Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zilele portilor deschise
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Seri
In weekend-ul 22-24 ianuarie au loc zilele portilor deschise la toti dealerii Opel pentru noul model Opel Astra J.

Va rog sa nu considerati reclama acest topic, nu am chiar nici un interes!
Daca mai aflati de alte astfel de evenimente organizate de alti producatori, va rog sa postati aici pentru cei care nu au alte surse de informare decat forumul (eu). thumbsup.gif
laurentiu
Azi am testat-o. thumbsup.gif
Era un Astra J, motorizare 1.6 115 CP (benzina, aspirat), echipare Cosmo.
Ce mi-au placut:
-DESIGNUL care categoric este un avantaj important in fata concurentei (mai ales a lui Golf VI). Parca masina asta e desprinsa din alta lume, nicidecum nu ai zice ca este un Opel. Faptul ca s-a apelat la un design gen Insignia la o scara mai mica este un lucru foarte bun, din punctul meu de vedere un asemenea design nu prea merge pe Insignia pentru ca e prea mare. Ca forma mi s-a parut ca aminteste oarecum de Seat Leon si nu m-as mira ca cei de la Opel sa se fi inspirat de acolo. Mi-a placut deasemenea linia bordului care se continua de la o usa la cealalta (arata foarte elegant). Iar acea culoare rosie (cu care pana acum nu eram de acord pentru ca mi se parea obositoare), care devine inchisa daca se apasa butonul Sport are un efect vizual interesant. In plus un efect care atrage privirile sunt si ledurile de sub manerele usilor din fata si cel care lumineaza schimbatorul de viteze (tot rosii).
-TINUTA DE DRUM: am mers cu 120 km/h maxim (as fi vrut sa merg mai tare dar tipul de la showroom a inceput sa faca figuri) si masina iti dadea o buna senzatie de siguranta. Contactul cu asfaltul e bun, stabilitatea deasemenea (pentru cei ce stiu, am mers la iesirea din Voluntari pana la un cartier de vile si este o potiune cu cateva curbe stranse-am intrat cu 80 km/h si masina a stat ca pe sine, desi cauciucurile au cam fost puse la incercare, cred ca a intrat si ESP-ul). Servodirectia merge foarte usor, un plus pentru faptul ca se adapteaza in functie de viteza. De asemenea o bila alba si pentru suspensia independenta de pe spate care, zicea tipul de la Opel, este unul din punctele forte ale masinii, suspensia adaptandu-se automat in functie de stilul de condus.
Masina avea si o setare Sport pe care sincer sa fiu nu am sesizat-o. Suspensia se intareste, ajunge mai multa benzina in cilindrii, treptele se schimba pe la 5000rpm =>rezulta o "beste" (cam timida as zice).
-CONFORTUL: scaune bine configurate, cu o buna sustinere laterala, spatiul interior bun, modularitate buna (cotiera centrala cu doua compartimene), scaune fata incalzite (si-au facut treaba foarte bine la -10 grade), spatiul portbagajul este compartimentat pe 3 nivele, iar sub bancheta din spate sunt guri de ventilatie.

Ce nu mi-au placut:
MOTORUL care mi s-a parut punctul slab al masinii. Poate din cauza asta mi s-a parut a butonul Sport nu prea isi are rostul. Masina are intre 1300 si 1400 kg, iar daca vrei sa te simti cu adevarat bine in masina, recomandat ar fi mai bine 1.4 140CP sau, daca te tine buzunarul, 2.0 CDTI 160 CP. Insonorizarea putea fi ceva mai buna.
ERGONOMIA: sunt multe butoane pe consola centrala. S-a incercat sa fie puse cat mai logic cu putinta, insa la drum lung e greu sa dibuiesti chiar si reglarea temperaturii aerului conditionat (am uitat sa spun, masina avea climatizare pe doua zone). E clar ca iti trebuie o perioada de obisnuinta.

Masina era echipare Cosmo (+Essentia) si costa undeva in jur de 17500 de euro (TVA inclus). Iar ca dotari standard mai importante ar fi: climatizare pe doua zone, ESP, 10 airbag-uri, interior din piele, jante de aliaj pe 17", senzori de ploaie si lumina. Optionale mai importante avea: suspensie spate adaptabila in functie de viteza, faruri bixenon adaptabile si interior din piele.

