Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Accord vs. Toyota Avensis
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
vio
cand o sa mi iau honda , inseamna ca deja am avut vw , audi si bmw 36182451.gif ...


bai nu o mai pornii asa biggrin.gif da- 2-3 chei moarte prima data pe urma porneste-o . oricum toyota mashina tata ... bravo lor thumbsup.gif
S O R I N
CITAT(vio @ Jan 25 2010, 12:50 PM) *
cand o sa mi iau honda , inseamna ca deja am avut vw , audi si bmw 36182451.gif ...


bai nu o mai pornii asa biggrin.gif da- 2-3 chei moarte prima data pe urma porneste-o . oricum toyota mashina tata ... bravo lor thumbsup.gif



Cretule vrei tu sau nu honda e masina buna, poate mai buna decat toyota, la unele modele ma refer.

Daca vrei tu sa o tii cu toyota e cea mai tare nu ai decat, posesorii spun altceva... smile.gif
_Constantin_
Ce spun posesorii? Nu pleca de la ideea ca toti au Honda ca a ta. Nu se compara in nici o viata Type S cu Accord normal. Asa cum nu se compara TS cu Toyota normala. E diferenta de la cum sunt facute, la imbinari, materiale, etc. Sunt putine marci care inca mai fac masini dupa aceiasi reteta iar Honda si Toyota din pacate nu sunt printre ele. confused.gif
OCTAN_95
CITAT(_Constantin_ @ Jan 25 2010, 04:27 PM) *
Ce spun posesorii? Nu pleca de la ideea ca toti au Honda ca a ta. Nu se compara in nici o viata Type S cu Accord normal. Asa cum nu se compara TS cu Toyota normala. E diferenta de la cum sunt facute, la imbinari, materiale, etc. Sunt putine marci care inca mai fac masini dupa aceiasi reteta iar Honda si Toyota din pacate nu sunt printre ele. confused.gif

Am mai avut discutia asta, pot vb in deplina cunostinta de cauza, Sorin deasemenea, ce i se reproseaza hondei?
-fiabilitate? in nici un caz!
-performante motrice? nu se pot face comparatii decat pe motoare omoloage
-raport calitate/dotari/pret? sunt destul de apropiate u un usor dezavantaj pentru honda care este mai scumpa
Am avut avensis, foarte multumit de masina acea dar o repet acordul actual este peste, nu minimalizez sub nicio forma performantele Toyota dar hai sa nu tragem concluzii dupa parerile subiective ale posesorilor de marca.
La Vio cred ca sesizez o usoara unda de regret, ma gandesc ca torrola sa da ceva semne de de gripa si de aici deriva asta.
pmhoria
QUOTE (OCTAN_95 @ Jan 25 2010, 04:06 PM) *
La Vio cred ca sesizez o usoara unda de regret, ma gandesc ca torrola sa da ceva semne de de gripa si de aici deriva asta.


Torrola bolnava ..neah !!??? ... a lu Vio ???? .. da de unde ..e la primele luni de viata masina aia .. vezi ca-l superi pe Zeus biggrin.gif

Ce nu inteleg eu e faza cu sonda lambda de la Avensis .. suna a VW smile.gif Sper sa nu mai fie probleme pe viitor desi odata ce incepi cu sonda, pana nu o schimbi nu scapi de ea. smile.gif
Rebel
QUOTE (_Constantin_ @ Jan 25 2010, 11:27 AM) *
Ce spun posesorii? Nu pleca de la ideea ca toti au Honda ca a ta. Nu se compara in nici o viata Type S cu Accord normal. Asa cum nu se compara TS cu Toyota normala. E diferenta de la cum sunt facute, la imbinari, materiale, etc. Sunt putine marci care inca mai fac masini dupa aceiasi reteta iar Honda si Toyota din pacate nu sunt printre ele. confused.gif


Eu am un Accord si este peste Type S.

A mea are aluminiu acolo unde trebuie, Type S are plastic care vrea sa para aluminiu. La Fit & finish sunt cam la fel insa modelele mai scumpe au materiale mai bune, piele mai buna, plasticuri mai bune. Desi fit& finish se poate imbunatati pot spune ca au anumite probleme la respectarea cromaticii in materiale; de exemplu multe componente vor sa fie negre dar la o atenta analiza sunt diferite nuante.
Depinde si despre ce Honda vorbim. Un Accord full de 45.000 de dolari este deasupra unei Acura de 30.000 oricat de Acura ar fi ea.
Oricum la voi nu se aplica reteta asta, vi se ofera doar o gama din masinile lor iar Accordul de aici (total alta masina si mult mai mare) la voi este o Acura medie mai mica (TSX).
Atunci cand am luat masina, eu am gasit mai multe materiale de calitate in Honda decat in Acura. Am si avut o discutie aici pe forum prin 2006 despre asta si am facut si poze pe atunci.
Cu toate acestea calitatea Honda a scazut, datorita faptului ca au pus un motor capabil sa reduca numarul de cilindrii in lucru pentru a il face mai atractiv ca putere si consum dar care costa mai mult, insa au taiat mult din calitatea celorlalte componente ca sa o faca viabila ca pret. Plasticul este mai prost, nu mai ofera led-uri la stopuri, de bord iti zgarii degetele. Pacat. dry.gif

