Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ford versus Toyota
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
Rebel
QUOTE (ozz86651 @ Feb 11 2010, 05:45 AM) *
QUOTE
Ozz, Ford o fi avut probleme insa investesc in calitate si daca citesti bine ai sa vezi unde sunt acum.


In faliment? Sustinuti din banii mei de taxe, eu care nu mi-am luat in viata mea ford si nici nu o sa-mi iau probabil vreodata? Notiunea ta de calitate e foarte twisted, e impotriva intregii lumi.

QUOTE
In afara acestui aspect Ford este total peste Toyota la structura masinilor deci se moare mai greu intr-un Ford. Daca vrei discutam separat despre problema si iti arat cum sunt construite in comparatie cu multi altii.


Se moare greu intr-un ford? Ford a creat multi ani masinile in care se murea cel mai mult in USA. Rata de deces intre anumite forduri si un amarit de civic era 5:1!

Mie mi-e foarte clar ca esti doar un fanboy. Ford n-are nimic de-a face cu calitatea, nu acum, oricit ai vrea tu sa crezi asta. Nu exista termen de comparatie intre Ford si Toyota sau nu exista pina mai ieri biggrin.gif. Daca erai la fel de critic cu Ford cum esti cu Toyota, iti acordam credit dar sa spui ca Toyota e naspa ca a facut dracia (si este) dar vezi doamne ford a lucrat la calitate cind in materie de recalluri si morti toyota e mic copil in comparatie nu arata decit ca esti foarte subiectiv. Cui ii pasa cum e structura unei masini care se strica mereu?


Ozz, da-mi voie sa iti spun prieteneste ca ori esti rau intentionat, ori habar nu ai ce vorbesti. Eu consider varianta a doua.
Daca esti paralel cu subiectul, nu-i problema, putem rezolva si te pot lamuri eu.
Nu sunt fan Ford insa stiu cum construiesc unii si cum construiesc altii.


1. Ford nu este in faliment. Ford sta atat de bine incat prea putini pot tine cu el in momentul de fata. Voi incerca mai tarziu sa vin cu ceva scan-uri daca am timp. Vanzarile Ford au crescut foarte mult inn ultima perioada si este vazuta ca singura firma care a reusit sa stea pe propriile picioare fara sa ceara bani de la Guvern. Asta apropo de banii tai, Ford nu a luat nici un ban de la nimeni, singura sa cerere a fost pentru o linie de credit , daca este nevoie.
2. De trei ani Ford introduce in fiecare an noi modele de masini si noi tehnologii. O mare parte din venit se duce in investitii pentru noi modele.
3. Ford este unul dintre liderii pe plan mondial in ceea ce priveste investitiile in fabrici si mediu inconjurator. In afara faptului ca sunt singurii cu fabrici care au plantat pomi si verdeata peste tot inclusiv acoperisuri, ei sunt cei care au venit pe piata cu noi inventii in ceea ce priveste componentele Eco care echipeaza deja cateva din masinile lor.
4. Ford cand spune "Built Tough" nu minte. Voi reveni cu filme si dovezi.
AZAZEL
nu stiu cum o fi fordul american insa stiu cum este fordul european.
eu am cu masina mea 50.000 km si am luat-o in noiembrie 2007.
in 50.000 km singura defectiune pe care am avut-o a fost un racord pe unde scapa ulei si a trebuit schimbat un intreg ansamblu de furtune(3 la numar) care converg in locul respectiv. bineinteles s-a reparat pe garantie. becurile pt faza scurta se ard cam des insa nu stiu cat de important este acest lucru.
in rest, nu trancane directia, nu trancane nici o bucsa, nici un amortizor nu da semne de oboseala. nu i-am facut niciodata geometria la roti si nici nu va avea nevoie prea curand cu toate ca asfaltul romaniei stim toti cum este.
consuma putin samd.

din punct de vedere al tinutei de drum, cine a avut dorinta sa se informeze, focus doi pastreaza suspensia spate de la generatia focus 1 aparut a in 1998. directia si trenul de rulare sunt o referinta a clasei. practic, cu o solutie tehnica din 1998 focus se reuseste sa se mentina in fata concuretei la tinuta de drum indiferent ca trenul de rulare al acestora este cu 10 ani mai tanar. vezi megane 3, astra J, sau ceva mai vechi civic 5d, auris, corolla, samd.
ca si fapt divers, focus foloseste pt jantele de 16 inch si anvelope de 205/55r16 o latime de 7 inch pt janta. nu stiu daca lumea da importanta unui astfel de aspect insa eu dau.

trecand la calitatea fabricatiei celor de la toyota, daca deschizi capacul la portbagaj la avensis, rav 4 , land cruiser si te uiti spre fundul portbagajului, vei vedea ca cele doua parti care compun spatarul banchetei sunt atat de prost imbinate incat se vede in habitaclu si daca vrei poti baga mana din portbagaj in masina prin crapatura respectiva. nicicand astfel de bazaconii nu se intampla la ford.

apoi , chiar si in romania, garantia de 4 ani fara limita de kilometri chiar se respecta la ford: sunt alternatoare schimbate la peste 100.000km in garantie, casete de directie, rulmenti la peste 70.000, amortizoare la peste 60.000.

si nu in ultimul rand , ford i-a scos din faliment si i-a facut profitabili pe mazda.
Legionaru'
QUOTE (AZAZEL @ Feb 11 2010, 06:34 PM) *
trecand la calitatea fabricatiei celor de la toyota, daca deschizi capacul la portbagaj la avensis, rav 4 , land cruiser si te uiti spre fundul portbagajului, vei vedea ca cele doua parti care compun spatarul banchetei sunt atat de prost imbinate incat se vede in habitaclu si daca vrei poti baga mana din portbagaj in masina prin crapatura respectiva. nicicand astfel de bazaconii nu se intampla la ford.