Daca merita banii? Da, pentru ca este clar un pas inainte al celor de la Opel, iar un Golf oarecum echivalent e mai scump cu vreo 2000 de euro. Ma refer strict la Golf pentru ca e rivalul numarul 1 al lui Astra. rolleyes.gif
Seri
In weekend-urile 12-13 si 19-20 februarie este drive test la Ford cu noul C-Max.

Weekend-ul trecut a fost si Citroen C4, dar am aflat prea tarziu.
T u d o r
Pfff...nasol, as fi vrut sa vad si eu C4 asta nou. Oricum in zilele urmatoare dau pe la ei.
mike.omega
Parca e WE asta ceva cu porti deschise. Oricum, la 15k de euroi pret de baza pt C4 poa sa se spele cu el pe cap biggrin.gif
Mircea104901
Eu nu mai vreau sa aud de Citroen dupa cum m-au tratat cei de la reprezentanta. Niste magari!
Stil de lucru: le duci masina la revizie (bineinteles post-garantie) si, cand te cheama, pici pe spate. Ti-au schimbat (normal, fara sa te intrebe) o gramada de repere, (bucsi, rulmenti,bielete, etc,) si au si emis factura. Socul, evident, este cel provocat de factura. Niste escroci.
T u d o r
Mda, astfel de experiente te pot face sa-ti bagi cucu in ei si masinile lor.

Mike, 15000 acum, ca in 2 luni vine "superoferta" cu 2-3 mii reducere. Stii stilul francezilor.
Rebel
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 10 2011, 02:22 AM) *
Eu nu mai vreau sa aud de Citroen dupa cum m-au tratat cei de la reprezentanta. Niste magari!
Stil de lucru: le duci masina la revizie (bineinteles post-garantie) si, cand te cheama, pici pe spate. Ti-au schimbat (normal, fara sa te intrebe) o gramada de repere, (bucsi, rulmenti,bielete, etc,) si au si emis factura. Socul, evident, este cel provocat de factura. Niste escroci.


Nu au voie sa faca asa ceva fara acordul proprietarului.
Trebuie sa refuzi serviciile executate fara acordul tau.
Si mie mi-au facut o data chestia asta la o masina asa ca le-am zis ca sa puna reperul vechi inapoi. Au zis ca s-a rupt la demontare. Atunci le-am urat noroc si am plecat cu masina.
T u d o r
Am fost sa vad C4 la dealerul local Citroen. Masina e mare... I mean MARE. Are un portbagaj urias si spatiul interior e printre cele mai mari din clasa. Era modelul de baza asa ca n-am vazut mare lucru in interior dar am promisiunea ca voi face test drive cu 1.6 e-hdi cu cutie robotizata. Revin pe topicul dedicat lui C4 dupa ce voi conduce masina.
RUE
ieri am sunat si azi la 11.30 am fost pe calea sagului sa fac drive testul cu C-MAx ul. 1.6 tdci 115 cp, Titanium.
Dotari de bun simt dar in conditia in care masina trece de 20 000 euro si nu are pilot automat... trag alarma.
La 18000 euro i am si zis la tip ca tot ai lor de la Mitsu au Outlander cu 4x2 si 4x4 era pe la 21.600 candva si cu dotari consistente.
18 000 euro este cel mai ieftin C Max. au si motoare de 2.0 tdci si peste 140 cp dar nu la teste.
motorul 1.6 de 125 cp nu il au la teste si probabil va fi pe noul focus pt teste.
Masina porneste cam de la 1400 kg din ce mi a zis.

In a 3 a la 55 la ora consuma 4.5% motorina.
in a 4 a la 80 cosuma 5.5-5.8%
in a 6 a la 135 consuma parca in jur de 6.8%

am facut in jur de 12 km (pana la Sag si inapoi) si consumul mediu a fost cu ceva sprinturi pe la 7%.

de la 90 la 120 in a 5a a urcat cam in 7-8 secunde.
cu a 4 a de la 80-90 pana la 100 a crescut binisor dar parca mai greu pana la 120 cu 2 secunde penalizata de raport dupa 100 km/h.
Comenzile sunt predictibile de la prima abordare, comanda vocala in engleza pt multimedia, clima, phone.
Zgomotul de rulare si motor placut dar nu inexistent.

