Help - Search - Members - Calendar
Full Version: End of...Saab?!
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
T u d o r
Link.

Naspa...
vio
belea .... thumbsup.gif
22nst
pacat! sad.gif
DORU
Am respectat mereu cateva marci de prestigiu...si cu istorie in spate. SAAB face motoare de avioane...era o prezenta aparte in lumea auto. Mi-am dorit mereu un SAAB, ultima oara acum 3 ani cand cochetam cu V6-le diesel si 177CP de pe 9-5. Respect aceasta marca, asa cum am facut si cu Jaguar la vremea lui.

Cand va trebui sa aleg intre Tata, Geely si compania...voi deveni un fan infocat al masinilor de epoca...precum cele pe care le conducem astazi wink.gif
ozz86651
Parerea mea despre Saab e: interior destul de misto, mai batrinesc asa dar mie im place. Exterior dragut. Dar merg ca dracu, am condus unul si nu mi-a placut, flexibil si moale. Nici pe departe ceva ce mi-as cumpara.
ncristi
SAAB a murit cand a fost preluat de GM. Mare pacat. O marca pentru care avem tot respectul....la fel si cu volvo.
Mircea104901
"Saab se numara printre cele patru marci de care GM vrea sa se desparta pentru a se concentra pe mai departe doar pe brandurile Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac. Pana acum, GM a renuntat la Pontiac si Saturn si a ajuns la un acord pentru vanzarea diviziei Hummer catre compania chineza Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Co."

Nu stiam ca Hummer e acum al chinezilor unsure.gif
Diesel
Cica Spyker insista smile.gif http://www.worldcarfans.com/109122123648/s...makes-new-offer
DORU
QUOTE (DORU @ Dec 19 2009, 01:52 AM) *
Am respectat mereu cateva marci de prestigiu...si cu istorie in spate. SAAB face motoare de avioane...era o prezenta aparte in lumea auto. Mi-am dorit mereu un SAAB, ultima oara acum 3 ani cand cochetam cu V6-le diesel si 177CP de pe 9-5. Respect aceasta marca, asa cum am facut si cu Jaguar la vremea lui.

Cand va trebui sa aleg intre Tata, Geely si compania...voi deveni un fan infocat al masinilor de epoca...precum cele pe care le conducem astazi wink.gif


Mircea, ia uite ce ziceam mai sus... cand chinezii si indienii vor detine marcile istorice, imi voi lua papuci mergatori decat sa cumpar glume de masini...
Seri
Trist... down.gif
Saab-urile 2.3T Aero s-au remarcat prin reprizele foarte rapide: 60-100km/h in doar 3 secunde, mai rapid decat orice supercar cu motor aspirat!

RIP.
Mircea104901
QUOTE (DORU @ Dec 21 2009, 04:56 PM) *
Mircea, ia uite ce ziceam mai sus... cand chinezii si indienii vor detine marcile istorice, imi voi lua papuci mergatori decat sa cumpar glume de masini...


Stii cum e, e chestie de obisnuinta. Acum vreo 20 ani spuneam de electronicele facute in China ca sunt de rahat, si-s porcarii. Acum suntem inconjurati de ele, si toate-s made in China. Daca si Nokia vrea sa vanda tot ce inseamna manufacturare chinezilor care le sunt furnizori principali de chip-uri... (deci Nokia tot made in China e; asamblarea difera. smile.gif ). Doamne fereste, dar viitorul auto nu suna prea frumos. Si asta si din cauza faptului ca tot incearca sa creasca, sa creasca, si cand nu se mai poate fizic (exista totusi o limita fizica pe care managerii nu o au in vedere) tot colosul vine gramada. Profita de asta cei care au lichiditati.
Aia e. Intre geely, tata, etc, aleg Dacia biggrin.gif
Mircea104901
Ce ziceti de asta? blink.gif

Ford estimeaza ca in primul trimestru din 2010 va semna acordul pentru vanzarea Volvo catre compania chineza Geely
de Vlad Barza HotNews.ro
Miercuri, 23 decembrie 2009, 13:19 Economie | Auto


Ford a confirmat miercuri ca principalele greutati au fost depasite, astfel ca e foarte posibil ca un acord pentru vanzarea Volvo catre chinezii de la Geely sa fie semnat in primele trei luni din 2010. Ford spune ca mai trebuie puse la punct aspecte legate de finantare si aprobari guvernamentale, insa daca totul merge bine tranzactia ar trebui sa fie realizata in semestrul doi al nului viitor. Totul trebuie insa privit cu rezerva, dupa ce vanzarea Saab a cazut, desi parea sigura, iar vanzarea Opel catre Magna a esuat si ea, desi era ca si facuta.

Ford spune ca au fost rezolvate chestiunile comerciale importante legate de "o potentiala vanzare a Volvo Cars":, dar adauga ca mai sunt de rezolvat chestiuni legate de documentatie, aprobari guvernamentale si finantare.