Maine o sa fac poze si o sa vezi ca nu e asa.
AZAZEL
eu asa am vazut la avensis, rav4, si land cruiser din showroom.

grav ar fi daca toleranta este atat de mare, adica la unele masini e distanta de 0,5 cm intre componentele banchetei iar la altele deloc. macar deca erau peste tot 0,5 cm stiai ca asa fac ei masinile si asta este.
ozz86651
In 1998 o actiune ford se vindea cu 37$.
In decembrie 2008, la era 2$. Nu mai zicem de inflatie, irelevant smile.gif.

In 1998 o actrine totyota era 55$. In ziua de azi, dupa scandal, dupa criza, o actiune toyota este 75$.

Cam asa de solid sta ford cu finantele.

Un articol, nu 10:

http://www.usatoday.com/money/autos/2009-0...tion-ford_N.htm


?Debt. Ford stayed out of Chapter 11 by seeking additional capital before the recession took hold. But it now owes $25.8 billion at a time GM and Chrysler are improving their balance sheets. As of March, Ford had $21.3 billion in cash.
Eu nu pun 500 de articole de 2 lei, tu cumpara-ti actiuni la ford, pune banii unde ti-e gura cum zic americanii. Sau ia-ti o masina Ford, una cu una din cele mai rapide devalorizari din NA (stiu de ce: oamenii e prosti si manipulati de toyota).

QUOTE
Asta apropo de banii tai, Ford nu a luat nici un ban de la nimeni, singura sa cerere a fost pentru o linie de credit , daca este nevoie.


Cu dobinda de...?
Ford are acces la credite preferitiale cu dobinda sub inflatie si la programul cash for clunkers care a ajutat enorm industria auto locala. Din banii mei, ca eu nu mi-am luat masina din programul asta.

Apropo de cash for clunkers:

The Top Ten Cash for Clunkers Trade-Ins:

1. 1998 Ford Explorer

2. 1997 Ford Explorer

3. 1996 Ford Explorer

4. 1999 Ford Explorer

5. Jeep Grand Cherokee

6. Jeep Cherokee

7. 1995 Ford Explorer

8. 1994 Ford Explorer

9. 1997 Ford Windstar

10. 1999 Dodge Caravan



QUOTE
1. Ford nu este in faliment.


Ai uitat INCA.
Eu le urez sa nu fie ca mai multe companii cu mai multa competitie nu poate fi decit un plus. da sa fie pe cinsitite.

QUOTE
eu am cu masina mea 50.000 km si am luat-o in noiembrie 2007.


Adica e noua, asta vrei sa spui. Apoi Ford are calitate diferita in UE dar si standadele sint diferite (adica concurezi cu Fiat si Renault, nu Honda si Toyota, oamenii trec cu vederea ca asa face toate).

QUOTE
4. Ford cand spune "Built Tough" nu minte. Voi reveni cu filme si dovezi.


D-aia e plina Africa de foduri. Nu d etoyote care-s mai scumpe.
Rebel
bai Ozz, tu esti dezinformat rau ma baiatule.


Pai eu iti spun cat au crescut vanzarile Ford si imaginea lor pe piata si tu imi vii cu actiunile Ford din februarie 2009?
pai in momentul in care the big3 erau in rahat cat credeai ca sunt? uita-te la Toyota acuma si spune-mi unde sunt. Cauta si vezi cat au scazut actiunile Toyotei in ultima vreme. Si le doresc la mai mare.

Ti-am raspuns dincolo de programul Cash for Clunkers. Nu numai ca esti paralel dar nu intelegi cum functioneaza programul.
Ford da 3000 de dolari pentru orice masina mai veche de 1995 si este o actiune organizata de comun acord cu guvernele. Cate masini din 1995 valoreaza $3000? None. Ford nici macar nu vede masina, guvernul o ia de la proprietar si o duce la topit. Ford da proprietarului 3000 de dolari iar guvernul 300. Vezi ca nu stii ce vorbesti.
faprtul ca oamenii trade-in SI FORD nu este relevant, oricum interesant este ca aceeasi posesori de Ford se intorc la Ford.
Am un articol pe tema asta, trebuie sa il gasesc.

Nu este vorba de nici un ban de la nimeni, Ford da bani sau reduce din pretul noului autoturism Ford / Lincoln cumparat. nimeni nu acopera chestia asta. ce prostii vorbesti?