Manevrabilitate buna, nu am avut ocazia sa o testez in oras sau la drum cu mai multe situatii dar a fost ok. Parcarea cu spatele a fost perfecta la prima miscare.
V-am mai zis ca pe Titanium nu are nici senzori de parcare, nici tempomat.
Tiberiu61940
QUOTE (RUE @ Feb 13 2011, 01:42 PM) *
comanda vocala in engleza pt multimedia, clima, phone.

sssii dddaaacca eeesttii bbbbaalbait ce faaaaccci?

RUE
voice recognition available, but not mandatory! ;-)

daca esti balbbbbaaaaaiiiit... rrrroooogi prrriiiietttena!
adrian_r5
QUOTE (RUE @ Feb 13 2011, 01:42 PM) *
azi la 11.30 am fost pe calea sagului sa fac drive testul cu C-MAx ul. 1.6 tdci 115 cp, Titanium.

Eu am fost mai harnic ... am fost acolo la ora 11:00 yes.gif
RUE
inseamna ca tu ai venit din test can am plecat eu. cum a fost?
adrian_r5
A fost ok ... la intoarcere intre Sag si curba spre Tm am ajuns pina spre 130 km/h ... asa cum zici si tu "zgomotul de rulare si motor placut dar nu inexistent" ... ma asteptam ca la viteza aia sa se auda mai tare aerul suierind. In ceea ce priveste parcarea ... banuiesc ca nu prea ti-a placut cum am lasat-o ... adica nefiind obisnuit cu lungimea masinii n-am putut aprecia exact distanta pina la stilp si abia cind m-am dat jos si m-am uitat am vazut ca mai era cam 1 m intre bara spate si soclul de beton al stilpului ...
Nu m-am uitat atent la butoanele de pe volan ... da' baiatu' de la Ford zicea ca masina are tempomat ... n-am intrat in amanunte ... acum ma uit pe prospect si scrie ca este vorba de "pilot automat cu sistem de ajustare a limitei de viteza" - ai idee la ce se refera acel sistem de ajustare a limitei de viteza ?
RUE
eu pilotul automat l am gasit nu pe volan ci in optionalele din catalog cu facilitatea de warining pt unghiul mort, senzori de parcare parca etc.
am intrebat explicit dupa curba de parta pt ca voiam sa pun pe 140 sa o las fara pedala sa i vad consumul si cum lucreaza.
mai are diverse navigatii in optionale, ultima sony vine cu rear view camera si duce pe la 1500 euro parca.
titanium avea pe ea la test geamuri cu incalzire. e o optiune pe care as dori sa o am in viitor daca nu am garaj.
In cat timp dezgheata geamul sa poti sterge gheata sistemul de incalzire?

nu am remarcat poztionarea masinii, eu m am aliniat cu focusul de langa cand am parcat cu spatele acolo.
Titi1988
m-a programat un prieten la un drive test cu opel insignia ca o surpriza!! abia astept drunk.gif sweat.gif banana.gif
Titi1988
si pana la urma am fost la Opel la drive test! dar din pacate nu mai aveau insignia. Doar noul Opel Astra Sport Tourer dry.gif . daca tot am mers pana acolo l-am luat pe ala la o tura. Modelul ales avea motor de 2.0 cdti 160 cp, nivel de echipare full( navigatie, piele-scaune certificate agr, ceva de genul, cruise, sasiu flexride cu functie sport si tour etc). Primul care s-a urcat la volan a fost prietenul meu 1.92 105 kg. Si-a pozitionat scaunul si surpriza..intre el si bancheta mai erau cam 5 cm turned.gif . noroc ca m-am pus in spate la baiatul de la reprezentanta, dar nici el nu era tocmai mic deci un pic am stat inghesuit. prima chestie pe care am cunoscut-o este bancheta. Pozitie destul de buna dar partea centrala mult prea mare de unde se da joc cotiera spate Daca stau 3 persoane in spate cel din mijloc o sa aiba mari probleme. . Dupa 11 km am trecut eu la volan. am activat modul sport si a inceput distractia. Scaunele sunt tip sport, te iau in brate dar mie nu mi s-au parut atat de confortabile, prea tari la partea sezutului. Am plecat de pe loc cu 1-a 2 -a schimbat la 4000 rpm si am ramas dezamagit, demarajul nu mi s-a parut nici macar la fel de rapid ca si la leon dry.gif . Dar din punct de vedere al butonului sport ( am crezut ca este doar placebo) toata lauda. Directia mai greoaie si mai exacta, suspensia este mult mai rigida, am luat curba cu 140 si nu s-a inclinat deloc! in acel moment mi-a zis tipul sa merg mai incet ca ii este frica teehee.gif. Bordul cu multe butoane mi s-a parut cam incarcat. Butoanele nu sunt foarte bine aranjate dar cred ca dupa ce te obisnuiesti nu mai este o problema. Plasticul din interior este cam prost.. la imbinari nu s-a dat multa atentie, se zgarie usor plasticul de pe prag. cam acelasi plastic ca si la primera. Vizibilitatea este destul de buna, mai buna decat la leon dar spatiul interior pentru mine lasa de dorit. ma simteam foarte inghesuit. Consumul dus intors cam 5 km CJ si 6-7 extraurban a fost de 8.7.
Sper sa nu am acelelasi pareri cand o sa ma duc la drivetest cu insignia confused.gif