Cu toate acestea, Honda este peste Toyota, big time!
Honda este mai sportiva, au materiale muuult mai bune, au tehnologie mult mai buna, sunt mai bine si mai atent lucrate, au un design superior.

Mah, voi ati filmat pornirea la -5? biggrin.gif Ia incercati un -45 sa va vad...

adrian flavius, nu poti compara masinile doar prin prisma "Passatul n-a pornit, Peugeotul tinut in garaj n-a pornit", etc.

Crank-power-ul bateriei este foarte important (la -20 puterea de crank a bateriei scade sub jumatate), filtrele si unde sunt ca viata (cat % uzura au), combustibilul , bujiile, compresia si cat de intretinut este motorul, etc. sunt factori extrem de importanti.
_Constantin_
Mai sportiva nu inseamna mai buna, design superior nu inseamna mai buna iar despre restul aspectelor lucrurile se limiteaza la experienta personala a fiecaruia. Eu am terminat medicina si nu pot sa imi dau cu parerea despre gradul de tehnologie la care a ajuns Honda vs Toyota si nici la imbinarea materialelor. Atata timp cat nu ma trage curentul prin imbinari sau nu pot s apierd pe acolo pachetul de tigari consider ca e bine imbinat.

Iar daca e sa o luam la bani marunti Honda face 2 masini: Civic si Accord, restul sunt mult mai slabe decat ce ofera concurenta. In clasa suv e clar ca ii bat multe, la clasa mica nici nu vorbim iar in clasa de lux nu au nici un model in afara in Legend care ... e departe de E class sau Lexus.

Sa ne intelegem, nu sustin ca Toyota > Honda era vorba doar de niste contrargumente la cele scrise mai sus. thumbsup.gif
22nst
Am ajuns la concluzia ca Toyota s-a prostit rau de tot.
Noile modele arata groaznic din punct de vedere estetic, iar materialele si finisajul lasa de dorit.
Avensisul nou pe langa faptul ca este urat cu spume nici pozitia la volan nu este una buna, nu au cutii de viteze automate performante...
In ritmul asta, viitoarea mea masina nu va fi o Toyota.

Modelul meu de Avensis a fost ultima masina facuta de Toyota sad.gif

(este o parere strict personala, fara intentia de a ataca pe cineva)



De Honda nu vorbesc pentru ca nu cunosc.
S O R I N
Am avut toyota (2 avensis, eu si fratimio), acum eu am honda, el lexus. Am mers cu toate mii de km, imi pot da cu parerea despre cele 3 ( avensis, accord si lexus gs). Toyota avensis o masina foarte foarte buna, prima mea masina mai acatarii, confort cat cuprinde, sunete lipsa, nervoasa chiar daca stiai cum sa o conduci, dar ii lipsea ceva, ce ? Nu stiu, dar era clar ca i lipsea... A venit honda,uuuu, altceva, cu totul altceva.Usor, usor am inceput sa o cunosc, sa o simt, sa stiu cum sa o conduc sa mi dea tot ce poate... La fel de usor am inceput sa i vad defectele, pt ca are, ca orice fier (masina), are, trebuie sa fi un pic sarit de pe fix sa nu ti vezi defectele la masina..Am incercat sa o fac mai buna, mai performanta, nu stiu cat am reusit, cert este ca eu incerc...Acelasi lucru am incercat cu avensis, m am lasat repede pagubas vazand cu nu este o masina care se preteaza pt tuning. Comparand perioadele, observ ca dupa 2 ani si cateva luni nu m am plictisit de honda mea, cum dupa aceeasi perioada ma plictisisem de toyota mea... Asta sigur inseamna ceva, cu certitudine ! Imi place din ce in ce mai mult, nu as schimba-o, poate decat pe un lexus is-f,cam atat...Curios, dar asa e...Masina asta a trezit in mine, ce nu a trezit niciuna inaintea ei.. Nu zic ca este vreo super masina, dar imi place mie, cum merge, cum arata...nu mi place ca traiesc intr o tara/ un oras in care gropile sunt la ordinea zilei si din cauza asta duc dorul avensisului care era ca un vapor pe apa...cam atat, am stat sa ma gandesc ce nu mi mai place la ea si nu am mai gasit..smile.gif