In plus de cash for Clunkers beneficiaza oricine vrea sa intre in program si este dornic sa contribuie.
Poftim Hyundai de exemplu:
http://cnews.canoe.ca/CNEWS/Canada/2009/08...0520326-cp.html

_________________________________________________________

INCA O DATA:
Nu citesti ce iti dau. Ford a cerut acces la o linie de credit (linie de credit inseamna si interes ma baiatule), linie pe care nu i-a dat-o nimeni in final si la care nu a apelat NICIODATA.
It asked for a $9 billion line of credit from the government but said it has enough cash to make it through 2009 and doesn’t intend to use government loans unless economic conditions worsen.

http://jutiagroup.com/2009/01/30/ford-says...orst-loss-ever/
___________________________________________________________

Mai, iarasi ma iei cu articole de doi lei? nici macar nu te-ai uitat la ele sa vezi ca multe au aceeasi sursa cu a ta ...
daca continui cu chestia asta te las in lumea ta interioara si gata. Macar citeste-le asa cum le citesc si eu pe ale tale.
HalbaSus
Cred ca acest forum nu a vazut topic mai plictisitor decat asta... Toyota vs Ford suna la fel de incitant ca si... mhm... stati sa ma gandesc... mhm... ma gandesc de vreo 5 minute si nu imi vin in minte alte 2 lucruri la fel de plictisitoare cu care as putea asimila aceasta comparatie. Fordul are cateva modele de exceptie (Focus RS, Mondeo ST, ca sa nu mai vorbesc de Ford GT) dar in rest nu poti sa zici ca au vreu-un produs interesant, iar daca rascolim prin istoria toyota, sau prin modele exotice vandute prin japonia atunci o sa ajungem la egalitate cu ford. Da, mondeo si focus au o dinamica excelenta, dar majoritatea mondeo-urilor si focusurilor se misca atat de incet incat trebuie sa fii un expert in domeniu ca sa-ti dai seama ca masina e stabila.
Singurul loc unde Ford este evident mai "mai bun" decat Toyota este designul. Dar asta e un "merit" al toyotelor, care arata la fel... adica plictisitor, pe cand ford mai are sclipiri. Calitatea fabricatiei ? Oh c'mon... e o gluma proasta... ultima data cand m-am urcat intr-un mondeo (si astai era la aparitia noului mondeo) imi venea sa vomit, in afara de faptul ca cei de la ford au reusit sa creeze o sufragerie pe 4 roti (poti organiza un campionat de ping-pong in interiorul unui mondeo), mondeo este o masina prost facuta, cu materiale ieftine si restrictiile de buget se vad la tot pasul... chiar mai rau decat la toyota (iar asta e grav). Bine, nu as putea spune ca toyota face masini premium, dar sa laudam fordul pentru materialele folosite e absurd... nu m-am uitat niciodata la modul in care e imbinata bancheta spate, dar mondeo si focus mi-au dat impresia de masini ieftine (si culmea, la vremea respectiva mondeo-ul era al naibii de scump).
bogcot76
Confirm asta cu plasticele din Ford. Sunt din alea de WC muncitoresc.
Rebel
Daca era plictisitor nu scriai.

Tocmai ca este un versus. Ambele marci se adreseaza in principiu aceleiasi game de consumatori si au produse care urmaresc aceeasi nisa.


QUOTE (bogcot76 @ Feb 11 2010, 05:59 PM) *
Confirm asta cu plasticele din Ford. Sunt din alea de WC muncitoresc.


Eu zic ca Ford are plastice mai bune. Stii de ce? Ca alea de pe Toyota cand se zgarie usor si arata groaznic. Astea de la Ford par mai trainice.

Problema fit & finish e discutabila in functie de model.
mihaimilk
Toyota>Ford la:
- Masini de teren (in Europa)
- Hibride
- ummmm...

In rest, Ford >>> Toyota
James Kilowatt
din modelele europene si eu le prefer pe cele de la ford.
Rebel
QUOTE (mihaimilk @ Feb 11 2010, 05:12 PM) *
Toyota>Ford la:
- Masini de teren (in Europa)


In Europa. Habar nu am ce are Ford ca tot-teren acolo. Am vazut asta vara in Romania un Ranger (varianta europeana), era pe strada nu am reusit sa il vad bine, dar mie imi semana cu Sport-Trac-ul american.

QUOTE (mihaimilk @ Feb 11 2010, 05:12 PM) *
Toyota>Ford la:
- Hibride


2010 Ford Fusion Hybrid vs. Camry Hybrid, Altima Hybrid, and Malibu Hybrid - Comparison Tests
mike.omega
Test pentru participantii acestui topic: ajunge sau nu la Combat?! biggrin.gif

Lasand ciferele la o parte, io stiu ce lufturi in spatarul banchetei eu personal daca as avea de ales intre Ford si Toyota, mai mult ca sigur as alege Ford si nici asa in unele cazuri smile.gif
Ce cred eu ca le lipseste celor de la Ford este o tehnologie VVT-i pe care ori o au si nu o promoveaza ori nu o au. Motoarele diesel de la Ford si PSA sunt peste cele de la Toyota, asta e clar pt mine.