Ford si Geely "anticipeaza ca un acord definitiv va fi semnat in primul trimestru din 2010, iar tranzactia va fi, cel mai probabil realizata in al doilea semestru din 2010, cu conditia ca organismele din domeniul concurentei sa-si dea aprobarea", arata comunicatul Ford.

La final de noiembrie oficiali ai Geely spuneau ca o serie de obstacole au fost depasite dupa ce chinezii s-au inteles cu Ford pe tema drepturilor de proprietate intelectuala ale Volvo.

Ford a anuntat in octombrie ca Geely e singura companie cu care poarta discutii pentru a vinde Volvo. Problema drepturilor asupra proprietatii intelectuale era una spinoasa, fara de care nu se putea merge inainte.

Presa a scris recent ca Geely a promis ca in cativa ani vor duce productia Volvo la circa un milion de unitati anual, fata de 400.000 in prezent.

Geely pregateste doua miliarde dolari pentru preluarea Volvo, fiind sustinuta de banci si fonduri de investitii din China.
James Kilowatt
Acum am vazut super oferte la Saab. De ex 9-5 nou la aproape jumatate de pret... 20-21k€, in timp ce pretul catalog e pe la 35k€....
Sunt curios daca or sa vina la salonul auto de la bruxelles in ianuarie..
James Kilowatt
Acum am vazut super oferte la Saab. De ex 9-5 nou la aproape jumatate de pret... 20-21k€, in timp ce pretul catalog e pe la 35k€....
Sunt curios daca or sa vina la salonul auto de la bruxelles in ianuarie...

Eu zic ca era de asteptat ca la un moment dat chinezii sa vina peste noi. Probabil ca atunci cand piata chineza si cea indiana vor fi saturate, nu va mai ramane mare branza din industria auto occidentala, cum n-am mai ramas mare lucru nici din alte industrii.
Rebel
Cred ca ajungem la lucruri de cacao, sper sa nu ajung sa-mi iau masina facuta in China (lucrurile lor nu suntfacute constiincios).

O sa fac ce zicea Doru, imi tin masina de 20 de ani si cu aia ma dau, doar nu o sa-mi iau ceva la care cade farul in prima groapa...

Din pacate, SAAB a avut intotdeauna carente in a se prezenta ca identitate, neidentificandu-se cu ceva anume... Nu este neaparat vina GM. Parerea mea este ca situatia economica a dus a un atare rezultat. Inclin sa cred ca GM i-a mai prelungit agonia nu ca a contribuit la declinul firmei.

Bine, GM face niste greseli majore de marketing in ceea ce priveste conturarea imaginii brandurilor sale, debusoland total clientela, dar asta este o alta discutie.
James Kilowatt
Eu sunt convins ca si chinezii pot sa faca masini bune, daca asta se va cere. Au scoli din ce in ce mai bune si investesc in cercetare si tehnologie (procentual) mai mult decat orice alta putere industriala. Daca piata va cere o masina de 10 ori mai buna decat BMW, o vor face. Daca se va cere o rabla la care vopseaua sa tina pana la prima ploaie si care sa coste 500€, aia vor produce.... si avand in vedere succesul masinilor low cost gen logan, ma gandesc ca e f posibil ca asta sa fie solutia de succes. Insa asta nu e vina chinezilor, e "vina" consumatorului. Ei vor produce ceea ce se va vinde.

Si despre produsele industriala germane, apoi americane si apoi japoneze s-a spus la un moment dat ca sunt kkturi de unica folosinta...
ozz86651
Chinezii fac si lucruri foarte bune, pentru firme cu staif, da-s scumpe. Daca cumperi foarte ieftin si facut in china clar e prost. Apoi ideea la Geely e sa faca Volvo in europa pentru piata chinezeasca o vreme, deci tot europenii il fac.
Intrevad ca peste 20 de ani o sa va buluciti la chinezarii cum va buluciti acuma la masini japoneze sau acum 20 de ani la electronice japoneze.
Rebel
Eu va garantez ca desi au scoli si investesc (asa o fi ca nu stiu), mai sunt si alti factori pe langa astea iar aici chinezii nu exceleaza.
Una peste alta, prefer si voi prefera oricand o germana, chiar daca piata va spune ca orezarii rules the market. Who gives a fuck?
Eu unul nu ma voi inghesui vreodata sa cumpar ceva facut in China. Eu nu stiu ce zice Ozz, nu se buluceste nimeni nici la japoneze, finantele vorbesc in marea majoritate, nu intamplator coreenele au crescut in criza asta cu 120% intr-un an...
Eu personal am lucrat in cateva aparate, unele modele facute de firma mama la ea acasa, alte modele ulterioare facute in China. Vai de mama lor ce diferenta. Ca de la cer la pamant... va dati seama ce nivel de calitate au cand firele sunt lipite da cablaje sau capace cu cauciuc siliconic in loc sa fie matisate sau trase in magistrala...

