Help - Search - Members - Calendar
Full Version: AUDI A1
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Rebel

Am descoperit de curand Audi A1.

Vad in A1 un concurent serios impotriva Mini, mai ales ca vine si la 4 usi. Daca vine si quattro le taie macaroana la ailalti.
Mini imi place foarte mult ca dinamica dar interiorul imi repugna total. In afara faptului ca ceasurile alea sunt oribile, nu ma pot impaca cu ideea displayului central. nici asta nu-i cine stie ce la consola centrala, dar pare mai acceptabila.

Nu am vazut-o, n-am pipait-o, n-am condus-o.
Vad ca pe site-ul german ii fac o introducere dar nu sunt preturi.
Stie careva ceva de ea?

Ma intereseaza daca vine si Quattro.

Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachment
solmar
In EVZ...isi dadea cu parerea autorul articolului ca o sa fie peste Mini la pret.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...mici-si-scumpe/
Otto73
QUOTE (Rebel @ Feb 11 2010, 06:34 PM) *
Am descoperit de curand Audi A1.

Vad in A1 un concurent serios impotriva Mini, mai ales ca vine si la 4 usi. Daca vine si quattro le taie macaroana la ailalti.
Mini imi place foarte mult ca dinamica dar interiorul imi repugna total. In afara faptului ca ceasurile alea sunt oribile, nu ma pot impaca cu ideea displayului central. nici asta nu-i cine stie ce la consola centrala, dar pare mai acceptabila.

Rebel aici chiar suntem pe aceasi lungime de unda.
Rebel
Solmar, merci de info. Curios este faptul ca bordul din revista ta este mai frumos ca ala pe care l-am vazut pana acum.. si imi place.
ma tem insa ca va fi cu 4-5000 de parai mai putin ca un A3, ceea ce nu il face atat de dorit. Nu m-am lamurit cu transmisia inca.

Asteptam sa vedem si X1 de la BMW.
Mircea104901
Bordul ala negru de pe evz.ro e chiar urat pentru pretentii premium. Gurile alea aduc a Logan biggrin.gif
Spatele e nasol de-a binelea. Designul e peren ca la majoritatea modelelor Audi. confused.gif no.gif Nu-mi place.

Am citit articolul de pe evz. Eu m-am suit in Fiat 500 si nu e premium deloc. Da un feeling de foarte fragil si facut in graba. Deci no.gif

Rebel, ce vrei sa spui cu X1, ca e pe piata deja. Poate e vorba de alt model.
Rebel
X1 o fi la voi ca la noi nu e. Vreau si eu sa il conduc sa vad cum este si nu am avut sansa. Daca nu-l aduc astia si vin la vara prin Europa, atunci sa am si eu sansa sa ma dau cu dansul.

Nici eu nu ma dau in vant dupa gurile alea de aerisire dar masina e draguta. Mie imi place spatele. Eu am o predilectie pentru hatch-uri.
AZAZEL
de ce nu ma intrebati si pe mine?
am toate informatiile , dar am zi sa nu deschid un nou subiect ca va plictisesc. ceea ce a pus rebel pe site este doar conceptul dupa care s-a creat aceasta masina. conceptul a a fost aratat lumii in ianuarie 2008.
pretul de baza va fi in europa de 17.000 euro inclusiv tva si masina va avea pt inceput 4 motoare :

Under the hood, the A1 is avalible with two TFSI or two TDI engines (all four-cylinders). The 1.2-liter TFSI produces 63 kW (86 hp) and 160 Nm (118 lb-ft) of torque, which enables the A1 to run from 0-100 km/h in 12.1 seconds (with a five-speed manual transmission), before topping out at 179 km/h (111 mph). While it's no rocket, the 1.2 TFSI consumes 5.1 liters of fuel per 100 km (46.12 US mpg), while emitting 119 grams of CO2/km (191.51 g/mile).

If you select the 1.4-liter TFSI, you'll be rewarded with 90 kW (122 hp) and 200 Nm (147 lb-ft) of torque. When paired to the optional the seven-speed dual-clutch S tronic transmission, the A1 1.4 TFSI accelerates 0-100 km/h in 9.1 seconds (9.2 seconds with the six-speed manual) and has a top speed of 200 km/h (124 mph). While Audi declined to release emissions data, they stated the 1.4 TFSI consumes 5.1 (S tronic) and 5.4 (manual) liters per 100 km (43.56 and 46.12 US mpg) in the EU test cycle.

On the diesel side, Audi offers two 1.6-liter TDIs. The base unit produces 66 kW (90 hp) and 230 Nm (169 lb-ft) of torque, which allows the A1 to hit 100 km/h in 12.2 seconds, before peaking at 179 km/h (111 mph). In terms of efficiency, the engine consumes 3.8 liters/100 km (61.90 US mpg), while emitting 99 grams of CO2/km (159.33 g/mile).