Intamplator tata conduce un Mondeo 2.0i model nou. I l-au dat cand avea 300km si acum are 16000km, asta in 6 luni de zile.
In afara de un comportament ciudat al radioului("sare" in modul telefon mai tot timpul) masina nu are absolut nicio problema. Masina se comporta exemplar si la drum lung si in oras. Singura chestie nasoala la masina asta este inaltimea portbagajului, e foarte mica si daca ai un troler sau un geamantan mai gros risti sa nu-l poti baga inauntru teehee.gif

In mod evident, nu pot sa spun ca Toyota sucks, nicicum! Dar mie masinile de la Toyota mi se par prea scumpe pentru ceea ce ofera. De fapt asta a fost si motivul pentru care nu am ales Toyota cand am luat C4 wink.gif

Marea problema a celor de la Ford in RO e imaginea negativa formata in service. Service-urile din reteaua Tiriac Auto sunt renumite pentru tarifele lor mari si a calitatii indoielnice. Poate acum cand Tiriac cica s-ar lasa de afaceri cu masini se va mai schimba situatia.

Ah da! Am mai condus Fiesta TDCI, sh, adusa de pe afara. Masina foarte OK pt oras dar cam atat. Scaunele mi s-au parut cam mici biggrin.gif

@Rebel: Ford Ranger este cam aceeasi masina cu Mazda B50.
ozz86651
QUOTE
Pai eu iti spun cat au crescut vanzarile Ford si imaginea lor pe piata si tu imi vii cu actiunile Ford din februarie 2009?


Mi-ai zis ca n-au treaba cu falimentul. EU ti-am aratat ca daca ajungi cu actiunile la 2$, esti la un pas de faliment.
Imaginea si vinzarile ford au crescut din groapa uinde erau, ca daca se duceau in jos sau stateau tot acolo, vorbeam la timpul trecut.

QUOTE
uita-te la Toyota acuma si spune-mi unde sunt. Cauta si vezi cat au scazut actiunile Toyotei in ultima vreme. Si le doresc la mai mare.


Acum ford e la magnifica valoare de 11$, o valoare de firma in care toate lumea crede. daca ai fost printre investitorii de acum 10 ani, ai risipit banii. Toyota e la 75$ si te poti duce sa cumperi, o sa-mi multumesti in 1-2-3 ani. Acum 3 luni a fost pe un virf de 90$. Cel mai rau in criza a fost in jur de 60$. deci variatia e mititica.
Valoarea de piata a toyotei e cam de 4 ori mai mare ca a lui ford, chiar acum cind e lovita. 118 mld vs. 36 de mld.
Adica se vede clar cita ncredere are lumea in Ford.
O masina Ford se devaloizeaza in cadere libera de cind o cumperi, spre deosebire de o toyota.

QUOTE
Nu numai ca esti paralel dar nu intelegi cum functioneaza programul.
Ford da 3000 de dolari pentru orice masina mai veche de 1995 si este o actiune organizata de comun acord cu guvernele.


Tu nu intelegi nimic din viata asta smile.gif. Ford nu da nica, de unde dracu sa dea ca-s calici? ei PRIMESC! Si poti da si o masina noua!
Intre pliantele alea publciitare pe care le citesti poate ajungi si la niste date concrete:

http://www.edmunds.com/cash-for-clunkers/e...e-vehicles.html

Si rezumatul:

Here's how it works: If you own a 1984 or newer vehicle that has been insured and registered to you for the past year and gets a "combined" 18 miles to the gallon or less, you can qualify. The car must also be drivable.

If you trade it in for a car that gets an additional four more miles per gallon or more, your reward is a $3,500 voucher, which can be used toward purchasing a new car.

If you switch to a vehicle that gets 10 miles-per-gallon or more in fuel efficiency, then the government gives you $4,500.



Evident e un program prin care prostanii platitori de taxe sponsorizeaza: 1. industria auto si 2. redneckul care a fost nepasator si si-a luat masini care consuma cu tona.
Cine e cel mai mare beneficiar al acestui program? pai ce masini e probabil sa isi ia redneckul respectiv?

http://autos.yahoo.com/articles/autos_cont...s-and-new-cars/


The Top Ten Cash for Clunkers New Cars:

1. Ford Focus

2. Honda Civic

3. Toyota Corolla

4. Toyota Prius

5. Ford Escape

6. Toyota Camry

7. Dodge Caliber

8. Hyundai Elantra

9. Honda Fit

10. Chevy Cobalt


Ma faci sa-ti scot si statisticile in care ford face (facea, ma rog) intre cele mai mortale masini?

@Halba: Ford avea pina de curind si Jaguar si (inca) o bucata de Aston Martin, in curtea carora sint sigur ca gasesti ceva interesant smile.gif.


