QUOTE (mgabi @ Feb 21 2010, 02:19 PM)
Am tot citit pe legacygt.com cateva sugestii in directia asta.
Abia astept sa lanseze astia BD-ul in state sa avem si noi ceva mai multe informatii.
Cam la concluzia asta ajunsesem si eu - ca ESP cu dif cu visco-cuplu fata/spate nu prea da la numar.
Tot din ce-mi zici tu, rezulta ca centralul e la pachet cu cutia si nu prea ai ce sa cauti pe acolo decat dac-o schimbi cu totul.
Ce zici de Quaife vs. Torsen ?
Si eu astept sa se lanseze BD in State deoarece vreu un Forester diesel.
Problema ese ca ai nevoie de o transmisie care rezusta la cuplul masiv generat de diesel si pt asta ai nevoie de 6-MT de pe Spec B sau de pe STI. Iar astea fiind spuse, nu stii daca se "potriveste" la motor. Pina acum, mototarele de 2.5 si de 2.0 litri turbo de pe diferitele modele (Impreza, Legacy, Baja, Forester) acceptau orice transmisie.
Ca alta idee, cind zic transmisie, sa se inteleaga si diferentialul pe spate care trebuie potrivit la pinion cu transmisia (final drive ration 3.9; 4.1). Era pina cum un fel de Lego, dar totusi erau anumite criterii pt. a putea face aceasta schimbare.