Acum lexus, este o masina de mare clasa, arata super, dar e posibil sa mi se spuna ca-s tampit, dar am mai spus-o, nu este de mine, acum cel putin acum, nu ma regasesc in ea. Are 1 000 000 de calitati si un defect minor dar imi vine sa i dau foc cand merg cu ea. Are un sunet in partea dreapta, de la parbriz, de la stergator, de la boxa, de la mortii masii,nu stiu de unde, dar este groaznic, mai ales acum la frig.
Trec peste acest amanunt si repet nu imi trezeste in mine niciun sentiment pe care mi l trezeste honda mea la juma de pret fata de lexus....

Pt mine in acest moment honda mi a oferit ce am vrut, performanta, aspect si fiabilitate la un pret decent....
James Kilowatt
Mie hondele mi se par supraapreciate.

Modelul nou de Accord nu exceleaza prin nimic, nu mi se pare musai un pas inainte fata de ala vechi. Ba poate e chiar unul inapoi, ala vechi avea aerodinamica f buna, era mai usoara si la masuratori cu motor similar e mai rapida si mai economica decat modelul nou.

De civic nu mai vorbesc, ca am facut-o de cuvant_urat pe topicul dedicat. A fost masina pe care mi-am dorit-o de cand am vazut-o, si dupa ce am facut doua driveteste cu doua masini diferite n-am mai vrut sa aud de ea. In materie de materiale si asamblare, au de luat notite de la Hyundai, Kia si alte marci fara pretentii. E posibil ca modelul sedan sa fie altceva, fiind made in japan, insa hatchul made in england mi s-a parut jenant pentru o masina care in catalog costa 26k€ (la mine). Pacat, ca masina e f f bine gandita.

Intr-un timp Honda erau tata lor in materie de motoare, insa intre timp au ramas la acelasi nivel iar restul lumii a venit tare din urma.... cel putin modelele vandute prin europa sunt depasite de toti care au pretentia ca stiu sa faca motoare. Poate pe alte continente vand masini mai serioase, insa ce ofera la noi e cam la furat.

De toyota nu comentez ca nu le-am testat prea serios.
_Constantin_
SORINE ... din nou ajungem la ce spuneam mai sus, 200cp, motor de 2.4, piese de tuning ... iti spun eu ca putea sa aiba nush cate defecte ca tot iti placea.

Sa luam 2 persoane Eu si Tata : Din toate punctele de vedere, Accordu lu' SORIN e pentru mine o masina "tare" pe cand pentru tata e ceva care nu ii trezeste nici o senzatie.
Lexus: pe mine ma lasa la fel de rece ca si pe SORIN insa tata e innebunit dupa el.


In functie de varsta si prioritati avem nevoie de masini diferite. Honda se adreseaza unui segment mai tanar, Toyota se adreseaza unui public mai matur, care pune in balanta multe pana sa cumpere o masina. Sunt oameni care nu ar da suspensia din Avensis pentru toti caii din lume si invers. Nu poti sa le ai pe toate, sau cel putin nu la un pret decent.

In ceea ce priveste materiale, imbinari ... hai sa fim seriosi. Sunt lucruri perfect comparabile, inclusiv cu clasa premium. Daca nu e aluminiu, lemn sau piele ... plasticul tot plastic e. Nu ma intereseaza ca e vopsit mai bine sau slefuit cu mai multa grija. confused.gif


PS: urmatoarea mea masina 100% nu va fi Toyota. whistling.gif
vio
mama da ce haos facurati ba vericule smile.gif) pt mine Honda este Honda si Toyota este Toyota, sunt targeturi total diferite ale mashinilor si nici nu o sa le compar vreodata ca motorizari sau ca , cate zeci de sute mii de butoane ofera.
DRAGOS
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 25 2010, 11:01 PM) *
De civic nu mai vorbesc, ca am facut-o de cuvant_urat pe topicul dedicat. A fost masina pe care mi-am dorit-o de cand am vazut-o, si dupa ce am facut doua driveteste cu doua masini diferite n-am mai vrut sa aud de ea. In materie de materiale si asamblare, au de luat notite de la Hyundai, Kia si alte marci fara pretentii. E posibil ca modelul sedan sa fie altceva, fiind made in japan, insa hatchul made in england mi s-a parut jenant pentru o masina care in catalog costa 26k? (la mine). Pacat, ca masina e f f bine gandita.