Dany_s
Ca sa nu fiu Off-topic

Mie personal imi place foarte mult Ford din ultimul timp. Da Focusul american e un Focus 1 restilizat, si inca vand dinozauri inutili de gen Explorer si Expedition dar restul gamei e foarte reusita IMO si au preturi foarte bune (mai putin la Edge care chiar daca imi place la nebunie e ciudat de scump)

OZZ - incerc sa-ti trimit niste PMs de azi dimineata dar nu imi apar in "Sent items" si nu stiu daca ai primit ceva sau nu, nu inteleg de ce, am nevoie de niste sfaturi de la tine ASAP
Rebel
Ok, la voi e altfel.

la noi nu e ca la voi, aici fabricantul da banii, nu Guvernul. Guvernul da 300 de dolari si ridica masina ed la domiciliu.

iata:

USA
Before we get to Canada's program, let's consider what the Americans are doing. The U.S. Government is about to pass a cash-for-clunkers plan in part funded by a broad military spending bill. The legislation has already passed the House of Representatives and will likely become law soon.
The U.S. legislation allows consumers to use vehicle trade-in vouchers worth as much as US$4,500 to buy new vehicles. If fully enacted, the program could subsidize the purchase of 600,000 to one million vehicles and cost as much as US$4 billion. Lawmakers in the U.S. have set aside about US$1 billion for the program in a war-funding bill and the rest of the money could come from the U.S. economic-stimulus plan


CANADA
Then we have Canada. Our federal government also has a scrappage program and it's absurd. It neither works to stimulate the economy nor does it act as an effective environmental program aimed at getting the worst of the old, higher-polluting vehicles off the road.

Ottawa is offering $300 in the form of bus passes, bicycles or cash to the owners of pre-1996 vehicles who junk their rides. Some $92 million in tax dollars have been set aside for this. For the record, pre-'96 vehicles "produce 19 times more air pollutants than newer cars and trucks," according to the feds and other sources.

Of course, almost no one with an older car will take advantage of Ottawa's generosity. Why would anyone accept $300 or a bicycle to junk an old car worth ten times that in terms of a replacement cost? So Ottawa's $92 million is never going to get fully tapped.


LINK

Iar nu citesti ce iti dau si ma acuzi de brosurele. vezi, eu ti-am citit articolul. De ce nu esti receptiv?

Ce zicea la Hyundai de exemplu:
Hyundai Canada said Wednesday it will offer between $500 and $1,000 in savings, depending on the vehicle, as an incentive for consumers to scrap old cars for new, fuel-efficient Hyundais.

Acum ne-am lamurit ?
T u d o r
Halba rulz! thumbsup.gif Nici ca se putea o descriere mai corecta a topicului.

Si daca tot m-am apucat sa scriu aici hai sa incerc si un pic de ontopic. Ford USA nu egal Ford Europe. Cum nici Toyota Eu nu e acelasi lucru cu Toyota USA. Deci discutia ar trebui facuta separat pentru fiecare piata in parte. Cum nu am habar de cum sunt masinile din State as vrea sa vorbesc strict despre cele din Europa. Interioarele sunt naspa la ambele. Dar plastice ca la Ford are doar Loganul. Cu exceptia partii superioare a plansei de bord restul materialelor sunt jalnice. Cand aveam 307-le (care oricum nu e etalonul calitatii in clasa lui) am avut ocazia sa merg destul de mult cu Focus-ul cumnatului meu. Atat la volan cat si ca pasager. Scaunele sunt deplorabile iar din punctul de vedere al calitatii interiorului nici macar nu putea sta in aceeasi clasa cu 307. Nu am studiat materialele din Auris dar par mai ingrijite. Idem la Mondeo vs Avensis. Interior atat de jalnic in clasa medie nu mai gasesti altundeva decat la Ford. Dinamic situatia se schimba insa radical. Aici Ford chiar ofera ceva si ofera bine. Nu ma refer la varfurile sportive ci chiar de la baza. Toyota aici e codasa. Acum fiecare are argumentele lui, unii apreciaza confortul altii dinamica. Nu prea poti sa le ai pe toate dar parca Toyota prea a inclinat balanta catre confort.
Ca marketing Ford e mai bun in Europa decat oricare marca japoneza, e ajutat si de imaginea mult mai indigena (care conteaza aici foarte mult).
_Constantin_
Ford a pus mana pe tehnologie cumparand companii falimentare sau cu probleme financiare. Motoarele lor de exceptie nu sunt ale lor ci ale altor companii. Nu stiu si nici nu ma intereseaza care SUV-uri fac Ford in SUA cu motoare de 8.0l dar aici motoarele lor sunt la nivel mediu. Nu au nici un agregat care sa fie superb( cu exceptia RS-ului) si daca stam bine sa analizam, din 2.5l au scos 300cp, VW scoate 280 din 2.0 si 4 pistoane. Toyota e o firma care face masini pentru oameni batrani sau care nu au inca bani sa isi cumpere masina care si-o doresc + 4X4 (unde Ford nu face mare lucru).

Eu am o singura intrebare : Care e motivul pentru care Toyota e atat de contestata. Eu am cumparat, sunt multumit si gata. Rebel isi ia BMW, e multumit si gata. Nu vad de ce trebuie de fiecare data sa se ajunga la acelasi lucru si anume Toyota VS ... orice vreti voi.

Mie si nici unui posesor de Toyota ( sau orice alt posesor) nu ne poate lua cineva sentimentul de satisfactie daca masina merge bine. La fel si cu posesorii de Ford.

