Help - Search - Members - Calendar
Full Version: OPEL OMEGA 2000 16 V NOS?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
gabriel32493
ARE CINEVA CHIP SAU NOS PE MOTORUL ASTA ?
CUM SA-L FAC DE PESTE 150 170 CP? ACUM ARE 140 CRED, FILTRU AER DIRECT SI ESAPAMENT MODIFICAT DE 'FIRMA'
PARARI ? MERITA?

IARNA, TIPMUL RECE ARE INFLUIENTA CU ADMISIA DIRECTA ( FILTRUL ASTA LEJER DE AER) ? :shock:
Iulian8
pune tu NOS pe motoru ala de omega si il faci varza in cateva secunde.
mai bine ii faci un chip tuning , e cel mai lejer lucru ce-l poti face...
sau i-ati un 3000 v6 de pe un senator...
Iulian HondaFan
daca vrei viteza vinde omega ( oricum manevrabilitatea e slaba chiar daca ii pui cai mai multi nu iese mare lucru) si cumpara un Subaru Impreza WRX....
gabriel32493
FRATILOR masina asta este din '97 si are 100 mii,,,,,,, subaru imi cumpar cad fac rost de 'graunte'
Fii convins ca intr-un top personal pe primul loc se afla wrc-ul.
Sincer sa-ti spun pana acum o luna am avut o Lada NEAGRA preparata de raly cap coada, masina cu care era o placere sa te joci, tractiunea spate greutatea de 900 kg si motorul de BMV 320 facea din ea un deliciu.....
Pe de alta parte nu am crezut ca o masina de 2 t aproape, OMEGA poate fi atat de confortabila la drum lung dar si prin gropile din oras. De la loviturile dure pe care le mai luam de la roll-bar-uri in cap la VAPORUL asta simt ca este intradevar confortabila si oarecum agila....0-100 in 10 sec consum oras 14 % si 215 viteza maxima.
Daca ai mers wrc -uri atunci trebuie sa traiesti si placerea de a fi la carma unui vapor are avantajele lui. 190 / ora este viteza de curoaziera fara zgomot bine agatata de sosea ( vezi greutate ) este o alta senzatie.
Vezi tu dupa o vreme capeti experienta care se traduce prin "frica" adica responsabilitate fata de familie...fata de copil, nebunia, euforia cu care crosetam soselele fie organizat fie cand ma apuca , nu mai este acum primul scop in viata....TRAIESTE SI INVATA DIN GRESELILE ALTORA DACA NU VREI SA FII LANGA EI...sfat pe care il dau dupa multi km. de asfalt mancat. Pe la noi sunt multi Shumahari dar si multi MAtacane... invatati sa va feriti singuri, adica prevedeti, anticipati reactiile acestora, ale obiectelor in miscare dupa ce reusiti treaba asta sunteti intradevar PILOTI....nu timpul conteaza cand risti viata altora stupid. Bucurati-va mai putin dar INTREGI fratilor. Dupa ce vedeti decapitati, injumatatiti, infirmi pe viata nu invatati NIMIC ????? ASTEPT INVATATURILE VOASTRE.
Iulian HondaFan
atunci nu are nici un rost sa-i pui NOS!

pt. familie vapoarele americane sunt OK, comfort si navigare lina sunt berechet, dar 150cp sunt arhisuficienti pt. aceste masini...

si eu sunt pentru " SIGURANTA PRIMEAZA ! " ="SAFETY FIRST"
Senator
Daca doresti sa obtii intradevar putere mai mare din motorul tau (banuiesc ca e un X20XEV cu 136 de CP) sa nu astepti minuni de la chip-uri.Cele ieftine pe langa faptul ca nu cresc intotdeauna puterea maxima au si efecte colaterale.In cel mai bun caz scot din functie doar limitatorul iar in cel mai rau dau peste cap toata gestiunea motorului , rezultatul fiind cresterea consumului.Un chip k lumea pt motorul tau e pe la 4-500 de euro si nu obtii mai mult de 15 CP . In rest debitmetre modificate , bujii speciale , aditivi de benzina,etc. sunt lucruri care maresc puterea doar pe hartie.

De aceea iti recomand sa apelezi la metodele clasice de tuning , mai ales ca pentru motorul tau exista cam tot ce vrei pe piata de profil.
Incearca www.dbilas.de/English/Products.html insa ar fi bine sa stai pe scaun atunci cand citesti preturile.

A doua varianta ar fi un motor V6 2,5 , 2,6 , 3,0 sau 3,2 litri.


Ar mai fi si varianta cu NOS-ul ,daca nu exagerezi nu vad de ce nu ar rezista ,la urma urmei am vazut NOS chiar si pe Golf-uri...

Temperatura aerului din admisie devine o problema doar atunci cand este foarte ridicata , situatie in care puterea motorului scade.

@Iulian8
Motor V6 pe Senator ??? :smt018 :smt018 :smt018 :smt018 :smt018
.
gabriel32493
Iti multumesc m-ai luminat, am un filtru de aer K@n sau cum se cheama, pentru a putea sa-l montez am dat cutia originala de la filtru afara de sub capota.
Motorul asta degaja multa caldura care bineinteles acum este absorbita prin filtru si logic scade puterea motorului.... cutia fltrului originala are un tub care alimenteaza cu aer direct dintr-0 priza de aer din spoiler.
bravos berci pentru sfat. Il voi schimba diseara..apropo.....cumpara cineva un filtru ca asta?
Senator
Nu e neaparat nevoie sa renunti la filtrul K&N , poti sa-ti bricolezi o chestie de genul celei din imagine , adica un perete despartitor si si un tub prin care motorul poate respira aer proaspat in mers.
gabriel32493
merci inca odata dar l-am dat deja afara si nu-l voi mai monta pentru nimic in lume mai ales ca nu se simte nici o diferenta, nici reprize nici aceleratie ...mai mult risti ca sa-ti umpli motorul de praf in Bucurestiul astui marinar :joker: , nu poti respira tu de atat praf dar saracul amestec
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.