In ro e mai ieftina si mi se pare in continuare ca ofera multe pentru sub 20k euro varianta executive. Mie asamblarea mi se pare totusi destul de buna raportat la concurenta. Intr-adevar, sta mai prost decat golf de exemplu, dar totusi am mers cu ea pe niste drumuri inimaginabil de proaste si am avut un singur sunet care venea de undeva din dreapta pe care l-am anihilat. Si totusi bordul este alcatuit din extreem de multe piese si are o groaza de imbinari. Mie mi se pare ca e ok. Zgomotele cu adevarat deranjante vin de la suspensiile spate, dar intr-o tara cu apa calda nu mai ai problema asta.

QUOTE (James Kilowatt @ Jan 25 2010, 11:01 PM) *
Intr-un timp Honda erau tata lor in materie de motoare, insa intre timp au ramas la acelasi nivel iar restul lumii a venit tare din urma.... cel putin modelele vandute prin europa sunt depasite de toti care au pretentia ca stiu sa faca motoare. Poate pe alte continente vand masini mai serioase, insa ce ofera la noi e cam la furat.


Foarte adevarat. Si-au pierdut identitatea de "motorist" odata cu tendintele "eco". Si macar de ar fi ceva de capul lor la capitolul asta, dar sistemul IMA hybrid este la ani lumina de ce gasesti la toyota, pe prius si in gama lexus. Inovatia honda a venit cu adevarat cand au lansat FCX pe baza de hidrogen, astept sa vad daca vor implementa cumva tehnologia asta, momentan se pare ca e prea scumpa.

De la toyota imi place foarte tare avensisul nou, mi se pare foarte dinamic. Din pacat nu ai ce alege la capitolul motoare, asta daca vrei si ceva performante.

In rest, yaris, rav 4, auris, LC sunt toate modele reusite, dar au evident alt target decat honda, target in care eu nu ma regasesc. Eu ma regasesc in principiu in targetul honda de acum 5-6 ani, cand aveau in gama masini gen integra type-r si s2000...
ozz86651
Comparatia se poate face model cu model, nu la gramada. Ca daca vrei 4X4 n-ai nimic la Honda, daca vrei o masina cit de cit sport n-ai nimic la toyota.
Intre modele cele mai frecvente aici cistiga Honda fara drept de apel. Adica Civic vs. Corolla si Accord vs. Camry.
La premium, oferta la Lexus e mai bogata si mai scumpa decit la Acura. Acura TSX ramine o masina care ofera o valoare buna pentru banul cheltuit.
La hibrid citiga toyota fara discutie.
La minivan, Honda Oddisey e peste Sienna.

Pentru mine, Toyota nu ofera absolut nimic. Pentru ca domeniul truck/4x4 si hibrid nu mai intereseaza, nici Lexus, iar in rest Honda e mereu deasupra dupa gustul meu. Ca interioare, mai ales ca tinuta de drum si motorizari.
S O R I N
Accord vs Avensis. thumbsup.gif
HalbaSus
La accord vs avensis trebuie sa privim lucrurile in evolutie.
Adica, la generatiile precedente de accord vs avensis lucrurile erau clare. Avensis era barca comfortabila, Honda era "bemveul japonez". Accordul cu cea mai mica motorizare (2.0 155 cp) batea (cred) avensisul cu motorizarea de varf (cred ca era 2.2 D4D 150 cp, cel de 170 cp parca nu se comercializa la noi). In plus la orice capitol se simtea diferenta comfort vs sportivitate dintre cele doua masini, ca sa nu mai vorbim de variantele sportive ale accordului (cu motoare de 200 cp si/sau suspensii sport).
Acum la generatia actuala de Accord... s-a mers pe calea batatorita de Avensis... Suspensii mai moi, masina mai mare si mai grea, motoare mai simple (SOHC), lipsa desavarsita a variantelor cu suspensii sport in schimb tone de gadgeturi ca sa-ti faca viata mai usoara... dar chiar si asa in continuare ramane aia "sportiva" in sensul ca au pastrat motorul de 2.4 200 cp (chiar daca e mai lent decat generatia veche).
Daca se continua in felul asta, la urmatoarele generatii de accord vs avensis vom putea vorbi despre o singura masina, care vine cu 2 sigle in functie de preferinte.

Diferenta sport vs comfort s-a pastrat in schimb la compacte... Torolla si Auris nici macar nu pot fi amintite in aceasi saptamana comparativ cu civic la capitolul sportivitate.
S O R I N
CITAT(_Constantin_ @ Jan 25 2010, 11:34 PM) *
PS: urmatoarea mea masina 100% nu va fi Toyota. whistling.gif


Constantin, discutia este lunga si nu se rezuma decat la varsta si la publicul tinta...

