noua biggrin.gif

Cel mai bine e sa te uiti la lufturile dintre capota si aripri si usi si aripi. Daca sunt egale sau aproximativ egale masina nu a fost lovita rau.
La masina asta nu ai nevoie de carte de service. Daca mai scazi ceva din pret e si mai bine. O revizie generala la motor nu depaseste 1000ron si dormi linistit mult timp.

Sfatul meu, in caz de cumperi masina e sa schimbi asa: distributie, pompa apa, pompa benzina, termocupla, bujii, fise, ulei, filtre si placute. Ah da! si revizia la AC. Mare atentie! Pastreaza piese de genu pompa apa/benzina pentru ca cele de pe piata nu sunt intotdeauna la fel de fiabile. Sunt pe piata si piese contrafacute sad.gif

PS: verifica sa nu atinga rotile din fata contraaripile cand sunt bracate la maxim, asta e semn de masina lovita mai mult decat ti s-a spus.
Diesel
QUOTE (mike.omega @ Feb 22 2010, 12:18 PM) *
cei de la service si-au dat interesul si masina arata 90% ca noua biggrin.gif


Cu exceptia farurilor care bateau dupa avioane pe care le-ai rezolvat tu biggrin.gif
RUE
am dubii mari ca doamna a lovit o bordura si a trebuit sa schimbe si capota la motor ca "era zgariata" in conditia in care pe dreapta intra degetul intre aripa si capota motor.
unde mai pui ca si aripile sunt revopsite. pe spate nu mai apare stickerul cu toco sx care dispare de obicei cand revopsesti elementul hayon.
nu e vina doamnei ca o vinde, dar parca trebuie sa suflu in iaurt. la pret nu mai discuta cica.
aseara a verificat si nu are carte de service si nici distributia nu e schimbata din ce isi aminteste.
poate ca masina mai duce 30 000 km fara probleme, dar...
adrian_r5
QUOTE (mike.omega @ Feb 22 2010, 12:18 PM) *
PS: verifica sa nu atinga rotile din fata contraaripile cand sunt bracate la maxim, asta e semn de masina lovita mai mult decat ti s-a spus.


In urma cu vreo 6- 7 ani cind cautam un Tico SH exact buba asta (printre altele ... ) o avea una din masinile vazute - roata stinga lasase urme destul de mari pe contraaripa ...

Am vazut atunci 2 masini la acelasi pret (parca vreo 2750), aceeasi culoare si acelasi nivel de echipare:
- una avea 115000 km ... primul proprietar ... am facut un mic drive test prin oras ... masina era destul de ok
- cealalta avea pe bord doar vreo 65000 km ... al doilea proprietar (care tot incerca sa ma abureasca ...) ... si o gramada de bube (destul de discrete daca nu stiai pe unde sa te uiti) incit am si renuntat la drive test ...
mike.omega
@Rue: In cazul asta ai parte de un ticozaur lovit pe toate partile si reparat cine stie pe unde. Lufturile la tico oricum nu sunt prea mici biggrin.gif

Eu iti recomand sa mai cauti sau sa-i prezinti lu tanti problema si sa lase la pret. Daca nu uit o sa caut niste poze cu ticozauru nostru, pentru exemplificare thumbsup.gif
tatuzu
Eu am un Tico si un Cielo dar sotia merge cu Cielo pentru ca are ,,mai multa tabla''.Siguranta in caz de accident este marea problema la Tico.Ca fiabilitate este OK daca este pusa la punct si INTRETINUTA.



ATENTIE MARE la contraaripi si lonjeroane.Aprox.50% le au fisurate si costurile de reparatie nu sunt mici
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.