Sa comentam preferintele cuiva in materie de masini, domnilor, e ridicol. thumbsup.gif
ozz86651
QUOTE
OZZ - incerc sa-ti trimit niste PMs de azi dimineata dar nu imi apar in "Sent items" si nu stiu daca ai primit ceva sau nu, nu inteleg de ce, am nevoie de niste sfaturi de la tine ASAP


Ti0am raspuns, sper ca ai primit ca era cam mult smile.gif.
Legionaru'
Vreti, nu vreti, de aproximativ 4 ani "subiectul Toyota" tine in viata acest forum!
Cu asta am spus tot despre Toyota! yes.gif
vio
banned.gif banned.gif banned.gif banned.gif banned.gif banned.gif banned.gif de la ford cel mai mult imi place corvette . de fapt e sg mashina americana care imi place . mai am io niste pitici ... dar sa dai o carutza de bani cu plastic din logan cu embleme Ford ...

asta vara am condus cam o luna un FF combi...mashina greoaie ...
Rebel
Vio, Corvette nu-i a lui Ford
GT / Mustang 500 / Mustang Bullit / Kr, astea sunt ale lui Ford.

Constantine, nu te arunca in declaratii. La 4X4 trucks and work horse, Ford rules big time.
_Constantin_
In SUA. Noi vorbim aici de autoturisme destinate publicului larg.

Am mai ajuns la o concluzie pe alt topic si anume ca Toyota SUA nu e acelasi lucru cu Toyota EU. Si acelasi lucru e si la Ford deci hai sa comparam modele care sa existe in Eu/ SUA.
vio
CITAT(Rebel @ Feb 12 2010, 12:38 AM) *
Vio, Corvette nu-i a lui Ford
GT / Mustang 500 / Mustang Bullit / Kr, astea sunt ale lui Ford.

Constantine, nu te arunca in declaratii. La 4X4 trucks and work horse, Ford rules big time.



rebel ... tu chiar asa pui botu la orice ??? normal ca stiu ce si cum , daca am si zis ca sg mashina care mi place e curvetu ...

am raspuns asa exact ca unui amic care m-a intrebat ce mi-a placut cel mai mult in Anglia si io i- am raspuns , Scotzia . thumbsup.gif
Rebel
Vio, inteleg ca folosesti tot felul de jargoane cu prietenii tai, dar totusi, in public putin control nu ar strica. Ce zici?

QUOTE (vio @ Feb 11 2010, 07:35 PM) *
de la ford cel mai mult imi place corvette . de fapt e sg mashina americana care imi place . dar sa dai o carutza de bani cu plastic din logan cu embleme Ford ...


Am raspuns la propozitia cu pricina. Nu prea seamana a gluma cum nici propozitia referitoare la caruta de bani cu plastic de logan nu are sens...

Cate beri?
ncristi
Dupa mine: Ford Europa=rulez, Ford America=suks.

Strict la ce se vinde in Evropa acu':

Fiesta vs Yaris - aleg clar fiesta
Focus vs Auris - aleg focus
Mondeo vs avensis - greu, greu, greu, ambele arata bine din fata si urate din spate - inclin totusi parca spre avensis.
Kuga vs Rav4 - aleg Kuga

In ceeace priveste fiabilitatea de ford am auzit numia de bine iar pe calitatea trenului de rulare ford cred ca () castiga iarsi. La toyota - avem una in familie si pana cum a fost OK - cu exceptia catorva mici pb, a greierasilor si a rechemarilor in service (are 30000km). Ca parere personala ,in realitate, toyota este cam departe de imaginea buna pe care o are in ceeace priveste costurile de intretinere si chiar si din anumite aspecte ale calitatii fabricatiei.
AZAZEL
cred ca ar trebui sa aduc o lamurire in ceea ce priveste calitatea interiorului, calitate pe care am mentionat-o.
deci, spuneam despre toyota ca nu au imbinarile elementelor interioare bune. ford le au insa asa cum spuneau halba si tudor calitatea materialelor de la interioar este proasta, jalnica as putea spune si aici este vorba de focus si mondeo. cu toate astea , exista unele mici diferente la variantele ghia si titanium insa marea majoritate din clientela din romania are echiparea trend adica cea de mijloc, echipare pe care in romania au promovat-o la preturi bune.

spunea si halba ca focus are o dinamica buna insa fara folos daca clientii lor cumpara motorizarile de baza
cam astea sunt motoarele de pe focus ce se plimba prin romania:
benzina - 1.4 80 6% [ 25 ]
benzina - 1.6 100 34% [ 132 ]
benzina - 1.6 115 11% [ 44 ]
benzina - 2.0 145 1% [ 5 ]
motorina - 1.6 90 13% [ 51 ]
motorina - 1.6 110 10% [ 41 ]
motorina - 1.8 115 15% [ 60 ]
motorina - 2.0 136 6% [ 27 ]
benzina - 2.5 225 (ST) 0% [ 2 ]
benzina - 2.5 300 (RS) 0% [ 1 ]


nu cred ca la corolla sau auris lucrurile stau mai bine.
ford in europ inca nu au pus accentul pe turbo. deja s-a lansat generatia a 3-a de focus si vor fi multe, multe motoare turbo cu cilindree mica multi cp si cuplu mare.
James Kilowatt
Pe auris benzinarele de 1.4 si 1.6 sunt ceva mai rasarite, ca sa poata sa se bata cu Kia Ceed teehee.gif

@Ncristi
Eu si intre avensis si mondeo aleg mondeo. E sensibil mai spatioasa si desi e criticata pentru materiale e destul de ok cu greierii si are insonorizare f ok.