The range-topping 1.6-liter TDI churns out 77 kW (105 hp) and 250 Nm (184.39 lb-ft), which results in a 0-100 km/h time of 10.8 seconds and a top speed of 187 km/h (116 mph). Despite the added performance, fuel efficiency only declines to 3.9 liters/100 km (60.31 US mpg).

masina va avea intr-un final inca 2 variante de caroserie exceptand coupe-ul: sportback si cabrio.
conceptul arata intr-un fel insa masina in realitate mi se pare ca arata mai bine.

masina nu va avea 4wd pe ea nici in varianta S1 pt ca nu exista piata pt asa ceva. pt S1 motorul va fi de 1.4 cu turbo si compresor si va dezvolta 180 cp si 250 nm. va avea si cutie cu dublu ambreiaj.
HalbaSus
Pozele cu conceptul sunt absolut oribile, aia pusa de azazel e mai umana (adica nu are grila aia de inox).
Buuun... deci se ia una bucata polo, se pune sigla audi, un interior din materiale non-biodegradabile si gata treaba. A functionat la golf-A3 si la passat-A4 (la inceput), de ce n-ar functiona si la polo-A1.

Pana la urma nu e nimic rau in a lua niste masini bune (golf, passat si chiar si polo sunt niste masini bunicele in clasa lor) si sa le faci "un pic mai bune"... apoi maresti pretul cu 50% si ai terminat treaba.

Problemele sunt urmatoarele:

1. A3 si A4 jucau in niste clase deja destul de bine conturate, cu reguli bine definite. Clasa in care va juca A1 (cea a mini-masinilor scumpe) e o clasa unde e greu sa intelegi psihologia cumparatorului... totusi vorbim de oameni care dau bani de o clasa medie entry-level pe o chestie un pic mai mare decat o masina de jucarie. A1 mi se pare prea serios... Fiatul a avut o abordare mult mai corecta cu Fiat 500.
2. La 17.000 sa si-o bage in fund... astia sunt bani de A3 (atat costa acum A3-ul 1.6 cu oaresce dotari).
3. 1.2 TSI pe polo are 105 cp, ma indoiesc sa puna o varianta "de-tunata" pe A1.
AZAZEL
va fi si varianta de 1.2 si 105cp pe a1 insa varianta de baza va fi de 1.2 si 86 cp.

acum tu iei in calcul unele promotii pe o masina antica asa cum este a3 insa cu siguranta cand va imbatrani si a1, va costa mult sub 15.000 euro. sau altfel spus , peste un an noua generatie de a3 va fi de minim 23.000 euro.
audi targeteaza 80.000 de bacati pe an ce inseamna mult sub cele 200.000 de mini.

raman la parerea ca a1 este o masina frumoasa si destul de funny pt a avea succes.

mai multe poze aici:
http://www.worldcarfans.com/110021024490/a...eva-debut-video
laurentiu
CITAT(HalbaSus @ Feb 21 2010, 11:14 AM) *
Problemele sunt urmatoarele:

1. A3 si A4 jucau in niste clase deja destul de bine conturate, cu reguli bine definite. Clasa in care va juca A1 (cea a mini-masinilor scumpe) e o clasa unde e greu sa intelegi psihologia cumparatorului... totusi vorbim de oameni care dau bani de o clasa medie entry-level pe o chestie un pic mai mare decat o masina de jucarie. A1 mi se pare prea serios... Fiatul a avut o abordare mult mai corecta cu Fiat 500.
2. La 17.000 sa si-o bage in fund... astia sunt bani de A3 (atat costa acum A3-ul 1.6 cu oaresce dotari).
3. 1.2 TSI pe polo are 105 cp, ma indoiesc sa puna o varianta "de-tunata" pe A1.


1. Fiat a avut o abordare mult mai corecta decat Audi pentru ca trebuia sa duca mai departe numele unei legende, 500. Si nu o putea face la un pret foarte mare, pentru ca vorbim de un Fiat, nu de un Audi, adica de un cu totul alt target. 500-e e o masina buna, dar nu poti cere pe el 17000 de euro ca ramai cu el in showroom.
2. Sincer sunt surprins de ce spui asta. Din cate stiu si tu ai masina premium, adica o masina mai scumpa. La un premium nu pretul este prioritar. In plus cred ca asta e pret de Germania, in Romania sigur va fi mai ieftin. Oricum la 17000 de euro, daca e sa compari cu A3, poti lua un A1 cu dotari cat de cat ok, sau un A3 chel, cu motor destul de naspa (de cat sa cumperi un A3 cu asa motor, mai bine un Golf VI de exemplu 1.4 TSI 120 CP). Asa si Mini Cabrio de exemplu, e vreo 22 000 de euro, dar prefer mai bine un 207CC pentru ca e mult mai practic si nici calitatea nu e slaba. Iar astfel de comparatii sunt foarte multe. Totul depinde ce vrei de la masina si cat de "fitza" sa fie.
3. Sa spun sincer mie nici un motor nu-mi place. De fapt nu-mi plac motoarele turbo in general. As prefera mai bine un aspirat de 1.4 de 90-100 CP sau 1.6 undeva in jur de 120 CP. Ar fi arhisuficient pentru o asemenea masina.