PS referitor la performantele motorului..cred din cauza celor 1600 kg si inca 3 persoane de 100 kg s-a comportat in halul asta, este vorba de 1900 kg totusi, acum imi dau seama.

Si la intoarcere de la reprezentanta m-a lasat amicul meu sa ii conduc Subaru Forester 2008 2.0 benzina 150 de cai. 4x4 permanent. cat de full posibil dar fara navigatie. La capitolul spatiu interior este foarte mare si dupa astra m-am simtit mult mai bine. Ambreiajul prinde sus si cutia de viteze este scurta pe placul meu. O chestie interesanta la acest motor este cum suna, de la 3000 rpd suna de parca ar fi diesel cu turbo mellow.gif . Tinut in ture merge chiar ok pentru un SUV. Legat de cuplu, tipul mi-a zis ca are 300 Nm dar nu l-am crezut si am ajuns acasa si am cautat. Are 199 Nm dry.gif . Brodul simplu si intuitiv.. Per total mi-a placut mai mult decat astra in orice caz. Dar piesa de rezistenta a fost trapa imensa!! i liked that!!

cam atat imi aduc aminte.
laurentiu
Nu as vrea acum sa elaborez prea mult subiectul Leon vs. Astra.
Anul trecut am condus si eu un Leon 2.0 TDI daca imi amintest bine si 140 CP. In afara de designul exterior (un portocaliu superb) nu m-a impresionat in mod deosebit. Cred ca s-a exagerat oarecum cu asa zisa sportivitate. Mi s-a parut prea rigida pentru drumurile noastre si scaunele erau prea tari. Spatii de depozitare putine si destul de mici, nu are un interior tocmai practic. Iar plansa de bord arata... ninja.gif Cutia DSG mi-a placut cel mai mult la masina. Nu mi-am dat seama sa fi avut vreodata vreo poticneala in schimbarea treptelor. Schimba precis si folosea perfect resursele motorului indiferent de turatie. Pana acum o consider cea mai buna cutie automata pe care am intalnit-o. Masina costase aproape 22000 de euro turned.gif
Ideea e ca Astra nu prea se compara cu Leon. Desi sunt in aceasi clasa au fost proiectate diferit. Un Astra este cum vrei tu numai nu sportiv, exceptie facand OPC. Este gandita mai mult sa satisfaca nevoile unei familii. Ori Leon incearca sa fie si sportiv. Asa cum spuneau si cei de la Top Gear, o masina sportiva si practica e plictisitoare whistling.gif . Din cauza asta cred ca mai bine compari Astra cu Golf. smile.gif
Titi1988
eu am comparat astra cu leon doar pe baza performantelor, avea leonul iuliei drept etalon si ma asteptam ca motorul de de pe astra ( 160 cp ) sa se simta mai puternic dar nu a fost asa spre surprinderea mea.
aaa... si la vizibilitate am comparat atat. Si eu ama vut aceeasi parere cu tine despre leon, referitor la interior dar acum, dupa 3 luni mi se pare chiar practic, bine asamblat si un plastic mai de calitate decat pe primera mea sau pe opelul astra condus azi. Din punct de vedere al sportivitatii, da suspensiile sunt tari ( ajuta foarte mult la viteze mari si curbe) dar cand treci prin gropi nu te scutura. nu stiu cum au facut chestia asta dar au reusit. scaunele sunt mai tari dar sunt confortabile in leon. Suspensiile pe astra in modul normal si tour sunt moi, se lasa in curbe ca o balena dar cand am am apasat butonul Sport. wow! 100% un buton pe care o sa-l vreau in urmatoarea masina. aa si am uitat, toata lumina din bord devine ROSIE!!!! that is fu*king cool!!!
Logic ca nimeni nu o sa cumpere un astra echipat full ca si cel condus de mine.. la ce pret are. Dar de test drive normal ca te lauzi cu ce ai mai bun whistling.gif
DRAGOS
leonul ti se pare mai rapid din cauza acelui zvac specific TDI-urilor PD smile.gif iti da un sut in fund la 2000rpm...care dureaza pana la 3000 smile.gif