Din punctul meu de vedere toyota nu ofera ce vreau eu, punct ! Vreau sport la bani decenti, iau type r, sau S 2000 de joaca, vreau limuzina cu tenta sport iau accord 2.4, toyota ce ofera ? Auris 1.4,6 sau avensis 1.6,8 sau 2.0 ? Poate vreau toyota mai puternica, de unde aleg? A, da, iau corola ts din 2006....cum sustine Vio...pai da vreau masina noua, deci ?

Nici eu poate nu o sa mai cumpar honda viitoarea masina... Am mai multe variante, ori raman cu asta de joaca si mai cumpar una mai serioasa, suv sau altceva, ori o fac pe asta de familie si iau un type r de joaca, dar parca mai buna i prima varianta...

Repet, in acest moment ca vrea unu sau altul honda ofera ceva mai mult fata de toyota !
Lucian107416
QUOTE (ozz86651 @ Jan 26 2010, 03:56 AM) *
daca vrei o masina cit de cit sport n-ai nimic la toyota.

Vei avea FT-86 in curand wink.gif. Pare o masina adevarata si pe gustul meu, din ce a aparut pana acum in presa.
James Kilowatt
Toyota avea pe vremuri niste masini sportive, inclusiv awd. Celica, Supra... cica supra putea fi dusa din 200 in 600cp fara foarte multe eforturi, fiind una din cele mai tunabile masini. Insa asta era pe vremuri....
_Constantin_
SORINE ... revenim la varsta. Pentru tine nu ofera nimic, pentru unul de 50 ani ofera totul. Ala nu are nevoie de motoare puternice si deci nu plateste nici pretul suplimentar pentru sportivitatea de la Honda. Toyota in momentul asta are CEA MAI PROASTA COMPACTA. Nu e slaba din toate punctele de vedere dar cand apare pretul ... se spulbera orice dorinta. E interesanta numai oferta cu Optimo la sub 13.000 euro, unde nu prea ai ce gasi la concurenta. In rest .. PRAF.

Iar in ceea ce priveste Honda, in afara de Accordul tau si Civicul Sedan si HB ... e la fel de praf. Jazz e urata cu spume, CRV nu face nimic peste RAV iar mai sus, n-are rost sa vorbim.

Sincer cred ca in momentul de fata, masina noua in afara de Subaru, Merc, Audi, Bmw si VW nu as lua altceva. Subaru daca vrei sa rupi asfaltul ... restul pentru o combinatie intre confort si sport. whistling.gif
adrian_flavius
QUOTE (Rebel @ Jan 25 2010, 09:02 PM) *
Mah, voi ati filmat pornirea la -5? biggrin.gif Ia incercati un -45 sa va vad...

adrian flavius, nu poti compara masinile doar prin prisma "Passatul n-a pornit, Peugeotul tinut in garaj n-a pornit", etc.

Crank-power-ul bateriei este foarte important (la -20 puterea de crank a bateriei scade sub jumatate), filtrele si unde sunt ca viata (cat % uzura au), combustibilul , bujiile, compresia si cat de intretinut este motorul, etc. sunt factori extrem de importanti.


Rebel, era doar o comparatie, nimic mai mult...daca citesti toata fraza, o sa vezi ca am spus ca un Logan, tot diesel, a plecat din prima cheie, iar Matiz-ul familiei, benzinar, la fel, Peugeot-ul tinut in garaj A PORNIT, etc...si era pe un topic in care se discuta despre pornirea masinilor la rece, dimineata... de aceea mi-am permis o mica digresiune...in nici un caz nu am scris (vreau sa mi se arate daca am scris pe undeva...) ca una e mai buna sau mai slaba...era o constatare, nimic altceva...

Revenind la topicul de aici, eu cred ca masinile astea 2 e greu sa le compari, dintr-un motiv foarte simplu: Accord+Avensis (generatia anterioara....cum are Octan/Sorin si cum am eu...) sunt 2 masini complementare, fiecare cu target-ul ei (am facut eu un versus, acum vreo 2 ani, cand cautam masina...), daca ar fi dupa mine le-as cumpara pe amandoua: un Ave diesel, exact cum e al meu, si un Accord Type-R, benzina, cat mai "potent"...si atunci ai avea flota auto perfecta... whistling.gif whistling.gif

LE: eu mai am o teorie, conform careia masina, ca si cainele, musai sa semene cu stapanul...nu va dau ca exemplu decat pe subsemnatul, cu falcile/ceafa din dotare (la fel ca masina...laugh.gif...) si pe Sorin, cu "viteza" si "nervozitatea" Accord-ului...voi l-ati vazut pe Sorinelus cum sta pe scaun? Exact ca masina aia in parcare, parca nu are stare...vrea sa plece, si repede, cu pedala la blana, in zgomot de tobe...laugh.gif ... whistling.gif daca stau si ma gandesc mai bine, din profil/trei sferturi, Sorin chiar seamana cu Accord-ul, sau Accord-ul cu Sorin, cum vreti... ninja.gif
DRAGOS
QUOTE (_Constantin_ @ Jan 25 2010, 11:34 PM) *
PS: urmatoarea mea masina 100% nu va fi Toyota. whistling.gif


a mea ar putea fi: ASTA!