Cat despre designul masinii, nu mi se pare prea potivit. Adica arata sportiv, desi de la o masina de clasa mini nu prea se urmareste asta, pentru ca nu asta se cauta. Nu este un design pe gustul meu (de fapt designul Audi in general nu este pe gustul meu)
AZAZEL
poze artistice, mai numeroase si care prezinta masina complet, puteti gasi aici:

http://www.autobild.de/artikel/audi-a1-auf...&now=14#mmg
klm
CITAT(laurentiu @ Feb 22 2010, 10:56 AM) *
Cat despre designul masinii, nu mi se pare prea potivit. Adica arata sportiv, desi de la o masina de clasa mini nu prea se urmareste asta, pentru ca nu asta se cauta. Nu este un design pe gustul meu (de fapt designul Audi in general nu este pe gustul meu)

Asta urmaresc sa fie Mini si 500 (masinile cu care comparati A1): o mini sportiva, altfel, ar avea vreo 50 cp in varianta de top.
DRAGOS
Mie imi place. E interesanta. In plus fata de mini are interiorul...care la mini este oribil. (dpmdv) Daca va fi si o idee mai ieftin o sa fie interesant.
klm
Chiar daca interiorul lui Mini este oribil arata mult mai bine ca asta de la A1; de ce spun asta: ceasuri rotunde, schimbatorul scurt si bombat (despre restul nu putem vorbi).
laurentiu
CITAT(klm @ Feb 22 2010, 07:16 AM) *
CITAT(laurentiu @ Feb 22 2010, 10:56 AM) *
Cat despre designul masinii, nu mi se pare prea potivit. Adica arata sportiv, desi de la o masina de clasa mini nu prea se urmareste asta, pentru ca nu asta se cauta. Nu este un design pe gustul meu (de fapt designul Audi in general nu este pe gustul meu)

Asta urmaresc sa fie Mini si 500 (masinile cu care comparati A1): o mini sportiva, altfel, ar avea vreo 50 cp in varianta de top.


Da, dar nu o fac neaparat prin design, care pare mai degraba "cute" si "funny", spre deosebire de A1. smile.gif
Baby Blues
Masina este destul de interesanta dar parca imi seamana ca si design cu BMW seria 1, desi banuiesc ca sunt diferente majore intre datele tehnice ale celor doua masini. Din punct de vedere al banilor, nici eu nu inteleg de ce trebuie sa dai aceiasi bani pe o masina mai mica, mai putin capabila, etc, chiar daca ai dotari superioare. Oricum m-as mira ca diferenta intre un A3 si un A1, sa fie foarte mare la aceleasi dotari, pe cand motorizarile la A3 sunt mult mai diversificate. Banuiesc ca se va merge undeva la 2000 de euro. Un A3 sportback 2.0 TFSI varianta ambition , este undeva la 24200 de euro, pe cand un A4 2.0 tfsi este undeva la 26.200 de euro.
Intre A3 si A4 este vorba de altceva, spatiul interior este aproape acelasi, portbagajul mai mare la A4, dar spatiu de incarcare mai mare la A3 sporrtback, in sfarsit vorbim de doua clase care in segmentul lor au castigat deja o anumita reputatie. A2-ul dupa cate stiu nu prea s-a bucurat de foarte multa popularitate dar si A3-ul a fost umbrit de pretul rivalelor de la Golf, etc.
In schimb la A4, deja vorbim de o clasa medie de la care unii vor prestanta, etc, pe cand A3-ul este mai tineresc, mai sportiv. Aceleasi similitudini le putem face intre A3 si A1, deoarece nu-mi inchipui ca un tanar teribilist de 18- 20 de ani, va prefera un A1, in locul unui A3 pt. diferenta de 2000 de euro , pe care oricum ii vor plati taticu si mamica. biggrin.gif
AZAZEL
mie masina mi se pare chiar frumoasa intr-o echipare decenta:
yeotamara97
There goes the most shameless woman this town has ever seen private investigator tallahassee fl
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.