De fapt, intre avensis si kia magentis facelift as alege kia, pe aceleasi considerente + diferenta de pret non-neglijabila... desi probabil o sa mi se umple frigiderul pe tema asta.
HalbaSus
Intre yaris/fiesta, auris/focus si avensis/mondeo as alege fordul de fiecare data si asta pentru ca:
- Nu pot alege yaris, e prea efeminata... iar fiesta e chiar o masina frumoasa in clasa ei.
- focus - etalon al clasei compacte la dinamica, suspensii independente spate, etc... aurisul e la polul opus al dinamicii.
- mondeo - la fel ca si focus.
Da, e adevarat ca materialele de la toyota sunt mai bune... dar asta nu e o performanta.

Acum sa revin totusi la motivul "de ce nu mi-as cumpara totusi un ford": Au masini bune dar la preturi necompetitive si masini proaste la preturi competitive. Spre exemplu, un mondeo trend 1.8 TDCi in echiparea trend costa ~20.000 euro. Un pret decent pentru o masina de clasa medie dizal. De banii astia primesti o gramada de masina (muuuulta masina) un sasiu performant, suspensii performante, etc... singura problema e ca nu vei apuca sa aflii aceste lucruri. Am condus la un moment dat noul mondeo 2.0 TDCi... cand am plecat de pe loc (cu pedala la fund) aveam impresia ca am pornit din greseala cu a doua... masina e grea si nu cred ca se poate misca decent decat poate cu varianta de 2.2 175 cp... sau si mai bine 2.5T de 220 cp si daca vrei un interior mai OK (nici vorba de premium sau lux) atunci vei dori si varianta Ghia... Si deja vorbim de o masina de peste 28.000 euro. La 28.000 deja Mondeo e o masina scumpa, dar e singurul mondeo care chiar merita cumparat.

Si uite din cauza asta nu mi-as lua mondeo... Desi pe hartie e o masina extrem de corecta si cinstita si foarte laudata in presa auto (bag mana in foc ca ei nu au condus niciodata dizalul de 1.8-2.0).
AZAZEL
cu siguranta un avensis cu motorul echivalent se misca la fel cu mondeo.
si avensis s-a ingrasat ca porcul.
mike.omega
Halba, un mondeo 1.8 sau 2.0TDCI e lent in comparatie cu ce?! Daca luam C-ul tau, Mondeo e o gluma proasta. Insa pentru cei ce pana sa conduca motorizarile astea au condus 1.6 sau altele de genu, diferenta e mare si e notabila.

Pe de alta parte, putini sunt aia care vor sportivitate pura de la un Mondeo si tot aia stiu de ST. Pentru senzatii tari exista Focus biggrin.gif
FAR EASTERN
Nu cumva gresiti cu comparatia focus/auris??? N-ar fi corect focus/corolla?
AZAZEL
focus hatch= auris
focus sedan = corolla
HalbaSus
Exact, iar eu cand ma gandesc la clasa compacta ma gandesc automat la hatch-uri, care sunt mai reprezentative pentru aceasta clasa... de altfel exista si sedanuri din clasa mica dar deobicei rezultatele sunt absolut hidoase... ca tot veni vorba de hidosenii.. voi ati vazut cum arata Toyota Yaris SEDAN ??? sick.gif
Cred ca toti cei care au vazut la un moment dat peugeot 206 sedan, si alte sedanuri de clasa mica, si totusi au spus: DA, e o idee buna, hai sa facem si noi asa ceva... merita cu prisosinta numarul impresionant de vanzari pe care o sa-l obtina laugh.gif
vio
yarisul sedan este facut inainte de sedanul 206 si a fost facut pt US si Japo .. sa vb de chestii mecanice tren de rulare si ce mai vb voi aici doar din ca citirati pe net si ca asa zic critici mi se pare dea dreptu peste stangu ...Ford este sub Toyota la orice capitol la orice capitol .numai slaviti atat . efectiv te simtzi ca intr un tomberon , tapitzeria mashinii parca e facuta din perne de scaune ca la noi , aspra se jegareste repede, plasticu e ca in logan si cand zic ca il logan ma refer la calitate( asta pt ca folosesc acelash tip de plastic ) finisari , pai daca la toyota zice azazel ca au joc de 5 mm ( ceea ce io unu nu am gasit in 4 mashini asa ceva , cel mai mare este de max 2-3 mm ) pai la ford tot e aliniat la 1 cm ... io nush in ce mashini va suirati voi dar ...trenul de rulare la avensis este cel mai bun si cel mai superior in clasa sa. mai cititi detali tehnice , ce face cum face . este asa de bun ca cei de vw vor sa faca ceva asemanator de ani de zile si abia acum incep sa se apropie.

intr-o toyota ai senzatia de premium in ford nu , chiar si la modelele de baza. cam asta e diferentza. plus ford ergonomie 0 ZERO ...

cat despre mondeo de 2.2 so ave de 2.2 . mergeti cu ave si o sa vedeti diferentza pe urma sa ziceti ca fordu e mizu din dodoashca