Astia zic ca asta e 90% varianta de serie. Daca e asa si o sa avem 2,0 turbo+ tractiune spate sau 4X4 subaru, atunci da, e ceea ce caut! o toyota!
_Constantin_
Adica vrei sa spui ca eu sunt o bila rosie care scoate gaze pe o teava mare de tot? confused.gif
22nst
Reveniti cu picioarele pe pamant. La ce va trebuie masina sport cu sute de caii?
Pentru orice om, normal, 150 cai sunt suficienti pt o masina la fel, normala smile.gif
In afara de asigurari mari, impozite mari, consum mare, putin practica... nu ii vad rostul, nu in Romania smile.gif

Asa o vad eu...
HalbaSus
QUOTE (22nst @ Jan 27 2010, 01:53 AM) *
Reveniti cu picioarele pe pamant. La ce va trebuie masina sport cu sute de caii?


Tu pui intrebarea asta pe un forum al pasionatilor de masini ? E ca si cum ai intreba pe site-ul "legalize weed" la ce e buna iarba ?
Cum zicea si JK pe un alt topic, nu exista "prea multi cp", doar "prea putini" biggrin.gif
S O R I N
Am inceput cu 65 de cai, am avut 75, 90, 129, acum am peste 200 (nu stiu exact cati), si tot vreau mai mult...totdeauna vrei mai mult, e normal. Asa-i si-n viata, vrei mai mult mereu...Daca se poate de ce nu ?
adrian_flavius
QUOTE (_Constantin_ @ Jan 27 2010, 12:28 AM) *
Adica vrei sa spui ca eu sunt o bila rosie care scoate gaze pe o teava mare de tot? confused.gif



Costache, no offence, departe de mine vreo intentie de jignire...eu as zice mai degraba un munte de forta ambalat intr-un pachet "rotunjor"...laugh.gif whistling.gif
22nst
Am inceput sa imbatranesc... biggrin.gif
Mie imi ajung cei 129 cu varf si indesat. Pentru mersul prin oras sunt si asa prea multi. Nu in fiecare zi mergi cu ea ma maxim, pentru ca nu ai unde.
HalbaSus
Eu am 224... sa zicem ca sunt suficienti... dar data viitoare vreau mai multi.
AZAZEL
cred ca raportul optim , cel putin pt mine, este sa ai 1 cp/10 kg atunci cand e masina full.
de ex, daca masina are 1500 kg goala, atunci cu tot cu pasageri, combustibil si bagaje(ce ar avea impreuna 500 kg) sa ai 200cp.
tot ce este peste aceasta putere este bine sa fie insa in 99% din cazuri este de prisos.
minimul de siguranta, tot din punctul meu de vedere , este sa ai atunci cand e masina goala un raport de 1/10 kg. adica la o masina de 1.5 tone, chiar daca ii pui 500 de kg pe ea, sa ai macar 150 cp.
Rebel
Am constatat ca sub 200 de cai nu prea imi mai prieste...
Cel putin 200 de cai DAR legat de formula lui Azazel, accept oricand un Mini s de 170 de caluti sau un John Cooper Works de 208 caluti ! thumbsup.gif

Mi-am mai adus aminte de ceva la Toyota: transmisia nu-i asa de reusita ca a Hondei; zgomot mult, miros in habitaclu dar viteza... ciuciu
T u d o r
Disputa asta intre Accord si Avensis e oarecum transmutata din piata aici. Are cineva cifre ale vanzarilor in Eu sau Japonia?

