QUOTE (_Constantin_ @ Jan 25 2010, 11:27 AM)
Ce spun posesorii? Nu pleca de la ideea ca toti au Honda ca a ta. Nu se compara in nici o viata Type S cu Accord normal. Asa cum nu se compara TS cu Toyota normala. E diferenta de la cum sunt facute, la imbinari, materiale, etc. Sunt putine marci care inca mai fac masini dupa aceiasi reteta iar Honda si Toyota din pacate nu sunt printre ele.
Eu am un Accord si este peste Type S.
A mea are aluminiu acolo unde trebuie, Type S are plastic care vrea sa para aluminiu. La Fit & finish sunt cam la fel insa modelele mai scumpe au materiale mai bune, piele mai buna, plasticuri mai bune. Desi fit& finish se poate imbunatati pot spune ca au anumite probleme la respectarea cromaticii in materiale; de exemplu multe componente vor sa fie negre dar la o atenta analiza sunt diferite nuante.
Depinde si despre ce Honda vorbim. Un Accord full de 45.000 de dolari este deasupra unei Acura de 30.000 oricat de Acura ar fi ea.
Oricum la voi nu se aplica reteta asta, vi se ofera doar o gama din masinile lor iar Accordul de aici (total alta masina si mult mai mare) la voi este o Acura medie mai mica (TSX).
Atunci cand am luat masina, eu am gasit mai multe materiale de calitate in Honda decat in Acura. Am si avut o discutie aici pe forum prin 2006 despre asta si am facut si poze pe atunci.
Cu toate acestea calitatea Honda a scazut, datorita faptului ca au pus un motor capabil sa reduca numarul de cilindrii in lucru pentru a il face mai atractiv ca putere si consum dar care costa mai mult, insa au taiat mult din calitatea celorlalte componente ca sa o faca viabila ca pret. Plasticul este mai prost, nu mai ofera led-uri la stopuri, de bord iti zgarii degetele. Pacat.
Cu toate acestea, Honda este peste Toyota, big time!
Honda este mai sportiva, au materiale muuult mai bune, au tehnologie mult mai buna, sunt mai bine si mai atent lucrate, au un design superior.
Mah, voi ati filmat pornirea la -5?
Ia incercati un -45 sa va vad...
adrian flavius, nu poti compara masinile doar prin prisma "Passatul n-a pornit, Peugeotul tinut in garaj n-a pornit", etc.
Crank-power-ul bateriei este foarte important (la -20 puterea de crank a bateriei scade sub jumatate), filtrele si unde sunt ca viata (cat % uzura au), combustibilul , bujiile, compresia si cat de intretinut este motorul, etc. sunt factori extrem de importanti.