Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pajero 2008 sau Land Cruiser 120 2008 ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
uzzy2009
Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.
Bogdan104277
Poate poza asta te ajuta:
In plus din ce stiu eu pe la Pajero ai cursa suspensiei un pic mai mare, ceea ce inseamna ca ai aderenta intr-o plaja mai mare in off-road. In plus ai control de tractiune si in acelasi timp diferential central si spate blocabile.
Din ceea ce stiu eu la Toyota ai de ales: ori control de tractiune ori diferential spate blocabil.

Orice ai alege - multi km fara probleme.
Bogdan104277
Mai adaug una, din arhiva personala. rolleyes.gif
G e o r g e
bogdan , nu e chiar asa.

problema in romania era ca se aduceau cu blocant spate cele fara automata si invers. toyota are punte spate iar mitsa independenta. toyota flexeaza mai bine un pic din acest motiv.
la mitsa nu imi place zgomotul motorului , mi se pare obositor.
toyota nu ma misca in schimb .

acum spune-ne ce vrei sa faci cu masina .
Bogdan104277
Salut George.
La care spuneai ca venea fara blocant spate, la Toyota sau la Mitsubishi?
G e o r g e
toyota varianta scumpa venea pentru romania fara blocant pe spate. adica ori alegeai automata ori alegeai blocant spate. desigur exista si LC uri automate cu blocant spate dar sunt rare la noi.
stanley
QUOTE (G e o r g e @ Feb 17 2010, 10:26 AM) *
toyota varianta scumpa venea pentru romania fara blocant pe spate. adica ori alegeai automata ori alegeai blocant spate. desigur exista si LC uri automate cu blocant spate dar sunt rare la noi.


Daca nu ma insel, la Toyota LC 120 (deci varianta valabila pana in 2009 cand a aparut 150), varianta Confort inferioara ca si dotari (cea fara trepte si bandouri laterale), era dotata cu diferential blocabil spate dar fara sistemele de control a tractiunii (VSC + TRC).
Varianta Confort se preta pentru offroad, cu conditia sa-i protejezi cu un scut acea zona sensibila sub masina, acolo de unde iesea axul cardanic din reductor parca. Numai ca daca ii pui un scut pentru a-i proteja acea zona, se impune si o ridicare din suspensie, roti de 265/70R17 sau 285/70R17 in loc de cele normale 265/65R17, et, etc. Asta ar fi una din partile slabe ale lui Toyota Land Cruiser 120, plus ca la aceasta varianta Confort fara trepte laterale la vederea din lateral, mai ales daca te uiti mai de jos se observa in mod deranjant acea proeminenta pe care o poti lovi in teren daca mergi pe bolovani (offroad-ul se face si peste pietre!).
Acelasi aspect deranjant este si la Hilux, la variantele fara trepte laterale (acuma poate o sa ma injure "toyotistii fanatici"!) Iar ca sa revin la Toyota LC 120, variantele superioare aveau sistemele de control a tractiunii in schimb nu aveau blocaj diferential spate (blocaj diferential central aveau toate)
La noua varianta 150 este exact invers, blocaj diferential spate au doar variantele superioare de confort. Ce ti-e si cu politica de fabricatie de la Toyota!
Felix01
QUOTE (uzzy2009 @ Jan 3 2010, 06:28 PM) *
Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.

Atentie mare la Mitsubishi. Am un Pajero mod. Instyle/Navi/AT .De peste 5 saptamani cei de la reprezentanta nu reusesc sa o repare. Testerul lor spune ca masina este si functioneaza perfect, dar dupa o regenerare la ei , de-abia am reusit dupa o ora jumate sa plec de acolo. Nu a mai vrut sa se accelereze. De atunci, dupa 60-80 km de mers normal ramane in relanti, rotund , mers normal, dar daca o trec pe D sa plec de pe loc da sa se opreasca! Iar cei de la reprezentanta de la Constanta de la care am cumparat masina nu stiu ce are. La 4,9 luni si 84000 km la bord...

QUOTE (Felix01 @ Aug 16 2013, 06:33 PM) *
QUOTE (uzzy2009 @ Jan 3 2010, 06:28 PM) *
Salutare. Va rog sa ma ajutati prin sfaturile voastre si experientele pe care le aveti, in a alege intre Pajero si Land Cruiser 120, ambele din 2008, ambele cu maxim 45.000 de km, cu cutii automate, motorizari diesel.
Va multumesc anticipat.

Atentie mare la Mitsubishi. Am un Pajero mod. Instyle/Navi/AT .De peste 5 saptamani cei de la reprezentanta nu reusesc sa o repare. Testerul lor spune ca masina este si functioneaza perfect, dar dupa o regenerare la ei , de-abia am reusit dupa o ora jumate sa plec de acolo. Nu a mai vrut sa se accelereze. De atunci, dupa 60-80 km de mers normal ramane in relanti, rotund , mers normal, dar daca o trec pe D sa plec de pe loc da sa se opreasca! Iar cei de la reprezentanta de la Constanta de la care am cumparat masina nu stiu ce are. La 4,9 luni si 84000 km la bord...

Scuze, am niste clarificari de facut. Vechimea este de 4,9 ani, deci e din 2008.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.