James Kilowatt
Rebel, tu esti ca un englez de la inceputul secolului trecut care spunea sus si tare ca nu ar folosi in viata lui un produs de kkt facut in Germania smile.gif Tu iti inchipui ca doar BMW e capabil sa faca un BMW, in realitate BMW e conceput si facut in toate colturile lumii de tot felul de salbatici.

Bineinteles ca chinezii fac cacaturi, daca asta le cer comerciantii. Comerciantii occidentali vor sa cumpere un produs cu 10€ si sa-l vanda cu 100. Am vazut recent un reportaj despre pulovere. Sunt cumparate din china cu 3euro si vandute in Franta cu 60 in buticuri de fite.

Am un cunoscut care la un moment dat se ocupa de comert (el are fibra de afaceri, eu n-am, n-am inteles niciodata cum isi gasea de lucru). La un moment dat se ocupa de importul unor ochelari de soare de fite (marca cunoscuta) si s-a trezit concurat de niste chinezarii la juma' de pret. Ca sa aiba un argument comercial, a cerut o expertiza de calitate unui laborator si spre surpriza lui laboratorul nu a gasit nici o diferenta.... e drept, un ochelar nu e un BMW, insa un pasionat de ochelari ar fi sustinut ca niciodata chinezii n-or sa fie in stare sa faca un ochelar ca marca lui favorita...

Rebel
Domnu, eu am lucrat in niste aparate facute pentru sute de dolari. Asa le-o fi cerand occidentalu' numai ca de cand occidentalu a inceput sa le faca in China s-a dus dracului calitatea iar pe mine m-a pierdut de client... Forever, ca eu asa sunt: daca m-ai fript o data nu ma mai prinzi la matale in pravalie.

Englezul ala de care vorbeai se indoia ca lucrurile germane vor deveni bune, ori eu nu ma indoiesc. Sunt bombardat de destule cacaturi care nu sunt bune. Am lucruri germane, frantuzesti, suedeze facute cu ani in urma ce sunt in aceeasi stare si nici un chinezism nu a reusit sa le doboare.
pe de alta parte prefer un maiou de India, Siria sau Bangladesh decat unul facut de China. Am camasi Tarnava care au ingropat camasi de firma de aici. Drept este, lucruri chinezesti apar la mine in casa doar din pura necesitate. Am avut o lampa cu tub neon pentru lucru la masina (nu am gasit alta) si era made in China. Am dat pe ea peste 45 de dolari si a murit la o luna. Magazinul mi-a returnat banii dar benzina si nervii plus timpul cat m-a lasat in mijlocul lucrului fara lumina acolo unde voiam nu mi le-a returnat nimeni.

Cine vrea sa isi cumpere, pe mine ma ingrijoreaza faptul a nu prea mai am de unde alege. Noroc ca au inceput sa se destepte unii si stiu ca exista pe lume oameni care apreciaza ceva de calitate.
James Kilowatt
Eu am avut un aspirator made in deutchland care m-a lasat fix la un an si doua luni, taman dupa ce a iesit din garantie. Intai s-a rupt priderea de plastic de la un maner, pe care am reusit s-o repar, si dupa doua sapt s-a dus un rulment. Kaput. Si nu era folosit excesiv, stateam in 40m2 pe vremea aia si nu eram maniac al curateniei biggrin.gif Dupa aia am cumparat un bluesky de la carrefour de doua ori mai ieftin care a mers 5-6 ani (si intre timp suprafata de aspirat a crescut semnificativ), pana cand l-am inlocuit cu un Rowenta care e mai performant (debit, depresiune si silentiozitate). Ramane de vazut daca e si mai fiabil, blueskyul e in beci ca solutie de backup smile.gif. Nu poti generaliza dupa un singur exemplu.

Impune-le standarde de calitate si le vor respecta, impune-le un pret mic ca sa faca profit gros golanul de importator si atunci vor produce cacaturi. Nu chinezul e de vina pt lampa ta de 45 dolari care s-a stricat, ci magarul care i-a pus presiune chinezului o produca cu 50 centi si ti-a vandut-o tie cu 45 dolari. Unii din astia au inceput sa se orienteze deja catre vietnam, china care produce lampi cu 50 centi e deja scumpa, in vietnam se pot scoate la 40 centi... Tu insa vei continua sa le cumperi cu 45 dolari.

Chinezii au facut in china trenurile alea pe perna magnetica (dezvoltate de o firma germana) care merg cu 480km/h. Au facut 90km de viaduct cu toleranta sub 1cm, in china, cu muncitori si utilaje chinezesti. Nemtii inca nu au in germania asa ceva.

Sunt capabili de calitate atunci cand asta se cere. Daca europenii vor cere calitate la Geely, eu sunt sigur ca o vor putea oferi, insa din pacate (si aici sunt de acord cu Rebel) consumatorul urmareste doar sa fie ieftin iar oferta cam scade. Insa asta e viata, de exemplu juma' de francezi castiga sub 1400€/luna net, e normal ca sandero sa aiba succes mai mare decat bentley.
yeotamara97
They say, "All good boys go to heaven" private investigator lexington
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.