In opinia mea Accord e peste Avensis in mai toate privintele dar pot fi subiectiv. In schimb politica de preturi a Toyota este net superioara Hondei. Chiar si pozitionarea pe piata e gresita la Honda, ei incercand in Europa sa se urce in zona premium sau near-premium atat prin reclama cat si prin pret. In plus au o inertie ciudata (in Ro) legata de reasezarea preturilor pietei auto. La ei ai zice ca a venit feeria economica.
_Constantin_
Nu stiu acum dar inainte la 30 de Accord vandute lunar, Toyota vindea in Ro vreo 250. thumbsup.gif
AZAZEL
nu am vanzarile in europa sau japonia insa in germania(nu stiu cat de relevant este) honda este pe locul 20 cu 45.150 bucati adica 12,5% in plus fata de 2008.

toyota este pe locul 10 cu 138.500 adica o crestere de 43,1% fata de 2008

o imagine mai completa a pietei auto din aceasta tara se regaseste aici:

http://www.autozeitung.de/node/383857/14
_Constantin_
Sincer pe mine toate versusurile au inceput sa ma lase rece. Indiferent de rezultat totul se rezuma la preferinta personala si sa incerci sa gasesti un castigator e cam pierdere de timp. thumbsup.gif
vio
daca intradevar vrei sa simtiti cai si senzatii care le poate da o mashina cu cai multi , luati -va fratilor motor . si va potoliti cu mashini de sute de cai , cine are cojones si vana in el sa isi ia asa ceva. daca veti merge vreodata cu peste 280 cu motorul o sa vede -ti ca vi se ia de mashini , incercati, e fff tare. thumbsup.gif


da Tudore este la capitolul fff multe butoane , ergonomie 0 si mancat de ulei la greu 36182451.gif 36182451.gif restu nush cu ce este peste ...aaa si 4 stele 36182451.gif36182451.gif
Rebel
Fugi mah de-aici, Honda are un design mai ergonomic ca Coyota. Iar ca scaune Honda este peste.

Cu ce e mai buna?
Aaah... motoare, cutii, interior design, materiale, design, dinamica.... Se pune?

Aia cu uleiul ma da pe spate... Tudore, asa e?

Ah, am uitat: la Honda sigur pedala de acceleratie nu se blocheaza si nici nu se duce singura la 180.. laugh.gif
AZAZEL
wtf , accord are 4 stele ?
pana si geely cred ca stie sa pacaleasca euroncap-ul .
ozz86651
4 stele REALE mah. Bine asa? biggrin.gif
22nst
4 stele are modelul vechi, asta a reusit 5 smile.gif
http://www.euroncap.com/results/honda/accord/2009/351.aspx

Toyota s-a facut de ras cu Urban Cruiser, 3 stele... si Loganul cu aibaguri laterala are 4 http://www.euroncap.com/results/toyota/urb...r/2009/391.aspx
B_XXV
QUOTE (ozz86651 @ Jan 27 2010, 11:40 PM) *
4 stele REALE mah. Bine asa? biggrin.gif

Decat avensis mai bine insignia...25k ai 160 de cai tractiune integrala si tot ce vrei de la clima,pilot automat,senzori parcare etc. si tot la 25k pt benzinari gasesti 220 caluti turbo. opel a reinceput sa faca masini misto.
22nst
Ai grija, aici este un versus intre Accord si Avensis smile.gif
vio
momentan opel e doar opel , nu si mashina biggrin.gif , deshi dintre toate mashinile nemtzesti imi place cel mai mult ... totushi e ciudat asa mult la asa mic pretz, undeva e buba ... biggrin.gif

5 stele a obtiunut dupa un al doilea tur Ionele ,prima data a scos 4

ergonomia la interior la honda este sub toyota cu mult la orice model .nu o mai da-ti cotita .
cat despre scaune, in cate mashini m-am suit pana acu . si sunt f multe , nu am simtit acel feeling de senzatie ca in avensisul T25 cel vechi de pana anu trecut , este senzatie pozitia in scaun .


cat despre pedala de acceleratie ... exista explicatia tehnica si este de admirat ca toyota are cojones sa faca asa ceva fatza de cei din europa care nici macar nu recunosc astea si cum e la romani si mai rau te pun sa platesti tu reparatia de recall la alte firme (VW si Ford stiu io exemple ) . moralitatea si respect la maxim .. de ce nu s-a facuta sa tam tam cand a retras mercedes 200 000 de mashini noi noutze ca se rupea caroseria biggrin.gif sau ca la BMW riscai sa ramai fara ooo de a incalzirea in scaune , este mai mult decat un simplu recall m inetresele sunt mult mai mari acum in USA pt piatza auto.


S O R I N
CITAT(vio @ Jan 27 2010, 11:02 PM) *
5cat despre scaune, in cate mashini m-am suit pana acu . si sunt f multe , nu am simtit acel feeling de senzatie ca in avensisul T25 cel vechi de pana anu trecut , este senzatie pozitia in scaun .




Sefu, feeling ai la honda, mai putin la toyota. Toyota nu prea le are cu feelig-ul, alte plusur-uri are ea ca masina, marca....
Rebel
Domnu', Toyota nu sta langa Honda la ergonomie si scaune. Nu stiu cate Toyote si honde ai comparat matale dar daca vii pe aici te pun in Accordul meu care are aproape 5 m. sa vedem ce zici.

