Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dif. central - non STI - muritorii de rand
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
mgabi
Salut,

Deschid topicul asta ca nu gasesc pe nicaieri informatiile.

Intrebarea este: se poate monta electronica de la DCCD si un dif central care sa stie sa o foloseasca sau mai trebui si alte modificari, si daca mai trebuie, care ar fi alea.
De exemplu, pentru masina din semnatura.
bogcot76
Vrei sa te duci cu BD-ul la curse? rolleyes.gif
mgabi
QUOTE (bogcot76 @ Feb 21 2010, 02:12 PM) *
Vrei sa te duci cu BD-ul la curse? rolleyes.gif


Nu ... da' ce-ar fi rau in asta tongue.gif
f1anatic
NU - NU poti sa adaugi doar controlul DCCD si diferentialul central; ,iti trebuie toata transmisia de STI.
DA - poti schimba toata transmisia; dar aceste permutari au fost validate doar pe masinile cu motoare pe benzina. Probabil ca ar merge.

OPTIUNE: schimba-ti diferentialul pe spate si fata daca poti. Unul Torsen pe spate (de la un Spec cool.gif si unul pe fata helical (de la un STI generatie mai veche). Ele nu vor crea interferenta cu ESP. Ca regula, diff cu visco-cuplu nu sint adecvate pt masinile cu esp/tcs.

Ca idee finala. La BD nu se face si nici baietii cu STI (sau transmisie de STI nu se joaca cu rapoartele); lasat in auto isi face job-ul foarte bine.
mgabi
Am tot citit pe legacygt.com cateva sugestii in directia asta.
Abia astept sa lanseze astia BD-ul in state sa avem si noi ceva mai multe informatii.
Cam la concluzia asta ajunsesem si eu - ca ESP cu dif cu visco-cuplu fata/spate nu prea da la numar.
Tot din ce-mi zici tu, rezulta ca centralul e la pachet cu cutia si nu prea ai ce sa cauti pe acolo decat dac-o schimbi cu totul.
Ce zici de Quaife vs. Torsen ?
G e o r g e
+1 la ce zice f1natic.

iar torsen vs quaife ... ce construtie are quaife ? din ce stiu e pe tipul suretrac de la subaru , adica cu platane, in acest caz as recomanda torsen care e cu "viermi"
f1anatic
QUOTE (mgabi @ Feb 21 2010, 02:19 PM) *
Am tot citit pe legacygt.com cateva sugestii in directia asta.
Abia astept sa lanseze astia BD-ul in state sa avem si noi ceva mai multe informatii.
Cam la concluzia asta ajunsesem si eu - ca ESP cu dif cu visco-cuplu fata/spate nu prea da la numar.
Tot din ce-mi zici tu, rezulta ca centralul e la pachet cu cutia si nu prea ai ce sa cauti pe acolo decat dac-o schimbi cu totul.
Ce zici de Quaife vs. Torsen ?



Si eu astept sa se lanseze BD in State deoarece vreu un Forester diesel.
Problema ese ca ai nevoie de o transmisie care rezusta la cuplul masiv generat de diesel si pt asta ai nevoie de 6-MT de pe Spec B sau de pe STI. Iar astea fiind spuse, nu stii daca se "potriveste" la motor. Pina acum, mototarele de 2.5 si de 2.0 litri turbo de pe diferitele modele (Impreza, Legacy, Baja, Forester) acceptau orice transmisie.
Ca alta idee, cind zic transmisie, sa se inteleaga si diferentialul pe spate care trebuie potrivit la pinion cu transmisia (final drive ration 3.9; 4.1). Era pina cum un fel de Lego, dar totusi erau anumite criterii pt. a putea face aceasta schimbare.
mgabi
Quaife seamana foarte tare cu Torsen dar e inginerit in asa fel incat sa nu se blocheze.
Apropos de Lego, cel mai greu mi se pare sa pozitionez piesa noua - BD-ul - in raport cu celelalte.

Eheei, cum ar fi ? BD cu "doza" maxima de LSD-uri wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.