@ Rebel ... ce am zis e f clar si f logic. cred ca tu aveai ceva bere la rezervor , io nu ... si aia e o gluma f subtila si f oki , bine pt unii s-ar putea sa fie prea subtila .

unde e jargonu ca nu l-am gasit si doi este explicat mai sus . fordu in europa foloseste acelashi tip de plastic , deci acelashi plastic il iei mai scump cu emblema Ford
vio
@ halba - Nu pot alege yaris, e prea efeminata .... daca Yaris e efeminata , ca sa te sui si sa conduci o fiesta dinasta noua tre sa fi cel putin poponar declarat , laso incolo de treaba...
OCTAN_95
Da ce ai, Vio, cu gusturile omului.
Comentariile noastre pe aici oricum sunt subiective.
vio
si al meu la fel thumbsup.gif

look-ul tineresc la o mashina nu este egal cu masina efeminata.
AZAZEL
deci ma faci poponar ?! unsure.gif wallbash.gif thanks.gif banana.gif
am condus fiesta soacra-mii de la romcar pana acasa apoi am mers cu ea pana la vaslui sa o livrez.
faina masina, iar in interior este f bine lucrata si iese la acest aspect din tiparele ford europe. materiale de cliatate pt clasa respectiva.
vio
AZAZEL mana de fier ...biggrin.gif citeste bre cum trebuie ...deshi cred ca ai facut-o deja .
Dan52141
de acord cu .. Constantin .. cat de penibil este sa ne dam cu parerea de ce lui X ii place Ford cand noi zicem ca l-ar prinde mai bine o toyota sau invers smile.gif
Eu am o Corolla din 2002, noiembrie, am pana cum cu ea ~130.000 si in afara de consumabile (ulei, filtre, becuri...) nu am schimbat nimic. La ultima revizie de acum cateva saptamani am inlocuit discurile de frana pe fata si spate. Masina merge ca in prima zi si de fiecare data o conduc cu placere. Daca ar fi sa-mi iau o alta masina si as fi nevoit sa aleg intre Toyota si Ford ar fi Toyota fara discutie.
La firma avem o flota destul de mare de forduri (Focus) si m-am convins de "fiabilitatea" lor, numai probleme au cu ele.
In goana asta dupa profituri calitatea materialelor de la interior cred ca a scazut la toate modelele atat ford cat si toyota.
Pe de alta parte modelele echivalente din america au o calitate a materialelor din interior mai mult decat indoielnica, am avut ocazia sa vad in state o corolla asemanatoare cu a mea si am fost oripilat de interior, nu mi-as fi luat asa ceva in viata vietilor mele, nu reusesc sa-mi explic diferenta asta.
vio
consumu dane ....asta e principiu si poate ca nu sunt nici asa de pretentioshi ca europenii.
Otto73
Vio acum s-o lasam mai moale ca nu sunt ford asa de prosti cum crezi, totusi au o istorie in spate si cat despre materiale de 2 lei aici tind sa te contrazic.
Toyota nu face masini premium si are o ramura a sa numita Lexus.
In state si ford are o ramura premium numita Lincoln.
Focus sau fiesta nu mi-as lua in veci dar nici yaris sau corolla.
Aici in US toate 4 ce le-am enumerat mai sus sunt de 2 lei, nimic nu-mi place la ele.
AZAZEL
focus 3 va fi la fel atat in europa cat si in sua si vor veni cu o calitate superioara: motoare noi , cutie cu dublu ambreiaj, interior bine finisat samd. totusi, se pare ca masina va creste f mult in dimensiuni (20 cm in lungime pt hatch si 10 pt sedan) si este f posibil sa se ingrase ca un porc si astfel sa-si piarda din dinamica.
focusul american este de fapt un focus 1 modificat oarecum si acesta se produce acolo de peste 10 ani.
vio
CITAT(Otto73 @ Feb 12 2010, 12:29 PM) *
Vio acum s-o lasam mai moale ca nu sunt ford asa de prosti cum crezi, totusi au o istorie in spate si cat despre materiale de 2 lei aici tind sa te contrazic.
Toyota nu face masini premium si are o ramura a sa numita Lexus.



am zis ca doar te simtzi ca in premium nu ca este .. stiu si io ce are si ce nu are , ziceam ce feeling iti da mashina , si ma rezum la Europa biggrin.gif
HalbaSus
vio, eu am zis ca fordul are materiale de logan... in schimb diferenta dintre focus si auris/corolla e mare de tot la capitolul dinamica. Auris are suspensii independente doar pe varful de gama, care apropo e un dizal de 170 cp si care din cate stiu nu e disponibil in romania (poate s-a schimbat treaba, nu stiu)... focus a fost prima compacta care a venit cu suspensii independte spate, iar varful de gama Focus ST a fost tot timpul printre cele mai performante masini cu tractiune fata.

Hai ca toata superioritatea fordului la dinamica nu e atat de evidenta daca o compari cu alte compacte (golf & co, megane, 308) mai ales la motorizari mai slabute (ca nu prea se inghesuie lumea la ST-uri). Dar aurisul este efectiv jalnic la capitolul asta, sunspensii moi, directie fara feeling, e naspa rau, si nu vorbesc din auzite.

Ahh... si fiesta e o masina frumoasa, parerea mea subiectiva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.