vw-passat2003
Jan 23 2010, 06:04 PM
Am un passat din 2003, 1.9 tdi ... mergeam cu el in treapta a 5-a de viteza un pic turata si dintr-o data mi so turat in blana, 5.000 de ture, m-am speriat, am oprit motoru si nu l-am mai putut porni. am mers a doua zi la un electrician am crezut ca e din partea electrica. dar am aflat ca nare nimica cu partea elctrica, motorul meu fiind blocat. am sunat mecanicul si inca nu a avut timp sa desfaca sa vada despre ce e vorba. ... Astept opinii despre ce s-ar fi putut intampla, ce sa putut bloca ? daca stiti va rog frumos sa-mi raspunde-ti la mesaj si sa stiu cam la cati bani sa ma astept sa scot din buzunar pt reparatii. ms anticipat !
GabiA
Jan 23 2010, 11:02 PM
Nu sunt mecanic, dar din ce mai stiu cred ca ti s-a dus turbina, intrat ulei in cilindri si de acolo turarea excesiva. Ai avut noroc ca ai reusit sa il opresti
Motorul nu stiu ce avarii a suferit in cazul asta, dar ceva pe la cilindri cred ca tot s-a stricat
vw-passat2003
Jan 24 2010, 01:27 PM
Poi toata lumea imi zicea ca e bine ca am reusit sa-l opresc. A stat turat la maxim vreo 10 - 15 secunde si l-am oprit. Dar dupa acele 10 - 15 sec motorul meu e blocat, ceva tot trebuie sa se fi dus si sa-l tina blocat. Acuma astept sa-l duc maine la service sa-l desfaca sa vad ce are. O sa va spun pe parcurs cum decurg lucrurile si ce am de schimbat la el.
vw-passat2003
Jan 24 2010, 01:33 PM
In general cui am spus o zis ca e din cauza turbinei, si ca de obicei se duce pe la 200.000 mii de km. si passatu meu are 180.000 si ceva catre 190.000 mii. Si no fost dusa la curatat, cica daca o duceam la curatat nu se intampla asta. Dar passatu nu-l am numai din septembrie anul trecut si nu stiam ce e cu turbina si cu alte chestii.
RUE
Jan 24 2010, 01:38 PM
in turatii inalte il tin aia la RAR si nu are nimic.
daca e turbina nu vad de ce ar fi afectat restul motorului, mai ales daca mergea normal.
reviziile le ai facut la timp? ai mai avut alte probleme cu el? cati km ai de cand l ai luat?
vw-passat2003
Jan 24 2010, 10:01 PM
Poi de cand am luato am schimbat distributia, vasco cuplaju, ventilatoru de la clima, bateria si am facut schimbu de ulei. Am fost la tester cu ea si o verificat-o, nici o eroare nici o defectiune. O reglat avansu, ca stetea la relanti la 0.8 consum pe ora si cica trebuia la 0.6, lo reglat si cam atata. Da am citit semnalmente ale defectiunii la turbina, si eu le aveam da nu stiam care`i problema .. turam pe ea si de la un moment dat nu mai trecea de 2.000 de ture, opream motoru si tragea din nou. Toti mecanicii cu care am vb o zis ca e din cauza turboului ca o luato pe ulei si erau mai multe variante de ce ar fi putut sa blocheze motoru. Cica bendixu de la electromotor sa fi blocat motoru, da am dat electromotoru jos si nu are nimica. deci raman urmatoarele variante, ca e dus setu motor, sa nu se fi rupt ceva segmenti. Nici eu nu stiu ce sa mai cred, o zis saptamana asta sa o duc si intr-una din zile il desface sa vada care-i problema, ca pana atuncea nu poate spune ce e, numa din presupuneri. Cum imi zice care-i defectiune o sa va anunt sa vedeti si voi despre ce o fost vorba
DORU
Jan 26 2010, 05:34 PM
Ambreiajul e OK ?
crysu
Feb 3 2010, 12:40 PM
la cati km se schimba distributia ??la w pasat 1.9 TDI disel
DORU
Feb 3 2010, 10:11 PM
Spune-ne si anul de fabricatie te rog.
crysu
Feb 4 2010, 11:59 AM
QUOTE (DORU @ Feb 3 2010, 10:11 PM)
Spune-ne si anul de fabricatie te rog.
2001
DORU
Feb 5 2010, 01:55 AM
90.000km sau 5 ani maxim, oricare din cele doua termene scadente intervine primul.
Daca masina are tuning motor, atunci distributia se schimba cel tarziu la 3-4 ani !
Cristianov
Jun 18 2014, 06:57 PM
Buna seara tuturor.
Am si eu o problema la masina si poate unul dintre cei care vedeti mesajul meu stie sa imi dea un raspuns concludent.
Am un Passat B5.5 din 2003 si are momente (din ce in ce mai dese in ultima perioada) cand stau cu piciorul pe pedala lipita de podea si nu mai are forta sa traga (in general dupa viteza de 130 insa am observat ca face uneori si la 90 km pe ora) sau trage dar foarte greu..
Am schimbat senzorul de presiune din turbina si senzorul vacumatic...insa problema persista.
Poate stie careva care este problema...
Multumesc..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.