daca iti dau masina mea o sa ti se para ca mult mai inceata, dar in realitate o sa fi mai rapid decat leonul smile.gif
Lucian55
In Constanta o sa fie saptamana viitoare disponibil Jaguar XJ la test drive..
Este vorba de o varianta noua a lui, cu o motorizare de 3.0 diesel 275 cai.
Care sunteti amatori, mergeti si faceti o programare smile.gif

P.S. Nu am nicio legatura cu cei de la Jaguar, am aflat lucrul asta azi si m-am gandit ca poate va intereseaza.
Seri
Vineri si sambata este drive test la Opel Corsa facelift.
adrian_r5
In Tm azi au "porti deschise" la Mitsubishi si la Opel ... ma duc sa vad care e treaba wink.gif
RUE
hm... sunt si mama si tata weekendul asta pt Oana si Serban.
Cam greu sa merg cu amandoi la drive test!
adrian_r5
Am facut vreo 5 km cu un Opel Corsa 1.2 benzina si vreo 20 km cu Mitsubishi ASX 1.8 diesel ... ASX-ul era dotat cu sistemul AS&G ... prima masina cu sistemu' asta pe care o conduc ... la primu' semafor a fost ok ... adica asteptam sa vad cum lucreaza si nu m-a luat prin surprindere ... da' mai spre sfirsitul traseului tot asa la un semafor nu eram pe faza si in momentu' cind a oprit motoru' am avut o reactie oarecum ciudata ... adica primu' gind a fost ca n-am adus schimbatoru' la punctu' mort si mi-a murit motoru' asa ca am apasat pe ambreiaj, moment in care a repornit motoru'.
adrian_r5
Miine la ora 11:30 ma duc sa fac drive test cu noul Ford Focus drive.gif
adrian_r5
... fost ... vazut ... "drivetestat" 1.6 Ecoboost drive.gif
22nst
Superrr! Si eu azi am pornit televizorul
WOW nu iti vine sa crezi ce culori, ce sunet ce...


Baga poze, impresii sa intelegem si noi ceva!
James Kilowatt
e "ecoboost"... ce vrei mai mult de atat?
Imaginatia astora cu marketingu' e din ce in ce mai redusa...
adrian_r5
QUOTE (James Kilowatt @ May 21 2011, 12:16 PM) *
e "ecoboost"...
marketingu'

Asa i-au zis astia cu marketingu' de la Ford motorului turbo "pe benzina".

QUOTE (22nst @ May 21 2011, 11:44 AM) *
Baga poze, impresii

Daca vrei poza ... poza sa fie ... drive test-ul l-am facut portiunea de E70 care se vede aici. Despre impresii ... n-am prea multe ... m-a interesat cum se comporta motorul in zona in care ofera cuplu maxim ... in cei citiva km in care am testat toate cele 6 trepte de viteza motoru' s-a decurcat onorabil.



adrian_r5
Ieri dimineata m-am inscris aici iar pe la ora 17:45 am facut un mic drive test cu un Subaru Forester 2.0 diesel. In weekend as vrea sa ma duc sa vad care e treaba cu portile deschise de la PORSCHE Timisoara wink.gif
Seri
Fix peste o luna, in weekend-ul 24-25 februarie se tin zilele portilor deschise la toti dealerii Opel.
Principalele atractii sunt Astra J GTC, Zafira C si Combo D.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.