Aia cu stelele e lichid in vant, vezi ca euro NCAP si Japan NCAP alaturi de US NCAP nu au ajuns la un Accord biggrin.gif
Si iti garantez ca stiu cum e lucrata Toyota si cum este lucrata Honda.

vezi ca la "Recall Toyota" gasesti poze cu fosta mea Corolla dedesubt, sa vezi ce "reinforcement" e acolo. parca-i facut de mine smile.gif

Si sa-ti mai spun ceva: unul nu am auzit de recall-ul ala cu caroserii rupte la Mercedes (baga dovezi te rog) si nici de scaune incalzite la BMW (again, baga dovezi).

Nu in ultimul rand, prefer una care se supraincalzeste, ia foc dar pot sa ies din ea decat una care se blocheaza si o ia de nebuna si mori in ea...



Uitasem:

In Honda exista senzatii in Toyota nu. Din punct de vedere feeling Toyota nici nu stie ce e aia. Sorry
22nst
Ai Bemveuri, ai Honde, ai... nici nu mai stiu ce masini dar nimeni nu a vazut nici macar una!
Eu zic sa o lasi jos ca macane smile.gif Sa fim seriosi...
Rebel
QUOTE (22nst @ Jan 27 2010, 06:36 PM) *
Ai Bemveuri, ai Honde, ai... nici nu mai stiu ce masini dar nimeni nu a vazut nici macar una!
Eu zic sa o lasi jos ca macane smile.gif Sa fim seriosi...


merci 22nst, excelenta postare! thumbsup.gif

Ai aici fosta Toyota si Actuala Honda.
http://masini.ro/forum/content-page/23215/...Toyota/page/20/

Jaguarul il gasesti si pe el in diferite threaduri. In fapt exista si doua poze de la bimmer dar nu am specificat al cui e ca nu vreau.

Inca ceva:
si daca mi-ai spune ca BMW sucks (si nu m-as supara \ci ti-as respecta opinia) nu as lovi in personal anyway. niciodata nu am facut-o! thumbsup.gif

Peace!
22nst
Nu pot sa spun "BMW sucks"... imi place BMW biggrin.gif
Ok, sa revenim la topic
Legionaru'
Rebel, exista masina mai buna decat BMW? Dar masina mai proasta decat Toyota?
Rebel


QUOTE (Legionaru' @ Jan 27 2010, 09:34 PM) *
Rebel, exista masina mai buna decat BMW? Dar masina mai proasta decat Toyota?


DA, exista masini mai bune ca BMW. Depinde despre ce clasa sau buget vorbim.
DAR, in afara faptului ca este unul dintre liderii incontestabili si un mare punct de referinta in domeniul auto, din punctul meu de vedere BMW este the best car in it's class, punctand cu brio cerintele personale.
Nu in ultimul rand, BMW nu este doar capabila sa ofere masini deosebite ce constituie inspiratia sau punctul de referinta al majoritatii atributele sale fiind unanim recunoscute, insa prin gama sa de produse ofera atat sedanuri cat si masini sport foarte competitive sau chiar mai bune ca altii care au pretentii de supersport. Cu toate acestea am cumparat si alte masini in functie de sentimente, situatie sau destinatie si toate imi sunt dragi deopotriva. Sper ca te-am lamurit.


DA, exista o multitudine de masini mai proaste ca Toyota (desi nici una nu a scrantit-o chiar asa de rau ca ei de data asta).
Personal, consider ca Toyota are un nivel slab calitativ (tind serios sa cred ca anumite produse coreene o vor intrece in curand), are o tehnologie invechita desi adevarat longeviva (pentru ca e cam aceeasi), materialele sunt slabe, calitatea lucrarii lasa de dorit, decaparea caroseriei lasa de dorit (despre tratament anticoroziv nu mai vorbesc, la unele modele lipseste cu desavarsire).
Trecem peste particularitati gen stabilitate si distributie a greutatii, nivel de zgomot interior, putere, gadgeturi(si aici marea lor majoritate acestea sunt extra). Si intelegeam chiar sa platesc suplimentar pentru anumite lucruri dar si alea cand le primesti constati ca tot nu-s chioar asa de competitive.
Ok, voua in Europa va ofera ceva mai buna calitate (sper) dar astea de aici sunt niste produse jenante.
Din punctul meu de vedere Toyota cere prea mult pentru ceea ce ofera iar eu am fost foarte dezamagit de prea multe lucruri. Asta este parerea mea.

Reason of edit: nu reusesc sa incarc o poza
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.